ID: 218522
Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie
ID: 218522
ID: 218522
Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie schodzi kicha jak byłby zapchany osuszacz zmieniony był poł roku temu i miał wode w podstawie tez było troche wody w zbiornikach ok zpuszczane były i wody nie ma. chodzi głównie o te cisnienie powietrza powinno byc 10 powinien kichnac troche zejsc i znów dobic. podstawa troszke jest brudna i odpowietrznik równiez. miał ktos podobny przypadek.
Daf 105 problem z powietrzem trzyma 8, 5 nieraz dobije do 10 i odrazu spada do 8 a nie słychac gdzie schodzi kicha jak byłby zapchany osuszacz zmieniony był poł roku temu i miał wode w podstawie tez było troche wody w zbiornikach ok zpuszczane były i wody nie ma. chodzi głównie o te cisnienie powietrza powinno byc 10 powinien kichnac troche zejsc i znów dobic. podstawa troszke jest brudna i odpowietrznik równiez. miał ktos podobny przypadek.
~leon78*.ap-east-1.compute.amazonaws.com
*.ap-east-1.compute.amazonaws.com
Posty (12)
~leon78 | jak w temacie... | |||
visitors
| a skad wiesz ze FAKTYCZNIE masz takie cisnienie? moze zegary, albo czujnik szwankuje? | 2 | ||
~Ł ysy | Wątek o charakterze technicznym, w którym należy się wykazać podstawową wiedzą i cisza. Wszelkie autorytety etransportowe zamknęły japy. Nie chcą pomóc koledze po fachu czy gówno wiedzą? Stawiam na drugi wariant. | 2 | ||
~Ł ysy | Wkręć w otwór wyjściowy manometr i zobaczysz prawidłowe ciśnienie " zbijania ". Nie wiem jak jest w najnowszych Dafach, ale stawiam na podstawę osuszacza. A duża ilość wody w osuszaczu jest związane z wyciekami powietrza z układu. Kondensat z dużej ilości powietrza gdzieś musi być wyłapany, zmagazynowany przed wyrzuceniem na zewnątrz. O resztę poproś kolegów po fachu, oni się znaja na 40tonowych smokach. | 2 | ||
~Bolek | Też uważam że to podstawa osuszacza. Wymień bo staniesz na drodze i będziesz płakał. A woda (płyn ) w układzie może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę głowiczkę sprężarki. | |||
~Ł ysy | Bolek. Uszczelka pod głowiczką w kompresorze odpada. Gdyby była walnieta, pojawiłoby się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wywalałoby płyn przez korek w zbiorniku wyrównawczym. Woda w podstawie osuszacza jest czymś naturalnym. Źle jest jak mamy miksturę wody z olejem. To tyle. Może jakiś spec etransportowy coś jeszcze doda? Raczej nie, bo większość z " tutejszych " krzykaczy to pospolite szoferskie barany. | |||
visitors
| to teraz wystarczy tylko poczekac az pojawi sie zalozyciel watku i pociagnie temat. bo jak znam to forum, to zaraz ktos wyskoczy, ze najpierw to trzeba sprawdzic cisnienie w kolach | |||
~??? | niech wymieni opony na nowe i bedzie OK | |||
300D
| Zawór bezpieczeństwa zbiornika wstępnego, być może. | |||
300D
| Inaczej-któryś zawór bezpieczeństwa mógł się rozpieprzysz. | |||
~Maiusz | Witam od jakiegoś czasu mam problem z fotelem nie trzyma poziomu i w czasie jazdy mnie opuści i po 15min podniesie obserwuje międzyczasie zegar od cisnienia powietrza i w tym momencie co fotel traci powietrze (brak sygnału i nie działa regulacja kierownicy ) to zegar pokazuje 9atmosfer gdy naboje 10 wszystko działa w kabinie zawor czterodrozny jest nowy Miał ktoś taki problem pozdrawiam | |||
~ttt | Jest jeszcze zawór, który reguluje ciśnienie nie jest drogi wymień go i bedzie ok. Miałem takie same objawy znajduje się ten zawór w ramie z lewej strony. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz