ID: 225301
USA: kierowcy sami będą decydować, kiedy powinni odpocząć
ID: 225301
ID: 225301
Amerykański Departament Transportu (FMCSA) ogłosił “Pilotażowy program elastycznego czasu odpoczynku”, w ramach którego kierowcy będą mieli większe możliwości planowania okresów odpoczynku.
Amerykański Departament Transportu (FMCSA) ogłosił “Pilotażowy program elastycznego czasu odpoczynku”, w ramach którego kierowcy będą mieli większe możliwości planowania okresów odpoczynku.
~etransport.pl
Posty (42)
~egon | bardzo dobry pomysł, w europie tez powinno tak być, powinny być limity czasu pracy, ale to kierowca powinien decydować jak je wykorzystać, | 1 | ||
~dobry kolega | polaki i rumuny zaraz by tylko na okraglo lataly dziadtrans by nie popuscil takiej okazji do wyzysku ponad sily ale i tak by sie mu ledwo oplacalo | 1 | ||
ŻĄDŁO
| Dawno, dawno temu, gdy nikt nie wiedział co to jest Tacho, jeździłem dużo dłużej jak dziś. Gdy czułem się zmęczony, zdrzemnąłem się i dalej w drogę. Dzisiaj to auto ma być wypoczęte, kierowca nikogo nie obchodzi. Ważne że Tacho czyste. | 3 | ||
~kierowca | Dawno temu było inne podejście do tej pracy, kierowca to był ktoś. Dziś jakby nie było tacha to dziadtransy zajeździliby takiego kierowce na amen, bo liczy się zysk, człowieka za kółkiem można wymienić jak zepsutą część. | |||
~janek | To po co jeździć i robić coś wbrew własnej woli Stań na czerwonym ale śpij wtedy kiedy chcesz | |||
~yoga | Nasze Tacho jest starożytnym wynalazkiem może i dba o bezpieczeństwo ale w prymitywny sposób. Można zachować walory bezpieczeństwa z pominięciem sztywności ich zastosowania i mowa o odpoczynku. I tak w praktyce mając starsze auto sporo jest jeżdżących non stop. Elastyczne podejście do pracy jak i odpoczynku spowoduje ograniczenie tego procederu. Niewątpliwie 1 co bym wywalił to czas jazdy do czego to i po co? co to jest 9h jazdy czy 10h tak samo 90h w 2 tyh? Utrzymałbym jedynie odpoczynek na każde 4, 5h jazdy 45min i tak robota steruj inną pracą jak i ilością jazdy a w większości takie wykorzystanie czasu doprowadzi do zjazdu do domu do rodziny. | 2 | ||
~Mysia. pysia | Ja bym non stop odpoczywał, a ze świecka do vEnzo jechał bym 3 dni. | |||
~janek | Głupek jesteś Odpoczywaj | |||
~Radziu | Ten zawód to tragedia. Powinno być 10g pracy i 14 odpoczynku. Dlaczego kierowca jest zniewolony. Normalnie pracuję się 8h i do domu. Każdy człowiek powinien mieć po pracy czas na swoje przyjemności. A nie po 15h jest pauza 9h gdzie trzeba zjeść ogarnąć itd, a gdzie przyjemność. Spanie na raty bo na parkingu ktoś się przepina lub chłodnia chodzi koło ciebie. | |||
~Radziu | Ja na chłodni przejeździłem 3 dni gdzie 2 pierwsze nie miałem włączonej a 3 dnia miałem mrożonki i minus 25 ustawione. Co 40 min się budziłem. Zanim od nowa usnąłem znowu to gów, się włączyło. Powiedziałem spedytorowi że zjeżdżam na bazę odpiąc to gów.. i tyle mojej przygody z chłodniami. Współczuję gościom co na tym jeżdżą. Ja jeżdżą na szmacie u niemca. Ale chociaż się trochę poruszam nie tylko jazda. Czasem jazdy to mam 3h. I wolę takie coś. Nigdzie mi się nie śpieszy. Co nie zrobię dzisiaj to zrobię jutro | -2 | ||
~Ł ysy | W Europie obywatel jest przedmiotem pracującym dla dobra elit rządzących. Według ustawodawcy jest bezmózgiem, któremu trzeba zaaplikować receptę na szczęście doczesne. O podmiotowości obywatela nikt nie raczył pomyśleć. Każdy człowiek budujący swój świat jest zagrożeniem dla elit. Wszystko w temacie. Nie kierowca określa swój stan psychomotoryczny, a głupi brukselski urzędas. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.