ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22172)
~driver | to dobrze kris ciesze sie I zobacz Co sie dzieje w styczniu Do inposta zgłosiło sie juz tylu przewoznikow że moga obstawić kazdą linie 5x i od lutego jest zmiana stawki dla podwykonawców o 15% w dół i nadal nikogo obnizka nie przeraża | |||
~Kris | I co z tego wynika? | |||
~driver | ze jest ogrom pracy na zachodzie oraz to że w Polsce jest pracy nie do przerobienia oczywiscie Oraz ze szykuje sie kolejna podwyzka wynagrodzeń kierowców | |||
~Frey | No i to, że mamy to w hooyu. Ciekawe Driver kiedy się pokapujesz, że właśnie tak jest. | |||
~scan cargo | Driver nadal zadaje pytanie o cel twojego codziennego pisania jak to jest tragicznie czy ty naprawde myslisz że jesteś jedyna osoba która jest zaradna i zarabia w transporcie, czy naprawde myslisz że wiekszość firm to sa firmy majace auta w leasingu + Polska obsada + nie maja stałej roboty, p ewnie takie też sa lub powoli znikaja lub sie restrukturyzuja ale to nie jest wiekszosc Nie ma sensu pisać tu bo tu i tak każdy jest przekonany i ma wiedze że dziad to jest goło.c alkoholik dziwkarz i tym podobne inwektywy, nie twierdze że jest cudnie że kasa płynie strumieniami jak jeszcze ponad rok temu, i fakt jak akurat nie ma własnych ładunków to trzeba sie mocno natrudzić aby znaleźć coś i z jednej strony rentownego, z drugiej strony od pewnej firmy która sie nie zrestrukturyzuje za chwile, czasami to naprawde sie ruje po 5-6 h zeby znaleźć 1 ładunek na 1 auto a czasami auto jest już zaplanowane na tydzień do przodu bez zadnego stresu | |||
~Kris | Twierdzisz ze działałes w 2008-2010 roku. Czy sytuacja nie była podobna. mało ładunków, place leasingowe i u dilerów zawalone, upadające firmy? Czy swiat się skonczył? jedni padli inni przetrwali. Na miejsce tych co padli przyszli nowi i historia dalej się toczy. | |||
~driver | Taki mały szczegół a w sumie dwa a może trzy 1 Skala nie była taka duża 2 koszty były znacznie mniejsze 3 wiekszosc firm wtedy była oparta na gotowce czyli firmy nie były zadłużone po uszy moj przykaład w 2007 załozyłem firme a w 2011 miałem 1 leasing Za paliwo do 2011 płaciłem gotowką lub karta od rachunku bierzącego | |||
~Kris | Ja akurat dobrze pamiętam tamte lata bo byłem młody i dynamiczny. Jeszcze w połowie 2008 roku odbierałem nowe auta. Handlowiec mi wmowił ze "załatwił" mi. A to juz były auta które na zachodzie zostały bo klienci nie odebrali. Pamietam jak przez 2 tygodnie nie mogłem sciągnąć aut do polski. Jak kilka razy razy wracałem na pusto z zachodu. Jak łapałem ładunki na transie ponizej kosztów paliwa. Jak zmieniałem kierunki. Jak sam handlowałem ładunkami zeby minimalizowac straty. I co? Mineło 15 lat i sytuacja się powtarza. Mam sie powiesić z tego powodu? | |||
~Kris | Uwierz mi skala byla duzo większa. Kazde pole, trawnik były zastawione autami odebranymi przez leasingi. Teraz place są wypełnione w częsci. | |||
~Kris | I ile miałes tych aut od 2007 do 2011 za gotówkę? Tak dla przypomnienia w 2008 roku auta były po 85 tys euro. | |||
~Frey | To Wy biznesowe młodziaki jesteście:). | |||
~driver | niech ci bedzie Twoja optyka jest super Ja mysle ze było zupełnie inaczej Bo leasingi bardziej ruszyły własnie po 2012 rozdajac kazdemu kto tylko chciał co chciał i ile chciał na 0% na 5% na 10% wynajmy bez wpłat A do 2008 to kazdy raczej miał to co udało mu sie zarobic i o firmie 10szt mowiło sie duza Dzis 100 nie robi wrażenia | |||
~driver | ja w 2007 zaczynałem od zestawu za 80tys zł w sierpniu do grudnia kupiłem drugi za gotowkę i do 2011 miałem 6 W 2011 4 noffki | |||
~driver | w 2011 Scania r500V8 topline full bez skór zapłaciłem 85500e W 2012 brałem r560 po 87000 | |||
~scan cargo | Kris z jednym driver ma racje że oczywiscie jesli przyrównamy zyski i siłe nabywcza tych zysków latami od 1990 roku do dziś to poza nielicznymi wyjatkami to jest to równia pochyła, i wiadomo jak ktoś miał łeb na karku rozbujał to 20-30 lat temu zgarna kase i zainwestował to pewnie zrobił interes zycia, no tylko czy jest sens walczyć z rynkiem z otaczajaca nasz rzeczywistościa, jesli ktoś jak driver liczy na to że bedzie jak dawniej to niestety ale nie bedzie, rynek cały czas szuka coraz to tańszych i lepszych rozwiazań aby zrobic to szybciej i taniej | |||
~driver | ja nie licze że bedzie jak dawniej Bo sa za duze parcie na zmiany Zobaczycie że towary w miedzynarodówce bedą jezdzic na naczepach ale koleją Zrobią sie lokalsy i nic poza tym Rozbudowa terminali kolejowych i przeładunki naczep bedą wchodzic na szeroką skale Dlatego aby dac szanse ekektryką na prace w dystrybucji i umeczonym kierowca wolnosc Tego nie przetrwa zaden dziad trans tylko korpotransy | |||
~Kris | Chłopie to nie jest moja optyka tylko rzeczywistość. Skoro masz problemy z pamięcią to twój problem. Zapytaj handlarza co miał biznes w 2008 roku ile miał aut na placu i czy nie stawiał gdzie popadnie bo nie było miejsca. | |||
~Kris | Driver koorwa litości. Zestaw w 2007 roku za 80 tys? Chyba polonez i przyczepka niewiadów | |||
~Kris | Scan pełna zgoda. Zyski spadają i nigdy juz nie wrócą do poprzednich poziomów. Bo teraz jest po prostu inna rzeczywistość. 30 lat temu jak kupiłes za gotówkę zestaw to musiała byc duza stopa zwrotu. Do tego nie było technologii typu telefon, internet, giełdy. Tak napradę to leasingi doprowadziły do tego co mamy. Bo teraz wystarczy 20 tys i juz mozna miec biznes transportowy. To nawet w Zabke trzeba więcej zainwestować. | |||
~Jot | Pacanowi już daty sie mieszają. Kiedyś pisałże zaczynał w 2004. | |||
~driver | piekne fh 16 500 z 1997 + firana koegel tez 1997 takie były realia Z resztą Volvo stoi na grazu piekne czarne z rurą za kabina Ten samochod dzis jako zabytek jest warty w ch... j | |||
Ł ysy
| Kris. Mylisz się. Do burdelizacji rynku nie doprowadziły firmy leasingowe. Zrobili to głupi politycy znosząc wszelkie bariery wejścia w działalność licencjonowaną. Bariera materialna jest tylko na papierze. Każdy biedak otwiera firmę. Bariera merytoryczna nie istnieje. Egzamin ma CKZP zdaje kiepska wyszkolony owczarek niemiecki. Nawet gdy as transportowego biznesu nie zda egzaminu, zawsze znajdzie osobę, która za śmieszne pieniądze użyczy certyfikat. Stad na rynku pojawiły się gwiazdy Adaru głoszące wieści o 53 centach kosztów przejechania jednego kilometra. | |||
~300D | ave łysy | |||
Ł ysy
| Mamy .i cieszących się zyskiem na poziomie 2-4 tyś zł z inwestycji 700tyś zl. Jak drożeje paliwo o 50gr /l lub drogi o kilka groszy, asiory transportowego biznesu zjadają paznokcie. | |||
Ł ysy
| Do 2004 roku za koncesje na jedno auto na czarnym rynku trzeba było zapłacić 70 tyś zł. To skutecznie powstrzymywało wszelkich po je bów przed wejściem w transport. | |||
jacek-kuba
| Po co jakieś przepisy tumanie? popyt -podaż, to twoje hasło wieśniaku, wyczytane na okładce książki ekonomicznej. Po co płaca minimalna i po co kodeks karny. KON STY TU CJA. | |||
~Hycel | Łysy nazywając ciebie głupim to obraza człowieka z lekkim uszczerbkiem. Ty jesteś arcyglupi. Jakie chcesz bariery wejścia do transportu wprowadzać? Właśnie te bariery sprawiają że robi się on nieefektywny i drogi. Każdy dodatkowy przepis to dodatkowy garb legistracyjny nic pożytecznego do działalności nie wnoszący. Sytuacja idealną jest tak jak było kiedyś w USA. Masz pieniądze i prawko, kupujesz trucka i swiadczysz usługi. Nic więcej nie trzeba. I jeszcze co by musiało się zmienić to rzeczywiste ściganie przez państwo tych co nie płacą za wykonane faktury. Poprostu żeby oszusteo i złodziejstwo było ścigane | |||
~Hycel | Łysy pieprzysz jak bolszewik a co najmniej socjalista. Transport nie jest po to żeby sprawiać przyjemność dziadowi. Transport jest po to żeby przewozić towar możliwie najtaniej, żeby potem konsument mógł kupić przetransportowany produkt możliwe najtaniej. I nie jest też po to żeby nie było bezrobocia. A łysy widzę że prostej zasady nie rozumie Najlepiej żeby państwo wyeliminowało mu konkurencję, zapewniło stała stawkę 2 euro za km i jeszcze nie wpiepszalo się pip jak pracownikom płaci kiedy chce. | |||
~300D | tee hycel- w kwesti burdelizacji rynku pracy zamnij się klękaj czytaj ucz się słuchaj starszych oddychaj głeboko pij dużo wody, niegazowanej. | |||
~xthx | Łysy - to giełdy transportowe są tego przyczyną a nie Egzamin na ckzp |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.