ID: 222655
W Niemczech brakuje ponad 45 tysięcy kierowców zawodowych
ID: 222655
ID: 222655
Ta sytuacja ma znaczący wpływ na przemysł i handel międzynarodowy.
Ta sytuacja ma znaczący wpływ na przemysł i handel międzynarodowy.
~etransport.pl
Posty (394)
~dobry kolega | ja akurat o 14 mam zamowiona impreze na 9 urodziny corki w kinderlandzie bedzie 6 kolezanek z klasy w tym dwoje dzieci uchodzcow ale mnie to nie przeszkadza | |||
~maro | irasiad to żeby pracować teraz w koopsie to trzeba to u ciebie załatwiać? | |||
~Zakręcony | Wydaje mi się, że największym problemem dziadów transportowych jest utrzymać wizerunek "zarobków" zależnych od przerobu. Owszem, jest taka mozliwość (premia uznaniowa itp. ), ale minimum rejestrowane znacznie przekroczy dzisiejsze "zarobki". | |||
~Artur | Nie przepadam za szwabami a historia ta odległa czy bliższa jest potwierdzeniem na to, że przyjaciółmi nie byliśmy i nie będziemy. Obecnie szwaby zarzucają nam brak demokracji choć u nich jest jej mniej, podobnie z wolnością słowa, do tego zaprosili szuszfoli do siebie a teraz chcą się nimi podzielić. Wszyscy pod przykrywka uchodźców choć Syryjczyków jest raptem 3-4 %, a z nich nie każdy jest z terenów objętych wojną, lewactwo i chora poprawność polityczna, największe nieszczęścia na Europę to sprawka szwabów. Polacy byli i są podzieleni, raz to jest bardziej a raz mniej widoczne. Jeszcze panuje u nas mentalność chłopa pańszczyźnianego jak i u kierowców tak i u szefów a raczej dziadów. Kierowca który chce lepiej zarabiać, mieć względnie uczciwie płacone to dla dziadów leń i malkontent. Nie chce mi się polemizować z takimi błaznami jak łysy, przez takich jak on pracuję u wroga, teraz pracuję i żyję normalnie. Warunek jest jeden by mieć dobrze u wroga to jak najmniej rodaków w takiej firmie a szczególnie w biurze. WRÓG WROGIEM ale rodak potrafi jeszcze więcej zrobić złego szczególnie na obczyźnie. Nie jestem bezzębnym niedomytym głupkiem by dawać się dymać przez polskiego dziada którego zachłanność nie ma umiaru. Przez dziadów uczciwi szefowie albo zostali zmuszeni zwinąć interes albo sami wstąpili do klubu dziadów. To nie PRL czy lata 90 te by kierowca miał duże pole do popisu by coś kraść, co innego szefowie dziady, oni to mają całą paletę możliwości by okradać ludzi i do tego parasol ochronny bo im podobni są u władzy. | |||
~Inspektor ku-ku | O w pis du! | |||
wesolek
| o koorwa no to co tera berdzie. ::) ::) ::) | |||
~janek | Dalej będziemy pić | |||
wesolek
| ale ja nie chce pić wole ciupciać. !!::) | |||
~gość | Tu niektórzy białoskarpetkowi kierowcy, obrażają innych, którzy ciężko pracują w Polsce, a być może nie chcą lub nie mogą wyjechać za lepszym chlebem. To ich wybór. A te wasze bajki o pracy i zarobkach za granica, to trzeba podzielić przez dwa. Czy Łysy trzyma kogoś na siłę, jak komus pasuje ile on płaci, to dajcie w spokoju pracować | |||
~Ł ysy | Artur. W dość szczególny sposób postrzegasz świat. Historię dziejów piszesz pod siebie. Rozumiem, łatwiej jezt wejść w rolę ofiary niż zaakceptować własne ułomności. Który de*il zza kierownicy przyzna, jestem de*ilem, leniem, złodziejem? Zawsze tekst na ustach, jestem ofiarą złodziejskich praktyk byłego szefa. Teraz poważnie, w jaki sposób jesteś okradany przez szefa? Szef łamie podpisane przez ciebie warunki umowy, warunki regulaminu? Może nie ogarniasz tekstu, który podpisałeś? | 2 | ||
~Ł ysy | Artur. Nie wiedziałem, że obecny rząd uszczelniając system poboru Vatu i akcyzy przyczynia się do pkradania pracowników. Ciekawa teza. | 1 | ||
wesolek
| Ci yciol idz sie wytasować, bo ci nasile dziennikarzy. ::) ::) ::) | -1 | ||
~gość | Taki dobry koleś, myśli że za taką pracę te jego 4600chf to majątek i jest krezusem finansowym, a dostał ochłapy ze szwajcarskiego stołu | 1 | ||
~garbaty | hmmm, już raz nasi kierowcy uratowali niemiecki transport, błąd naszych sefów. teraz kolejne zapotrzebowanie, może tym razem sefowie mając na uwadze wcześniejsze doświadczenie nie pozwolą swoim kierowcą na opuszczenie swojej firmy tym samym zasilając niemiecki transport? zobaczymy | |||
~maro | dobry kolega zamelduje się w ch i tera będzie musiał zarabiać jak prawdziwy śwajcar. | |||
~maro | a my tu musim mu zazdrościć. Gościu ty również musisz. | |||
~berufskraftfahrer | dobry przygłup to zaraz dostanie kopa jak w poprzedniej firmie | |||
~dobry kolega | jestem bardzo cenionym pracownikiem i nikt nie zamierza mnie wyrzucac firma bardzo dobrze pllaci i praca jest bez stresu z dietami spokojnie piatke mozna dociagnac z lykendami | |||
~gość | Przecież ty w łykendy pracujesz na forum | |||
~gość | Dawno dawno temu, jak jeszcze byłeś astrologiem, poprosiłem ciebie żebys podał nazwę firmy w której pracujesz, a chciałem wysłać maila czy taki typ tam pracuje. Teraz też chcę się dowiedzieć, bo chciałem cię pod*lić że jeździsz bez adr. Podasz? | |||
~remik | Im Durchschnitt (Median) verdient ein LKW - Lastwagen Fahrer 5230 im Monat. CHF Die LKW - Lastwagen Fahrer 25% mit dem tiefsten Lohn verdienen weniger als 4880 CHF, die 25% mit dem höchsten Lohn als LKW - Lastwagen Fahrer verdienen mehr als 5730 CHF. * Alle angezeigten Löhne basieren auf einem Vollzeitpensum und einer Zahlung von 13 Monatslöhnen. Es werden Bruttolöhne (vor Abgabe von Sozialleistungen) angezeigt. | |||
~dobry kolega | typku zwany gosciem brak ci podstawowej wiedzy na temat adr na kazdym zaladunku w rafinerii np. przy adr trzeba okazac wszystkie dokumenty kierowcy, ciag´nika i naczepy chodzi o kwity adr dodatkowo cale wyposazenie, data waznosci gasnic itp. plus kierowca zdaje test bezpieczenstwa bez ktorego nie wpuszczaja na zaladunek i przy cysternie wielokomorowej rozlozenie ladunku przy uwzglednieniu ciezaru wlasciwego danej cieczy wiec uspokoj sie juz i mnie nie pouczaj | |||
~dobry kolega | gosciu i inne dziady remik wam wyslal mediane zarobkow w ch | |||
~Ł ysy | Zupełnie nie rozumiem, na co Wy czekacie? Olać dziadów, świat czeka. | |||
~remik | LKW Fahrer/in Saint-Gob ain Building Distribution Deutschland GmbH Dortmund 04-0 9-2017 2. 624 e - 3. 640 e | |||
~remik | znajdz na necie namiar i zadzwon. i skończ pier /dolić że w Niemczech zarabia się po 1500 euro | |||
~Ł ysy | Powtarzam, na co wy czekacie? Kasa leży na ziemi, wystarczy się tylko schylić. Sami widzicie jak szczęśliwymi ludzmi są kierowcy pracujący na zachodzie. W sobotni wieczór wylewają potok pomyj pod adresem polskich przewoźników, jakby polskie dziadtransy byli przyczyną ich tragedii. Tragedii? Raczej szczęścia. | |||
~dobry kolega | transport paliw monachium 3000 e netto | |||
~Ł ysy | Przypominam, umowa o pracę nie jest przymusem, a aktem woli. | |||
~Remik | Słuchaj nie chodzi o wylewanie żali bo mam to w 4 literach tylko jak czytam że zarabia się na zachodzie po 1500 euro to mnie to wkur... czemu ma służyć zaniżanie stawek jakie płacą w Niemczech? Boisz się że nie będziesz miał jak to piszesz posiadaczy uprawnień czy łącznika pedalow i kierownicy? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.