ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22079)
~Kris | Chodzilo o wt a nie jakies et :) | |||
jacek-kuba
| Scan pogadaj z wrzeszczącym, plastusiem, koźlarzem, driverem -dlaczego na mnie się uwziąłeś? Masz tylu kolegów na swoim poziomie. | |||
~driver | Kris na Boga zarabia niewiele To nie dla przekory i sprzeczki Przestoje tworzą olbrzymie koszty robotą coraz gorszą i mało wydajna | |||
~LOGIC | Wasz spór jest totalnie bez sensu. Wiadomo że dalekie trasy lepiej gonić po 0. 6-0. 9 a " krociakow " nie da się tanio sprzedac i kto je ma musi mieć własne auto/auta lub mocno przepłacać z ryzykiem że nie znajdzie nikogo... | |||
~driver | Widzę co się dzieje i na krociakach Było 1100zl za 70km ładownych a już mają cenę przez transporeona 600 -800 Gdzie załadunek 3h jazda i cały dzień czekania na rozładunki bo odbiorca ładuje Z Ks Zawiercie 250km biorą za 500 600 zł standard | |||
~Hycel | ~driver 16 minut temu Kris na Boga zarabia niewiele To nie dla przekory i sprzeczki Przestoje tworzą olbrzymie koszty robotą coraz gorszą i mało wydajna Durniu to rok temu pisałem ci o tym że dobre firmy mają co robić i auta u nich w ruchu. To ty pisałeś że lepiej zostawić tabor pod płotem i handlować frachtami. A teraz przestoje robią koszty? | |||
~driver | Hycel Ty jesteś uchwytem do kierownicy mało rzeczy ogarniasz Więc daj sobie spokój Ty leżysz ktoś tobie płaci a temu komuś nie płaci nikt Dwie dniuffki stane w tygodniu to olbrzymią strata I teraz przyjmijmy system 3/1 To w sumie wyjdzie że auto pracuje może w 35%mocy przerobowej I jeszcze licząc niska marzę lepiej wg nie jechac | |||
~Kris | Czyli driver twierdzisz ze wszystkie absolutniewszystkie firmy jadą na stracie i dokładają do interesu. Tylko ty jeden wsród tysięcy włascicieli firm jestes mądry i nie jezdzisz tylko zyjesz ze sprzedazy naczep które kupujesz taniej na aukcjach. | |||
~Tomek. | No ta bo komornik, diler, banki to błazny i sprzedajo za bezcen naczepy, i ciognik,? | |||
jacek-kuba
| Ja raz kupiłem 30 ton mięsa od szynki wp/bk mrożone. Sprzedałem 35km dalej o 4 zł/kg drożej -wszystko gotówka. Cała branża się śmiała. Do tego dostałem z obydwu stron-premię. Różnica polega na tym, że mi udało się to tylko raz-na taką skalę przynajmniej, a tomek robi to codziennie. Ja kupiłem mięso z hurtowni, która zaczęła rozbierać półtusze i handlować mięsem na sklepy, mięso od szynki zaczęło im zostawać -ja sprzedałem do zakładów mięsnych -na szynkę -wędlinę, bo święta się zbliżały. Oni również rozbierali, oprócz tego mieli ubój i produkcję. Więc im w tym okresie szynki najbardziej brakowało. | |||
~Tomek. | Poczekajo az ceny urośnie wtedy zarobio, i tak już dobrze zarobili na (kiero na swoim) co mi ten sprzęt odebrali, i tak mu ojcowizne licytujo, potem tyra w dobrej cenie innemu (kiero na swoim sprzedadzo, | |||
jacek-kuba
| Właściciel tej hurtowni był wybitną jednostką. Miał największą w okolicy hurtownię drobiu-po kilku latach prosperity biznes padł. Spotykam gościa po 2 latach-sprzedaje na ulicy kurczaki z rożna. Mówi -zapraszam za 2 tygodnie, otwieram hurtownie spożywczą -dużą. No ok, zaczął dawać na kredyt byle komu, po 2 latach znowu padł i to z hukiem. Mijają 3 lata dzwoni-p. Jacku zapraszam na otwarcie zakładów mięsnych -podobno kupił, zmodernizował, wyremontował. Za 3 lata, właściciel zakładów gdzie sprzedałem tą szynkę -kupował już wyposażenie od komornika. Dzisiaj nie wiem co porabia, ale jestem przekonany, że mijaliśmy się -jechał nowym Porsche. | |||
~Tomek. | Jacek za to sowito prowizje udało ci sie spacic komormika? To bylo przed sakasami? Czy po? | |||
~Ł ysy | jacek -sraka. Wszami płaciłeś za mięso? Bo pieniędzy u ciebie nigdy nie było. | |||
~driver | Ja tylko widzę co się dzieje w soot i transporeon Jeżeli pl40 do de59 jedzie za 1000e max A wraca za 800 900 to policz sobie Tms rozlicza ta trasę za 700e za same drogi To ile będzie miał ten co jedzie? | |||
jacek-kuba
| driver to za ile znajdę dzisiaj transport zza Krakowa przed Paris okolice 1700km ładownych, płatne gotówką, 6-7 ton, firana, ładunek solo bez doładunków, bo nic już nie zmieścisz. | |||
~Kris | Czyli na podstawie jednej trasy z jakiejs gieldy twierdzisz ze wszystkie firmy w polsce jadą na stracie? | |||
jacek-kuba
| Nie mam zamiaru przekonywać nikogo, jak dzisiaj wygląda transport-bo mam z nim niewiele wspólnego. Ale wystawiłem taki ładunek na giełdę, kilka miesięcy wstecz-nikt nie zadzwonił. Jak ja dzwoniłem do znajomych, to nie mają wolnego auta na tą chwilę -a mają ich po 50-80 szt, mniejsi pojadą ale za jakieś kosmiczne stawki. Więc zakończyło się tak, że kolega z Częstochowy jechał -bo był tańszy, pomimo dużego podlotu. Jakaś dziwna sytuacja. Generalnie mało kto jeździ z giełdy, wszystko ma umowy i obsługuje stałe linie. Nie będę dyskutował, ale w moim odczuciu, notoryczna jazda z giełdy -to jest jedynie dla dziadostwa. | |||
Ł ysy
| jacek -sraka. Jak ty mogłeś wystawić ładunek na giełdzie skoro nie stać cię na zapłacenie kasiory za dostęp do giełdy. Człeku ogarnij się. Pier do lisz w cały świat. Nie rób z siebie większego głupka niż jesteś. | |||
~driver | Kris nie wszystkie Ale kokosów nie ma za dużo Zachod to porazka do wożenia teraz | |||
Ł ysy
| Godzina 08:20. , a chrzanowskim przygłupem już telepie. | |||
~driver | co nie wiesz co to soot transporeon? Ta ty tylko z tendera za łapowke potrafisz? | |||
~LOGIC | Dalej, totalna, dyskusja o niczym. Oczywiscie, że nadwyżka podażowa aut powooduje presje na ceny WSZĘDZIE, również na konktaktach. Dodatkowo zadłużony dynamiczny nie myśli logicznie, tylko lapie wieksze kwoty, żeby się ratować. Dlatego pojezdzie daleką trase po 0. 8 bo to dużo kasy, a króciaka tanio nie zrobią. Oczywiście, żę włażą też z tańszymi ofertami na trasy ryczałtowe, bo jest za dużo aut... Ale nie u każdego wyglada to tak samo. Generalnie golić dynamicznych, reszte zrobi kierowca za 500... | |||
jacek-kuba
| Plastuś łysa srako-nie każdy, ma takie problemy jak ty. Nie każdy również bierze ładunki od Ogórka. Wreszcie nie każdy głosuje na mniejszość niemiecką, jak ty półgłówku wioskowy. | |||
jacek-kuba
| Co to te konktakty? | |||
~miska ryżu dla was | panowie to dopiero początek, teraz nie bedzie dopłat z tarczy antysrovidowej, | |||
~driver | mam grupe zakładów w Polsce co ładuje po europie I w licytacji na soot potrafią wystawiac 8-12x ten sam ładunek az zejdzie w cenie taxi w Pierdziszewie Minimalne postąpienie w dół to 10e w gore nie ma To nie transporeon ze klepniesz cenę i ze jak nie pojedzie taniej to Ci dadzą | |||
~Kris | Chyba nie wiesz jak działa soot. Bo jest dokładnie odwrotnie. Jak nie zeszło to w następnej rundzie wystawiają wyzej ewentualnie w tej samej cenie. Jakby załadowca chciał wysłac za 500 euro do niemiec to nie bedzie 10 razy wystawiał po 1000. Mysl chłopie zanim napiszesz | |||
~driver | Oni bynajmniej tak gdzie ja biore wstawiaja tyle razy az ostatni ktory licytwał w dół nie zostanie przebity i Ta ostatnia cena licytacji jest poczatkową kolejnej az nikt nie przebije | |||
~scan cargo | Driver napisz coś optymistycznego choć raz tak ku pokrzepieniu serc wiesz już dawno zauwazono w ekonomi że jest coś takiego jak samospełniajaca sie przepowiednia czyli im wiecej osób zaczyna wierzyc w kryzys tym szybciej i mocniej on nastepuje, bo ludzie nie wydaja kasy w oparciu o oebcna sytuacje tylko w oparciu o pzrewidywania co do przyszłości coś na zasadzie dzielenia skóry na niedzwiedziu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.