ID: 218522
~leon78 2017-06-15 17:58:39 | jak w temacie... | |||
visitors
2017-06-15 18:10:45 | a skad wiesz ze FAKTYCZNIE masz takie cisnienie? moze zegary, albo czujnik szwankuje? | 2 | ||
~Ł ysy 2017-06-15 22:37:03 | Wątek o charakterze technicznym, w którym należy się wykazać podstawową wiedzą i cisza. Wszelkie autorytety etransportowe zamknęły japy. Nie chcą pomóc koledze po fachu czy gówno wiedzą? Stawiam na drugi wariant. | 2 | ||
~Ł ysy 2017-06-15 22:42:18 | Wkręć w otwór wyjściowy manometr i zobaczysz prawidłowe ciśnienie " zbijania ". Nie wiem jak jest w najnowszych Dafach, ale stawiam na podstawę osuszacza. A duża ilość wody w osuszaczu jest związane z wyciekami powietrza z układu. Kondensat z dużej ilości powietrza gdzieś musi być wyłapany, zmagazynowany przed wyrzuceniem na zewnątrz. O resztę poproś kolegów po fachu, oni się znaja na 40tonowych smokach. | 2 | ||
~Bolek 2017-06-16 06:20:38 | Też uważam że to podstawa osuszacza. Wymień bo staniesz na drodze i będziesz płakał. A woda (płyn ) w układzie może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę głowiczkę sprężarki. | |||
~Ł ysy 2017-06-16 14:22:34 | Bolek. Uszczelka pod głowiczką w kompresorze odpada. Gdyby była walnieta, pojawiłoby się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wywalałoby płyn przez korek w zbiorniku wyrównawczym. Woda w podstawie osuszacza jest czymś naturalnym. Źle jest jak mamy miksturę wody z olejem. To tyle. Może jakiś spec etransportowy coś jeszcze doda? Raczej nie, bo większość z " tutejszych " krzykaczy to pospolite szoferskie barany. | |||
visitors
2017-06-16 14:25:52 | to teraz wystarczy tylko poczekac az pojawi sie zalozyciel watku i pociagnie temat. bo jak znam to forum, to zaraz ktos wyskoczy, ze najpierw to trzeba sprawdzic cisnienie w kolach | |||
~??? 2017-06-16 14:32:50 | niech wymieni opony na nowe i bedzie OK | |||
300D
2017-06-16 14:34:39 | Zawór bezpieczeństwa zbiornika wstępnego, być może. | |||
300D
2017-06-16 15:15:00 | Inaczej-któryś zawór bezpieczeństwa mógł się rozpieprzysz. | |||
~Maiusz 2019-11-14 16:48:19 | Witam od jakiegoś czasu mam problem z fotelem nie trzyma poziomu i w czasie jazdy mnie opuści i po 15min podniesie obserwuje międzyczasie zegar od cisnienia powietrza i w tym momencie co fotel traci powietrze (brak sygnału i nie działa regulacja kierownicy ) to zegar pokazuje 9atmosfer gdy naboje 10 wszystko działa w kabinie zawor czterodrozny jest nowy Miał ktoś taki problem pozdrawiam | |||
~ttt 2019-11-14 22:42:53 | Jest jeszcze zawór, który reguluje ciśnienie nie jest drogi wymień go i bedzie ok. Miałem takie same objawy znajduje się ten zawór w ramie z lewej strony. |