ID: 217271
Hamował 5 razy częściej, stracił szansę na finał
ID: 217271
ID: 217271
Za nami półmetek konkursu Optifuel Challenge 2017. Znamy nazwiska 6 zawodników którzy powalczą w polskim finale o prawo reprezentowania naszego kraju w Światowym Finale.
Za nami półmetek konkursu Optifuel Challenge 2017. Znamy nazwiska 6 zawodników którzy powalczą w polskim finale o prawo reprezentowania naszego kraju w Światowym Finale.
~etransport.pl
Posty (103)
~ktosik | ja wiem ze gorki sa tylko w norwegii. reszta europy jest plaska jak stolnica | |||
~ktosik | wiedza wiedza barracuda. chodzi tylko i wylacznie o koszty produkcji | |||
~ktosik | auto z " wolnym kolem " jest drozsze niz to bez | |||
~Rysiek777 | można zrobić bańkę na klockach ( bez problemu) można zaoszczędzić paliwa ale po co? ?jak dziad tego nie potrafi przełożyć na wynagrodzenie | |||
~ktosik | kazdy moze sobie taki test przeprowadzic. w zasadzie w kazdej osobowce jest komputer z przeplywomierzem. wystarczy pokonac jakis kawalek drogi, wyrzucajac na luz, a potem puszczajac tylko noge z gazu. oczywiscie, trzeba sie jeszcze tylko nauczyc kiedy puszczac na luz a potem porownac wyniki | |||
gustav
| ktosik, jeżeli porównujesz Norwegię do Europy... cóż powiedzieć? Boże odpuść mu albowiem nie wie co czyni!!! Byłeś gdzieś poza Oslo w tych rejonach? | |||
~ktosik | Rysiek - to moze zmien dziada na takiego co przelozy? caly czas narzekaz, ale jakos nic z tym nie robisz.. | |||
~ktosik | zawsze mozesz swojemu powiedziec : zrobmy norme jak bede mial mniejsza - placisz mi za oszczednosc jak bedzie wieksza - place za przepal | |||
~ktosik | nie bylem w oslo | |||
gustav
| Może znasz jakieś boczne drogi w Hiszpanii lub Włoszech? Jakieś pagórki, serpentyny tak, że osobówka z ciężarówką się nie minie? O takich trasach mówię... i tylko po takich miałem przyjemność pomykać. | |||
~ktosik | znam, jezdzilem glownie w hiszpanii. wciaz nie wiem jak to sie ma do hamowania.. po takich drogach jezdze wolniej, wiec uzywam rzadziej hamulca.. | |||
barracuda
| ktosik, gratuluję większej wiedzy, niż mają producenci. Ja nie podejmuję się stwierdzić-kto ma rację. | |||
~Rysiek777 | ktosik - ale ja nie mam normy, nie oszczędzam, nikt mi za to nie dołoży wiec nie podejmuje tematu i to że nieraz wyjdzie mi 50L też nikogo nie rusza | |||
~ktosik | wiec sobie sprawdz w osobowce, jesli masz taka mozliwosci i chec. watpie zebym mial wieksza wiedze. watpie glownie dlatego, iz na pewno producenci zdaja sobie z tego sprawe iz jazda na biegu jalowym oszczedza paliwo. w kazdej szkole ecodrivingu o tym ci powiedza | |||
~ktosik | Rysiu - wiec w czym masz problem? | |||
~Rysiek777 | osobiście w niczym, wiec po co męczyć temat co można skoro z punktu widzenia pracownika nie ma motywacji ku temu | |||
barracuda
| Ecodriving sam czasem prowadzę na kursach. Znam zagadnienie. | |||
~ktosik | Rysiu - tylko z twojego pkt widzenia. a skoro ono cie nie dotyczy,... barracuda - no, jesli ty prowadzisz ecodriving i nie wiesz ze jazda na luzie przynosi korzysci paliwowe, to sorry.. pozostaje wspolczuc | |||
gustav
| ktosik, oki, jeździsz wolniej więc nie zrobisz roboty, weekend w hotelu zamiast w domu... czy warto dla klocków i paliwa? Warto oszczędzać gdy ma to sens, inaczej podłączę się do jednego z pierwszych krytykantów, sztuka dla sztuki. Miałem na scani 620 normę 43 litry i zawsze było dużo poniżej i ok. 100000 rocznie po drogach których twa wyobraźnia nie ogarnia. Robota zrobiona i wynik ecodrivingu zawsze ok. 95%. Robota zrobiona, kasa zarobiona... tylko klocków żal... | |||
barracuda
| Jasne. Dzisiejszy dzień i tak przejdzie do historii-po raz pierwszy na tym portalu-przyznałeś się do błędu. To się nigdy wcześniej nie zdarzyło-mimo, że błędy-jak każdy człowiek-popełniałeś . Przyjmuję współczucie. | |||
~ktosik | gustav - zle podchodzisz do zagadnienia. nie robie tego ( jazdy wolniejszej ) ani dla hotelu, ani dla klockow, ani dla paliwa. robie tak dlatego, bo to moje bezpieczenstwo. a ze roboty nie zrobie? tym to sie najmniej przejmuje | |||
~ktosik | barracuda - ja nie tobie wspolczuje. raczej twoim kursantom | |||
barracuda
| Następnym razem zaproponuję Ciebie-zamiast siebie-na wykładowcę. Bo jesteś bezbłędny. | |||
~ktosik | nie spelniam wymogow. nie jestem teoretykiem lecz praktykiem ale jak ktos bedzie chcial zobaczyc jazde eco w wlasne oczy, to zapraszam na prawy fotel | |||
gustav
| ktosik, plączesz się w zeznaniach... ~ktosik 20 17-05-20 21:05:02 znam, jezdzilem glownie w hiszpanii. wciaz nie wiem jak to sie ma do hamowania.. po takich drogach jezdze wolniej, wiec uzywam rzadziej hamulca.. ... nie o bezpieczeństwie tu mówisz, a o oszczędnościach klocków... Dlatego mając w dopie klocki, które i tak oszczędzałem, jeździłem tak by spać w domu, a że robota była zrobiona to też ważne. | |||
~ktosik | nie gustav - pisze o bezpieczenstwie. skutkiem ubocznym sa grubsze klocki | |||
gustav
| ktosik jaki masz %? | |||
gustav
| ecodrivingu? | |||
gustav
| Jakoś mnie nie przekonałeś... | |||
~ktosik | powyzej 97%. w trasie 99% drogi to 100%, ale ze do bazy mam kilka miejscowosci, to czasami zlapie mnie swiatlo i musze jednak uzyc zasadniczego. leci wtedy " dojazdowka " i hamowanie. dlatego na bazie mam powyzej 97% auto scania streamline |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.