ID: 224331
MAN TGX EURO 6 wypalanie DPF na postoju
ID: 224331
ID: 224331
Witam,
Mój MAN zaczął wyświetlać kontrolkę spalin i informację aby zrobić procedurę wypalania DPF na postoju- tylko jak to zrobić? Mam ktoś instrukcję lub podpowie jak przeprowadzić procedure?
Witam,
Mój MAN zaczął wyświetlać kontrolkę spalin i informację aby zrobić procedurę wypalania DPF na postoju- tylko jak to zrobić? Mam ktoś instrukcję lub podpowie jak przeprowadzić procedure?
~TGX440E6*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (33)
~Sancho Pancho | Kierowca powinien wtedy nacisnąć przycisk regeneracji na przełączniku i przytrzymać go co najmniej przez trzy sekundy. Pojazd musi stać na biegu jałowym z rozgrzanym silnikiem, zaciągniętym hamulcem postojowym | 1 | ||
~Sancho Pancho | Może to pomoże, jest od mercedesa | 1 | ||
~Paweł | Jeżeli nie wypali w trybie serwisowym to zostaje regeneracja lub wymiana. Ja zawoziłem do serwisu w Pilźnie www. wtryski-serwis. pl | 1 | ||
~Lucas | Filtry DPF regeneruje też firma Turbospec w Rzeszowie. Wprawdzie początkowo zastanawiałem się nad nowym ale ostatecznie ze względów ekonomicznych zdecydowałem się na regenerację i nie żałuję. Okazuje się, że czasem warto grzebnąć w necie bo możliwości mogą być w pobliżu. | 1 | ||
~DpfPowerJet | Regenerujemy zarówno filtry, jak i katalizatory od osobówek, poprzez maszyny rolnicze i osobówki. Jeśli ktoś się zastanawia czy i kiedy wykonać taką regenerację zależy od możliwościi ubezpieczenia. Jeśli jestes na taką ewentualność ubezpieczony i masz zapewniona wymianę na nowy w dowolnym momencie w Europie - żaden problem. Zawsze warto mieć nowy. Ale jeśli ponosisz koszty związane z niedomaganiem ciężarówki - nie zastanwiaj się. Lepiej zregenerować, niż stresować się w trasie. Tym bardziej, że cena nie jest tak wygórowana. W firmie Grand Service zrobisz to od 399 w osobówce, a w dużym już od 1199 zł. Urządzenie nie jest kupione i nie myjemy w zimnej wodzie. Odpowiadając potrzebom rynku i dbając o wysoką jakość stworzyliśmy DpfPowerJet. Wiadomo, że ciężarówka nie będzie stała tydzień z powodu dpfa - więc wystarczy umówić się telefonicznie - zrobimy od ręki i od razu możesz zrobić kolejną trasę. Jak ktoś zainteresowany usługą lub maszyną to zapraszam. 572893139 | 1 | ||
~Maciej | Mam problem w Manie TGL, a mianowicie systematycznie co 2000km wyskakuja kontrolki zapchanego DPF, guzikami jesli kierowca wlaczy proces to wszystko ladnie pieknie idzie ale kontrolki nie gasna, aby zgasly musze jechac na wypalanie komputerem i wtedy pojezdzi 2tys km i systuacja sie powtarza, mechanik wyjal juz katalizator zawiozlem do profesjonalnej regeneracji, wymienilem jakis czujnik (zaplacilem za niego 5tys) ale systuacja ciagle sie powtarza, zaznacze ze auto normalnie jedzie i nie traci mocy a komputer nie pokazuje zadnych wiecej bledow- mial ktos podobna sytuacje? jakies pomysly co moze byc powodem? mysle wstawic na serwis ale obawiam sie kosztow | 1 | ||
~Maciej | co jest niejasne? | 1 | ||
gigi
| może wtryski Ci Maciej leją? robiłeś porządną diagnostykę? | -1 | ||
gigi
| może masz kiepski olej w silniku oraz nie dbacie o regularne serwisy... chodzi przede wszystkim o filtr powietrza... | -1 | ||
~Maciej | wszystko jest regolarnie wymieniane, olej bezpopiolowy, a wtryski to chyba by jakis blad pokazalo, auto by dymilo lub ciezko odpalalo lub jakies inne objawy by byly-tak mi sie wydaje | 1 | ||
gigi
| jak będą lekko lać nie będziesz miał błędu, sprawdź korekcję wtrysków i będziesz miał wstępną diagnozę, co ile robisz serwis? | -1 | ||
~Maciej | auto niedawno sprowadzone z Niemiec, 2015r, przebied 280tys, zrobilem nim 10-15tys km, wymienilem, wszystkie fltr oleje od razu jak kupilem,... wydaje mi sie ze nawet gdyby laly wtryski i kat by sie zapychal to i tak powinienem wypalic stacjonarnie (guzikami w kabinie) , zauwazylem jeszcze ze gdy zaswieca sie kontrolki na kokpicie wtedy nie pobiera adBlu | 1 | ||
gigi
| przechodzi w tryb awaryjny dlatego nie łyka mocznika, pojedź na jakis porządny warsztat lub serwis man, postawia diagnozę | -1 | ||
~Michal | Czemu przycisk od regeneracji DPF na postoju nie działa? Gdzie może być przyczyna. Tgl 2015 12. 250 | 1 | ||
gigi
| a czy zostały spełnione warunki do regeneracji dpf? | -1 | ||
gigi
| kolego Maciej, przebieg 280 tys to nie powinno być kłopotów z dpf, a przebieg faktycznie masz taki jak piszesz? | -1 | ||
~Ł ysy | Po pierwsze, w Manie nie ma DPF. | 1 | ||
gigi
| w manie tgx euro 6 jest dpf | -1 | ||
gigi
| czemu mnie zminusowałeś? | |||
~Piotr | Man tgl 12-250 w tej chwili mam 28 tys na nauce jazdy. Juz pare razy wyswietlil sie komunikat o dopalaniu na postoju. Robie wtedy tak- naciskam na ok 3 sek przycisk od dopalania i czekam az podniesie sobie obroty. Po jakis 15 minutach zapala sie druga kontrolka podobna do dpf tylko z takim dymkiem. Tylko raz czekalem az zgasly obie kontrolki. Zawyczaj dam mu chwile pochodzic gdy pala sie obie kontrolki i wyjezdzam z kursantem na miasto. Troche pojezdze moze z 30minut i na dwa miesiace spokoj. Samochod duzo sie kula na placu manewrowym wiec moze to go tak zatyka | |||
gigi
| musiałby pójść w robote pod ładunek i dpf zaraz czyściutki | |||
~Spoko | Niestety ale potrzeba jest niekiedy bardziej agresywna jazda. U nas w firmie są osoby którym notorycznie zapalają się kontrolki wypalania a innym bardzo rzadko. Nie muszę chyba dodawać jaki styl jazdy preferują te pierwsze. | |||
~max | chcesz stracic ciagnk siodlowy typu Daf wstaw go do serwisu dafa do Gdanska napisze krutko same glaby i oszusci | |||
~Rob | Jak masz lekka noge (tzw. ekojazda) to nie dziw się, że Ci się zapala. Diesel potrzebuje pary. Natomiast jak masz szefostwo nastawione na wyniki spalania, to jeździj eko i tak samo bądź cierpliwy na PANA krytykę względem wozu, ale gdy będzie chciał oskarżyć Ciebie -nie daj. Czujnik DPF zatyka się w warunkach zimowych krystalizacją czynnika adblue i jest to nomalny objaw. iveco E6 w południowych Włoszech nie mają tego problemu tak często -tam nie ma srogiej zimy. Natomiast kierując poradę do zatrudniającego, nie martw się, oskarżysz pracownika, obciążysz, a jak alimencior albo pijus to do Sadu nie pojdzie, a jak nie pojdzie to masz nowy dpf w koszty. | |||
~Dzonyy | Czy jak oddajecie na czyszczenie filtra dpf to czy błędy same znikają czy trzeba podłączyć komputer po regeneracji? | |||
~Gucio | Komp i kasowanie błędów. | |||
~Mustafa | Normalnie Sami Parkingowi Fachowcy... Rozwiązanie jest bardzo Proste!!! | |||
~Dawid | Wyskakuje komunikat zablokowana regeneracja co zrobić | |||
~300D | spełnic warunki do wypalania temperatu ra silnika spalin oleju stan zapełnienia ilosc wypalań poziom płynu zero błędow w sterowniku krótko i na temat- trza podjechac do serwisu. | |||
~Ryba | Witam, man tgm 13. 290 - w straży pożarnej, rocznik 2020, przebieg 8800 km., zapalił się komunikat o wypaleniu dpf na postoju. Auto rozgrzane, na ręcznym lecz auto nie reaguje na guzik wypalania. Ktoś pomoże? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.