ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22258)
~Kris | Gosc pytasz skąd moje wpisy? Ja kojarzę fakty w przeciwienstwie do ciebie. WT ma zaklepany transport ze sporym podjazdem po czym transport wypada i jedzie w innym kierunku. To o czym to swiadczy? O tym ze spedycja łapie z giełdy co akurat jest w danej chwili. | |||
~Kris | O ile nowa spedycja mogła przebc adar? O 2 centy? Bo chyba nikt nie wierzy ze o 20 centów. Bo to by znaczyło ze go jeb. ali przez 2 lata na gruba kasę. Zresztą jak sie popatrzy na ogłoszenia albo podzwoni to wszyscy mają to samo tylko inaczej liczone zeby wygladało ze gdzies jest lepiej. Ale taki specjalista jak gosc co pracuje w spedycji to powinien wiedziec. | |||
~KubuśTSNO | Prawdy się raczej nie dowiesz skoro Radar przebił hiszpańska robotę na łeb na szyję to na wyjątkową szczerość i tym razem nie liczę. | |||
~Kris | Ludzie ile wam tłumaczyc to samo. On nie musi niczego mowic. Ktos kto siedzi w transporcie i nie jezdzi pod spedycją wie jakie są warunki na rynku. Wystawiałem kiedys na transie ładunek z Krakowa z huty na slask za 700 zł a koles mi mowi ze jakas tam spedycja proponuje mu 900 zł to on wezmie ode mnie za 950. A ja mu mowie ze ta spedycja jest w rankingu nizej niz ja i nawet mu 700 zł nie moze zaproponowac bo by musiała dopłacic. | |||
~driver | z nową spedycją to jest tak jak z nową laską Na początku fajnie miło przyjemnie A potem zaczynają sie problemy | |||
~Kris | Bo sie okazuje ze kazda baba jest taka sama. I ze spedycjami tak samo. Cudów nie ma i nie bedzie. | |||
~Gość | No cóż, kris. Mam jako pracownik swoich klientów. Zdarza mi się, że anulują lub przesuną ładunek z powodu braku produktu lub awarii itd. Czyli kiedy anuluje ładunek przewoźnikowi i wyślę go do innego klienta to już jasna oznaka, że pracuje na gieldzie. Gratuluje rozkminki. Stawki, przychodza do nas z adaru gdzie najwyzsza stawka jaka słyszałem to 1. 12. U nas za odpowiedni system przewoznik ma 1. 32 czyli dokładnie tyle wiecej co piszesz, że się nie da. Jesli mam swojego stalego przewoznika to podpisuje z nim porozumienie, jest w nim zakaz jezdzenia dla innych-tak w skrócie. Jestem pewny ze wt na podobnie. A stawka pusto pelno gwarantuje mu ten podlot za kase jak z ładunkiem. | 1 | ||
~Kris | Ja juz myslałem ze WT trochę doswiadczenia nabrał, nauczył sie liczyc koszty itd itp. A to jednak de. bil jest. Dwa lata mineły a w głowie dalej pusto. Do tego idzie kryzys wiekszy niz w 2008 roku. | |||
~Kris | Chłopie z czym do ludzi. Ja jak ma auto w krakowie i ładuję na hucie a mi wypadnie ładunek bo akurat blacha nie przeszła kontroli jakości to nie wysyłam auta do warszawy tylko biorę inny ładunek z krakowa. I nie wysyłam go w przypadkowe miejsce bo jutro bede miał problem ze sciagnieciem go. Rozumiem ze pracujesz w spedycji co nie ma roboty z pierwszej reki i puszczasz auta bez ładu i składu. Ok niech ci bedzie tylko sie koorwa nie nazywaj profesjonalnym spedytorem tylko co najwyzej łapaczem okazji. | |||
~Kris | A to czy ta spedycja wzięła z timo czy obdzwoniła kilka niemieckich spedycji nie ma znaczenia. Chodzi o mechanizm. Bierzemy co jest byle jechac i zgarnąć prowizję a jutro to sie bedziemy matwic dalej. | |||
~driver | wolumen ładunków topnieje coraz bardziej i bedzie tylko gorzej W niemczech dostali ludzie juz wytyczne mobilizowania zapasów jedzenia powerbanków wody paliwa na 10dni Ciekawe po co | |||
~Kris | Normalne firmy to się specjalizują w konkretnych kierunkach. Np jeden jezdzi ze slaska do gdanska bo sobie połapał powroty z portu. I ma w doopie ładunek do suwałk bo albo bedzie stał dwa dni albo wezmie byle co byle jechac. To jest partyzantka a nie transport. Ale spedycja ma to w doopie bo to nie ich auto i nie ich kierowca co sie w*ia bo codziennie szuka adresu i rozłądowuje na dziadowskich firmach gdzie nawet wjechac się nie da. To jest działka dla takich osłów jak WT i takich dziadowskich spedycji jak Gość. | |||
~driver | a ja zrobiłem sobie takie kółka z domu do domu całosc 750km 1100e Kto by mi kazał jechac do esp | |||
~mistrz | a ja biore ładunki po slasku 100 km za 850 zł, tak to sie zyje | |||
~mistrz | driver ładunków tyle ze nie przerobisz | |||
~driver | Roboty nie przerobisz, a baby nie prze... Sz | |||
~El chapo | Nie długo spedytorki do łopaty albo robić prawko CE bo bida wam zagości nieroby | |||
~Gość | Nie da się tego słuchać. Kris ty mowisz o swoich wymyślonych sytuacjach. Slad wiesz co, gdzie, skad, czy planowane, czy tez nie. Jesli przewoźnik na ustalona stawke to co za roznica czy jedzie na zagłębie gdzie zawsze zaladuje czy na lubeke gdzie jest cisza? Sloro z tej lubeki znowu musza go wyciągnąć za ustalona stawke czy to pusto czy pelno? Driver mowisz ze volunen spada? Jakos tego nie odnotowaliśmy a nadi klienci nie mowia nam o zmniejszeniu produkcji Po co pisac o czyms czego nie ma kris? | 1 | ||
~El chapo | K/spedzio ma swoje wizje ciężkich czasów :) Spedytorzy boją się że będą musieli iść do pracy i pracować a nie udawać! | 1 | ||
jacek-kuba
| Prawda jest taka, że żaden dziad czy spedytor do roboty się nie nadaje. Ale są ukraińcy na rynku. | 1 | ||
~Kris | Gosc nie wiem w jakim charakterze wystepujesz. Teraz jestes spedytorem wczesniej miałes 17 zestawów. Moze dla pracownika spedycji rzeczywiscie bez znaczenie gdzie wysyła auto byle prowizje skasowac. Moze dla głąba pokroju WT to równiez bez znaczenia bo dla niego jedynym kryterium jest to czy się koła kręcą. | |||
~Kris | Tylko ciekawe dlaczego kierowcy jak pytają o pracę to jedno z pytan brzmi czy jazda pod spedycją. Jak to taki miod to dlaczego nie chcą? | |||
jacek-kuba
| Kris pytają tylko matoły -większość musi mieć stałe kółka bo nie dojedzie inaczej. | 1 | ||
jacek-kuba
| Potem słyszysz, do italii nie jeżdżę, do anglii nie jeżdżę. Portugalia? nigdy. Zawodowcy. | 1 | ||
~Kris | Moze i matoły ale z tego co pamietam z dawnych czasów to ilekroć wziąłem cos od spedycji to zawsze był problem. Nie pasował adres, godzina, rodzaj ładunku. Więc ja wole stałe trasy i moi kierowcy równiez. Wiadomo czego sie spodziewac | |||
jacek-kuba
| Każdy woli, ale nie każdy może. Na małych autach np. stałe kółka to ewenement. | 1 | ||
~Naczelny ordynator et! | Szkoda, że Nasierowski i Tkaczykowski się wyłożyli na tym biznesie, ale przynajmniej Wojtyła prężnie prosperuje i zarabia. Nawet motocykl sobie kupił | |||
~Kris | Tylko co zrobi Tkaczykowski jak na stanowisko stróza nocnego przyjmą ukrainca w ramach podmiany. | |||
~KubuśTSNO | Teraz po listy jeździ i obciąża kierowców za mandaty ( dzisiejsze instastory) A tak całkiem serio panowie bo nie pamiętam ile Wy pisał, że ma za kilometr w czasie gdy jeździł na Hiszpanie i Portugalie? | |||
jacek-kuba
| A dlaczego nocnego tylko? driver mój kolega jako stróż dzienny pracuje i sobie chwali. Ale on to już jakiś cieć przodowy czy brygadzista. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.