ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22191)
~Ł ysy | Zastanawiam się, co ten q /tas zwany jackiem -sraką chce osiągnąć pisząc powyższe brednie. | |||
~driver | Mistrzu Robota w opór tylko dodaj że dla kr*ynow bez kalkulatora Jak chcesz to bierz i jeździj Stawki są pod psem w porównaniu do kosztów Może cyfra wygląda Ale gdy rozliczenie zrobisz to już koloru brak | |||
~Ł ysy | Parkingowe baranki, kiedy zmądrzejecie? Ładunków do bólu? No nie, ładunków z każdym dniem ubywa. Obecna koniunktura jest złudą. Jest co wozić, bo tysiące aut staneło po wyjeździe Ukraińców. Taka jest prawda. Wasza głupota sięga zenitu. Po wojence /decyzja o końcu wojenki nie zapadnie w Moskwie, a w Paryżu lub Berlinie / będziecie beczeć baranim głosem. Pożyjemy zobaczymy. Nastąpi to szybciej niż wam się wydaje. Wszyscy kraczą o nadchodzącym kryzysie, tylko kilku etransportowych przygłupów eidzi świetlaną przyszłość. | |||
~Ł ysy | driver. Pamiętaj o jednym, szoferskie przygłupy skupione na etransport mają różowe kalkulatory. | |||
~driver | Fajerwerki już były teraz będzie żałoba w wielu przypadkach | |||
~Ł ysy | O zajebistej zyskowności transportu świadczy sytuacja w jakiej znalazły się adarowskie gwiazdy. Pomino dużego wsparcia Aszyka, jeden został bankrutem, drugi ledwo się telepie. Jakieś uwagi, sugestie? | |||
~Ł ysy | Nie oszukujmy się, przy kosztach leasingów za tak wypasione fury koniec jest bliski. W przypadku jednej gwiazdy, już jest po rybach. | |||
~Ł ysy | , Zobacz ziomal, jak to się robi" - zajebisty tekst. | |||
~driver | Jeden koleś z okolicy odebrał 10szt Volvo A 15 kierowców położyło kluczyki I zonk z biznesu życia Za dwa dni dzwoni przedstawiciel Volvo i pyta czy widziałem mówię że tak wózki spoko i pyta czy przyjechać może na rozmowę Ja spokojnie odpowiadam ze może za dwa lata wpadnij bo narazie zobaczymy co pokaże teraźniejszy czas | |||
~Ł ysy | driver. Wielton też już jeździ po byłych klientach. Czy jest sens? Klienci sami przyjdą, jak cena produktu będzie osadzona w realiach rynkowych. A nie jest. | |||
~driver | Narwancy niech ida do przodu Ja pozbieram po nich okruchy Taniej może nie być ale i drożej napewno też już nie Więc trzeba czekać na stabilizację Wszystko stoi na głowie Ceny sprzedaży pojazdów absurd Ceny frachtow dno Koszty poboczne astronomiczne Cena pracowników kosmos Jakość pracowników dno Więc co ma kogoś skłonić do rozwoju? | |||
~Ł ysy | driver. W 2008 roku kupiłem megi, ful wypas za równowartość 19tyś euro. Parę miesięcy wcześniej kosztowały w tym wypasie 25900eur. Ponoć fortuna kołem się toczy. | |||
~Ł ysy | C , Co ma skłonić do rozwoju " Jak to co? Twórcze przemyślenia etransportowych przygłupów. Czytając posty jacka -sraki, Patryka kierowcy dostajesz darmową receptę na sukces. | |||
~driver | Właśnie to pytanie jest najważniejsze Tylko mało kto to ogarnie | |||
~Mistrz | Ceny aut i naczep będą tylko rosły, ma to związek z przechodzeniem na elektryki których nikt nie chce | |||
~driver | I niech rosną Bierz na zapas | |||
~Kris | Tu niestety miszcz moze miec rację. Te globalne *y nie liczą się z rachunkiem ekonomicznym tylko kierują się ideologią. Nie wazne ze małego przewoznika nie stac na takie auto. Giretka dostanie kredyt i nakupi elektrycznego złomu i do tego jakis amazon wydoopi auta spalinowe i bedzie po zawodach. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Trzeba mieć kontakty. Bez kontaktów jest na koszty i frytki z Coca cola. Z kontaktami jest na lisingi w nowych volvach i godną wypłatę. A dziady jak wy o ogryzka się bijecie to tylko i wyłącznie wasza wina :) | 1 | ||
~driver | Kris to i tak nie nasza broszka raczej | |||
~driver | Ostatni leasing luty 2024 licencja sierpień 2024 I raczej Transport będzie zamknięty | |||
~Kris | Patryk o czym ty masz pojęcie? Myslisz ze na kontraktach są jakieś kokosy? Stawki są wysrubowane tak ze to własciwie mielenie kasy. Duze firmy muszą się posiłkować podwykonawcami jak np Magtrans bo z własnej floty to niewiele zysku by było. | |||
~Patryk pogromca dziadow | W Twojej hucie może tak być ale automotive czy amazon ma inne podejście. Kolega soloweczka 7. 499 lata bo dorwał robote w Amazonia to kółko od piątku do poniedziałku ma 3dni wolne i zarabia w ciągu miesiąca 2x tyle co zarabiał bez tego kontaktu pod spedycjami. Bez. kontaktow masz na frytki | |||
~driver | Patryku odpowiedź na jedno pytanie Czemu twój szef nie ma nic swojego tylko wymienia tabor po okresie leasingu? Podpowiedz jest jedna napewno nie ze starości | |||
~driver | Prawidłowa odpowiedź jest golodupcem i żyje od sprzedaży do sprzedaży Robiąc laske z połyskiem każdemu kierowcy co jeździ Bo jakby miał przestoj to idzie z torbami Dlatego mamy właśnie sytuacje patologiczna w transporcie i rozdmuchany niby brak kierowcow Gdy ci się wykończą lub nie podejmą ryzyka biorąc kolejny leasing sytuacja się zmieni | |||
jacek-kuba
| Oho łysa -sraka dorwała się do kuli znowu? i wpadł forumowy głupek z kolejną porcją tępoty. Sraka napisz jak tam kierowcy kasę ci w zębach oddają. Że też kiepie, nie wstydzisz się tu pełzać Czołowy matole ET. | -1 | ||
~Tychy | W Twojej hucie może tak być ale automotive czy amazon ma inne podejście. Automotive to akurat zdychalo przez ostatnie 3 lata. Covid dobil sprawe. Autotransportery ponizej kosztów. Po 24 lutym zaczęło sie lekkie odbicie. Przestano pchac czesci na montaz na wschód. Te nadwyzki poszly na eu. Zaczal sie ruch. Ale i tu stawki zaczynaja spadac wiec raczej ten trend sie nie utrzyma. | |||
~Ł ysy | Przecież od lat sytuacja nie ulega zmianie. Brakuje kierowców na zbędne dla rynku pojazdy. Tylu Ukraińców wyjechało i co? Rynek odczuł brak pojazdów? Gówno prawda. Za moment może się okazać, że ilość pojazdów nie zmieni się. Zmienią się tylko kierowcy. Kieroffczyny, złodzieje, alkoholicy, wrócą do wyuczonych zawodów Z naciskiem na, wyuczone". | |||
~Ł ysy | Tychy. Patryk jest typowym etransportowym mędrcą i życiowym idiotą w jednej osobie. | |||
~Ł ysy | Tychy. Tu takich dużo. Poczytaj madrości jacka -sraki lub kierowcy. To dopiero de*ile. | |||
~Mistrz | I przez brak kierowców z Ukrainy nic się nie wydarzyło, Paliwo znowu w górę... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.