ID: 221602
Praca kierowcy tira jak to jest naprawdę
ID: 221602
ID: 221602
Witam. Przymierzam się do zrobienia prawka na kat. C+E. U mnie w okolicy (pogranicze świętokrzyskiego i podkarpackiego) jest kilka zakładów produkcyjnych z zarobkami przeważnie minimum, ewentualnie niewiele więcej). A oferty dla kierowców pojawiają się dosyć często. Powiedzcie czy warto? Jaka kasa na początek i czy będą chcieli przyjąć bez doświadczenia? Wiadomo, na początku chciałbym coś na miejscu znaleźć, co by codziennie byc w domu. Później miedzynarodówka jak najbardziej. Co tak naprawdę robi kierowca tira oprócz samego prowadzenia auta? Ogólnie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami jak u was bylo na początku. Pozdrawiam
Witam. Przymierzam się do zrobienia prawka na kat. C+E. U mnie w okolicy (pogranicze świętokrzyskiego i podkarpackiego) jest kilka zakładów produkcyjnych z zarobkami przeważnie minimum, ewentualnie niewiele więcej). A oferty dla kierowców pojawiają się dosyć często. Powiedzcie czy warto? Jaka kasa na początek i czy będą chcieli przyjąć bez doświadczenia? Wiadomo, na początku chciałbym coś na miejscu znaleźć, co by codziennie byc w domu. Później miedzynarodówka jak najbardziej. Co tak naprawdę robi kierowca tira oprócz samego prowadzenia auta? Ogólnie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami jak u was bylo na początku. Pozdrawiam
~Mat*.146.167.81.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.167.81.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (342)
~Look7 | Na operatora CNC taki miód? A pieniądze zależy jak trafisz. Nieraz tylko 2 tys. zł na rękę. Też trzeba coś umieć. Wiem, bo jestem. Transport? Może, ale raczej nie, choć zarobki kuszą, ale rozumiem, że takie tylko na międzynarodówce i z doświadczeniem. Nie mam w ogóle doświadczenia w tym zawodowego, a jako operator CNC, żeby lepiej zarabiać musiałbym wyjechać ze swojej dziury. Na jedno wychodzi. Jeszcze jedna opcja przede mną studia lub zmiana zawodu. | 1 | ||
barracuda
| Zmiana zawodu jest wpisana w dzisiejsze czasy. | -1 | ||
~Zdzichu | Praca kierowcy do łatwych nie należy i nie jest dla każdego. Czasem trasy są długie i bywa się w domu mało, ale ja akurat to lubię. Jeżdżę dla Alfa Trans i mogę polecić tego pracodawcę. | -1 | ||
kiero82
| Praca kierowcy tira jak to jest naprawdę. No coz, podjezdzasz na firme, wybiega Pani sekretarka, podajesz jej nr. zaladunku, po czy kieruje Cie na odpowiednie pole. Za chwile przychodzi brygada, otwiera plandeke z dwoch stron, a operator wozka Cie laduje. Po wszystkim brygada zabezpiecza pasami towar, zapina plandeke, a przy wyjezdzie stoi Pani sekretarka z dokumentami i goraca kawa na droge, takze praca piekna i przyjemna, przy ktorej robic nic nie trzeba. Nic, tylko robic prawko i przeksztalcic sie na kierowce ciężarówki. | 1 | ||
Borsuk183
| Kiero82- zapomniałeś o hostessach które prowadzą pod prysznic i aktywnie uczestniczą w utrzymaniu czystości ; ) oczywiście w tym czasie ochrona pilnuje prawidłowego rozmieszczenia ładunku na naczepie. | -1 | ||
~Kielon | Jestem kierowcą w Hicie i jeżdżę na międzynarodówkach. Na początku jeździłem tylko po kraju, ale wiadomo ze zagranicę kasa lepsza. Nie narzekam na zarobki. | 1 | ||
~Pingu | Zawsze można skorzystać z matematyki i podliczyć przynajmniej ile i za co zarobisz. 3 x w tyg. możesz zrobić dniówkę z 15 godz/ skoro możesz to spedycja zadba bys to zrobił:). czyli w jeden dzień zrobiłeś prawie dwa dni. Czyli w trzy dni przepracowałeś więcej niż twój kolega w tydzień na tej przysłowiowej " Biedronce". przemnóż to przez 4 tygodnie i okazuje się, że zapie... na dwóch etatach i taką tez wypłatę dostałeś/ ok3, 5 tys. zł na " krajówce"/. Gdybyś tyle godzin chciał pracować na jakimś magazynie czy biurze pewnie zarobił byś więcej. Tyle, że tam jakby szef powiedział że masz robić 15 godzin to byś się popukał w czoło i powiedział, ze masz rodzinę albo, że nie jesteś robotem, Tutaj zastanawiasz się jaka firmę wybrać:) | 2 | ||
~fryc | Tylko że kolega w Biedronce przepracuje realnie więcej godzin niż ten kierowca w 15. | 1 | ||
~master8765 | Nie warto robić::) Ja mam prawko i nie jeżdżę:) Obadaj jak naprawdę musisz sie poświęcać i jaka masz odpowiedzialność a po 2 pogadaj z pracodawcami to kazdy chce żebyś byl alfa i omega :) i niechodzi tylko o jeżdżenie:) musisz byc miedzy innymi np : mechanikiem, ochroniarzem bo niby spisz ale jak okradną cie to będziesz się wypłacał do końca życia:) zapomnij o płatnych monitorowych parkingach bo to dla wszystkich za drogo jest xd I musisz byc samotnikiem te pare metrow bedzie dla ciebie domem przez wiekszosc swojego zycia:) A wiec zadaj sobie pytanie i pogadaj ze znajmoymi czy warto kase wywalic a pozniej zyc jak piec w budzie i sikac na kolo:) | 1 | ||
~Byly nievolnik | Praca dla pasjonatów dla nich kasa, rodzina, znajomi, życie prywatne, hobby nie wazne masz pasje o 2 lub 3 nocy wstac i gonic, az padniesz i na końcu i tak będzie twoja wina, ale fajne parkingi pozwiedzasz, pojezdzisz po peryferiach duzych miast eu, poganiasz sie ze złodziejami, emigrantami na końcu dostaniesz kasę niby dużą, ale zostaniesz 1. bankomatem, 2. samotnym wilkiem 3. z niczym. pozdrawiam | 2 | ||
~Lizak | Zrobisz jak zechcesz, ale musisz wiedzieć ze jak masz kobietę to z czasem cie zostawi bo pozna kogoś kto jest w domu, jak masz jakieś hobby pasje to daruj sobie w transporcie nie ma na to czasu, itd. Po paru latach zostaniesz bezzebnym alkoholikiem bez rodziny jak 90% kierowców. Nie dorobisz się niczego więcej niż ten co zarabia 2000zl. Jak mówię zrobisz jak zechcesz, ale kasa to nie wszystko. | 1 | ||
~edzio | szofer mlody 2017-08-23 23:58:39 praca do brudasa bedziesz * za 3 tyg za 5 kola 600 godzin, beda cie ganiac jak psa bo spuznisz sie na awizacje 10 min i dziad bedzie cie straszyl że cie obciazy 500euro za spuznienie, ogolnie wyscig szczurow nie daj boze zgodzisz na na jakies magnesy to sie nie wyplacisz jak cos sie stanie na drodze albo do pierdla, czasami zjedziesz na baze i nie zobaczysz kasy na oczy tak bywa w tej branzy, ta branza jest skonczona jesli zrobisz kwity odrazu uciekaj za granice jak chcesz uniknac siwych wlosow, niestety taka jest prawda nie patrz na ogloszenia 97% to firmy dziad trans. nie bede cie zniechecal chcesz to zrob kwity i srobuj tego wyschnietego chleba swiete slowa- za co mu minusy wal; icie? mistrzostwo swiata odstanio- łódź baluty- auta zajezdzone przez rumunow, stare opony, zniszczone, siefostwo- liczy na dorobie nie sie na wyzysku, zero pojecia o transporcie, auta bez podstawowego wyposazenia- map, navi, lodwek- - nie kupi- bo muzniszca, wiec kiero sam ma sobie kupic- przerzuty za 80centow za km na zestaw i hurraa- jakies 4, 5 tys moze wyjdziesz u tych dobroczyncow ; ) a w weekend po zjezdzie, przed zjazdem- na firmie porobisz drutujac szroty... mega oferta, i jesczez fochy, ze nie chcesz u takich dobroczyncow jezdzic ; ) | 1 | ||
~edzio | 2 na 9 - czyli 2 tyg w trasie, bez wlasnych ladunkow tylko gielda- a to 9- 2 tyg w trasie- 9 w domu ; ) | 1 | ||
~edzio | Co do jednej rzeczy zgoda: trzeba mieć świadomość, że ta praca przyzwyczaja do większych pieniędzy i potem ciężko to rzucić, więc lepiej za długo w tym zawodzie nie siedzieć :) umknal Ci pewien "drobiazg"- do "wiekszych"- ale realtywnie mniejszych niż za np 15, etatu nawet w biedrze- przelicz godziny, nieobecnosc w domu- wszystko kreci sie wokol pracy- nawet weekened u polskiego dziadtrasna- stoisz tak naprawde za free- jeszcze ci cham- baluty np- powie - w weekend czy swieto nie pracowales- jasne- dla rozryuwki na zaszcanymdzikusie siedziales obioe 2 dni pilnujac zelaza, bo wokolo jak nie poacy gastarbaiterzy katolicy o*la ciebie czy auto, to inne taliby... - 8-16, jak cos umiesz nawet u zlodzieja 2tys- weekendy, urlopy- tu nawet urlopu nie bgedzies zmial- boz zlodziej weekend na dzikusie za ktory diety minimum ci powinein zaplacic- jeszcze od urlpou Ci odliczy- i jeszcse powie- zamalo jezdzisz - bo za 4, 5tys - pracowales 24 dni - a powinienes caly meisiac - bo wg neigo- weekend na zasczanym aprkingu- to twoje wolne- ale nawet diet ci za to nie zaplaci | 1 | ||
~edzio | 1, 5 - poltora etatu mialo byc | 1 | ||
~Krystian | Jakie warunki są standardem na trasach międzynarodowych? Chodzi mi tu o to co dają na umowie. | 1 | ||
~DeyaVu | Co to znaczy standardowo? Pytasz o to jakie są ma umowy i jakie wynagrodzenie? | 1 | ||
~Krystian | Dokładnie tak, jakie są umowy i jakie wynagrodzenie. Jak wygląda z systemami tras. I do jakich firm najlepiej składać dokumenty by iść za kółko na międzynarodówkę. | 1 | ||
~DeyaVu | Z tego co wiem to Link Transport ma sporo międzynarodowych tras, jeśli chcesz iść na międzynarodówkę to tam chyba poszukują też pracowników. | 1 | ||
~waza | kuznia trans potrzebuje ludwig mtd mikolow potrzebuje takze nie ma problemu | 1 | ||
~Krystian | Waza i na międzynarodówkę poszukują? A wiesz jakie warunki? Bo w Linku to wiem, że umowa o prace, dieta itp. A tam u Ciebie? | 1 | ||
~Edg82 | Zastanawiam się gdzie Wy pracujecie. I że takie firmy jeszcze istnieją. Pracuje 2/2 pełne 14 dni w domu, 14 w pracy z dojazdem służbowa osobówką. 6 z przodu, 3. 5 podstawy. Liczne premie, dodatki, bony na święta i paczki dla dzieci! Nie rozumie dlaczego się zgadzacie na wyzysk, skoro pracy pełno... E. | 1 | ||
~Krystian | Z tego co wiem np. w Linku masz do wyboru systemy pracy. Nawet tu o tym piszą s://40ton. net/systemy-pracy-of eruje-firma-link-now ego-2-1-4-dniowe-wyj azdy-holandii-powrot em/ i raczej to, że kierowca jeździ 6/2 to jego wybór a nie mus. | 1 | ||
~Polak | A kto był zadowolony z tego, że musi pracować? Najlepiej jak by nie trzeba bylo a kierownik by nam dał wyngarodzenie bez zbędnego wysiłku. | 1 | ||
~Krystian | @Polak a kto by nie chciał :) Sam bym się zgodził jak by mi zaproponowali, że nie musze pracować a mi zapłacą. Ale niestety takie cuda sie nie zdarzają i czas przestać marzyć a wziąć się do pracy. | 1 | ||
~zuzia | A może ktoś chciałby jeździć z kobietą??? | 1 | ||
~hwdd | Kolego rób kwity i nie słuchaj głupiej gatki. Jak dobrze z szefem zagadasz to 4 na 1 pozwoli ci jeździć a może nawet zgodzi się na dłużej. Ale mówię trzeba dobrze zagadać. | 1 | ||
~Krzysztof | Witam prosze o porade. Dostałem propozycje pracy Bus UE na działalnosci gospodarczej, jakie zagrożenie to z sobą niesie i czy DG niejest poto tylko żeby kierowce w razie problemów pogrąrzyć finansowo. Prosze o sensowne porady. | 1 | ||
~Maro | Nie trzeba być geniuszem umysłowym żeby samemu sobie odpowiedzieć na to pytanie, wystarczy wiedzieć że jako przedsiębiorca ponosisz ryzyko gospodarcze, inwestujesz własne pieniądze, a TY inwestujesz? czy zakładasz działalność tylko po to by nie przysługiwały Ci diety i wszelkie wykroczenia za czas pracy np szły na Ciebie podwójnie, bo wtedy odpowiadasz jako kierujący i osoba zarządzająca, prawda? | 1 | ||
~kierowca | Kolego wpisz sobie w google różnice miedzy umową o pracę a samozatrudnienie i wszystko wiesz. Szerze jeśli sam ruszasz z tym biznesem to powiedzmy sam o wielu rzeczach decydujesz, ale pracować na kogoś na samozatrudnieniu bym nie chciał (kwestia jaka jest umowa i co zawiera, ale znając życie będzie tam niewiele dobrego dla Ciebie). Jest wiele postów na ten temat, nawet na forum busiarzy, poszukaj, poczytaj i będziesz wiedział więcej. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.