ID: 213551
Branża w potrzasku
ID: 213551
ID: 213551
W Polsce brakuje 50 tys. kierowców pojazdów kategorii C oraz C+E.
W Polsce brakuje 50 tys. kierowców pojazdów kategorii C oraz C+E.
~etransport.pl
Posty (121)
~sid | ormowiec ze ty u Darka zestaw wstawiles za 2, 4 zl i twoj bezzebny sioffer musi na magnesie podganiac byscie jakos tam wyszli to nie znaczy ze wszyscy tak mamy | |||
~milicja | No właśnie sid masz 10 euro brutto za /h pracy bez podstawy i ryczałtu, jak pisałeś 40 tygodniowo czyli 1600 brutto. / miesięcznie no Bajka ale wierz są bardziej ambitni od ciebie | |||
~sid | Darek ostatnio mowil ze nwet jak by wam 3 zl placil to i tak mu sie bardziej oplaca niz swoim skladem jechac [ bo kierowcy zaplacic musi ] | |||
~sid | ~milicja 2017-03-02 17:51:28 No właśnie sid masz 10 euro brutto za /h pracy bez podstawy i ryczałtu, jak pisałeś 40 tygodniowo czyli 1600 brutto. / miesięcznie no Bajka ale wierz są bardziej ambitni od ciebie- 10 euro netto na 3 klasie mi wychodzi ZAWSZE MOGE WZIAC NADGODZINY ale po co by mi wohnungeld zabrali... ormowiec to nie sztuka sie narobic sztuka zarobic a sie nie narobic ; ] | |||
~Zakręcony | Kierowcy z Ukrainy mają swoje związki zawodowe... ciche. Swoje prawa potrafią wywalczyć... cicho. Poczekajmy na efekty ewentualnych niewypłacalności. Ich obecność na polskim rynku szybko zreperuje tę branżę. | |||
hultaj1
| Ja pamiętam jak za komuny czegoś brakowało, to wprowadzali reglamentację. Może teraz by też wprowadzić kartki na kierowców i problem się rozwiąże. Hm myślę, że jednak zadziałają prawa rynku, a rynek to taki cwaniak co nie lubi próżni. | |||
~z. | Ogłaszam czas złomowania! Nie dość, że kierowców mało macie, to jak już się jakiś nowy trafi... litości, jeden gorszy od drugiego :D Przychodzi rozpłakany, żeby mu pokazać jak koło zmienić haha OK temu pomogę. Za parę dni przychodzi następny, żeby mu pokazać jak magnes założyć, bo próbował, ale nie działa. No i co? Mam dzieciakowi w mo*dę dać? Powinienem, ale nie jestem agresywny. Złomujcie póki nie jest za późno :D Później koszty wyciągania z rowu, zniszczenie ładunku, prokurator i nie będzie już tak łatwo :) | |||
~kierowca | Dlaczego tak się dzieje, że niby ofert pełno na kierowcę, jednak gdzie się nie zadzwoni to albo miesiąc w aucie, albo wynagrodzenie z km/% lub tonokilometra, jednym słowem dziadostwo i akord, zaś czas pracy lepiej nie pisać. Kto jest temu winien, Ci co się na to godzą, czy Ci co tak płacą. Znaleźć w PL pracę z tym co się należy kierowcy i czystym tacho graniczy z cudem, poza wyjątkami trasy na UE (bo tam kary bolą dotkliwie). | |||
~kierowca | UE oczywiście miałem na myśli czas pracy, bo reszta wiadomo bez większych rewelacji. | |||
~janusz turysta | Brakuje tylko i wyloncznie ze wiekszosc firm to syf kaza przeginac czasy boisz sie ze pojdziesz do roboty i nie zarobisz na mandaty kaza ci siedziec 3 tyg w budzie za grosze jak cudem znajdziesz w kolku dostaniesz z 4 tys za 5 kolek do holandi zero zycia prywatnego pieniedzy tez nie widac ciagle nerwy ladunek nie dojechal na czas awantury i klotnie ze spedytrami ktozy mysla ze lecisz samolotem i chca jak najwieksza prowize za frachty na ktore ty dymasz jak pies i jeszcze nie maja do ciebie za grosz szacunku takze zle odzywanie sie zmaganie sie z higiena osobista i wiele innych. Dajcie prace w kolkach po kolku 3 dni w domu uczciwe place i nie bedzie brakowalo kierowcow ludzie nie sa glupi sam zrobilem kwity ale jak zobaczylem jaka patologia jest w tej branzy wole robi na budowie za podobna kase za nic nie odpowiadac niz uzerac sie z tym syfem zjezdzac na jakies po*e landowki tirem 40 t to to jest dla mnie chore. | |||
~Wawa | Brakuje kierowców o tym się mówi o tym się pisze a o tym jak okradają budżet państwa Polskiego juz nikt w mediach nie nagłaśnia. Najniższa krajowa na papierku a pod stołem reszta (będzie pan zadowolony) i tak działa ta branża. | |||
~dobry kolega | polska to poj... kraj jestem i widze chordy wycinajace wszedzie drzewa to jest totalny rabunek wlasnego kraju wy sie nigdy nie nauczycie | |||
~DreamWinner | Wawa to jest okradanie państwa polskiego? na głowe upadłeś człowieku | |||
~DreamWinner | dobry wielkie halo o kilka drzewek ludzie przestańcie bezwiednie oglądać telewizje ulegacie sugestii mediów - włączcie własne myślenie a bedzie wam sie lepiej zyło | |||
300D
| Tak się walczy ze smogiem... | -1 | ||
~DreamWinner | hahaha kolejny temat by odwrócić uwagę mas, doskonale się sprzedający jak widać :) | |||
~Wawa | Drem bym ci to wyjasnil ale nie chce mi się rozpisywać | |||
~DreamWinner | bo nie masz żadnych argumentów, | |||
~DreamWinner | jeśli człowiek coś naprawdę wie na jakiś temat to sie nie rozpisuje tylko mówi krótko a wiec wysłałeś mi oczywistą podświadoma wiadomość ze jesteś nie wiarygodny w tym temacie | |||
~Wawa | Prosze cie czlowieku, pare lat wstecz podalem jednego Pana pracodawce do ITD i PiPu i cos wiem na ten temat nie jak ty z netu tylko z zycia | |||
~DreamWinner | sory Wawa pomyliłem tematy zwracam honor. Ale ze co mówił na rozmowie ze wszystko bedzie na papierku a potem chciał dawac pod stołem? | |||
~lukasz | Panowie Kierowcy i przewoźnicy... pamiętajcie, że rynek i biznes nie znosi próżni i nie ma czegoś takiego, że zawsze tak będzie - "brakuje, kierowców, brakuje przewoźników itp". Pamiętacie losy firmy RICO? Kierowcy chcieli wciąż więcej zarabiać i co firma upadła. Kolejna sprawa nie przewoźnik czy dziad trans Cię okrada tylko Twoje, nasze Państwo i UE. Wiesz ile musi pracodawca odprowadzić podatków od Twojej nawet najniższej krajowej?? Ile vatu i citu? Kolejna sprawa jak wynagradzać kierowcę? Jeśli dawać mu tylko dniówki to nie będzie mu się chciało pracować i będzie jak będzie. A w przypadku kierowców ze wschodu jak było z polakami w 2004 roku? Weszlismy do UE i niemców franców wygoniślismy stawkami i teraz może być to samo przez naszych braci zza wschodniej granicy poprostu będą tańsi i będa nas wypierać z rynku tak jak my wyparaliśmy niemców franców belgów. Następna sprawa to zwrócicie uwage że wiekszosc tych dziad transów przewoźników ma już dosc prowadzenia biznesu, użerania się z kierowcami urzędnikami i z 10 zestawów robi się 3 albo 2 i koniec. To doprowadzi do tego, że po jakims czasie Polacy już nie będą potęgą transportową a kierowcy będa musieli harować dla niemca francuza czy belga. Jesli myślisz, że jak wykoszą polskie firmy z rynku to uważaj że oni Ci dadzą zarobić. Dostaniesz minimalna ich krajową system 4 tygodnie w budzie i tyle. Ale widocznie musicie sami tego doświadczyć, panowie "których interesuje tylko moja wypłata". Dodam nie jestem przewoźnikiem, byłem kierowcą, spedytorem :) pozdrawiam was koledzy drodzy zacznijcie myśleć perspektywicznie a nie tylko co będzie za rok :) | |||
~sid | lukasz jak sie nie oplaca to zwijac zagle i na gospodarke wracac a nie tu lamentowac a jednoczesnie auta dobierac | |||
~lukasz | sid, nie przeczytałeś mojego tekstu ze zrozumieniem. Nie ma własnie co lamentować i gadać w style na gospodarkę wrócić to już nie ten etap. A co kazdy z tych mondrych (celowo pisze z błędem) jakby tak nagle im zabrać tira to zmieni branże? Nie sądze. Gdyby tak było to kazdy po 5-10 latach zmienił by robote na tynkarza murarza itp. Tylko wszędzie trzeba się narobić i taka jest prawda. Fakt faktem, że przewoźnicy sami sobie zaniżyli stawki i to fakt ale druga sprawa kierowcy stali się bardzo bardzo pazerni i im się wszystko należy. | |||
~lukasz | Kierowcy w końcu muszą zrozumieć, że jadą na tym samym wózku co ich pracodawca. Mam przykład z czasów kiedy jeździłem. Szef dał podstawę kierowcy 4500 brutto zł i miesiac po tym fakcie kierowca był ciągle na L4 itp. Kierowcy także są sobie winni, że wcale nie chcą szukać wspólnych rozwiązań. A straszenie PIPem ITD jest poprostu głupie. Można załozyć spółkę jedną drugą trzecią i te wszystkie organy się pogubią kogo mają ukarać. A zobaczycie za kilka lat ile bedzie białoruskich tirów ukraińskich i rosyjskich w PL i na UE :) Nie będzie tak łątwo jak jest teraz. Ale trzeba patrzeć na pewne szerzej a nie tylko na własną miche :) | |||
~sid | - czy dla ciebie rzadanie zaplaty za prace [ nadgodziny ] to pazernosc jest... ta tak jak by przewoznik zrobil 2500km a zaplacono mu za 1800km w momecie gdy upomni sie o te 700km mozna nazwac go PAZERNYM I ROSZCZENIOWYM GUMOFFCEM | |||
~sid | lukasz jakos w niemczech kierowca ma podstawe 2200euro brutto i nie jest cigle na krankenschein | |||
~lukasz | jakie nadgodziny? o czym ty mowisz? Są zawody, które rządzą się swoimi prawami. Nie zauważyłeś tego? Jesli kierowca ma pretensje, że musi spać w budzie przed 45h lub 24h to powinien mieć pretensje do siebie że wybrał taki zawód. To że jeździ w nocy? Trudno tak to wygląda nie da się ułoży pracy tak żeby nigdy przenigdy nie jechał w nocy. Jesli pracujesz w biurze to jak ktos Ci karze pracować do 23 to masz racje nadgodziny jak najbardziej ale podpisując umowe o pracę jestes tego świadomy. Taki zawód stety i niestety. Czy każdy w kazdym zawodzie nie wolno Ci pracować na kacu? czy w kazdym zawodzie musisz mieć uprawnienia i znać pewne przepisy? Nie. !! To jest specyfika branży. To tak jakby sędzia miał brać nadgodziny (chociaż nie ma czegoś takiego) dlatego, że musi pisać uzasadnienia do 1 w nocy. Taki wybrał zawód :) | |||
~lukasz | W niemczech ma 2200 brutto euro tylko tam pracodawca ma połowe niższe podatki. Jak chcesz kupić nowego golfa państwo dopłaca Ci do niego 15 %. Jak w niemczech chcesz otworzyć biznes przez rok nie płacisz podatków. jak w niemczech ktoś Ci nie zapłaci (przedsiebiorca przedsiebirocy) idzie do więzienia i traci jakąkolwiek zdolnośc kredytową. W niemczech jak lekarz popełni bład traci pracę i wiele innych. Zeby dostać to podstawę o której mowisz i inne rzeczy najpierw trzeba wyprostować coś co spowoduje żeby to było możliwe | |||
~sid | lukasz wszystkimi zawodami rzadzi kodeks pracy a tam stoi 40 godzin pracy tygodniowa cala reszta to nadgodziny - a mydlenie oczy kierowca ze to niby INNA specyfika pracy juz nie dziala |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz