ID: 217271
Hamował 5 razy częściej, stracił szansę na finał
ID: 217271
ID: 217271
Za nami półmetek konkursu Optifuel Challenge 2017. Znamy nazwiska 6 zawodników którzy powalczą w polskim finale o prawo reprezentowania naszego kraju w Światowym Finale.
Za nami półmetek konkursu Optifuel Challenge 2017. Znamy nazwiska 6 zawodników którzy powalczą w polskim finale o prawo reprezentowania naszego kraju w Światowym Finale.
~etransport.pl
Posty (103)
~ktosik | zzz - z predkosci 90km/h jak puscisz na luz 40t, 1km wczesniej, to na rondzie bedziesz mial ze 70km/h | |||
~zzz | "ktosik" a kto cie uczył by wyrzucać na luz? ? nigdy tego nie robiłem i nie zrobię | -1 | ||
~zzz | "ktosik" chyba z tej szkoły ekonomicznej jazdy?? | |||
~ktosik | kazde wspolczesne auto w automacie wyrzuca na luz. wystarczy noge z gazu sciagnac | |||
~ktosik | zzz - nie karze ci tak robic. sa kierowcy i sa tacy co mysla ze sa kierowcami. | |||
~zzz | "ktosik " a ja znam takiego właściciela co chwalił się ze zrobił 1, 5 bańki na jednym komplecie klocków | |||
~zzz | "ktosik" a ja mam manual i sobie chwale też i zaden komputer nie będzie mi dyktował | |||
~ktosik | ~ktosik 2017-05-20 20:08:35 sa kierowcy i sa tacy co mysla ze sa kierowcami. | |||
~zzz | nawet producent tego nie przewidział ze Polak potrafi na jednym komplecie klocków zrobić bańkę? ? nastał Duda i są w Polsce cuda | |||
gustav
| zzz są kierwcy i są tacy ktorzy myślą, że są kierowcami. Zwłaszcza gdy są instruktorami instruktorów, ale tylko z chłodnią! | |||
silwio
| Parking nie zrozumie że można na klockach wykręcić milion. Tam obowiązuje zasada"dziada stać więc po hooj jeździć umiejętnie). No i trzeba jeszcze umieć tak jeździć:) | |||
~qlka | Chłodnią to trza umic jechać a nie aby jechać | |||
~qlka | Milion na klockach to żadna filozofia niech kto zrobi milion bez klocków :) Udowodnione naukowo Continental HTR2 ponad 500 tyś wytrzymały... | |||
barracuda
| ~ktosik 2017-05-20 20:07:43 kazde wspolczesne auto w automacie wyrzuca na luz. wystarczy noge z gazu sciagnac Nie każde. Są dwie szkoły. W jednej, po odjęciu gazu-komputer odcina dopływ paliwa, ale nie rozłącza napędu, a w drugiej-rozłącza napęd a silnik pracuje na obrotach biegu jałowego. | |||
gustav
| Usłyszałem na parkingu dwadzieścia parę lat temu, że zawracjąc z załadowaną naczepą w miejscu, na łuku o promieniu 50 metrów lub 200 metrów to zawsze zużycie opon będzie takie same. Brak już takich instruktorów... | |||
~ktosik | qlka - no. dlatego kazdy mlody jak diabel swieconej wody boi sie np jazdy szmata, bo przeraza ich mocowanie ladunkow. zauwaz ze wiekszosc mlodych szuka pracy na chlodni. ciekawe dlaczego? co jest takiego trudnego w powozeniu chlodnia? | 1 | ||
~ktosik | barracuda - kazde wspolczesne auto wyrzuca na luz. dlaczego? z powodu ekonomii. auto mniej spali jadac na luzie, niz na biegu jalowym jadac na biegu jalowym, hamuje sie silnikiem, a kazde hamowanie zwieksza spalanie | |||
~qlka | Odnosnie tej sztuki jazdy to była ironia... wielka mi to przyjemność słuchac tego *lnika za ścianą... | |||
gustav
| ktosik 2017-05-20 18:46:35 scania ktora jezdze ma dwa lata. przebieg - 260 tys grubosc klockow ( od nowosci ) : od 96 do 98% nominalnej grubosci. auto wyposazone w retarder W sumie może być, tylko pytanie gdzie się jeździ i co się wozi. No niestety, ja przy stałych ładunkach 30 ton klocki zmieniałem co 120/ 140 000. Oczywiscie retarder, zero autostrady i góry, górki, góreczki... niestety, retarder nie wystarcza by przeżyć... | |||
barracuda
| Jeszcze raz. Nie każde. Jeśli to jest np. DAF automat-odpuszczenie gazu, powoduje odcięcie dopływu paliwa, a nie wyrzucenie na luz. Która szkoła jest lepsza-nie wiedzą nawet producenci. Dlatego jedni stosują jedną metodę, inni drugą. | |||
~ktosik | jeszcze raz : wspolczesne auta. prawo znane od lat : hamowanie powoduje zwiekszone zuzycie paliwa. nie wyrzucasz na luz = hamujesz silnikiem | |||
~ktosik | gustav - trasy: pl - e - d - pl od 15t do 25t. | |||
barracuda
| ktosik, trochę się zaplątałeś "jadac na biegu jalowym, hamuje sie silnikiem". To jest herezja. | |||
~ktosik | no i retarder w zupelnosci wystarcza by wyhamowac 40t z gory. moze dlatego ze : przed szczytem na podjezdzie juz puszczam gaz mam mocniejszy retarder? | |||
~ktosik | barracuda - fakt. czasami mysli sie o jednym, a pisze o drugim. chodzilo o jazde na biegu, z odcietym paliwem | |||
barracuda
| A wyrzucasz na luz-silnik zużywa paliwo, bo pracuje na obrotach biegu jałowego. Jedni producenci wolą tak inni inaczej-tak jak DAF. | |||
gustav
| ktosik ja mówię o Norwegii, mam tłumaczyć czy coś wiesz? Naprawdę głupio jest hamować podjeżdżając pod górę, ale często tak trzeba... lub wypada | |||
~ktosik | tak, ale jadac na biegu jalowym pokonam kilka razy wiekszy dystans niz ktos kto pusci tylko gaz. zuzyje na takim dystansie duzo mniej paliwa, nawet na obrotach jalowych, niz to drugie auto | |||
~ktosik | gustav - juz dawno wyroslem z tego co jest glupio, a co nie. dla mnie glupota jest cisnac na sam szczyt, tylko po to by 100m za tym szczytem deptac po hamulcach na gorce co ma 300m. . | 1 | ||
barracuda
| ktosik, nie podejmuję się rozstrzygnąć co jest bardziej ekonomiczne-jeśli nie wiedzą tego sami producenci. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.