~driver
| To wtedy by były stawki | | | |
~Kris
| Ale musialbys zaplacic kierowcom. Tak źle i tak niedobrze. | | | |
~scan cargo
| wg mnie ty masz problem że uważasz sie za osobe ponadprzecietną której od zycia należy sie wiecej, i twoje marudzenie codzienne to jest takie że kiedyś pracownik był tani, mniejsza konkurencja a przychody wyższe, tylko zrozum że firma transporotwa to jest biznes prosty z bardzo niska bariera wejscia wyjscia tak od strony merytorycznej jak i finansowej i niestety takie biznesy sa skazane albo na konsolidacje i zmiejszanie sie marż jednostkowych albo na drenowanie zysku do poziomu gdzie po prostu bedzie to całkiem nieopłacalne i pewnie bedzie sie to działo az do momentu jak wejda auta autonomiczne i wtedy dostawcy/producenci przejma 50 % rynku a reszta sie zagryzie w walce | | | |
~driver
| Narazie to Tacy jak wy lizecie du... py zleceniodawcom i kierowcom Jedni sie smieja że jestescie .ami a drudzy dziadami To tacy jak wy dzis nie spią po nocach bo z kazdym dniem są głębiej w czarnej du... pie Bo przecież jestem jeszcze na plusie to bedę woził | | | |
~Kris
| Tak jak pisze sca. Ja dodałbym ze to się zmieniło jak weszło finasowanie. Jak kiedys trzeba było wyłozyc za auto licząc w obecnej walucie 200 tys to musiała byc duza stopa zwrotu. jak teraz mamy leasing/kredyt ze wystarczy 20 tys zł zeby zacząć to i marza spadła. I teraz pytanie czy jak wykłądam 20 tys a potem to jest samograj bo co miesiac mam 5 tys z tych 20 co włozyłem na początku? A jak to jeszcze przemnożę x 10 czy x 20? Jaki ja mam wkład pracy ze mam mowic ze 60 tys to mi się nie opłaca wstac rano isc do biura poklepac w klawiaturę zrobic kilka telefonów? | | | |
~driver
| Ja poprostu mam szcunek dla siebie i nie pozwole sobie byc nizej od pracownika Potem zdziwienie że was nikt nie szanuje Przychodzi jepnie kluczyki bo wie ze za rogiem trafi takiego samego co mu bedzie rowa czyscił jezorem aby auto zniklo z placu W mysl zasady koła muszą sie krecić A ja swoich testuje Z 10 ładunkow 6 biore ja a 4 odsprzedaje podwykonawcą W poniedzialek zjechały sie auta na przeładunki I podwykonawca zabrał 2 a moj pojechał 1 Pyta sie ten jeden czemu nie sciagam kierowców do pracy a odsprzedaje ładunki Bo wy mnie tego uczycie sami Gdy było wiecej roboty to kazemu z was cos wypadało cos nie pasowało Znalazłem podwykonawce i musze go utrzymać A że na nim dobrze zarobie bez stresu wiec nie widze roznicy czy jade swoim czy odsprzedam | | | |
~Kris
| I tak. Będę woził dopoki będę na plusie. Bo Musk nie zamyka fabryki na samą myśl ze kiedys przestanie zarabiac na sprzedazy aut. Jak przestanie to zamknie. Poki zarabia to klepie auta. | | | |
~Kris
| Co tzn byc nizej od pracownika? | | | |
~driver
| A kto Cie szanuje jak zarobisz mniej od pracownika ktoremu dajesz pracę? Dzis cała zgraja ksiegowych ktorych zatrudniasz o tym wie I potem sie smieją miedzy soba że dziad musi Mało wiesz o tej drugiej stronie co mowi kazdy Twoj pracownik o tobie gdy Ciebie nie widzi | | | |
~driver
| A ja jestem na etapie "ja moge ale nie musże " I zaden warunkow mi nie bedzie dyktyował Postawiłem nie zatrudniam Pasuje robić to robic nie pasuje to Wypad. . Mam na tyle spokojną prace ze nie musze sie napinac A na kazdy ładunek jest kilka autek | | | |
~tak
| driver ty jestes na serio chory na umyśle. Firmę z założenia prowadzi się latami. Po jednym gorszym roku trzeba zamykać? I potem myślisz, że w dwa miesiące znów ruszysz jak się poprawi koniunktura? Czy może lepiej co roku mieć inny biznes i co roku zamykać bo się nie opłaca? Tak jak pisałem latami się pracuje na kontakty i wiedze... i po to się człowiek tego wszystkiego uczy żeby taki okres jak teraz przetrwać. Ale może za krótko w temacie jesteś albo się nasłuchałeś o 10-15 tysiącach z auta i teraz wylewasz żale. Owszem da się zarobić dużo ale rzeczywistość jest inna i zarabia się zazwyczaj średnio albo mało. | | | |
~driver
| Koniunktura moze bedzie jesienią 2025 nie wczesniej | | | |
~Kris
| Ale jak zarabiam 60 tys a kierowca 7 tys to jak on zarabia więcej ode mnie? To jakas alternatywna matematyka. | | | |
~driver
| Kris Wt zarabiał 17tys a dzis Scania w ogłoszeniu ; ) Ty zarabiasz jednostkowo z pracy kierowcy Kierowca swietnie sobie z tego zdaje sobie sprawe Ze on jest wyzej od ciebie Bo on bazuje na Twoich kontaktach na twoim sprzecie on wkłada swój czas i umiejetnosci trzymanie kierownicy nic wiecej A ty jesteś kozłem ofiarnym na ktorym wszystko spoczywa On nawywija ty płacisz Ty nadal myslisz że x jednostek w x czasie daje Ci x zysku Poniekąd tak jest Ale To on jest rozgrywającym w tej grze A ty chopcem od przyjmowania ciosów | | | |
~Kris
| Ale tak jest w kazdym biznesie w którym zatrudnia się ludzi. Jak tego nie akceptujesz to po co prowadzisz biznes? | | | |
~driver
| Akceptuje Ale wybieram mniejsze zło Jezeli da sie kupic całą usługę taniej jak własne koszty Na co mnie sie narażac na problemy? A dlaczego mam sie stresowac ciągłoscią pracy dla pracownika? Dzis mi pasuje przywiesc x ładunkow to 3 @ i jest w okreslonym dniu i porze zorganizowane Nie musze szukac opcji wysyłki pojazdu własnego pod załadunek Dzis nie dojade tam nawet za 1e /km gdzie koszty tj moze 1, 2 Ja sobie zrobie robotę na miejscu W tyg od wtorku do tego poniedziałku 2 aut zrobiło mi frachtow za 2x7200e Trzy szybkie strzały baza brzesc 3 naczepy załadowane z bazy 3 dowiezione z termianlu 1600km ; ) Jezdzij zarabiaj nedzne pieniądze ; ) | | | |
~Kris
| NO i spoko. Masz mozliwosci to tak rób. Ale wszyscy nie zaczną sprzedawac swoich ładunków i robić przeładunki bo wtedy nie byłoby nikogo kto je wezmie. Rozumiesz ze to co mozna zrobić w jednym przypadku nie da się zastosować w skali makro. | | | |
~driver
| i własnie o to chodzi Ale to trzeba zrozumieć że kazdy ma inny model biznesu I co dla jednych jest moidem dla drugich goffnem Ze mna jest problem bo robie przerzuty krajowkę w ryczłątach trasy poza ue W mysl zasady wszedzie za dobrą kase | | | |
~Kris
| Chlopie jedynym problem jestes ty. Naprawdę masz taką potrzebę ogłaszania obcym ludziom co robisz ile ładunków sprzedałes ile na tym zarobiłes? Tym bardziej ze nikt cię o to nie pyta. Wręcz przeciwnie kazdy mowi spier. dalaj a ty dalej swoje. | | | |
~Frey
| Driver, daj już spokój. Jeżeli dla Ciebie jakimś dowodem na swoje tezy ma być WT, to lepiej odpuść.
Zarabiał 17 tys. powiadasz... - .a, przy wykorzystaniu tak kapitałochłonnych srodkow, to rozsądny człek już przy rozpoczęciu biznesu widziałby jego koniec.
17 koła to może zarabiać starszy .ityk w bankowym faktoringu - bo jego inwestycja to np. sieciowaka za 150 zł w MPK | | | |
~driver
| cwiercinteligent ma problem z pojeciem ze na inwestycji trzeba zarabiac I zasada jest jedna im mniej włożyc a jak najwiecej wyjąc jak dorosniesz Kris do tego to wtedy zacznij sie udzielac ; ) Kiedyś sie smiałeś z wycierania parkingow i napisu na globie Dzis widze ze zazynasz mylic fakty | | | |
~Kris
| Chłopie cwierc to nie to dla ciebie nieosiagalny poziom. Przeczytałes kilka ekonomicznych słów ale ni choooja nie wiesz jak ich używać. Ile zainwestowałes w transport? Bo ja 15 tys w zestaw i mam z niego kilka tysięcy co miesiąc więc zaje. bistą stopę zwrotu. | | | |
~driver
| a mi zastała 10tys e z dwóch aut w zaszłym tyg i Te Twoje grosze sobie 2000e kosztów całkowitych | | | |
~Stan
| Sraiwer pierto. lisz jak potłuczony 30 aut stoi pod plotem juz chyba drugi rok o ile sie nie myle. Policzyles ile cie bedzie kosztowac utylizacja tego zlomu? A jesli bedziesz chcial to puscic z powrotem na droge policzyles jaki koszt przywrocenia do stanu uzywalnosci? Wymiana wszystkich hamulcow wiekszosci zawilgnietych sterownikow itp przewodow rurek poduszek pozbyciu sie korozji z ram felg itp? Ty to musisz miec kasy jak lodu albo byc zajebiscie przywiazany do swojego sprzetu ze tak kurczliwie go trzymasz pod plotem. Chyba ze mowimy o 30 resorowkach ustawionych na polce te to postoja nawet 20 lat | | | |
~Kris
| W jednym poscie piszesz ze trzeba zrozumiec ze kazdy ma inny model biznesowy a drugim ze twój jest najlepszy i musisz się pochwalić ile zarobiłes. Idz się leczyć zje. bie. | | | |
~driver
| tak sie zarabia a nie 2tys i jesteś podjarany jak kot laserkiem | | | |
~scan cargo
| Driver moze wyjasnij w koncu jaki jest cel twojego pisania codziennego o tym ile zarabiales ile zarabiasz jak sobie swietnie radzisz w obecnej rzeczywistosci, jak to na rynku jest armagedon, jak to kierowcy beda blagac o prace itp bo to jest chyba klucz do wszystkiego | | | |
~driver
| To krisa zwieracz piecze bo pieje i nie moze przeżyć ze są inne sposoby jak bycie utrzyj. Pana kierowcy i bycie niskomarżowymy niewolinkiem | | | |
~scan cargo
| Driver w sumie jak byles kierowca tak i w sumie zostal w Tobie mental kierowcy cwaniaka ktory sie licytowal na parkingu jakim on jest krolem zycia :-) o to ci chodzi o przelicytowanie Krisa czy innych pokazanie jaki jestes jedwabisty? ?
Czlowieku nawet ci sie w glowie nie miesci ilu jest dziadow ktorzy zaczynali w twoich latach i jakie maja majatki, jak i tez ilu splajtowalo, naprawde uwierz nie jestes wybitny i nie masz ponadprzecietnego intelektu | | | |
~Kris
| Driver a jak napiszę publicznie ze jestes najbardziej zaj. bistym dziadem jakiego znam że jestes najbystrzejszy i zarabiasz najwięcej to skonczysz wtedy pier. dolić te farmazony? | | | |