ID: 228029
DAF XF 105
ID: 228029
ID: 228029
Witam wszystkich jestem tu nowy i nie ukrywam faktu że byłbym wdzięczny za pomoc
W grudniu 2017 roku zakupiłem Dafa Xf 105 z przebiegiem 287000km. Zakupilem go w Niemczech. zatankowalem niemieckie paliwo i wróciłem do domu. Przed świętami wybrałem się na 2tyg wyjazd. Dotankowalem paliwo w Pl zaladowalem się 18 tonami i Daf nie radził sobie za dobrze. Przed wyjazdem nie zrobiłem wymiany filtrów bo sugerowanej się wpisami w książkę serwisowa. Na owej firmie w której jeździl wcześniej prowadzili ja do końca. Przyznam się że źle zrobiłem no mogłem olać wpisy ale teraz już wiem jak mam postępować. Daf przez te 2tyg mega wypalił i cały czas zapalił się komunikat silnik ostrzeżenie. Po powrocie do Pl naszczescie bez awarii oprócz tej opisywanej ; -) wymieniłem filtry na oryginalne dafoskie pojechałem szczytac błędy. Z kodów wyszło że to czujnik ciśnienia paliwa-ok zdążą się ale po sprawdzeniu ciśnienia wyszło między 5 a 5. 5 bara na wolnych obrotach czyli niby super-bledy zostały pomalowane. Po świętach w styczniu przed wyjazdem zatankowalem już na innej stacji i SINIK miał już ducha i radzi sobie świetnie z różnym obciazeniem ale do dnia dzisiejszego pojawia się komunikat SILNIK OSTRZEŻENIE.
Pojawia się w momencie gdy... jadę sobie pod górkę np z 22tonami... pedału wciśnięciu w podłogę... auto górki się nie boi.. ciągnie ciągnie... podjeżdża pod górkę... zaczyna się zjazd w dół popuszczenie gaz i bahhh zapala się owe SILNIK OSTRZEZENIE
Pewnie nie jedni mi tu napiszą że jeśli mam moc to po co sieprzejmije tylko chodzi o to że wolę dmuchać na zimne i chciałbym uniknąć komunikatu MOTOR STOP lub OGRANICZENIA mocy
Wszystkim udzielającym jakiś ciekawych pomysłów z góry dziękuję wiem że niektórzy mają już pim o wielu latach użytkowania tej marki ta markę w małym paluszku
Witam wszystkich jestem tu nowy i nie ukrywam faktu że byłbym wdzięczny za pomoc
W grudniu 2017 roku zakupiłem Dafa Xf 105 z przebiegiem 287000km. Zakupilem go w Niemczech. zatankowalem niemieckie paliwo i wróciłem do domu. Przed świętami wybrałem się na 2tyg wyjazd. Dotankowalem paliwo w Pl zaladowalem się 18 tonami i Daf nie radził sobie za dobrze. Przed wyjazdem nie zrobiłem wymiany filtrów bo sugerowanej się wpisami w książkę serwisowa. Na owej firmie w której jeździl wcześniej prowadzili ja do końca. Przyznam się że źle zrobiłem no mogłem olać wpisy ale teraz już wiem jak mam postępować. Daf przez te 2tyg mega wypalił i cały czas zapalił się komunikat silnik ostrzeżenie. Po powrocie do Pl naszczescie bez awarii oprócz tej opisywanej ; -) wymieniłem filtry na oryginalne dafoskie pojechałem szczytac błędy. Z kodów wyszło że to czujnik ciśnienia paliwa-ok zdążą się ale po sprawdzeniu ciśnienia wyszło między 5 a 5. 5 bara na wolnych obrotach czyli niby super-bledy zostały pomalowane. Po świętach w styczniu przed wyjazdem zatankowalem już na innej stacji i SINIK miał już ducha i radzi sobie świetnie z różnym obciazeniem ale do dnia dzisiejszego pojawia się komunikat SILNIK OSTRZEŻENIE.
Pojawia się w momencie gdy... jadę sobie pod górkę np z 22tonami... pedału wciśnięciu w podłogę... auto górki się nie boi.. ciągnie ciągnie... podjeżdża pod górkę... zaczyna się zjazd w dół popuszczenie gaz i bahhh zapala się owe SILNIK OSTRZEZENIE
Pewnie nie jedni mi tu napiszą że jeśli mam moc to po co sieprzejmije tylko chodzi o to że wolę dmuchać na zimne i chciałbym uniknąć komunikatu MOTOR STOP lub OGRANICZENIA mocy
Wszystkim udzielającym jakiś ciekawych pomysłów z góry dziękuję wiem że niektórzy mają już pim o wielu latach użytkowania tej marki ta markę w małym paluszku
~BUSKA88*.146.224.107.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.224.107.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (58)
~BUSKA88 | jak w temacie... | |||
~koko | jak zaplacisz, to sie dowiesz. za darmo to nawet w pysk nie dostaniesz | -1 | ||
~BUSKA88 | Sorry za sporo błędów w pisowni ale pisze na telefonie bo jestem w trasie i tel mi się przycina heheheh | 1 | ||
~BUSKA88 | Byłem przygotowany też na tego typu odpowiedzi kolego KOKO... zdaje sobie z tego sprawę... ale może ktoś coś napiszę a jeśli nie to zabule ; -) | |||
~koko | nie przejmuj sie tym bez wazgledu na to ile wstawisz ' heheheh " opinia na tym forum o przewoznikach ( a takim jestes ) jest jedna : pnienka lekkich obyczajow i szmata | 1 | ||
~koko | ps. nie jestesmy w zaden sposob kolegami | -1 | ||
~BUSKA88 | Ale się wzburzyles KOKO | |||
pawel744
| Jak zapala się ten błąd z ciężarem i pod górę to zwykle układ paliwowy ale jak na wierzchołku kiedy noga z gazu... A temperaturę dobrze trzyma? Błąd silnika może się zapalać od różnych rzeczy np od wisko. | |||
pawel744
| Wg mnie ten DAF może mieć ten przebieg ale z jedynką z przodu... realnie do rocznika | |||
~koko | no, i juz sa jasnowidze :D pawel - a skad wiesz ktory to rocznik? | |||
pawel744
| Przepraszam, nie wiem dlaczego miałem w głowie że to 2007r. A faktycznie nic tam nie ma na temat rocznika. | |||
~BUSKA88 | Rocznik 2013 z grudnia | |||
~koko | 4 lata i 287tys w niemczech? :D kuzwa, ale ci ludze sa naiwni :D ups, sorki. nie ludzie, a biznesmeni :D | |||
~BUSKA88 | KOKO ty masz jakiś problem czy coś... od samego początku zamiast radzić to pojedziesz... przecież tylko pytam... no i będę sobie naiwny ale to nie ja mam chyba problem tak naprawdę tylko ty... chyba to miejsce gdzie kierowcy pytają się o różne sprawy... no dobra może i jestem jakimś tam biznesmenem ale jestem też kierowca więc nie w czym ty masz problem? | 1 | ||
~koko | to ty masz problem nie ja napisalem juz : za darmo to nawet w ryj nie dostaniesz | -2 | ||
~koko | a kierowcy sa od jezdzenia, nie od naprawiania dla takich jak ty to sa inne fora : naprawiamwstodole . pl wiochatransport. pl | -2 | ||
~koko | pamietaj gostek, ze im dluzej ten twoj zlom stoi, tym dluzej inni sa bezpieczni na drodze i w tym czasie ktos inny wezmie ladunek. | -2 | ||
~Damiann | Ty ale *ety jesteś Kokoz*... koleś pyta o normalna sprawę a ty pojezdxasz go jakby nie wiem co... idź sobie zwal albo poproś żonę w domu żeby Ci spodnie oddała bo między nogami dostajesz zanik mięśnia a wykształcenie ci się kokowagina | |||
~Damiann | Kolego BUSKA88 sprawdź zawór zwrotny na przewodzie zasilający przy lewym kole jakiś czas temu miałem podobny przypadek w serwisie nikt nie mógł mi pomóc a poradził sobie z tym koles w takim naprawiamwstodole. pl jak to napisała ta KOKOwagina wyżej | 1 | ||
~Damiann | A podstawę filtra wymieniales?u nas na firmie ostatnio też dostali takiego dafa z podobnym przebiegiem no może z 35tysięcy miał więcej ale nie wątpię w to że udało Ci się wychaczyc takiego są jeszcze egzemplarze z małymi przebiegami ale co tu wielce mówić zawsze znajdzie się tu jakiś z niedo*iem mózgowych który swoje musi wtracic pozdro KOKO | |||
ese
| ~Damiann 2018-01-14 01:29:34 A podstawę filtra wymieniales? "- Filtra paliwa oczywiście | |||
~Damiann | Kolega BUSKA88 pisał wyżej że wymieniał wszystkie filtry... wszystkie oryginalne... TAK napisal | |||
~BUSKA88 | Tak wymieniałem wszystko jeszcze zbiorniki chyba wypadało by przejrzeć ale mam sita pozakladane i wcześniej nie mogłem tego zrobić ale jak wrócę do Pl to przez smoka zajze do środka Dzięki Damiann za podpowiedzi... KOKOWAGINA dobre dobre !! | |||
~koko | buska pasuje jak ulal do waginy | |||
~koko | czyli wiesz co mi mozesz zrobic? | |||
~Damiann | Spoko jak się coś wie to trzeba się wiedzą dzielić a ta kokoccipa to może sobie gdakac jak ko ko kogut w sumie pewnie tu taki cwany tylko a jak co do czego przyjdzie to chowa lep w piach albo ściąga spodnie i mówi, no chyba kobiety nie uderzysz, | |||
~Damiann | No nic ci nie mogę zrobić bo kobiet nie bije | |||
~koko | nie przestawaj kabare t na noc jak znalazl |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.