~realista około roku temu | ~Frey
"trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść, niepokonanym... " | | | |
~Kris około roku temu | Tu sie nie da zejsc niepokonanym | | | |
~Malo. około roku temu | Nie on jeden, każdy kto ma transprt szoruje duppo po dnie. I wyglda komornika. | | | |
~Malo. około roku temu | Tylko kazdy pisał nie namawiaj dzieci na ten miód? Teraz so ci wdzięczni, za komornik na karku. | | | |
~driver około roku temu | Kris I jak tam z tym sufitem leci już czy jeszcze nie? Bo widzisz co się dzieje na zachodzie wg Wt robi 4 tys km i 1000 pusto goniac króliczka Myślę że trudno by było zarobić 2tys z takiej roboty | | | |
~WT Niezalogowany! około roku temu | Tylko powiedzcie co dalej. Warsztatu już nie otworzę, bo nie mam już placu, a znowu jakiś wynająć to nie wiem, czy dobrze bym na tym wyszedł. Może wyjechać do Stanów i tam pojeździć na tych amerykańskich trokach. Całkiem niezła przygoda i w kilka lat spłacił bym długi. | | | |
~Kris około roku temu | Driver nie wiem jak inni. Ja na razie robotę mam. Ale ja już swoje frycowe zapłaciłem kilka lat temu. Droga to była nauka. Teraz niech inni płacą za swoją edukację. | | | |
~jarek ogarek około roku temu | przykład z wczoraj, trasa sochaczew -bergen op zom 2 4tony trasa 1280 km x 1, 30 min - 1620 euro, duza spedycja proponuje 1400e - przewoznikowi zapłąci 1300e czy 1 e /km -gratuluje d e b i l pojedzie, ale matemetyki nie oszukasz | | | |
~Kris około roku temu | A ty bys wziął za 1620 a przewoznikowi dał 1200 a potem bys się chwalił jaki to cwany jestes. A tu choooj. I potem żale na ET ze nie ma roboty. | | | |
~Tomek. około roku temu | Desperacja przewoźnika siega zenitu. Tylko zla wiadomość dla kiero, podwyżki nie bedzie prędzej zwolnienie. | | | |
~jarek ogarek około roku temu | kris - ja zawsze daje dobre stawki, | | | |
~Kris około roku temu | Tak jarek. Z pewnością. | | | |
~driver około roku temu | Kris ale ty robisz swoje w swoim ogródku Ja też coś działam Ale fajerwerków nie ma Głównie ilości są liche i robią się dziury między frachtami | | | |
~driver około roku temu | Ale zobacz mowilismy to dwa trzy lata temu ze tak sie to potoczy Na co było wyzywać i głosić prawdy objawoine Ten nie zrozumie wielu spraw gdy nauka do głowy przez portfel nie trafi Sprzeda Scanie tylko komu jak takich jest po kokarde... Nie dosc ze stare to jeszcze w leasingu | | | |
~Kris około roku temu | Driver ale nie odgrywasz niczego nowego. Po pierwsze w transporcie jest sezonowość a dodatkowo teraz nałozył się cykliczny spadek koniunktury. Ale to normalne. Na tym własnie polega nauka ze cos takiego ma miejsce i trzeba to brac pod uwagę. Dodatkowo trzeba miec kilku klientów a nie jednego no i najlepiej z róznych branz. W ten sposob minimalizujesz wpływ czynników na które nie masz wpływu. | | | |
~Kris około roku temu | A co do zachowan innych. To niestety nikt sie nie nauczył na cudzych błędach tylko na swoich. Ty tez jakbys był młody i dynamiczny to nie słuchałbyś dziadów co siedzą w transporcie 20-30 lat. | | | |
~miska ryżu dla was około roku temu | kolega - 30 l w branży 31 grudnia 2023 - koniec działalnosci, żelazo pod płotem -wystawione na oto moto, kierowcy zwolnieni, do tego 1 naczepa jeszcze w leasingu | | | |
~driver około roku temu | sezonowosc No własnie A dopiero mnie krytykowałes za to ze nie jezdze Masz przykład ze nawet kierowca na swoim nie może związać konca z końcem I w koncu doezedł do tego ze przestoj i awaria moze go położyc Z dwoma autami A mi stoi 30 i co Moze w koncu zrozumiesz ze trzeba wybierac mniejsze zło jakim jest optymalizacja kosztów Ja tez bym mogł mielic Ale nie widze sensu ryzyka Bo najbardziej zarobiny jest pracownik skarb panstwa i operatorzy dróg Teraz powiedz mi ile zostało z takiej trasy jak pokazał WT | | | |
~Krzysiek około roku temu | Ty driver 30 aut postawiłem pod płot? To z cxego lisingi oplacasz za nie? Czy znów kleju sie nawochales i baiki piszesz. | | | |
~Kris około roku temu | Chłopie ja cie krytykuję za to że dooopisz bez sensu. Jeszcze raz ci mowię niczego odkrywczego nie napisałes. Jak napiszesz ze za 5 godzin będzie ciemno a za 12 jasno to świadczy o twojej inteligencji i wiekszej przenikliwości niz innych? Piszesz o rzeczach które większość straszych wie a młodsi po tym kryzysie tez będą wiedzieli. | | | |
~Krzysiek około roku temu | A może masz takie hobby? kupiles 30aut zatankowałes i postawił pod plotelm. Podatek do gminy oplacasz od kazdego auta? | | | |
~driver około roku temu | Ja nie płacę leasingow za nie ; ) A za te co mam to zostały mi grosze naczepa 80e a samochod 300 Bo w poprzednim roku nadpłaciłem ile mogłem Nie kazdy posiada biznesplan taki jak wiekszosc ze jedzie na leasingu i kredycie Niektorzy mają własne auta spłacone ; ) | | | |
~driver około roku temu | 144zł kosztuje spokoj na dwa lata bez podatków i problemów ; ) | | | |
~Kris około roku temu | A to co mowi WT to tez straszne farmazony. Trzesienie ziemi go położy. Nawet Muska trzesienie ziemi położy jak mu się fabryka Tesli zawali albo europa stwierdzi ze choooj z elektrykami. Jakby tak podchodzic do biznesu to lepiej wogóle nie zaczynać. Przeciez to wszystko jest oparte o rachunek prawdopodobieństwa. U WT problem są emocje a nie zimna kalkulacja. 10 starych dafów na lokalnej robocie zarobi wiecej niz 1 na zachodzie i nawet jak się połowa spier. doli i 2 tygodnie będą stały to nie położa firmy a jeden nowy na pewno ja położy jak bedzie miał wiecej anulowanych zlecen niz wykonanych. No ale jak się chciało uczyć za darmo w szkole to trzeba płacić za naukę w szkole życia. | | | |
~Kris około roku temu | Taki przykład z zycia. Gość ma 30 gruzów na lokalnej robocie. Niech ma 5 tys z kazdego to miesiecznie na 150 tys. Stac go na Porshe. Wt stac na pandę w gazie. Jak gościowi się zepsuje jakis gruz to go nawet nie musi naprawiac bo on co miesiac moze za gotówke cały zestaw kupić. Na tym polega transport a nie na jednym aucie w leasingu z kabiną w pluszu. I nazwiskiem na globie. | | | |
~lol około roku temu | Kris
3 godzin temu
Driver ale nie odgrywasz niczego nowego. Po pierwsze w transporcie jest sezonowość a dodatkowo teraz nałozył się cykliczny spadek koniunktury. Ale to normalne. Na tym własnie polega nauka ze cos takiego ma miejsce i trzeba to brac pod uwagę. Dodatkowo trzeba miec kilku klientów a nie jednego no i najlepiej z róznych branz. W ten sposob minimalizujesz wpływ czynników na które nie masz wpływu.
Kris, czy Ty naprawdę wierzysz w sezonowość w transporcie? A może w Polsce jest za dużo firm transportowych w stosunku do firm produkcyjnych? Aktualne pytanie jest co dalej. Jeżeli masz jakieś przemyślenia to chętnie bym je poznał. | | | |
~tak około roku temu | myślę Kris, że tu jest inny problem. Wiadomo, że każdego się da położyć, wystarczy że zleceniodawca ci nie wypłaci kasy. Problem w tym, że ludzie się nauczyli żyć z dnia na dzień bez oszczędności. Nowe fury, plusze (jak napisałeś) i inne bajery. Nikt nie bieżę pod uwagę, że za pół roku, za miesiąc może być bieda, że to, że dzisiaj zarabiam dużo może się skończyć nawet jutro. Niestety prowadząc własna działalność nie można/nie powinno korzystać się ze wszystkich zasobów. Ale jak słucham historii, że gość odłożył 50 tysięcy wiec już bierze kolejny leasing to mnie ciarki przechodzą. | | | |
~tak około roku temu | a najciekawsze to branie nowych wypasionych sprzętów, żeby złapać na nie kierowcę... Kierowca jak tylko cos mu nie podpasuje to na drugi dzień jest w innej robocie a przewoźnik wtedy może podziwiać na podwórku sprzęt na konkretnym wypasie | | | |
~Kris około roku temu | /o/ jak to nie ma sezonowości? Mniej piwa, wody mineralnej się wozi zimą. Cementu się nie wozi, cegieł, prętów żebrowanych bo budowy zimą stoją. Mozna by wymieniac. | | | |
~driver około roku temu | chłodzenie rynków było juz widoczne w marcu 2022 tak jak mowiłem Jesień 2022 ty | | | |