ID: 218366
kabina nie chce opaść
ID: 218366
ID: 218366
Witam mam problem z kabina w magnumce. Otóż kierowca podniósł kabine strzeliły dwa przewody od pompki. Same szybkozłączki nie daja rady rowiazac problemu. Zamienialismy przewody od pompki i to nic nie dało. Nie ma możliwości kupienia przewodów. Proszę o pomoc jak ją opuścić.
Witam mam problem z kabina w magnumce. Otóż kierowca podniósł kabine strzeliły dwa przewody od pompki. Same szybkozłączki nie daja rady rowiazac problemu. Zamienialismy przewody od pompki i to nic nie dało. Nie ma możliwości kupienia przewodów. Proszę o pomoc jak ją opuścić.
Posty (35)
~ktosik | wiem. nie da sie wszystkiego zrobic mlotkiem i srubokretem. | |||
300D
| Jak jest wywrócona na maxa, to siłownik musi ją pociągnąć, czyli musi być olej w szczelnym układzie. Można zrobić to na siłę np. pasem ale jak kiero nie wie co robić, to się zabije. Zginie przygnieciony kabiną, bo nie ma możliwości kupienia przewodów. | |||
~kierowcapoznan | ~ktosik to chyba nie twój temat, mimo że na wszystkim się znasz. spuszczenie oleju nic nie pomoże bo są zabezpieczenia przed właśnie spadkiem kabiny, niech kolega spróbuje z tyłu kabiny za uchwyt przyczepić pas i napinaczem ściągać, jeśli kabina "ruszy" to raczej uda się? | |||
300D
| poczytamy jak kierowca we Włoszech zginął przygnieciony kabiną??? | |||
~ktosik | ~kierowcapoznan 201 7-06-12 12:19:58 "spuszcz enie oleju nic nie pomoże bo są zabezpieczenia przed właśnie spadkiem kabiny, " "niech kolega spróbuje z tyłu kabiny za uchwyt przyczepić pas i napinaczem ściągać, " nie ma to jak logika parkingowa gosciu , co bedzie silownik trzymalo przed cofnieciem, jak nie bedzie w nim oleju? | |||
~ktosik | problem polega na tym, ze jak wypusci olej z silownika to : 1- bedzie plama pod autem i to dosc duza 2- kabina piertolnie w zawieszenie i szlag wie co moze sie stac 3 - nie bedzie zabezpieczona podczas jazdy i moze sie " przewalic " przy ostrym hamowaniu | |||
MarcinSE
| Nooo szkoda, że to nie piasta w naczepie bo bez koła dało by radę jechać do warsztatu a tu co trzeba zrobić... chyba ten warsztat musi przyjechać na kołach... masakra (przewody są drogie )... to kup tanie i jedź do niego... Jessuuu | |||
trucking
| W Italii nie ma serwisów Renault? To będzie chyba najszybsze, najpewniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie... | |||
~kierowcapoznan | Dlatego 300D ma rację że musi być olej żeby siłownik działał, a żeby działał to trzeba te pęknięte przewody wymienić i UZUPEŁNIĆ olej w układzie. | |||
300D
| i odpowietrzyć. | |||
~kiero | Przewody hydrauliczne dorabia na miejscu mobilny serwis specjalizujący się w takich przewodach. Są takie polskie, jeżdżą busami z odpowiednim wyposażeniem. | |||
~ktosik | kierowcapoznan 2017 -06-12 12:50:25 dlatego mozna doprowadzic do tego zeby silownik NIE DZIALAL. wypuszczajac z niego olej. wiem, dla ciebie to nie do ogarniecia | |||
300D
| ~kierowcapoznan 201 7-06-12 12:50:25 Napisał z siłownika, nie z układu. Żeby kabinę pociągnąć na siłe i opuścić grawitacyjnie, trzeba wypuścić olej z siłownika. | |||
~kiero | Jestem ciekawy z jaką prędkością opadnie kabina bez hydrauliki. Po co wypuszczać olej, można siłownik odkręcić. Po drugie czy zamki będą trzymać? | |||
~ktosik | ktosik 2017-06-12 12:32:31 problem polega na tym, ze jak wypusci olej z silownika to : 1- bedzie plama pod autem i to dosc duza 2- kabina piertolnie w zawieszenie i szlag wie co moze sie stac 3 - nie bedzie zabezpieczona podczas jazdy i moze sie " przewalic " przy ostrym hamowaniu | |||
300D
| Jak sie użyje dwóch pasów, można to kontrolować. | |||
~ktosik | co zmieni odkrecenie silownika? po1 - nie jest to takie proste w magnumce ( bardzo ciezki dostep ) po 2, zamki i tak nie beda trzymac, bo nie bedzie cisnienia w ukladzie ( pekniete przewody ) a predkosc opadania mozna kontrolowac pasami | |||
~ktosik | osobiscie nie ma takiej sily ktora zmusilaby mnie do odkrecenia silownika na drodze bez odpowiedniej asekuracji. | |||
300D
| bedzie plama we Włoszech? Krew, mózg, szpik i czerwony olej? | |||
~ktosik | dramatyzujesz | |||
300D
| głównie przez te szybkozłączki. | |||
~ktosik | silownik ma w dolnej czesci ( tam gdzie sie wkreca przewody ) zaworki zwrotne, wiec zabezpieczenie wciaz dzialalo.. jakos nie sadze ze wypuszczajac olej od spodu, kabina az tak opadnie ze zrobi kierowcy krzywde pod samochodem :P | 1 | ||
~kierowcapoznan | Pogubiłem się w tych radach, ~ktosik namieszałeś z tym olejem :) , jeśli kabina jest obalona na max to musi być układ naprawiony bo siłownik panie ~ktosik działa w dwie strony, to nie teleskop w bagażniku, pompa wymusza pracę owego siłownika więc nic w tym temacie koledze nie pomożemy : (, musi naprawić układ.. ciekawe jaką ma pompkę? elektryczna czy manual? .. | |||
~ktosik | nie musi byc. nawet jesli kabina jest " obalona " na max ( domyslam sie ze chodzi o to jest podniesiona na max ), to po wypuszczeniu ileju z silownika mozna bez problemu za pomoca dwoch pasow " polozyc ja " na zawieszeniu | |||
~Kamaz | Przewody drożej będą kosztować niż ten samochód. Szkoda mi kierowcy co on teraz przechodzi z tymi pomysłami dziadtransa. | |||
~kierowcapoznan | mam wrażenie że w porady są zaangażowani dwaj obywatele o takim samym nicku ~ktosik? , bo jeden ~ktosik ma inne poglądy niż ten drugi ~ktosik, tak to jest jeśli się nie zaloguje :). | 1 | ||
~ktosik | gdzie widzisz sprzecznosci | |||
~kierowca | Gdzie żeś chłopie posłał tego kierowce w świat takim g... em te auta to zabytki, współczuje chłopakowi, bo nawet spać nie ma gdzie, dobrze że to nie zima. | |||
~kierowca | Najlepiej niech chłopak pozabiera swoje rzeczy osobiste i na pewno znajdzie transport do kraju, a tam niech jedzie szef i robi-tylko radziłbym się spieszyć bo jak Romki wyczają to cudo to w mgnieniu oka będzie naprawione. | |||
~Kamaz | Romki zlomami już nie jeżdżą. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz