ID: 228785
Polska ciężarówka bez koła. Niemiecka policja zakazała dalszej jazdy
ID: 228785
ID: 228785
Do kontroli doszło w minioną środę w Germersheim.
Do kontroli doszło w minioną środę w Germersheim.
~etransport.pl
Posty (54)
~volvo | wiesz co by sie działo jak by ci skontrolowali 5 wykręconych bębnów? | -1 | ||
~Kierownik CE | Prawda taka ze gdyby to zrobil na dojazd do parkingu, serwisu, zeby na srodku drogi nie stac wszystko byloby ok. Ale pewnie najpierw na rozladunek musial jechac bo ladunek pilny. | |||
~Czarny Volvo | Takie rzeczy jak w/w to faktycznie patologia szczegolnie w Nieczech na autostradach. Rozumiem trudne warunki gdzie serwisu nie uswiadczysz np Finlandia północ dojazd do najblizszego warsztatu. Ale RFN na autostradzie to juz w latach 70 / 80 tych na starych serialach czy filmach widzialem ze tam kola najwyzej zmieniano na parkingach nikt tak nie jechal. Polska jest w europie i jest cywilizowana niezaleznie od wlady ale ludzie do tego nie dorośli jeszcze w wielu przypadkach. | |||
~:) | Bo Polakom w Niemczech trzeba wszystkiego zakazać i karać grzywną albo więzieniem. Niech znają swoje miejsce w D. | -1 | ||
~kiero | W normalnej firmie bez koła sie nie jedzie tylko czeka sie na serwis, oczywiscie mam na mysli normalna poważna firmę która szanuje kierowców a kierowcy szanują firme. | 1 | ||
torreador
| Kiero... to nie kwestia firmy, a raczej kierowcy z proznia w przestrzeni miedzy usznej. Takie numery moze robic w C-360 na kartoflisku, a nie na autostradzie. | |||
~kiero | torreador-zgadzam sie z tobą | |||
~Bastek | Ludzie litości na budowie tez nosiliście pustaki ręcznie jak taczke ukradli. Przypominam transport międzynarodowy polega na przewozach miedzynarodowych. Czasem trzeba inwencji twórczej. Szczególnie dużo do powiedzenia mają gwiazdy pokroju ostatniego kandydata do pracy o którym opowiadał mi Szef. Nie przyszedł do pracy bo miał siąść na Volvo, uwaga, że skrzynia manualną, a on nie wie jak się z taką jeździ bo on zawsze automat. Ale wszędzie był i wszystko widział. A fiordy to mu z ręki jadły... Najwięcej do powiedzenia mają pracownicy zachodnich kolchozów zmieniający się autami z ukraincami, rumunami i innymi macedończykami. | 2 | ||
gustav
| To jak to jest? Złe przepisy które nie pozwalają na jazdę bez koła? Zawistni policjanci którzy za taką "inwencję" karzą? Nie tylko niemieccy, polscy też nie pozwolą dalej jechać!!! Dziwny ten Świat... Normalnie super fachowiec, pracownik super firmy, nie ma szans by się wykazać!!! | |||
~cwiet | Kupując naczepę u producenta celowo odkręcają koła żeby mniej płacić za maut w DE. Tutaj jeśli jechał bez albo z lekkim ładunkiem to mogli go w pompke cmoknąć. | |||
gustav
| Jak bardzo trzeba mieć zryty beret by coś takiego zrobić, czy też tylko pochwalać? Chociaż. .. ? Widziałem gościa (wiele lat temu) który pozakładał zawory... spuszczał powietrze z poduszek, pierwszą oś podwieszał na ŁAŃCUSZKACH (!!!) i w pozostały układ pompował powietrze. Miał podnoszoną oś? Miał!!! Roboty przy tym więcej niż zysku ale jaki prestiż!!! Ośka w górze!!! Wtedy to była nowość. | |||
gustav
| te, cwiet, no i jak? Cmoknęli? Każ dy producent zastrzega w instrukcji obsługi by sprawdzić dokręcenie kół przed jazdą... i celowo odkręcają... Głupich ponoć nie sieją... a jednak. Jaki trzeba posiadać stopień zidiocenia by pisać takie bzdury? | |||
~Bodzio | Bardzo zaradny kierowca chocby po to by zjechac z bany na warsztat to jest normalne zachowanie normalnego czlowieka a nie pseudo szofera i sorry duzej ilosci osob tutaj. pozdrawiam Bodzio | 1 | ||
gustav
| Widzisz Bodzio i tym się różni cywilizowany świat od dziczy... W cywilizowanym świecie jest mobilny serwis w dziczy super siofer z inwencją... Nie wiem gdzie dzisiaj taki numer by przeszedł? W Kazachstanie? Rosji? Może? | |||
gustav
| Qźva, nie doczytałem tego cwieta... Odkręcają koła by mniej płacić za drogę!!! No tak, obłęd... No mogą go cmoknąć!!! | |||
~Krzysiek Kraków | Najgorsze jest to ze wszyscy co piszą ze dziadtrans to kierowcy z euro, szóstek, co chwalą się przed znajomymi czym oni to nie jezdzą, a na zmiane żarówek potrzebuja serwis. Czasami się zastanawiam za co kierowcy chcą 7 tys wypłaty gdy tępi jak but siedzą za kierownicą. Przecież wiadomo ze nikt tak cały czas nie jezdzi. Robi się tak do zjazd, choćby do zaprzyjażnionego warsztatu gdzie nie wytargaja wszystkich pieniedzy z kieszenie. Najwiecej mają do powiedzenia zwykli kierowcy którzy w życiu nic nie osiągają... Szacunek dla kierowcy że nie był *ą i umie radzić sobie w trudnych sytuacjach. Pozdrawiam | 2 | ||
torreador
| Krzysiek... powtarzam, ze taki manewr mozna robic na kartoflisku, a nie na autostradzie, jeszcze z takim ladunkiem. Woziles kiedus papier w takich rolach? Duzy ciezar i przesuniety srodek ciezkosci, brak tego kola, to wielkie zagrozenie. Pomyslodawce mozemy porownac do goscia, ktory z Es chcial wrocic skasowanym busem. | |||
~Ł ysy | torreador. Środkowa oś podwieszona, co w tym niebezpiecznego? Szoferom po 3miesięcznych kursach miesza się w głowach. | |||
~Ł ysy | torreador. Środkowa oś podwieszona, co w tym niebezpiecznego? Szoferom po 3miesięcznych kursach miesza się w głowach. | |||
torreador
| Zwiekszone obciazenie na pozostale dwie, a w efekcie przeciazenie. Oczywiscie sa naczepy z dwiema osiami i taka sama ladownoscia, ale to calkiem inne konstrukcje. | |||
~kiero | Szefowie i kierowcy uważacie ze było wszystko ok ale Policja tak nie uważała | |||
~kiero | W normalnej firmie bez koła sie nie jedzie tylko czeka sie na serwis, oczywiscie mam na mysli normalna poważna firmę która szanuje kierowców a kierowcy szanują firme. | |||
~kiero | To jest patologia nie TRANSPORT. | |||
gustav
| No i Łysy dołączył do hołoty transportowej, tam gdzie jego miejsce!!! Jazda bez koła nie ma wpływu na bezpieczeństwo, a wręcz zwiększa zysk!!! Sam to często ćwiczy i dzięki temu ma o wiele więcej niż 15 000 PLN z zestawu miesięcznie!!! | 1 | ||
~klozetbabka | Witam, piszą czterech pasów użył, ja doliczyłem się tylko 3 szt, kiedyś z Moskfy wracał sie bez półosi i dało rade jechac, żeby sobie kółeczko przeżucił od wewnątrz to by się nie dojrzeli tak szybko a tak niestety na oczkach było szkodz chłopaka | |||
~klozetbabka | Witam, piszą czterech pasów użył, ja doliczyłem się tylko 3 szt, kiedyś z Moskwy wracało się bez półosi i dało rade jechac, żeby sobie kółeczko przeżucił od wewnątrz to by się nie dojrzeli tak szybko a tak niestety na oczkach było szkodz chłopaka | |||
gustav
| Też tak mówię, normalnie dzicz w tej Niemcowni. Na serwis się nie dodzwonisz, koła nie dowiozą, Co miał szofer robić? Dziurę w oponie papierem z rolki zatkać? Qźva, jakby miał telefon to by po pomoc zadzwonił... ale czy tam ktoś mówi po polsku? A kto by za to zapłacił? | |||
~dobry kolega | no tu sie zgodze | |||
~dobry kolega | gustaw co sie stalo ze zaczales pisac z sensem odgarnelu snieg z przystanku na ktorym mieszkasz | |||
~xxxx | Myślę że to nie przebite koło, a awaria osi, hamulca spowodowała takie działanie kierowcy. W Niemczech wioząc nawet jedna paletę ładunku wszystkie osie powinny być opuszczone, chyba że kierowca nie ma wpływu na automatyczne podnoszenie się osi, bo lekki ładunek. Niejeden już zapłacił za to. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.