ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22079)
~zza pleców chłystka | czy Rebe n pociągnie w dół pajaca | |||
~leży z drutem pod premium | Łysy około godzinę temu Mam rozumieć, że jest koniec snów o potędze pod flagą Adaru? Idea TSNO poszła w pi z du? może i poszła, ale ty parchaty zwisie działasz od 30 lat w transporcie, nie miałes leasingów, tylko za "tata daj " otwierałes firmę gdzie miałeś śmieszne koszty, tak samo jak za paliwo, i za kierowców i inne opłaty w porównaniu do dnia dzisiejszego jeszcz e raz ci powtarzam, że ty byś poł roku na leasingach nie wytrzymał to po co chłopaków wyśmiewasz ty jesteś największym złamasem, jeśli chodzi o transport i niżej jak ty nie da sie już upaść po 30 latach w transporcie i jeźdzenia za super stawki, z samochodami za gotówkę zosatałeś z ręką w nocniku ze styranym premium na drucie | |||
~driver | Transportowy latasz z giełd i mówisz że zarabiasz? Powiem Ci ze jestem pełny podziwu za odwagę A ile procent jest już kasy nie do odzyskania? Patrzę w listę dłużników i ja tam sukcesów firm nie widzę Wtopy nawet po kilkuset tysięcy się trafiają i to firmy które każdy zna widnieją w windykacji | |||
~Jacek-kuba. | Tramsportowski to kiero na swoim jeszcze ma pare h do opylenia ojcownizny to nie widzi kryzysu, a ze liczyć nie umie taki urok kiero na swoim. | |||
~Jacek-kuba. | Ja też bylem kierowco potrafiłem liczyc, i jak wylondowalem? Takim leszczom jak jedynie moge oodoowiadac jak taki sukces osiognoc, | |||
~27. 01. 2024 | Driver albo giełda albo spedycja. No nie da się inaczej. Czasy że miało się robotę bezpośrednio w te i nazat minęły bezpowrotnie. Jakbyś siedział w transporcie durniu to byś wiedział, że transport oparty jest na giełdzie. | |||
~driver | Dziękuję za podpowiedź Jak mnie mam jesteś tylko uchwytem do kierownicy i jedyne co umiesz to postawić kloca w krzakach | |||
~zza pleców chłystka | sponsorowany pajac czwarte MB | |||
~leży z drutem pod premium | No tak teraz RABEN ma swoje 5 min | |||
~Transportowy | Kris a skad wiesz ile włoży? A skad wiesz czy ceny beda jeszcze bardziej spadać? Mówiłem, że dzwonilem i pytałem to ogłoszenie było nieaktualne. Z tego co wiem ma nkwe turbo, przeglo, sprezarke, koordynator. Co tam może paść? Stary zejdz na ziemie. Mam jedna z przebiegiem ponad milion i jezdzi bez problemowo. Ma oryginalne wtryski i turbo. Chyba wszystko zalezy od tego jak dbasz o auto. Zmiana przewoznika Wytłumaczcie mi ten fenomen pakera. Jak, skad, za co? Bank daje leasing wiec nie może być źle... ale skad jak auta robia śmieszne kilometry? Rok na bank skonczyl na stracie przy zakupie 2 zestawow za gotowke a mimo to dostaje leasing? Jak to możliwe? | |||
~scan cargo | Transporotwy sa leasingi które oferuja leasing bez wzgledu na długi zaległości czy wyniki co do reszty sie zgadzam sam mam też i połowe aut co maja po 1, 5 mio i dalej jeżdza i nie moge powiedziec żeby mnie zawodziły wiecej niż takie po 300-400 tys, w swojej kadencji na 15 lat miałem 2 holowania, po za tym wiadomo że jak bedzie duża awaria to wtedy, laweta na niej drugie auto na zamiane podmianka i sciagniecie na lawecie tego uszkodzonego 3 obecnie można wykupić dodatkowe ubezpieczenie na wypadek holowania na UE 4 znałem gościa co kombinował tak że wieksze awariw podciagał pod AC, np uszkodzona szyba lub refklektor zdarzenie losowe ale już w świetle prawa nie możesz kontunuować jazdy wiec serwis mobilny mu wymieniał turbo lub to co sie stało a wystawiał fakture na usługe która podlegała pod autocasco | |||
~Mistrz | Możliwe że te auta nie są pakera tylko rabena, więc nie musi się znać na brutto netto | |||
~leży z drutem pod premium | ~Mistrz 9 minut temu Możliwe że te auta nie są pakera tylko rabena, więc nie musi się znać na brutto netto nawet bym się nie zdziwił jeśli by tak na prawdę było leszczyków do dymania im pewnie mało | |||
~driver | A widzieli film grozy? Kiero że Scanii garuje pod Amazonem Wojtyła płaci Widać biznes idzie | |||
~zza pleców chłystka | koleś który nie potrafi liczyć, jak sam mówi ledwo skończył podstawówkę, przy nie pracującej żonce z trójką dzieciaków uzbierał pół bani i więcej, ciekawe | |||
~tak | Co ma wykształcenie do zaradności życiowej? Musisz przyznać, że się chłopak rozwija. Czy za swoje pieniądze czy za pieniądze rabena to druga sprawa ale nie możesz powiedzieć, że sobie w życiu nie radzi. Utrzymuje swoja rodzinę i robi co lubi wiec nie wiem o co afera. Jeśli w jego ślady pójdą jelenie bez kalkulatora to ich problem. | |||
~scan cargo | NIe mozna sie nie zgodzic z teza "tak "czy np ludzie którzy sobie rewalecyjnie radza jak np zorganizowane grupy przestepcze to profesorowie? w dzisiejszych czasach wystaczy brak sumienia empati i wspołczucia i to już bedzie mimało przełożenie na kase, jesli tylko kasa i szczescie własne i rodziny sie liczy np taki Mazur on nie zastanawiał sie czy kierowcy którzy sie masowo przewineli przez jego firme którym nie płacił za co beda żyć ani nie miał dylematu moralnego że to co robi cieżko bedzie go spenaliozować ale jest to moralnie złe, czy to co pozniej zrobił z ta fikcyjna agencja i to że w świetle prawa nic nie mogli mu zrobic ale znow nie miał problemu z tym że to co robi jest złe w dzisiejszych czasach każdy patrzy żeby wydrzeć jak najwiecej kierowcy cwaniacy żeby jak najwiecej zagarnać za jak najmniej pracy bo sie nalezy szefowie żeby nie zaplacic itp i ta karuzela sie kreci BYć może nawet transpocelebryci na poczatku nie mieli świadomości że namawiajac innych sa jak te barany z czoła stada które prowadza pozostałych na rzeź, na pewno w pewnym momencie sie zorientowali tylko jedni wyciągneli wnioski a inni nie | |||
~scan cargo | czyli ten co nie obiecuje złotych gór wali prawde prosto z mostu jest dziadem a złotousty celebryta który bedzie obeicywał złote góry i powiesi marchewke przed nosem jest juz dobra firma, nie wazne jest jak jest naprawde ważne jest to co widać powierzchownie, w social mediach | |||
~tak | scan nie zrozumiałeś... Jeśli ktoś zakłada firmę bo widział w internecie, że komuś dobrze idzie to sorry.. może właśnie potrzebuje zderzenia z rzeczywistością. Ile słyszysz historii od kierowców jak to zostaje szefowi z auta 15k miesięcznie? Otwierać firmę i robić kasę a nie jęczeć. Taki TP zaryzykował, spija śmietankę chociażby z reklamy rabena i nie można mu zarzucić, że nie potrafi robić interesów, bo może właśnie to jest jego interes (reklama) a nie sam transport. | |||
~Kris | Transportowy jak to nie wiadomo ile wt dolozy? 11x rata ubezpieczenie i podatek od srodkow transportu. Po ile teraz chodzą takie scanie? Ile wylozy na wynagrodzenie kierowcy przez 11 miesiecy skoro auto jest na stracie co miesiac. Jasne mozna liczyc na odbicie w kwietniu ale do grudnia i tak nie eyjdzie na zero. | |||
~scan cargo | Tak dobrze zrozumiałem jesli ktoś ma świadomość że spina mu sie to głownie dlatego że sam jeździ reklamuje dany produkt a producentowi zalezy żeby wygladało to jak najlepiej, to wiadomo że korzysta producent i osoba reklamujaca czy ci na dole korzystaja no to już róznie, powiem tak w kurierkach to naprawde zależy od wielu czynników jaki sie ma rejon jaki układ też troche od szczescia troche od siebei i od pracowników ja nie znam histori TP, ale znam dobrze rożne historie, jak osoba niespokrewniona wiekszość zleceń pchała do firmy A ze ta firma urosła kilkadzisiat razy wiecej niż pozostałe podobne firmy, czy historie że przychodzi kolega A do kolegi B i mowi że jest zlecenie na zakup takiego a takiego produktu, ma być taka to a taka specyfikacja załóż społke, zlecimy to firmie C na czysto mamy 500 tys i dzielimy sie po połowie czy nawet transporty unijne sprzetu dla rolników tam byłą taka kasa że firma płacila za to kwote X 2 tys od każdego transportu dosatawał zlecajacy i 2 tys zostawało w kieszeni i jeszcze finalny przewoźnik byl mega zadowolony bo jechał za dobry fracht wiec życie pisze różne scenariusze | |||
~driver | Kris to co opłaca się jeździć? Czy lepiej nie rozdawać kierowcom? Jak nie widzisz efektów Czy tak jak wt dać etat i trzymać auta na nie rentownych trasach? Ponosić ryzyko w imię wyższej sprawy | |||
~scan cargo | driver ale Kris ci pisał to nie raz że on ma rentowne wiec po co drążyć temat, naprawde jest dużo starych lokalnych firm gdzie ludzie nadal jeźdza na kilometrówce kierowcy sa ci sami od 20 lat, jedni odchodza potem wracaja itp Pół Gorzowa nadal lata na skandynawie i nie tylko na km kierowcy Polacy wiekszosci lokalni kilometry robią w ten lub inny sposób :-) | |||
jacek-kuba
| Adrian Paker kolejne autko dobiera i ręce zaciera. a dziadostwo ujada i straty liczy. Całe życie powtarzam -małorolny powrót do obory, myślący przedsiębiorcy natomiast- branża TSL jest dla was, tam zarobicie i się urządzicie. Jasno się wyrażam? cham musi wracać do zawodu wyuczonego. | |||
~Hycel | Taki Plastuś nie ma już gdzie wracać. Ojcowiznę sprzedal | |||
jacek-kuba
| plastuś w lesie żyje od lat, więc nic już tutaj nie zmienimy. Zdziczał menel od patologii. | |||
~Hycel | Plastuś ucieka do lasu przed komornikiem. Ostatnio jakiś samolot go śledził z tego co posal | |||
~driver | Nie wiem jak tam od was Skandynawia Ale z moich stron to lipa Pod Sztokholm 1750e all inclusive A Budapeszt 1250e dziś ładuje jutro zdejmuje | |||
~scan cargo | Cieszymy sie Jacku wspólnie że Adrian kolejne auto dobiera, na pewno jego kolega/ ktoś z rodziny nie pracuje w dyspozycji nie ma tam żadnych wejść po prostu chłopak z ulicy pokazujacy że sie da, tak jak dzieci aktorów którym rodzice wrecz przeszkadzaja w karierze itp ile Ty masz lat że wierzysz w św Mikołaja? szczególnie że pracowałem w Rabenie kiedyś przez pare miesiecy to pamietam przewoźników nie do ruszenia :-) wiadomo że nikt ich za reke nie zlpał ale jakos dziwnie kierownik i dyrektor ucinali wszelkie reklemacje i był prikaz aby ich ladować pomimo że miałem dużo tańszych i bardziej elastycznych | |||
~Kris | Driver nie wiem czy skumales ale pisale o przypadku et ze bez sensu trzymac scanię do konca i utrzymywac kierowcę. A ty ztego robisz regułe dla calego rynku. Tak jak pisze scan i wielu innych. Czesc traci czesc upada pod ciezarem leasingu a wielu zarabia. Dlaczego nie chcesz przyjąc tego do wiadomosci? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.