ID: 224009
Ciężarówki przyczyną korków na A4?
ID: 224009
ID: 224009
GDDKiA zwraca się z prośba do kierowców samochód ciężarowych.
GDDKiA zwraca się z prośba do kierowców samochód ciężarowych.
~etransport.pl
Posty (94)
~Marcin666 | Spiderbo- jak się nic nie robi to jest przerwa a stanie w korku jest praca a nie oszustwem | |||
spiderbo
| Jakoś nie potrafie sobie przypomnieć co można robić jednocześnie nie robiąc nic. No więc skoro nic nie robie to mam przerwe... I dzięki temu że nic nie robie jestem szybciej w domu, bo nie musze oszukiwać czasu żeby zarobić za prace której nie wykonuje. A w domu moge odpoczywać do woli. A ty naciągając sobie godzin dla paru groszy gonisz później bo czasu ci braknie żeby dojechać. | |||
~abc | spiderbo - zabrałeś się za walke z wiatrakami, ale masz racje ale na tym forum nie znajdziesz partnera do wymiany poglądów tu gospodarza tylko absolwenci uniwersytetu parkingowego. | 1 | ||
~volvo | Główną cechą autostrady jest fakt, że stanowi ona drogę o ograniczonej dostępności, tj. nie każdy pojazd może się nią poruszać. Dla ruchu odbywającego się w przeciwnych kierunkach posiada ona odseparowane od siebie jezdnie (minimum dwie, po co najmniej dwa pasy ruchu na każdej z jezdni), rozdzielone pasem terenu i najczęściej barierą (metalową lub betonową). Drogi tej klasy pozbawione są jednopoziomowych kolizyjnych skrzyżowań, sygnalizacji świetlnej, przejazdów kolejowych, chodników, czy przejść dla pieszych. Na autostradzie obowiązuje zakaz ruchu poprzecznego, zawracania, zatrzymywania się poza pasie awaryjnym, poruszania się pieszo, pojazdami wolnobieżnymi i zaprzęgowymi oraz rowerami. Połączenie jezdni głównych danej autostrady z inną autostradą lub innymi drogami publicznymi odbywa się poprzez węzeł drogowy (węzeł drogowy). Autostrady w wielu krajach są płatne dla pojazdów osobowych i ciężarowych, dlatego mogą się na nich znajdować punkty poboru opłat w ciągu drogi, bądź stacje poboru opłat u wylotów węzłów. Często tego typu drogi posiadają ogrodzenie przed zwierzętami. W ciągu autostrady muszą być zlokalizowane miejsca obsługi podróżnych (MOP-y) z odpowiednią infrastrukturą (parkingi, tereny wypoczynkowe, stacje paliw, punkty gastronomiczne, handlowe, usługowe, motele) oraz oznaczone telefony alarmowe w normatywnych odległościach. Tereny mieszkalne, usytuowane w sąsiedztwie autostrady są chronione przed wysokim natężeniem hałasu poprzez zasłony izolacyjne z zieleni (tłumiące hałas i zmniejszające zanieczyszczenie powietrza wokół arterii), bądź ekrany akustyczne wszyst ko pięknie, ale kierowcy sie właśnie czas skończył. autostrada nie autostrada, ziemniaki obrać cza | 1 | ||
~volvo | budowlaniec w białych skarpetkach i klapkach w '' usterce '' i tekst : lepiej mieć klapki na stopach, niż na oczach ; ) pasuje do transportu co? | |||
spiderbo
| abc wiem i dzięki:) volvo wydaje mi sie że osoby czytające tą strone chyba wiedzą co to autostrada :) Kierowcy sie raczej czas nie skończy tak znienacka żeby nie mógł sobie zaplanować pauzy wcześniej:) zwłaszcza jeśli wie że są jakieś utrudnienia. Zdarzyć sie może że nie wiedział ale to nie powód robienia pauzy na drodze (nie wydaje mi sie żeby ktoś celowo stał na autostradzie żeby przerwe zrobić blokując ruch). Ale jak sie stoi w korku to można korzystać i pauze robić. Inspekcja z tym problemu nie ma, ale chcialbym widzieć jak ktoś sie tłumaczy inspektorowi że stojąc w korku wykonywał jakąś prace. Ciekawe co robił... kładł asfalt czy pasy malował :) na szczęście uznają i jedno i drugie. dla ułatwienia zrobenia przerwy w przypaku podjeżdżania w korku zasada 1 min. W przypadku starszych tacho podłączane jest urządzenie z zegarem które zastępuje tą funkcje w tacho (w starszych tej funkcji brak). Montują je firmy legalizujące tacho i jest to legalne urządzenie | 1 | ||
~volvo | to robisz przerwe od pracy czy urządzasz jakiś cyrk? | |||
spiderbo
| Nie mam takiego namiotu | 1 | ||
~volvo | Bezpieczeństwo i Higiena w Pracy - BHP tobie obce. jakieś zasady 1 minuty i wrodzona cecha drobnego kombinatora | 1 | ||
spiderbo
| Raczej podstawowa wiedza. Dla tych którzy tego nie znają jest to kombinowanie. Niech ci będzie że jest to kombinowanie, ale przynajmniej legalne. | 1 | ||
~volvo | że niby podskakujesz co pół metra, krokodyl stoi i sie przygląda, ale to wszystko legalnie? | -1 | ||
~volvo | nie czaruj że jesteś taki legalny, bo równie dobrze przykleje magnet i wyjdzie na to samo. pozdrawiam | |||
spiderbo
| Tak legalnie:) Nawet więcej niż pół metra, ogranicza tylko czas. Zasada 1 minuty | |||
~volvo | czyli wersalka, przy podjazdach o jakiejś zasadzie 1 minuty. o maj gad ! | |||
spiderbo
| To przyklej magnes i zatrzymaj sie do kontroli. A ja skorzystam z tej zasady i sie zatrzymam. Jak myślisz kto na tym lepiej wyjdzie? Ja pojade dalej, a ty dostaniesz na dzieńdobry 2tysie, i będziesz musiał zrobić przerwe. no i będziesz musiał sobie nowy magnes kupić bo tamtego ci nie oddadzą... | |||
~volvo | czyli możesz toczyć skład przez 59 sekund na łóżku? bo może zostałem z tyłu w niewiedzy? | |||
~volvo | to proponuje tak wykorzystać regularny odpoczynek, przy wykorzystaniu zasady 1 minuty podjazdami, w 9 godzin zrobisz 5 km : 0 | |||
spiderbo
| Masz pauze Podjeżdżasz max 29sekund Potem 31sekund pauza Minuta to musi być całość. Z 1 minuty większość musi być pauzy. Jeśli przed upłynięciem minuty ruszysz to przerwa jest przerwana. Starsze tachografy tego nie obsługują dlatego można podłączyć takie urządzenie z zegarem który to odlicza. | |||
spiderbo
| Przy 9 to nie przejdzie | |||
~volvo | nic dziwnego że na zachodzie nikt poza dziadami Polaków nie chce. bo pier... dolą robote | |||
~volvo | tylko prosze powiedz że nie znasz żadnych języków obcych i nie zaczniesz wdrażać swoich pomysłów w zachodnich firmach | |||
spiderbo
| Są rzeczy które można legalnie zrobić ale trzeba umieć korzystać z przepisów i tachografu | |||
~volvo | to podskok co pół metra będzie legalny, czy nie? | |||
spiderbo
| To nie są moje pomysły. I nie tylko ja o tym wiem. | |||
~volvo | to podskok co pół metra będzie legalny, czy nie? moje tacho daje mi pół metra tolerancji zanim przeskoczy na młotki, to jak? | |||
spiderbo
| Spróbuj na swoim aucie. Po nicku widze że volvem jeździsz więc komputer pokaże ci czy zaliczona pauza Jak będziesz zaczynał prace podjedź tak żeby komputer pokazał jazde np. kilka minut, potem włącz pauze jak komputerek będzie już pokazywał kilka minut przerwy przejedź sie troche tak żeby pokazywał że jedziesz potem sie zatrzymaj i włącz pauze i obserwuj. Czas po lewej stronie będzie liczył dalej jakbyś nie przerwał pauzy. Poczekaj aż będziesz miał 15 zaliczone. Jak zaliczy to czas zacznie sie wyświetlać przy środkowym znaczku... | |||
~volvo | weź trzaskaj swoje kilometry i trzymaj sie z daleka od prawdziwego transportu | |||
spiderbo
| Jak ruszysz to zmieni sie z pauzy na jazde, musisz sie zmieścić w 29s razem z przełączeniem (musisz to ręcznie przełączyć) Który rok auta? | |||
spiderbo
| Strach cie obleciał... Z niewiedzy Jeżdże volvem ok 6 lat i obsługuje tą zasade. Kontrola bez problemu... | |||
~volvo | może i masz racje. ja na takim tacho nie jeździłem. jakkolwiek, na zachodzie sie zap.. ierdala, za konkretną kase. a przerwa - to przerwa, a nie cyrk, jaki tu próbujesz nam uświadomić. tylko kogo chcesz pozbawić przerwy w imię kombinacji nad jakimś programem? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.