~sid
| dziadek UB ek emeryturke 5000 tysia mial to i synkowi sypna a teraz zabiora... to kodowce zamiast na pochody do roboty beda musialy lazic | | | |
~kier
| Jazda na dwie karty lub bez niej, to podobno norma w elmexie. Zeby zarobic trzeba kombinowac. Na zachodzie lapia na drugiej karcie a oni jezdza dalej. | | | |
~Antoś burczymucha
| Dalej placa z frachtu czy juz zmadrzeli i cos bardziej legalnego? | | | |
~Pan Kierowca
| dobra firma nie narzekać | | | |
~kier
| LUKRAJINA RZADZI!!! | | | |
~Pan Kierowca
| bo wam sie robić nie chce i poszliście do LINKU na lepszą robotę i spokojniejszą | | | |
~kier
| W linku to chociaz tacho jest legalne i diete placa i wiesz ile zarabiasz a nie jak w elmexie 10, 5% od frachtu ktorego nigdy nie zobaczysz. Do tego jezdzisz na vw caly dzien i bez drugiej karty ciezko normalnie zarobic. A jak chcesz jezdzic legalnie to zawsze masz pod gorke ze strony spedycji. | | | |
~kier
| Panowie cisniemy cisniemy do Niemca bo za dlugo w domu nie mozna siedziec. Kilometry trzeba robic a nie odpoczywac. | | | |
~Daniel
| Nasz spedytor Marcin Bigoszewski zmarł 19, 01, 2017r. w szpitalu prawdopodobnie na zawał serca pogrzeb w poniedziałek w Swarzędzu*** | | | |
~Darek
| Wyrazy współczucia | | | |
~Gonzo
| Podczas pierwszej rozmowy zostałem poinformowany, że u nich jeździ się na magnesie. Moje zadanie to nie dać się złapać. A jak złapią to i tak za wszystko zapłacę. Patologia. Tajemnica poliszynela - ITD o niczym nie wie? | | | |
~bogdan
| slychac ze jak dostajesz dok od sprzetu to razem z magnesem ten kraj jest upadly | | | |
~bogdan
| VW ma byc na czas HAHAHA | | | |
~scania
| witam. w końcu w niedziele itd. wyłapało 2 naszych kierowców. tylko 2 bo reszta się dowiedziała i szybko zmieniła karty lub w ogóle nie wyjechała. może zrobią porządek i zaczną nam planować robotę na legalu... | | | |
~pks
| scania to ty pewnie zakapowałeś do itd. tak cię znajdą po IP. cfaniaczku... buhaha... | | | |
~pks
| a ile elmex teraz płaci za km. tak tylko z ciekawości pytam? | | | |
~WWW
| Poebana firma | | | |
~głupi byłem
| Patologia. W ubiegłym roku zwolniło się mnóstwo kierowców z ponad dekadą stażu w firmie, z których większość pamiętało jej początki. Bez problemowi, doświadczeni, obeznani. W dobie ogromnego deficytu takich driverów na rynku pracy Elmex zastępuje ich Ukraińcami, ktorzy nie potrafią z bazy wyjechać nie uszkadzając czegoś po drodze. Baa nawet zaparkowanie na Helmstedt wymaga pomocy holownika (ponad 3000 euro -zdarzenie z grudnia) a to tylko kropla w morzu ich wyczynów i osiągnięć. Do czego to zmierza??? odpowiedzcie sobie sami | | | |
~kierowca
| Zmierza to do tego, że Ci co postawili na taniość, będą jeszcze płakać za normalnymi pracownikami, obudzą się z "ręką w nocniku". | | | |
~Kierownik ciężarówki
| Znam tą firmę bardzo dobrze. Kiedyś parę lat tam przepracowałem. Ale wtedy było normalnie, i tylko jeden Ukrainiec o imieniu Andriej. Bardzo w porządku gość. W momencie gdy zaczął przyjmować Ukraińców, mam wrażenie, że firma schodzi coraz niżej. Nowe auta, a wiecznie poniszczone, w kabinach brak porządku, tak właśnie żyją kierowcy z Ukrainy. Przyjechali z kupionymi prawo jazdy, i jeden drugiego uczył jeździć. Szkoda, bo firma zła nie była, tabor nowy na bieżąco naprawiany, a tutaj taki zonk. | | | |
~Kierownik ciężarówki
| Kierowca tak jak piszesz. Na miejscu tego szefa tym brudasom zostawił bym stare złomy, bo tylko na to zasługują brudasy. Nie rozumiem jednego, jak można jechać na weekend i cale dwa dni przesiedziec w budzie, inie posprzątać kabiny. Niejednokrotnie oczekujemy po parę godzin na zaladunek, bądź rozładunek i z racji braku zajecia nie posprzątać kabiny. Najwidoczniej w mieszkaniu tak samo żyją. | | | |
~Emexiu
| Piszecie o tym Elmexie który wykańcza konkurencję wschodnioazjatyckimi stawkami? Tym Elmexie gdzie płaca jest od kilometra? Gdzie pałza jest wymuszana w biegu podczas rozładunku? Tym Elmexie gdzie o autohofach lub hotelach tylko się śni? Tym prężnie rozpychającym się łokciami Elmexie? To zawsze była dobra firma, ja to wiem.
Widocznie system się zmienił i co niektórzy zobaczyli swój własny syf w innych autach i teraz marudzą. Wesołych Świąt w biegu jak w Elmexie życzę wszystkim. | | | |
~Kierownik ciężarówki
| Emexiu piłeś coś dzisiaj? W tym elmexie młotkow w tachografie używałem dużo, w tym elmexie na autohofach parkowalem bez problemu, a weekend tym bardziej. Tam nikt Cię siła do niczego nie zmuszał, a ze pewnych rzeczy baliscie sie odmówić, to wasz problem. Co do stawek za jakie jeździ czy tam jeździł, tego nie wiem, bo nigdy mnie tonie interesowało. Ważne ze mialem zapłacone za swoją pracę, ina czas. Konczymy temat. | | | |
~kierowca
| Ty kierownik to się ogarnij. Chociaż takich to potrzebują co nie interesują się stawkami za jakie jeżdżą? ??za te młotki co ich tyleeee używałeś to i tak podpisywałeś pismo co miesiąc że omyłkowo pozostawiłeś selektory w tachografie ustawione na prace. No i autohofy. pewnie że stałeś na nich często. Ale jak Ciebie stawki nie interesują to pewnie fakt że za każdy postój na autohofie płaciłeś sam też nie. | | | |
~Emexiu
| Się z Ukraińców śmiejecie. A to ludzie biznesu. Fakt że do kassel jadą 3-4 dni. Ale w tym czasie nie próżnują. Wprowadzili nową usługę i zajmują się handlem obwoznym. Sprzedaju 10 pasów i stopbar gratis hahaha. W asortymencie także ON w promocyjnej cenie. W Elmexie zaczęli znaczyć opony bo i te nie *lą sie i podmieniają. Ciekawe kiedy jak w RICO cały silnik od Scanii opędzlują. | | | |
~kierowca
| Znaczyć opony -przecież większość szefów chwali, że to profesjonaliści. | 1 | | |
~Kierownik ciężarówki
| Kierowca to jakiś przygłup. Jeżeli tam pracowałeś (w co wątpię), to zapewne byłeś jednym z tych, którym wydawało się, że wszystko wiedzą, czyli za ile jeździ firma, ile szef ma w portfelu pieniędzy, ile ma samochodów i kochanek, i jeszcze wiele innych tematów. Takich jasnowidzow i uczonych profesorów, było wielu wśród kierowców, a szczególnie tych, którzy tam się podszkolili, i elmex im tyłek uratował. | | | |
~Roy
| Elmex 90-95% Ukraina standard jak na firmę z wielkoolski | | | |
~Kierownik ciężarówki
| Kierowca, dlatego auto musi być przypisane na stan, bo gdy skaczesz po autach, to później są tego skutki. Mimo wszystko, to współczuję tam pracować, skoro taki syf jest w kabinach. | | | |
~Kierman
| Skoro 95 % ukry to co robi te 5 % plsczacych szoferow. Piszecie jak by wam żal było. W Niemczech roboty dużo auto będzie nowe czyste. A skoro tak źle tam to dlaczego aut dochodzi? Jak by źle pracowali to by ubywalo chyba nie? | | | |