ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22260)
~scan cargo | Kris zalezy czy diesel /gaz czy sam gaz jak 100 % na gaz to faktycznie jazda tym nie ma sensu trzymanie tego też nie ma sensu sytuacja lekko patowa | |||
~jarek ogarek | hasła wyborcze pis 2015 -wystarczy nie kraść 2016 - im sie to poprostu należy 2017 - inni tez kradli 2018 -inni kradli więcej 2019 - kradniemy, ale zgodnie z prawem 2020 - kradniemy, i co nam zrobicie 2021 -co by tu jeszcze ukraść | |||
~Kris | Niech mi ktos wytłumaczy jaki jest sens stawiania zbiornika paliwa na podwórku za 12 tys. Ile z tym pie. dolenia. Kolesiowi się wydaje ze bedzie miał tansze paliwo a jak się okazuje ze bierzesz karty paliwowe i masz to samo. | |||
~marzenia i upadek | przeciż to wszystko sponsorowane, reklama zbiorników też | |||
~scan cargo | Kris jest to wygoda primo np jak masz 10 aut i ruszja ci z bazy to możesz wszytsko wczesniej ogarnac mozesz kupić paliwo wtedy kiedy ci pasuje czasami np 10 -15 gr taniej to tak po 2-3 latach ci sie zwroci ale głownie chodzi o wygode i czas mi auta czasami potrafia 1 h tracic na wyjezdzie stajac w kolejce i tankując | |||
~scan cargo | Dla jednego auta to jest to nonsens i jak to mowi Sławek Mencel bezsensowny wydatek | |||
~scan cargo | Mentzel sorki spolszczyłem | |||
~jarek ogarek | paker, chyba okazal sie z a glupi tzn nie ma własnego certyfikatu tylko fikcyjnie zatrudnia gostka | |||
~scan cargo | Mentzen | |||
~Kris | Ja rozumiem ze to reklama zbiorników ale to raczej dla głobów co liczyc nie potrafią. Własna stacja to ma sens jak kupujesz 30 tys litrów z rafinerii a nie 3 tys litrów od posrednika. | |||
~scan cargo | dla jednego auta to naprawde lekka przesada ale jest to wygoda i jak ktoś ma sporo kasy to czemu nie | |||
~Kris | To ze nie ma certyfikatu to jeszcze mały problem. Ale zeby sie publicznie przyznac ze sam nie wypełnił dokumentów do licencji to juz dramat. Mam powazne wątpliwosci czy koles podstawówkę skonczył. Na firmę to chyba dostał dotację z funduszu osob niepełnosprawych umysłowo. | |||
~jacek-kuba | iiiiiiihhhhhaahhhhaa | |||
~jarek ogarek | nitk normalny nie jezdzi na stałe dla rabena napewno nie za stawki, ktore oferują | |||
~mAŁY | scan cargo - szczerze ci napisze że widujesz auta Mielczarka i to wiecej niz Ci się wydaje z tą różnicą że już ich nie okleja i jeżdżą incognito, zauważ ze Girteka też ma mnóstwo aut bez swojego loga | |||
~scan cargo | Kris dajcie gościowi spokój to naprawde jest fajny moment jak żyjesz marzeniami otwierasz firme wszyscy ci zazdroszcza podziwiaja, nie ma sensu zabijać marzeń ani dołować kogoś na starcie niech spróbuje efekty zobaczymy za kilka lat | |||
~Kris | Optymista z ciebie :) | |||
~scan cargo | Słuchaj papier wszystko przyjmie 2 nawet jak bedzie zarbiał tyle samo co jakby pracował u kogoś na etacie to sobie wytłumaczy że pracuje u siebie i na swoich zasadach moze robić co chce :-) moze nie podstawić auta moze nie rozliczyć sie z palet moze wiele rzeczy, na innym wątku tam coś było że kierowca zostawił deski rozporowe potem sie zakopał a potem nie odebrał dokumentów i wszyscy staneli murem za tym Kierowca że pewnie to dziad go zestresował itp, tutaj sobie chłopak też moze na każdym rozładunku zostawiac po 2 listwy moze sie co 2 dzień zakopywac nie brac palet itp jak ma bogatego tate to moze robić co chce w końcu bedzie na swoim :-) | |||
~Ł ysy | Co do zbiorników paliwa mam podobne zdanie co Kris. Jednemu panu zaopatrujacemu większość lokalnych przewoźników zadałem dwa pytania. 1. Jaką temperaturę ma jego paliwo? 2. Czy uwzględnia przy rozrachunku algorytm rozszerzalności paliwa związany z temperaturą. Wielu psieffośnikuff nigdy nie zadała sobie trudu, aby to policzyć. W lecie Pany Psieffośniki płacicie drożej od kupujących za pośrednictwem kart flotowych. Ale co ja mogę wiedzieć? | |||
~scan cargo | Łysy to nawet nie wiesz jak gorące jest paliwo w Luxemburgu jak ktos tankował w zimie to wie o czym mówie :-) | |||
~Kris | Rozumiem temat zwiększenia objętości w zaleznosci od temperatury ale nawet pomijając to to np dzisiaj masz na stacji cenę w detalu równą cenie hurtowej orlenu. Jak masz karty dostaniesz z 15 groszy rabatu. A taki posrednik to za ile sprzeda takiemu pajacowi jak sam kupuje cena hurtowa - 30 groszy. Dołozy mu z 15 groszy i wychodzi na to samo. A pajac traker się cieszy bo wyje. bał 12 tys na zbiornik który mu sie nie zwróci nigdy. Jak wezmie w dzierzawe za 200 zł to musi kupowac od nich paliwo w cenie hurtowej bez rabatu. Bo przeciez trzeba jakos pokryc cenę zbiornika. | |||
~Kris | A wogole przy 1-2 autach to poroniony pomysł bo albo masz za duzo paliwa albo za mało. Zbiornik 2, 5 tys litrów. To 2 tankowania a na 3 za mało. I co domówisz potem mniej niz pojemnosc zbiornika to albo ci nie dowiozą albo ci doliczą. Jak bedziesz czekał az opróznisz zbiornik to ci nie wystarczy na 3 tankowanie albo ci nie dowiozą na czas. A na stacji jedziesz tankujesz ile potrzebujesz faktura za 2 tygodnie z terminem 2 tygodnie. Taki handlarz napewno nie da mu 30 dni i zafakturuje całość. Faktura bedzie platna zanim zuzyjesz paliwo. To wyjdzie na to ze płacisz za paliwo wczeniej niz je potrzebujesz. No ale to trzeba wpie. dalac sterydy kilogramami żeby taki biznes wymyślec. | |||
BlazejekWalczyna
| Adrian wie co robi, mądry jest, idzie dobra ścieżka Jeszcze dobrze nie zaczął transportu a już dorobił się 3 Mercedesów nowych i motoru ZA 80 tysięcy złotych. Czyli w miesiąc zarobił więcej niż forumowe dziady typu Kris i łysol którzy po 30 latach w transporcie jedyne co mają to długi, 3 magnumki warte 10tys szt i starego passata B5 z gazem | |||
jacek-kuba
| Upadające hieny na trackera się rzuciły jak sępy na padlinę. Dziady chyba laptopy obgryzają, jak ten chłopak się śmieje. Ale dalej nie wiedzą o co chodzi-dziad nic nie łapie, dlatego już nawet dziadem nie będzie. | -1 | ||
~Frey | Własny zbiornik- tak od 20m3 wzwyż, gdyż niżej to całkowicie bez sensu - generuje ok 3-4 grosze/litr dodatkowych kosztów. Przeliczone nie raz. Takie rozwiązanie pylilo się kilkanaście lat temu, jak np. taki gigant z gądek miał na kartach cenę SPOT minus 1, a do banki dowieźli komuś tam po cenie minus 8. Wtedy standard. Uczciwy biznes od 25 lat rozlicza dostawy ON tylko i zawsze w temperaturze 15 stopni. Kto robi inaczej ten łeb. I przy okazji - cena hurtowa, czyli popularny SPOT teraz a np. w 2009 r. to 2 dwie, kompletnie różne bajki. Na wielką korzyść tej "starej". Widział kto kiedy w tamtym czasie stację z ceną na pylonie rowna cenie hurtowej? W życiu:). A teraz? Co trzecie skrzyżowanie jest taka. Więc jaka to jest *a hurtowa cena? A co drugi z 2 końmi lata i się chwali, że mu "karta" dała cenę spot minus 22. Tylko, że teraz to jest równe rabatowi 7 gr od słupa. Tak wygląda zabawa w hooja. | |||
~Kris | No ale na tym to polega. Zbiornik wezmie gląb co nie wie o co chodzi. | |||
~Kris | A u takiego pajaca trakera to wyjdzie ze on robi przedplate na paliwo | |||
~driver | o czym wy piszecie mam -0, 24 netto od orlenu w temp 15 i termin 30 dni Jak zaplacę po 14 dniach dostaje przy nastepnej dostawie jeszcze -0, 06 Biore nie dużo bo15- 20tys na tydzień Tylko jeden dostawca bez żadnych kombinacji od 6 lat Wiekszosc dostaw to B0 bez zadnych ulepszeń | |||
~Kris | 20 tys na tydzien a 2 tys na miesiac to roznica. Ja mam 17 groszy od ceny na slupie a na slupie czasem nizej niz cena hurtowa orlenu. To po ciul mi zbiornik | |||
~Przewoznik | Driver, czyli kiedy wszystkie auta u ciebie jeżdżą oraz wtedy kiedy połowa floty stoi bo cie stac na to żeby sie przyglądać jak pada transport, ty zamawiasz wiecznie tyle samo paliwa? I ty piszesz ze traker paker jest idiota? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.