Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Firma do transportu kontenerów w Holandii

ID: 219669


Witam.

Zastanawiam się nad otworzeniem firmy transportującej kontenery na terenie Holandii. Zostałem zachęcony do tego przez masę znajomych ze środowiska logistycznego (żaden z nich nie jest Polakiem, dlatego również poszukują kogoś pewnego i znajomego im by współpracować). Trasa port-rotterdam, port- breda, port- amsterdam itd. Znam się na logistyce w teorii, wiem jak wszystko powinno wyglądąć i jak jest załatwiane. Niestety nie mam doświadczenia co do otwierania firmy transportowej. Dlatego mam pytanie co powinienem przygotować do otwarcia firmy w Polsce by móc oferować taki transport (port- magazyn, magazyn-port na terenie Holandii), jakie dokładnie warunki muszę spełniać? Zastanawiam się również nad współpracą z jakąś obecnie istniejącą firmą na rynku, jednak w tym istnieje pewien problem, ciężko znaleźć kogoś kto naprawdę profesjonalnie i rzetelnie podchodzi do sprawy, oraz ma pracowników z również z prawdziwego zdarzenia.

Posty (15)

thomastransport
jak w temacie...

-1

Dawid87
no ale jak ty chcesz to robić? mieć firmę w Polsce i pracować na terenie Holandii, można zrobić tylko dwa ładunki wewnątrz kraju tak zwane kabotaz, nie wal ściemy ze znasz się na transporcie w teorii.

-1

thomastransport
Znam się na transporcie, ale morskim i lotniczym, dlatego pytam o lądowy. O lądowym wiem w teorii.

-1

~dobry kolega
robie w transporcie kontenerow beczek z chemikaliami co tydzien antwerpia albo rotterdam i przyznam w tym segmencie w ogole nie ma firm ze wschodniej europy wiec stawki bardzo przyzwoite

-1

Dawid87
no to już wiesz że możesz tylko dwa ładunki po Holandii, potem wyjazd do innego kraju, a dobry kolega jest idi/otą więc nie bierz na poważnie tego co pisze,

-1

thomastransport
Zastanawia mnie w takim razie na jakiej zasadzie jeżdzą firmy np nijhof wassink albo gheys. Większość ciężarówek mają z tego co widuję na polskich blachach.

-1

thomastransport
Te firmy jezdzą głównie cysternami ale mimo wszystko na PL rejestracjach.

-1

~Ziom
Bo tam jest kołchoz z autami powyżej 100 więc kabotaż im nie straszny
thomastransport
W takim razie znacie jakiś sposób jak ominąć kabotaż bądź go pomniejszyć?

-1

ese
Myślę, że pierwszym sposobem byłoby nabycie siedmiu zestawów. Codziennie to inny robi dozwolony kabotaż i wyjeżdża za granicę Holandii. Tam znów właściwie może wykonywać podobną operację jeśli bylaby taka potrzeba
karzełreakcji
Dawid, w transporcie kombinowanym zasady kabotazu sa inne. 100km droga morska, do 150km od portu do rozladunku i zasada 3ruchow nie obowiazuje. Musisz wiedziec takie rzeczy bo zrobisz sobie krzywdę w transporcie. Dopytaj w itd przy okazji. Pozdro.

-1

karzełreakcji
Tchomas jezeli kontener plynal minimum 100km i z portu do rozladunku KAZDORazowo masz do 100 km, to mozesz w Nl siedziec do 7 dni. Transport taki podlega pod art. 1 dyrektywy 92/106. Moglem art pomylic bo pisze z pamieci.
karzełreakcji
*do 150km mialo byc od portu.
karzełreakcji
Podstawa prawna dla minusujacych tulmanow podana.

-1

~Krzysztof
Thomastransport odezwij się do mnie na e-mail kjedral@interia. pl
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.218.195.15

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels