Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka

ID: 228463


A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie

~wierny FAN
*.194.12.153

Posty (22260)

~kierowca
aa... zapomniałem
hitem jest ałdi za bańkę i transport obrzyganych nowożeńców za 5 koła.
co we łbie trzeba mieć, żeby wymyślać takie historie? Sieczkę? Goowno? Nic?
~Www
Kierowca do podstawówki wracaj procentów się uczyć
~driver
ceny pocovidowe były do wiosny 2021 w zamownieniach daf 73350 ssc na wypasie ten sam w pazdzierniku 95tys Od lata 2021 to ceny były tylko dla narwańców
~kierowca
procentów to właśnie dziad powinien się uczyć. Ja przedstawiłem dziadowski tok myślenia.
~driver
kierowca to do 40% potrafi sie odnalesc reszta to juz abstrakcja
~driver
a zanasz kierowco proporcje na rozcięczenie spirytusu wiesz ile wyjdzie alko 40% z 1l spirytusu95%?
~scan cargo
do Kierowa podziwiam poczucie humoru, ale w skrócie i merytorycznie są tzw inwestycje które już zostały zabudżetowane i one nie stana np budowa Northvolta czy farmy wiatraków, czy duże inwestycje związane z autami elektrycznymi, tak samo konsumpcja FMCG tu nie ma możliwości żeby ludzie przestali nagle konsumować ba nawet konsumpcja sporo wzrosła w EU bo pojawiło sie pare milionów ludzi dodatkowo którzy mieszkaja i konsumują, natomiast inne gałezie gospodarki zaliczaja spadki wystarczy wyjsc poza swój krąg bezpieczeństwa porozmawiać z ludzmi popatrzeć popytac i wysilic głowe żeby sobie zbudować obraz sytuacji, jak ktoś chce bo kierowcy nie musza nie jest im to do szczescia potrzebne tak miedzy bogiem a prawdą bo ani przewoźnicy ani kierowcy nie maja wpływu na sytuacje na rynku
~ks. Piotr
Dla niektórych tutaj widzę wybitnych ekonomistów (wiadomo o kogo chodzie jeśli to nie to napisze ELITĘ e transportu ) sytuacja na rynku jest kolorowa, myślą tak dlatego ze coraz więcej postów tutaj jest wiec transport się kręci... elito spadek jest duży i to bardzo.
jacek-kuba
scan ty podziwiaj poczucie humoru drivera -kierowca jedynie wkleił wypowiedzi tego matoła, wściekłego z zazdrości, nieradzącego sobie całkowicie z emocjami-efekt gumowej dżesiki. Upadającego kierowcy na swoim.

-2

~xthx
Obecnie dużo spedycji które mają swoje auta woli sprzedać ładunek na giełdzie niż wysłać swoje auto
~driver
w końcu jeden mądrzejszy co wpadł na to Ze lepiej trafić jelenia na swoim jak utrzymywać darmozjadów na swoim koncie Wezmiesz prowizje zysku na czysto ze zlecenia spisz spokojnie a i tak sie opłaca kr*yn musi sie martwić za ile kupi paliwo ile zapłaci zus pit ubezpieczenia iii jeszcze po drodze napraw amortyzacji A tu spokojnie auta stoją i mozna spać spokojnie
~driver
te sie wykończą i mozna bedzie przejąć ich kierowców za free Mysle że do nowego roku wykrwawią sie spokojnie
~Patryk pogromca dziadow
Moim skromnym zdaniem jak każdy dziad padnie to padną też pośrednicy których utrzymuje.
Każdy kierowca pracę będzie miał w dobrej firmie. Zasady wynagrodzenia są już ustalone przez pakiet mobilności.

Wychodzi na to że dziad wróci do pola a spedzio będzie zbierał papierki.

1

~scan cargo
do XTHX to zależy np w Bring mieli przykaz jak nie było roboty że nawet jak maja gonić swoje auto 400 km na pusto to nie mogli oddać ładunku podwykonawcy który stał w tym miejscu, i byli z tego rozliczani ( fakt że przy stawkach jakie oni maja to auto nadal nie było na stracie ale chodzilo o to że nie mogli dopuscic do sytuacji że ich auto stało bez pracy a robote dostawał podwykonawca zewnetrzny
~marzenia
packer rusza z kopyta, sponsor wysłał go na oględziny zbiornika przydomowego, wypytywał dilera jak zabezpieczyć się przed złodziejstwem łącznika
~kierowca
Pracując kiedyś u polskiego przewoźnika nie do pomyślenia był podjazd na pusto 100km
Potem inna duża firma polska - podjazdy 300-400km a bywały i 500km
Dziś zdarza mi sie jechać na pusto 2 tys km, bo samochód musi być na załadunku za 3 dni. I nikt nie myśli o tym, żeby kierowcę i auto przytrzymać bo może się coś trafi. Nie ma ładunku - wraca na pusto.
WIększości rodzimego dziadostwa w pustych łbach to się nie mieści.
~Patryk pogromca dziadow
2000km na pusto to 3 dni jazdy.

Według naczelnego głupka krisa 3 dni postoju i traci się cały zysk.
A Tu trzeba jeszcze zapłacić za paliwo i kierowcy. .

Kris jak to przeczyta to dostanie zawalu
~driver
super gratulacje ; ) dobrze że sa dobre firmy z takim rozmachem I dopisz ze 12tys co miesiac na koncie
~scan cargo
do Kierowca i Patryk ale to nie wynika z optymalizacji tylko z braku ładunków i ograniczania strat to proste w momencie kiedy jest dużo ładunków firma X zarabia i pareset Euro na aucie podwykonawcy i pareset EUR na swoim który nie leci 400 km tylko ładuje inny ładunek obok miejsca gdzie stoi w momencie braku ładunków firma X nie traci ale nie zrabia ani paruset na podwykonawcy ani na swoim, na minusie jest podwykonawca który ponosi koszty stałe
~Przewoznik
Widzisz kris, wszystko sie zgadza. 2 szmaty to teraz dwie platformy. Nie musisz bronic drivera, on już jest i tak skonczonym kłamcą.

1

~scan cargo
Ja piernicze jednak logika kierowców jest pokretna ten biznes nie opiera sie na zasadzie kółka sie krecą to znaczy jest git :-)
~Patryk pogromca dziadow
Największy przewoźnik z tego forum zarabia na tym że mu auta stoją zalane po korek w pokrzywach ale po starej cenie tankowanie.
To jest logika największego debesciaka

1

~scan cargo
Zreszta zima zweryfikuje mocno prognozy już mamy połowe października, luty jest zawsze takim miesiacem roztrzygniec w naszej strefie geograficznej bo wtedy budowlanka zawnetrzna idzie na minimum nie ma jeszcze zatowarowania budowlanki wewnetrznej, stal na minium, nie ma wody piwa i takich towarów które ida głównie na FTL, staja tez inwestycje na zewnatrz wiec moim zdaniem 02 2023 bedzie takim papierkiem lakmusowym
~scan cargo
jesli luty bedzie normalny to znaczy że jest szansa na to że ten kryzys nie bedzie jakoś mega dotkliwy, jesli luty bedzie masakryczny to ruszy efekt domina

-1

~scan cargo
a wiadomo że firmy beda też po przestojach świeta nowy rok min 2-3 tygodnia gdzie nie beda zarabiać a wiadomo beda musiały wypłacic kierowcom urlopy w/g nowych stawek wiec początek roku moze być bolesny dla tych co nie zakumulaja wystaczajaco cashu, ale świeta to jest taki okres gdzie nikt zasadniczo stara sie nie myslec o pracy
~driver
Mam petycję do Dobrych firm Jeździjcie w 40%na pusto w celu wyrobienia normy wg tu obecnych szoferów Z tej okazji życzę sukcesów i zakupów nowych wypasionych wozów
~Kris
I wtedy wpada przewoznik i mowi ze to nieprawda ze zimą mniej jazdy on caly rok napier. dala po 11tys km. A teraz pewnie wiecej bo z 32szmat zrobil 2 platformy i przejął robotę 2 firm ktore padly.
~driver
Kabaret mogliśmy zrobić z wypocin kierowcy

-1

~Patryk pogromca dziadow
Ale to przewoźnicy i kierowcy się śmieje z was dwa dekle.
Musicie się razem spotkać pasujecie do siebie hehehehehe

1

~driver
Może jeździć 2/1z czego tydzień na pusto dla kieroffcow
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.162

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels