Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka

ID: 228463


A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie

~wierny FAN
*.194.12.153

Posty (21816)

~Gruby
Proponuje maly eksperyment. Niech kazdy wyobrazi sobie ze jest w sytuacji drivera czy krissa. Ma dograna prace, swietnych kierowcow, kase i duzo wolnego czasu. Zalozlmy tez ze lubicie wymiebiac swoje poglady z innymi ludzmi wiec jestescie aktywnymi uzytkownikami forum. CY serio czlowiek szczesliwy, spelniony, zarobiony i pomyskowy odzywal by sie w ten sposob? Czy tak obrazal by innych o gorszym modelu biznesowym? Czy ktos z was po probie wejscia w ich buty to czuje? A teraz qyobrwzxie sobie postawe goscia z petlw na szyj8 ktorego zle podpisana umowa ze spedycja, dobija kazdego dnia i za cel zycia postawil obrwzanie innych zeby nie konfrontoeac sie z wlasnymi uczuciami. Pasuje lepiej prawda?
~w objszczanej rajce
Gruby nie rozśmieszaj mnie, przecież driver to jest cieć ze szlabanu, a ten cały kris to jakis przegryw co go pewnie komornik ściga', stąd ten bóól dooopy
karol robi swoje i ma wyjepane na takich pajaców z et
~Gruby
Nie oceniam tyxh yt. Nie znam ich nie ogladam. Pisze o postawie ktora mozna spotkac w kazdym watku od wielu lat, prezentowana przez tych dwoch panow. Jako opozycje podam kumindana. Widac ze gosc dziala i chociaz nie jest lekko radzi sobie. Mozna to odczuc przez jego intekigentne poczucie hunoru i sporadyczne wytracanie go z rownowagi przez gowno ludzkie zwane jacusiem kupusiem. Nie odmawiam wiedzy driverowi oraz krisowi. Natomiast nie przekonuje mnie wizerunek jaki tworza odnosnie ich pozycji finansowej czy biznesowej.
~driver
Nie mam nic do gościa Tylko niech gówna nie owija w papierek Bo to cukierkiem nie będzie Wy klakierzy macie za cel nagonić podobne ameby do kieratu spedycji To śmiało brać noffki i prowadzić świetny biznes Tylko mało kto ogarnie temat że przecież właściciel spedycji może pominąć ogniwo zwanym przewoźnik
~Gruby
Driver. Kazdy kiedys zaczynal i kazdy popelnial bledy. Ty tez. Moim zdaiem masz zle podjescie do zlych decyzji. Blad to nauka za ktora trzeba zaplacic. Jestem pewien ze gdy kontaktujesz sie z potencjalnym klienetem tez roztaczasz przed nim wizje firmy ktora nie zawsze jest zgodna z prawda. Tak dziala marketing. Ma za zadaie stworzyc lejek sprzedazy. A jacus kupcia juz pokazal ze prawde mozna ujac otoczka roznych interpretacji.
~driver
Gdyby gość powiedział choć 10%prawdy Nawet 1 zdania bym nie napisał
jacek-kuba
gruba blać to para z kumilarwą. Przylazła tu szmata za kochanką.

-1

~Gruby
Widze driver ze tez ciezko ci zrozumiec pewien schemat. Swiat skalda sie z drapieznikow i ofiar. Wsrod ludzi tez. Ignorancja, brak pokory, lenistwo, tchorzostwo, komformizm to cechy ofiar. I one musza byc strzyzone. Musza byc niszczone i musza byc pozywka dla drapieznikow. Sami wybrali taki los i nie twoja rolq jest bycie chrustusem przewozikow. Bez wzgkedu co zrobisz powiesz, oni juz wybrali role ofiary.
~driver
masz rację że nie moja rola byc chrystusem Ale też można pokazać tą gorsza stronę bycia w pozycji Ze za ryja trzyma ciebie spedycja a w zad kopie Ciebie kierowca i wszyscy inni nawet sprzątaczka u załadowcy Ty jako kierowca na swoim nie masz ruchu Albo spedycja ciebie zniszczy lub reszta od tyłu A zaden celebryta tego tak nie pokazuje Wprost przeciwnie kolory tęczy i szczescia Niech powie jeden z drugim czy ma wiecej kasy swojej po tym okresie co prowadzi działalnosc niz na początku Sam jeden tu pisał ze wt musi zarobić bo placi podatki A na kwestie t-mobile ktora zrobiła 9, 1miliarda obrotu zapłaciła w Polsce tylko 10tys zł podatku CIT w 2021r To jest sukces
~Kris
Owszem wybral role barana do golenia. Tylko ni3ch nie opowiada glupot jaki to biznes kręci. Jakby wyszedl powiedzial jestem glupi i nie mam pojecia o niczym wiec muszę placic frycowe 60 tys rocznie z auta to nikt by nie mial pretensji. Nie kazdy musi byc Einsteinem a zyc z czegos trzeba. Dla kazdego jest miejsce na swiecie. Tylko babcia klozetowa nie robi filmow na yt i nie twierdzi ze robi w perfumerii.
~driver
słuchaj gruby ja mam swiadomosc ze jak dotykam róże to mam szansę sie nadziać palcem na kolca I nie musisz mi tłumaczyc co to nauka na błędech i ile to kosztuje
~Gruby
Kazdy ma mozg i moze sobie policzyc czy mu sie oplaca nasladowac slynnych kol3gow. Jak ktos nie unie liczyx to zasluguje na strzyzenie. . a zniknac z rynku jego geny maja zniknac z puli spoleczenstwa. To brutalne ale niestety nieuniknione i potrzebne. Im wircej baranow padnie tym lepiej dla ogarnietych ktorzy przrjma ich sorzet za grosze. Lepiej dla bankow bo na nich zarobia. A strzyzeni? Jak dla mnie moga zdychac z glodu. Wybrali sami taki los wiec niech placa. Przy dzisiejszym fostepie do wiedzy kazdy kto takie bledy popelnia obciaza swoja rodzine i spooecznosc w ktorej zyje. Selekcja naturalna to brutalna ale genialna sprawa
~Gruby
Driver. Ty potrzebujesz dotknac a ja wiem ze jak cos ma kolec to moze skaleczyc bo np zobaczylem jak ktos inny sie nadziewa. Lub wzialem do reki podrecznik z biologii ewolicujnej.
~driver
Powiem tak że w tej branży to można sobie życzyc tylko takiej konkurencji To są idealne barany do strzyżenia Nawet nie trzeba wiązać a stoja grzecznie Tylko widzisz kto zna sie na biznesie nie opowiada głupot tylko w miarę zdrowe podejscie Widzisz taki przykład Lewandowskiego Niemcy zrobili na nim kasę i wiedzą że juz wiecej nie zrobiłby dla bayernu tylko sprzedali podstarzałego dziada A w to miejsce kupili za tanie pieniądze kolejnego rodzynka tylko bez nazwiska który bedzie przez 5lat spokojny i potulny pracował na swoją markę To jest własnie sietny przykład kierowcy na swoim co nie bedzie dziada dorabiał Tak jak napisali z Bayernu to nie klub z ktorego idzie sie na emeryture Nam potrzebni są młodzi WILCY ; )
~Gruby
Driver. Mam takie pytanie. Gdybys jeszcze raz mial wejsc w tdanpsort od zera to jak bys to zrobil. Pytanie czysto spwkulacyjne i w ramach przyjemnosci wymiany pogladow bez szukania dziury czy czekania az napisEsz cos do czego mialbym sie czepiac.
jacek-kuba
Tomek, tłusta rura bardaszana wypisała cechy ofiary-co idealnie do ku.. y przystaje. Uważaj bo jak gruba ofiara cię zaczepia-to normalnie nie jest.. Coś pedet chce.

-1

~Gruby
I w kolejnym watku znow bez merytoryki jacus kupus rzadki proboje mnie upokorzyc. Bol egzystencjolany jaki kryje sie w tym czlowieku mozna tylko porownac do dzwieku skrobiania widelcem po szkle.
~driver
W tych czasach w życiu z tą wiedzą bym nie weszedl w biznes w którym jest tak dużo zawiłości i zależnych rzeczy od siebie Szukał bym raczej czegoś o wiele tańszego w utrzymaniu i przynoszącego podobne zyski ale bez ryzyka i czynnika ludzkiego Czyli raczej przerzut towaru tylko po fv lub z giełdy na giełdę
~Gruby
Rozumi3m ze masz na mysli ograniczenie czynnika ludzkiego bo wyeliminowac sie go raczej nie da. Ale przerzuty to ciekawy pomysl. Gielda troche mniej natomiast rowniez godny uwagi.
~driver
Napewno jak najmniej ludzi postronnych w biznesie miej na myśli pracowników Tylko szybki obrót na jak największą skalę ew magazynowanie lub czysta logistyka
~scan cargo
do Gruby tylko nie wziałeś jednego pod uwage że taki gość zanim padnie bedzie starał sie przetrwać jak każdy organizm zywy ciągnąc kase skad sie da a spedycja dzieki temu że ma za poł darmo jelenia jest w stanie brac ładunki taniej niż przewoźnik który ma coś w głowie i bieże wiele aspektów, prosty przykład dawno temu konkurowałem z LKW walterem i oni dawali stawki poniżej moich kosztów wtedy było to 0, 75 EC za km a wynikało to z tego że mieli własnie takich kierowców na swoim co robili im za 0, 59 rozmawiałem z takim gościem on nie wiedział co to wartość odtworzeniowa czy tzw utracony dochód on sie cieszył że sam robił ksiegowośc i naprawy i po paliwie i drogach zostawało mu 5000, i tu jest pies pogrzebany że na 10 może 3 sie uda ale pozostali stana sie pożywką dla spedycji i nie mowimy to o spedycjach tych prawdziwych tylko o spedycjach kanapowych
~scan cargo
sorki za szybko pisze "bierze "
~Gruby
Scan cargo. Oczywiscie ze proces pozerania ofiary trwa nieraz dlugo. Przyklad kanapowych spedycji pokazuje ze nie zawsze wielkosc sie liczy ale pozycja wyjsciowa do gry. One jakby co traca mni3j niz przewoznik. Ale czy ktos zmuszal spedycje do bycia spedycja? Czy ktos zmuszal przewoznika? Nie. Wybrali i ponosza zyski lub straty ze wzgledu na swoja pozycje. Jesli ktos pozycza piebiadze bankrutowi to staje sie kolejnym elementem lancucha pokarmowego. Przyklad waltera dobitnie pokazuje jak dziala przyroda. Wystarczy rzucic ochlap i patrzec jak zleca sie hieny. Tak samo dziala wedkarstwo.
~driver
Kwestia tego że bierzesz furę za 600tys i wstawiasz do spedycji i jeszcze do tego kierowca który jest najsłabszym ogniwem roszczenia oczekiwania Wybór należy do każdego
~scan cargo
akurat znam system pracy tych tzw spedycji typu Adar Transped Top Logistik itp, oni maja 5-30 % klientów bezpośrednich po za tym każdy tzw spedytor zazwyczaj młoda osoba bez wiedzy ma obowiazek wykonaniadziennie min 40 telefonów do spedycji tych z klientami bezpośrednimi typu schenker dhl kuehne itp i oni sciagaja ładunki zanim trafią na giełde i pozniej pod to szukaja auta, dodatkowo wysyłają do tych firm liste gdzie maja auta codziennie i to cała filozofia
~Gruby
Z tym obrotem driver troche mnie zaskoczyles. Czy nie jest tak ze obrot mozna porownac do przejechsnych kilometrow dla firmy transportowej? Czy zawsze taki model sie sprawdza choxby ze wzgledu na podatki?
~Gruby
Scan cargo. Ten model biznesowy jest warty uwagi. Sam w sobie nie jest skomplikowany a jak wiemy najprostrze roziwazania dzialaja najefektywniej. Pomimo takiego dostepu wiedzy zauwazcie wcisz sa ludzie ktorzy pakuja sie z nowym autem pod spedycje adar. Nikt ich nie zmusil. Ofiary sa nawozem sukcesu. Cieszcie sie ze to nie wy ze macie inna mentalnosc i inny swiatopoglad. Nie placzcie nad ich bieda i upadki3m. Jestescie swiadkami stawania sie silniejszymi przez silnych.

-1

~scan cargo
tylko że mnie zak.. bajki o spedycjach w stylu 1, 6 za każdy km tylko 100 km pustych tylko że nie poznałem spedycji gdzie by liczyli km faktyczne tylko zawsze na samych km było 5-8 % rożnicy od licznika nie liczac pustych i niech jeden z drugim policzy jaka ma stawke przy np trasie 700 km z czego jest np 130 km dolotu i niech policzy ile ma km z licznika a ile dostał kasy niech odliczy potem to skonto, a i poki jest prosperity to jest super teraz jak bedzie plaza to beda gadki w stylu " jak tam macie coś no mamy ale dolot jest duży i nie wyrabiamy sie w stawce weźmie Pan jednorazowo jakies 80 km na siebie " no co to tam 80 kmjedziemy bo już 2 dzień stoimy czy np załadują jedna czesciowke w pon druga we wtorek a 3 w środe, i wiekszość spedycji dopłaca dopiero za trzecią i to całe 50-100 E szaleństwo
~driver
Kilometry robią ludzie i sprzęt w który inwestujesz A tak to tylko w drukarkę pieczątke komputer I tylko swoją wiedzę co kupić i sprzedac
~WTopa
pyszne pieczone mięsko z naczepy, ale info było że nie cuchnie szczo chem
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.138.105.176

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels