ID: 216216
Czas pracy 15 godz i pauzy 9 godz
ID: 216216
ID: 216216
Witam proszę o wytłumaczenie mi skracania pauzy dobowej i wydłużenia czasu pracy do 15 godzin ponieważ nie rozumiem tego może podam przykład moj tydzień mianowicie w pon ruszyłem o 7 rano zakończyłem o 17 godz, wtorek pauza do 5:30 ruszam kończę o 19:30, środa start 9 godz koniec 21:30, czwartek start 6:30 koniec 21godz, piątek start 7 rano koniec 17 godz. Moje pytanie czy dobrze skracałem pauzy to znaczy jest 3 razy czy coś tutaj jest źle. Nie rozumiem jesli pracuje 15godz i mam 11 godzin pauzy potem 13 godzin pracy i 9 godzin pauzy to co już 2 skrócenia wykorzystane czy tylko 1. Proszę o wytłumaczenie mi tego całego tygodnia
Witam proszę o wytłumaczenie mi skracania pauzy dobowej i wydłużenia czasu pracy do 15 godzin ponieważ nie rozumiem tego może podam przykład moj tydzień mianowicie w pon ruszyłem o 7 rano zakończyłem o 17 godz, wtorek pauza do 5:30 ruszam kończę o 19:30, środa start 9 godz koniec 21:30, czwartek start 6:30 koniec 21godz, piątek start 7 rano koniec 17 godz. Moje pytanie czy dobrze skracałem pauzy to znaczy jest 3 razy czy coś tutaj jest źle. Nie rozumiem jesli pracuje 15godz i mam 11 godzin pauzy potem 13 godzin pracy i 9 godzin pauzy to co już 2 skrócenia wykorzystane czy tylko 1. Proszę o wytłumaczenie mi tego całego tygodnia
Posty (166)
MarcinSE
| maro zapis potwierdzony w tacho nie jest decyzyjnością, nie stosuj do mnie przypinania mi czegoś o czym nawet nie myślę :) :) | |||
~maro | Daje więcej swobody w dopasowaniu czasu pracy do wykonywanych zadań. Transport to nie fabryka czy biuro. | |||
~maro | Zobacz ilu kierowców lubi system 2×1 czy 3×1 | |||
~maro | Gdzie ten tydzień wolnego to nie jest wcale urlop. | |||
MarcinSE
| Yhmmmmm... czyli jednego dnia 12, drugiego 4 godz czyli faktycznie jeszcze dodatkowo 20 godz uziemione auto... Bo rozumiem, że nieprzekrczalność 24 godz jest dalej nietykalna chyba, że jednego dnia 9 nadgodzin kierowca nabije... Taa - UMOWA STRZAŁ W KOLANO DLA KIEROWCY... dokładając do tego jeszcze coś z km... Uuuuuuuu :) :) :) Trudne i niezrozumiałe są te obce przepisy :) :) | |||
MarcinSE
| Może któryś z tych kierowców lubiących system 3/1, 2/1 napisać jak mu się pracuje na systemie pracy równoważnej??!! | |||
~maro | Chyba coś się zaplątałes :-) | |||
MarcinSE
| W którym miejscu maro się zaplątałem?? | |||
~maro | To np. Bo rozumiem, że nieprzekrczalność 24 godz jest dalej nietykalna chyba, że jednego dnia 9 nadgodzin kierowca nabije... | |||
MarcinSE
| "Drugą kwestią związaną z planowaniem godziny rozpoczęcia pracy jest doba pracownicza. To 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której pracownik rozpoczyna pracę zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy. Dla pracownika rozpoczynającego według harmonogramu pracę o godz. 8 w poniedziałek doba kończy się o 8 we wtorek. Zaplanowanie pracy wcześniej oznacza konieczność zaliczenia jej do czasu przepracowanego w jeszcze niezakończonej dobie i zwykle wskazuje na planowanie nadgodzin. " Sorry za wklejkę ale chyba dobrze to zrozumiałem... Jeśli ruszysz czas pracy w nowej dobie i skończysz po 4 godz plus obowiązkowe 11 pauzy =15... Zostaje 9 godz do 24 tak czy nie?? Jeśli je ruszysz są nadgodzinami jeśli przestrzegasz to pauza trwa 20 godz... maro - mądry kierowca który zapozna się dokładnie z wszystkimi kruczkami pozamiata ten system w miesiąc... zrób check na lukratywnego FiXa za 1, 5 e km z napiętym czasem i jesteś ugotowany. | |||
~maro | " 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której pracownik rozpoczyna pracę zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy" Co jeśli nie obowiązuje go rozkład czasu pracy? | |||
MarcinSE
| maro - więc jeszcze raz ta kawa na ławę :)... KOMU DO CZEGO JEST POTRZEBNY RÓWNOWAŻNY i tylko 12 godz... kto dziś pracuje w międzynarodowym 12 godzin? A już słynne z km i równoważny... Nie wierzę, że są kierowcy którzy to zaakceptują :) :) | |||
~maro | Marcin a co masz innego do wyboru? | |||
~maro | Codziennie po 8 godzin 8-16 i na wyro? | |||
MarcinSE
| Wyborów jest mnóstwo-lecz powyższy przykład nie należy do wachlarza pomysłów i nie jest żadnym wyborem:-) | |||
~maro | To dawaj coś lepszego. | |||
MarcinSE
| A gdzie na wyro-16, 00 to połowa dnia -obiad, coś przy domu porobić, basen z młodym, trawa rośnie jak szalona... z moją własną osobistą prywatną żoną to nie ma opcji pracy równoważnej raczej akord... wieczorne donoszenie konewek do wszystkich kwiatów zajmuje 45 min... na szczęście rzadko wracam o 16 więc weekendy "oram" przy domu :-) :-) | |||
~sid | 2017-05-04 11:10:54 Co nie zmienia faktu, że moja rozmowa z przyszłym pracodawcą proponującym taki system była by baardzo długa z konsultacją jakiegoś wujka prawnika :) Weźmy te 2600 km w 6dni - praca marzenie:) - JA w 6 dni robie max 800 km ; ] | |||
~sid | - i firma sie rozwija co 5 lat auta na nowe wymienie... [ bo nie wazne ile kilometrow sie robi a za ile sie jezdzi ] gumiak co zestaw pod spedycje puszcza za 80 centow nawet jak zrobi 20 000 km w miesiacu na swoje nie wyjdzie [ tak jak i jego bezzebny sioffer ] | |||
~maro | sid po ile jest eksport z Polski od producenta? | |||
~maro | Też 80 centów? | |||
~maro | Rysiek może ty wiesz? | |||
~Rysiek777 | maro - stała robota z kodu D-02 do PL, ładunek przestrzenny wiec tylko naczepa lub tandem, waga ładunku do 3t, wychodzi 1, 2e/km, stała robota bez pośredników | |||
~maro | Netto oczywiście? | |||
~Rysiek777 | tak netto - bezpośrednio od producenta, z minusów - rozładunek i załadunek we własnym zakresie | |||
~maro | Kapusta luzem? | |||
~Rysiek777 | duże lekkie elementy przestrzenne - 16 do 20 szt paleciakiem trzeba załadować i rozładować | |||
~maro | Żaden problem dla kierowcy. | |||
~sid | maro kapuste to maram z bronisz wozi [ kierowca sam laduje ] ; ]] | |||
~maro | To tam kapusta rośnie? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.