ID: 225292
Zabezpieczenie ramy ciagnika odbojnik czy jak to nazwać przy medze
ID: 225292
ID: 225292
Witam
Tak jak w tytule ma ktoś jakieś fotki czegoś takiego lub orientuje się ktoś czy coś takiego można kupić czy pozostaję zdzich w warsztacie
Witam
Tak jak w tytule ma ktoś jakieś fotki czegoś takiego lub orientuje się ktoś czy coś takiego można kupić czy pozostaję zdzich w warsztacie
~Janior*.eaw.com.pl
*.eaw.com.pl
Posty (24)
~Janior 7 lat temu | jak w temacie... | |||
~ktosik 7 lat temu | a inaczej umiesz napisac z czym masz problem? | |||
~Janior 7 lat temu | Montuja na ramię takie belki coś jakby odbojnik gdzie w momencie kiedy tył naczepy pdejdzie do góry to przód nie poryra ramy ciagnika tylko slizgnie się po tym czymś | |||
~Janior 7 lat temu | Widziałem coś takiego robione ze słupka np. bramy Ale słyszałem też ze. mozna coś takiego kupić | |||
~ktosik 7 lat temu | rozumiem ze chodzi ci o jazde po nierownym terenie. a ciagnik masz mege oryginal, czy zdzicho przerabial? bo oryginaly maja zawieszenie pneumatyczne i moza sobie tym regulowac sie opuszcza, lub podnosi w razie potrzeby | |||
~Janior 7 lat temu | Jeśli miałeś do czynienia z mega to chyba nie. miszs tłumaczyć w czym problem | |||
~ktosik 7 lat temu | mialem. tyle ze oryginal zestaw. nie robiony u zdzicha. wiesz na czym polega roznica? | |||
~Janior 7 lat temu | To jeśli wjeżdżasz tyłem gdzie jest duży skos na nawierzchni z tylu to powiedz mi jak wjechać skoro jak podniose ciągnik to naczepa z tylu się opuści więc chce zdzerzakiem czy tam jak wolisz tylną belka jeśli podniose tył naczepy to znów jest mały prześwit z przodu między ramą a naczepa z przodu i naczepa idzie po ramię. Oryginalny ciągnik pod mege i naczepa krone | |||
~ktosik 7 lat temu | przodem | |||
~Btk 7 lat temu | Czyli potrzebujesz kształtowników przykreconego do ramy w poprzek i posmarowanego smarne dla mniejszego tarcia? | |||
~Janior 7 lat temu | Coś takiego | |||
~Janior 7 lat temu | Wiem że musi być ścięty na końcach Ale czy odległość od kabiny czy świadka ma też jakieś mocne znaczenie czy wystarczy tak by na ramę się nie kładła naczepa | |||
Borsuk183
7 lat temu | Ktosik, jaja sobie robisz a temat poważny. Chłopak słabo ogarnia sposób komunikacji ale da się domyślić z tego czegoś powyżej co napisał o co mu się rozchodzi. Junior- podpatrz patent na Scaniach co ciągną Mege, tylko z tych lepszych firm. Zakładają na ramę "szynę" w celu ochrony kotłów a kratki przy okazji. | -1 | ||
~moris 7 lat temu | ktosik przodem to walnij sobie barana w sciane betonowa | 1 | ||
~maref 7 lat temu | ~Janior, w renault gamy T na zamówienie montują takie "odbojniki" jeśli podasz maila to wyślę Ci zdjęcie jak wyglądają bo mam takie zamontowane | |||
~Janior 7 lat temu | janior@vp. pl | |||
~maref 7 lat temu | zdjęcia wysłane | |||
~eye 6 lat temu | Podobny problem występuje przy nagłym zjeździe ciągnikiem w dół (lub podjazd i następnie wyrównanie terenu). W takim przypadku tył ramy ciągnika spotyka się z ramą naczepy. Znam przypadki rozerwania ramy ciągnika w takich sytuacjach. Sam miałem taką sytuację, chociaż szczęśliwie obyło się bez uszkodzeń. | |||
~Ł ysy 6 lat temu | A nie łaska podnieść ciągnik na poduszkach? To samo z naczepą. Q/rwa macie zajebiste problemy. | |||
~Ł ysy 6 lat temu | Też znam durnia, który załatwił ramę w nowym Dafie. | |||
~Kiero 6 lat temu | Jeżeli mercedes to Swarzędz to ma na 100 proc | |||
~eye 6 lat temu | Łysy zależy jaką masz naczepę. W niektórych rama naczepy i ciągnika jest blisko siebie nawet na równym terenie. Jeździłem wywrotką 66m3 gdzie odległość osi napędowej i pierwszej osi naczepy była większa niż w przypadku plandeki. Prześwit pomiędzy ramą ciągnika i naczepy niewielki. gimnastyka z poduszkami była potrzebna na pozornie niewielkich "garbach" terenu. Krótsze wywrotki pokonywały to bez zająknięcia się. W jednym przypadku opuszczenie ciągnika i podniesienie naczepy nie pomogło i trzeba było zrezygnować, a inni pojechali bez kombinacji. Sprawa nie zawsze jest taka łatwa do rozwiązania. Też znam człowieka, który załatwił w ten sposób Dafa, chociaż terenu na jakim to zrobił nie widziałem. Nie mniej jednak Daf jest podatny na taki zgrzyt. Rama Dafa jest dość daleko wysunięta do tyłu. Ale to zależy jaką ciągnie naczepę. | |||
~Ł ysy 6 lat temu | W wywrotce niskie siodło i niska płyta podsiodłowa? Widocznie masz bardzo kompetentnego szefa. | |||
~Mariusz 6 lat temu | Nawet przy podniesionym zawieszeniu napierdziela po tym podeście jak się łamiesz na nierównym terenie. Volvo+ Krone mega |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.