ID: 226967
Ciężarówka Tesli kontra tradycyjne pojazdy
ID: 226967
ID: 226967
Wyniki analizy ROHLIG SUUS Logistics.
Wyniki analizy ROHLIG SUUS Logistics.
~etransport.pl
Posty (12)
~zzz | a może podadzą jaka jest waga netto takiego ciągnika | |||
~Wielki Szu | Nie będzie chętnych do jazdy takimi zlomami. Choć dobie akumulatorów li pol mozna by trochę fazy podprowadzic ładując prywatne akumulatory. | |||
~Wielki Szu | W sumie czystsza robota jak przetaczanie petrodolarów. | |||
~Wielki Szu | Taki akumulator litowo polimerowy mozna ładować nawet prądem 30 A. Szybko łatwo i przyjemnie. Wchodzę w te tesle. | |||
~Kwas | Wg mnie nie napisano o dwóch rzeczach Czas ładowania Waga D zisiajesze auta z wyższej półki to koszt zakupu około 110 tys euro. Czyli niewiele mniej niż koszt Tesli. Oferta na pewno warta rozważenia pod warunkiem rozwiązania problemu czasu ładowania akumulatorów oraz wagi zestawu | |||
~maro | "Pracownik firmy Nikola podkreśla też, że rzeczywisty zasięg 800 kilometrów wymagałby baterii o pojemności 1100-1550 kWh. Ważyłyby one od 5 do 7 ton, czyniąc ciągnik Tesli bezsensownie ciężkim. " | |||
~Wielki Szu | Wy dziady wieta zawsze wszystko lepiej a słoma wam z onucy wyłazi. | |||
~dawidek | maro rozwiazal wasze dylematy i wszystko jasne | |||
raf1234567
| Bariera będzie niestety waga o tym się nie pisze. Kolejna kwestia jest dużo problemów jak na razie z autami osobowymi elektrycznymi, prąd do ładowania akumulatora też trzeba gdzieś wytworzyć. | -1 | ||
~Wielki Szu | Polskie dziady kupią szoferom rower na dynamo i ładowanie będzie. | |||
~Kwas | Baterie wazylyby okolo 7t? To wcale nie tak duzo w porownaniu do lacznej wagi silnika, skrzyni biegow, mostu, walu napędowego etc wspolczesnej ciezarowki. Mozna rowniez zmienic przepis i zezwolić autom elektrycznym na wieksza dmc | |||
~tago | Kwas, co ty pindolisz. Większą dmc? ! w Polsce? !, a za zakrętem czekają już i zacierają łapki dzielni funkcjonariusze ITD z wagą. !!! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.