ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22260)
~kierowca | aa... zapomniałem hitem jest ałdi za bańkę i transport obrzyganych nowożeńców za 5 koła. co we łbie trzeba mieć, żeby wymyślać takie historie? Sieczkę? Goowno? Nic? | |||
~Www | Kierowca do podstawówki wracaj procentów się uczyć | |||
~driver | ceny pocovidowe były do wiosny 2021 w zamownieniach daf 73350 ssc na wypasie ten sam w pazdzierniku 95tys Od lata 2021 to ceny były tylko dla narwańców | |||
~kierowca | procentów to właśnie dziad powinien się uczyć. Ja przedstawiłem dziadowski tok myślenia. | |||
~driver | kierowca to do 40% potrafi sie odnalesc reszta to juz abstrakcja | |||
~driver | a zanasz kierowco proporcje na rozcięczenie spirytusu wiesz ile wyjdzie alko 40% z 1l spirytusu95%? | |||
~scan cargo | do Kierowa podziwiam poczucie humoru, ale w skrócie i merytorycznie są tzw inwestycje które już zostały zabudżetowane i one nie stana np budowa Northvolta czy farmy wiatraków, czy duże inwestycje związane z autami elektrycznymi, tak samo konsumpcja FMCG tu nie ma możliwości żeby ludzie przestali nagle konsumować ba nawet konsumpcja sporo wzrosła w EU bo pojawiło sie pare milionów ludzi dodatkowo którzy mieszkaja i konsumują, natomiast inne gałezie gospodarki zaliczaja spadki wystarczy wyjsc poza swój krąg bezpieczeństwa porozmawiać z ludzmi popatrzeć popytac i wysilic głowe żeby sobie zbudować obraz sytuacji, jak ktoś chce bo kierowcy nie musza nie jest im to do szczescia potrzebne tak miedzy bogiem a prawdą bo ani przewoźnicy ani kierowcy nie maja wpływu na sytuacje na rynku | |||
~ks. Piotr | Dla niektórych tutaj widzę wybitnych ekonomistów (wiadomo o kogo chodzie jeśli to nie to napisze ELITĘ e transportu ) sytuacja na rynku jest kolorowa, myślą tak dlatego ze coraz więcej postów tutaj jest wiec transport się kręci... elito spadek jest duży i to bardzo. | |||
jacek-kuba
| scan ty podziwiaj poczucie humoru drivera -kierowca jedynie wkleił wypowiedzi tego matoła, wściekłego z zazdrości, nieradzącego sobie całkowicie z emocjami-efekt gumowej dżesiki. Upadającego kierowcy na swoim. | -2 | ||
~xthx | Obecnie dużo spedycji które mają swoje auta woli sprzedać ładunek na giełdzie niż wysłać swoje auto | |||
~driver | w końcu jeden mądrzejszy co wpadł na to Ze lepiej trafić jelenia na swoim jak utrzymywać darmozjadów na swoim koncie Wezmiesz prowizje zysku na czysto ze zlecenia spisz spokojnie a i tak sie opłaca kr*yn musi sie martwić za ile kupi paliwo ile zapłaci zus pit ubezpieczenia iii jeszcze po drodze napraw amortyzacji A tu spokojnie auta stoją i mozna spać spokojnie | |||
~driver | te sie wykończą i mozna bedzie przejąć ich kierowców za free Mysle że do nowego roku wykrwawią sie spokojnie | |||
~Patryk pogromca dziadow | Moim skromnym zdaniem jak każdy dziad padnie to padną też pośrednicy których utrzymuje. Każdy kierowca pracę będzie miał w dobrej firmie. Zasady wynagrodzenia są już ustalone przez pakiet mobilności. Wychodzi na to że dziad wróci do pola a spedzio będzie zbierał papierki. | 1 | ||
~scan cargo | do XTHX to zależy np w Bring mieli przykaz jak nie było roboty że nawet jak maja gonić swoje auto 400 km na pusto to nie mogli oddać ładunku podwykonawcy który stał w tym miejscu, i byli z tego rozliczani ( fakt że przy stawkach jakie oni maja to auto nadal nie było na stracie ale chodzilo o to że nie mogli dopuscic do sytuacji że ich auto stało bez pracy a robote dostawał podwykonawca zewnetrzny | |||
~marzenia | packer rusza z kopyta, sponsor wysłał go na oględziny zbiornika przydomowego, wypytywał dilera jak zabezpieczyć się przed złodziejstwem łącznika | |||
~kierowca | Pracując kiedyś u polskiego przewoźnika nie do pomyślenia był podjazd na pusto 100km Potem inna duża firma polska - podjazdy 300-400km a bywały i 500km Dziś zdarza mi sie jechać na pusto 2 tys km, bo samochód musi być na załadunku za 3 dni. I nikt nie myśli o tym, żeby kierowcę i auto przytrzymać bo może się coś trafi. Nie ma ładunku - wraca na pusto. WIększości rodzimego dziadostwa w pustych łbach to się nie mieści. | |||
~Patryk pogromca dziadow | 2000km na pusto to 3 dni jazdy. Według naczelnego głupka krisa 3 dni postoju i traci się cały zysk. A Tu trzeba jeszcze zapłacić za paliwo i kierowcy. . Kris jak to przeczyta to dostanie zawalu | |||
~driver | super gratulacje ; ) dobrze że sa dobre firmy z takim rozmachem I dopisz ze 12tys co miesiac na koncie | |||
~scan cargo | do Kierowca i Patryk ale to nie wynika z optymalizacji tylko z braku ładunków i ograniczania strat to proste w momencie kiedy jest dużo ładunków firma X zarabia i pareset Euro na aucie podwykonawcy i pareset EUR na swoim który nie leci 400 km tylko ładuje inny ładunek obok miejsca gdzie stoi w momencie braku ładunków firma X nie traci ale nie zrabia ani paruset na podwykonawcy ani na swoim, na minusie jest podwykonawca który ponosi koszty stałe | |||
~Przewoznik | Widzisz kris, wszystko sie zgadza. 2 szmaty to teraz dwie platformy. Nie musisz bronic drivera, on już jest i tak skonczonym kłamcą. | 1 | ||
~scan cargo | Ja piernicze jednak logika kierowców jest pokretna ten biznes nie opiera sie na zasadzie kółka sie krecą to znaczy jest git :-) | |||
~Patryk pogromca dziadow | Największy przewoźnik z tego forum zarabia na tym że mu auta stoją zalane po korek w pokrzywach ale po starej cenie tankowanie. To jest logika największego debesciaka | 1 | ||
~scan cargo | Zreszta zima zweryfikuje mocno prognozy już mamy połowe października, luty jest zawsze takim miesiacem roztrzygniec w naszej strefie geograficznej bo wtedy budowlanka zawnetrzna idzie na minimum nie ma jeszcze zatowarowania budowlanki wewnetrznej, stal na minium, nie ma wody piwa i takich towarów które ida głównie na FTL, staja tez inwestycje na zewnatrz wiec moim zdaniem 02 2023 bedzie takim papierkiem lakmusowym | |||
~scan cargo | jesli luty bedzie normalny to znaczy że jest szansa na to że ten kryzys nie bedzie jakoś mega dotkliwy, jesli luty bedzie masakryczny to ruszy efekt domina | -1 | ||
~scan cargo | a wiadomo że firmy beda też po przestojach świeta nowy rok min 2-3 tygodnia gdzie nie beda zarabiać a wiadomo beda musiały wypłacic kierowcom urlopy w/g nowych stawek wiec początek roku moze być bolesny dla tych co nie zakumulaja wystaczajaco cashu, ale świeta to jest taki okres gdzie nikt zasadniczo stara sie nie myslec o pracy | |||
~driver | Mam petycję do Dobrych firm Jeździjcie w 40%na pusto w celu wyrobienia normy wg tu obecnych szoferów Z tej okazji życzę sukcesów i zakupów nowych wypasionych wozów | |||
~Kris | I wtedy wpada przewoznik i mowi ze to nieprawda ze zimą mniej jazdy on caly rok napier. dala po 11tys km. A teraz pewnie wiecej bo z 32szmat zrobil 2 platformy i przejął robotę 2 firm ktore padly. | |||
~driver | Kabaret mogliśmy zrobić z wypocin kierowcy | -1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | Ale to przewoźnicy i kierowcy się śmieje z was dwa dekle. Musicie się razem spotkać pasujecie do siebie hehehehehe | 1 | ||
~driver | Może jeździć 2/1z czego tydzień na pusto dla kieroffcow |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.