ID: 227638
Tkaczykowski: powrót z Włoch na święta
ID: 227638
ID: 227638
Ostatni fracht Tkaczykowskiego w starym roku.
Ostatni fracht Tkaczykowskiego w starym roku.
~etransport.pl
Posty (184)
~kierowca | Będzie brał albo Man albo Mercedes. Co do zarobków to dają 5tys stałej w systemie 2/2, to jest dobrze. Bo nawet molochy tyle nie dają. Idealnie nie ma nigdzie, ale widać że można i da się, bo inaczej już byłoby po zawodach. | |||
ese
| No jasne że można jak widać! Dlatego nie ma co czekac tylko iść w ślady! Po co kogoś dorabiać za jakieś głupie osiem z przodu, jak można mieć za dwa tygodnie powyżej dwudziestu, a za miesiąc blisko 40 000 złotówek ! | |||
~kierowca | Prawda jest taka, że wszyscy płaczą jak to jest kiepsko, a jakoś nie widać by firmy były likwidowane, a wręcz przeciwnie. Na et ostatnio był artykuł, że najwięcej aut ciężarowych w całej UE przybyło w 2017r z PL i to jest wzrost o 1, 3%. Zatem widać że musi być to opłacalne. | |||
pawel744
| wszędzie jest dobrze, szkoda tylko, że zwykle tam, gdzie akurat nas nie ma... | |||
~Lolo | Przy stawce 0, 88 zlotowka z km zostaje jeżdżąc trasy polska Niemcy Czechy a nie po Włoszech Francji i Austrii. Nasi mistrzowie biznesu po prostu daja sobie prace za 5 i drugiemu kierowcy za 5. Plus taki ze robią po dwa tygodnie. Ale ja już wolałbym robić u dziada za 300 dniówki i wszystko mieć w * No ale kto co lubie. | |||
~kierowca | "300 zł dniówki u dziada"to ile daje dniówki nie dziad? | |||
~bywalec | Koszty chłopaków łatwo policzyć, no oprócz kierowców, bo nie wiem jak im płacą. - 4400zł leasing za auto - 20% wpłaty własnej + 30% wykup, leasing na 36 miesięcy - 1250zł leasing za naczepe - j. w - ZUS - 1200zł - OCP 2400zł/12= 200zł - licencje 6000zł/60= 100zl - *ły 200zł To jest ich stały koszt, czyli jakieś 7350zł miesięcznie. Wpłaty własnej i wykupu nie liczę, bo po tych 3 latach leasingu auto powinno byc warte na rynku te 50% ceny. Nie wiem ile robia km miesięcznie, ale przeglądając filmiki to dość sprawnie to im idzie, czyli można założyc te 12 tys km/ 4tyg. Przy stawce 0. 9e/km da im to przychód ok. 45000zł. Korzystają na razie z skonta ale nie wiem na jakich zasadach, dlatego nie ujmuje tego. Teraz prosta matematyka, do kosztów stałych dochodzi jeszcze paliwo i opłaty drogowe. Paliwo - zakładam, że przy karcie paliwowej spedycji tankują po cenach spot - 120 * 28 * 3. 62= ok 12200zł Opłaty drogowe - pomstujecie a może na Austrię spedycja im dokłada za przelot? ( przynajmniej powinni na relacjach D-IT-D ) - ale można przyjąć, że z tych 12tys km 10tys zrobią po drogach płatnych. W Polsce tanio, u Niemca średnio a dalej drogo. Max im nie powinno wyjść więcej niz 8000zł. To daje: 45000-7350-12200-800 0= 17450 brutto Z tego jak opłaci kierowce, to powinno zostać mu jakieś 11000 zł brutto, czyli ok 10 000zł netto. Czy to dużo czy mało to każdy sam musi sobie odpowiedzieć, ale dla mnie jak za jazdę 2/2, ale przy całym ryzyku związanym z własnym transportem - gra nie warta świeczki. U Niemca można za 2/2 dostać 1700e netto i ma się na wszystko wy**ne, do tego jak ma dzieci to dochodzi socjal. Na jakąś emeryturę się odkłada, bo z własnej działalności to w PL dostanie gówno kiedyś. | |||
~Lolo | Noe wiem ile płaci nie dziad z 400? Ja robie u dziada bo w sumie więcej stoję jak jade i to mi pasuje. A na swoje przy takich stawkach jak maja chłopaki za nic bym nie poszedł. Tak jak ktoś tu napisał przy tym ryzyku jakie niesie za sobą transport lepiej robić u kogoś i spac spokojnie. | |||
~Lolo | Zreszta o czym my tu piszemy 20 letni chłopak bierze wszystko w kredyt idzie pod spedycje co bierze każdego i po miesiącu jeżdżenia wylicza zyski przecież to są jaja. Za pol roku nasierowskiego już nie będzie a tkaczykowski może będzie śmigał dalej ale tez zysk z tego będzie bardzo mierny. Gdyby tak chłopaki zatrudnili 2 kierowców to im wyjdzie taki zysk ze hoho, w razie wpadki nie chciałbym być w ich skorze | 3 | ||
~Ł ysy | Jest wesoło. Już etransportowi experci wyliczyli koszty. Sęk w tym, że o wszystkich kosztach nie mają zielonego pojęcia. Stąd takie stawki na rynku jakie są. Młodzi, prężni dopiero po roku, dwóch widzą swoje błędy, ale wtedy już jest zbyt późno. Dlatego tacy jak Nasierowski, Traczykowski przedstawiają swoje zarobki w bardzo różowych kolorach. Rzeczywistość pokaże czy chłopcy prawidłowo wyliczyli stopę zyskowności. Transport jest podłym biznesem. Traci się każdego dnia, a wydaje co kilka miesięcy. Stąd złudny zysk. To tyle maładcy. | |||
~Janusz | tu nie chodzi o zysk takiego Nasierowskiego... tylko o to, żeby spedycja miała nowych frajerów do dojenia, żeby następni frajery brali auta | |||
irish_dude
| Zatem widać że musi być to opłacalne. Spotyka się dwóch kolegów. - Wiesz, ożeniłem się z Małgosią. - To musisz ją kochać? - No, muszę :- ( | |||
~kierowca | Prezes Tkaczyk wczoraj powiedział, że ma tyle CV w sprawie pracy, że nie ma szans na zatrudnienie, bo nawet nie ma tyle aut w salonach na już, tak się chłopaki pchają. A mój dziad wczoraj mnie się pytał czy nie mam jakiegoś kierowcy do roboty, bo jeszcze trochę to rdza Premiumkę wpier... li. Poradziłem mu żeby kręcił filmiki na youtube, tylko nie pokazywał taboru bo plan szlak trafi. | |||
~bywalec | Łysy - ok znawco wszystkich i wszystkiego, to napisz nam tępym frajerom o jakich kosztach nie mamy zielonego pojęcia jeszcze? Bo wg mnie chyba wszystkie większe koszty są ujęte? Wiadomo, że zawsze jakieś drobne rzeczy trzeba zapłacic czy dokupić, ale one nie maja wiekszego wpływu na ogólny rachunek zysku. Do tych kosztów można jeszcze dodać księgową, jeżeli sam sobie nie poradzi z prostą księgą przychodów i rozchodów, Vat i JPK, noi serwis w DAF po 100tys km, no to jakies w sumie 500 - 600zl dodatkowo miesięcznie kosztu. Oświeć nas proszę... | |||
~Janusz | "Wiadomo, że zawsze jakieś drobne rzeczy trzeba zapłacic czy dokupić, ale one nie maja wiekszego wpływu na ogólny rachunek zysku" jak nie mają wpływu na zysk... przecież to musisz zapłacić z własnej kieszeni | 1 | ||
~bywalec | Janusz ale tu dyskutujemy o opłacalności dla tych chłopaków, także te 500zł w tą czy w tą nie zrobi nagle nieopłacalnym albo opłacalnym. No ale ok niech Ci będzie doliczymy do tego księgową i serwis, to mu zamiast 10000zł netto zostanie 9500 netto. | |||
ese
| Z tego jak opłaci kierowce, to powinno zostać mu jakieś 11000 zł brutto, czyli ok 10 000zł netto. "- A nie ok. 35 000?? Ale stopniało... : ( | |||
~Janusz | 11 000 brutto to 8943 netto | |||
~bywalec | Widać Janusz nie masz za bardzo pojęcia o kwocie brutto i netto w działalności. Takie odliczenia jak zdrowotny czy diety ustawowe są Ci pewnie nieznane? | |||
ese
| No właśnie! A wiadomo że dieta ustawowa nie może być niższa jak 30 złotych za pełną każdą dobę | |||
~Janusz | to uświadom mnie ile jest % vatu w brutto | |||
~bywalec | Janusz - nie ma w dochodzie Vatu, jest tylko podatek dochodowy, od którego są odliczenia. | |||
~Max | Jazda po 0, 9 po Francji? Koszt autostrady 0, 13? Koerowca na działalności? O czym my qrva rozmawiamy | |||
ese
| Może o tym że transport jest niesamowicie opłacalny, ale nie wiadomo czemu tak niewielu chce dużą kasę robić idąc na swoje, zamiast kogoś dorabiać i lamentowac jak im źle | |||
~Max | Przeczytaj jeszcze raz post Łysego Wypadałoby rowniez znać podstawy ekonomii Co to brutto, co netto Co przychód, co dochód Intak dalej i tak dalej | |||
~rad79 | ese No pewno że nie jest źle jeśli : ~kierowca 2018-01-1 0 21:49:46 Sławuś za 17dni na czysto (po odliczeniu wszystkich kosztów) wyszedł jak sam podał 13730zł, to za pełny miesiąc będzie więcej. Kierowca u Tych Panów zarabia 5 tys w systemie 2/2. " Na miesiąc ok. 30 000 na czysto to chyba nie jest źle. Chociaż pewno mogłoby być lepiej.. Ale jak na wiosnę będzie miał dwa i ok. 60 000zł. na czysto to już od biedy można chyba żyć.. Wyliczenia robili chyba na chińskim kalkulatorze. | 1 | ||
~pks | celebryci... buhaha... | |||
~Jam | Oni sie znają na transporcie jak ja na fizyce kwantowej. | |||
Dawid87
| jak czytam te wyliczenia, zysk, obrót, dochód, jakie ten transport dochodowy, dochodzę do wniosku że niektórzy powinni być teraz w Davos na szczycie i przemawiać, zapewne dobry kolega i Rysiu już tam czekają w kolejce na przemówienie | 1 | ||
~Ł ysy | Czyżby nowa forma łowienia leszczy przez Adar? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.