ID: 208314
Jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego ciężarówki?
ID: 208314
ID: 208314
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam.
Czy mógłby ktoś z doświadczonych kierowców opisac, lub dac wzór jak powinna wyglądac prawidłowa polska umowa o pracę dla kierowcy międzynarodowego? Chodzi mi o to na co zwracac szczególną uwagę itp., aby nie zostac oszukanym przez pracodawcę. Co jeśli z góry umawiam się z pracodawcą na wysokosc diety? Czy musi ona byc koniecznie opisana w umowie w dokładnej kwocie? Co musi byc wpisane w miejscu pracy? Czy wystarczy tylko "siedziba firmy i UE"? Wiem, że dla wielu doświadczonych kierowców pytanie może wydawac się ba*alnie proste, ale ja jestem początkującym kierowcą, i nie wszystko jeszcze wiem. Myślę, że taki wątek pomógłby wielu młodym kierowcom, wiedzieliby wtedy na co uważac przy spisywaniu umowy. Przykład prawidłowej umowy byłby jak najbardziej pomocny w tej sytuacji, lub konkretny opis na co zwrócic uwagę. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź doświadczonych kierowców, prosiłbym o powstrzymanie się od docinek, i śmiania się "co to za pytanie", "to co ty nie wiesz?", jeśli komuś nie podoba się pytanie, to niech nie odpowiada, bo takie coś nic nie wniesie do wątku. Forum jest po to żeby zadawac pytania, i jestem przekonany, że taki opis bardzo pomógłby początkującym kierowcom. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Posty (556)
MarcinSE
9 lat temu | Dawid - więc pytam pierwszego lepszego właściciela, opowiadaj kiedy się zaczął jakie były stadia i jak walczysz z... kryzysem - z czym jako przewoźnik masz największy problem w... kryzysie? :) | -1 | ||
Nero
9 lat temu | Synku davida, nie płacisz kierowcy za grzanie * w domu lecz zwracasz mu wypracowane godziny nadliczbowe, Prawo dopuszcza zwrot w postaci dni wolnych i/lub wypłaty gotowki. Z dosw malo ktora firma wybiera druga opcje. Takie ich prawo. | -1 | ||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Macie w mojej galerii macie umowę o pracę jak i ile powinien zarabiać kierowca. Tak jest stosowane w mojej firmie. I nikt nie mówi ze firma jest dziad transem. | |||
Nero
9 lat temu | To wklej jeszcze fragment o zwracaniu godzin nadliczbowych. Konkretnie to w jakies postaci moze nastapic ów zwrot. | -1 | ||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Co trzy miesiące są zwroty za godziny nadliczbowe. Jest nieopłacalna kompensate. | |||
Nero
9 lat temu | Wklej fragment z Dziennika Ustaw tak jak wczesniej. Znajac zycie to tego nie zrobisz, bo to niewygodne co tam pisze. | -1 | ||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Dlaczego kompensata jest nieopłacalna to nie będę dziad transom tłumaczył bo dla nich zwrotem jest odbiór w dni wolne od pracy. Gdybym tak robił to zaraz by mnie każdy logicznie myślący kierowca ciągał po sądach. | |||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Co ty nero chcesz kawę na ławę za free, zatrudnij sobie radcę prawnego i będziesz miał wszystko. To kosztuje tylko jedno tankowanie mniej do Q7 | |||
Nero
9 lat temu | Ale te prawo obowiazuje wszystkich, nie tylko kierowcow ; ) Tysiace ludzie pracuje w PL w takim systemie. Kto jak zwykle najwiecej narzeka? ? | -1 | ||
Nero
9 lat temu | Co ty nero chcesz kawę na ławę za free, zatrudnij sobie radcę prawnego i będziesz miał wszystko No tak jak pisze cos niewygodnego, to szybko glowa w piasek. Pisz jaka jest prawda, a nie, ze pomijasz niektore rzeczy. Moze wtedy wiecej ludzi zacznie Cie szanowac. | -1 | ||
~gość 9 lat temu | W umowie powinno być napisane ile można paliwa spuścić. Inaczej nie siadaj za fajerę. Zapamiętaj to ! | |||
Dawid87
9 lat temu | nero u mnie kierowca ma dni wolne za nadgodziny. marcin dużym problemem są kierowcy np. taki osioł wesołek jedzie na magnesie na trase z śląska na zagłębie de robi w jeden dzień do granicy magnes a potem 8h jazdy i już na zagłębiu. mojemu kierowcy zajmuje to 1, 5 dnia. dwa są bardzo duże opóźnienia zapłat za faktury, mimo tego co czytamy na e transport Niemieckie firmy też padają, i co za tym idzie nie wypłacają firmą np. "Transporte Sagert KG z Rostock" a tam troszkę grosza miałem | -1 | ||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Nero, czy ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem tekstu? Wiadomo ze dotyczy to każdego sektora, tylko pokaz mi kto inny chce oddać te dni w niedzielę który to dzień jest sam w sobie dniem wolnym. | |||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Nero, masz datę publikacji Dz, Us. popatrz sobie sam i nie mydl oczów innym. | |||
kolega_maliniaka
9 lat temu | gość, do swego domu jako gościa bym cię nie zaprosił. O jakim paliwie ty piszesz, dzisiaj każdy samochód ma sonary z podłączeniem do GPS pokładowego i szef widzi ile masz wachy w kotłach w każdej chwili. Skończ już z tym stereotypem. | |||
wesolek
9 lat temu | Dawid coś ci sie pokręciło. od dawien dawna nie używam magnesu ani innych wynalazków. jak juz coś, to do granicy i pauza a tam na legalu. wiem, że inni tak jeżdżą na magnesie do granicy a dalej na legalu. ::) | |||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Synku davida widzę zaglądałeś w umowę o pracę w mojej firmie. Opublikuj swoją. Daję konia z rzędem ze w twojej podstawa to 1680 i wszystko. Dlatego nie masz szacuna i nazywają cię dziad transem. | -1 | ||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Jeszcze jedno synku davida, dlaczego mnie stać dać kierowcy 3600 podstawy plus diety i ryczałt a ciebie nie? | |||
capri
9 lat temu | "Daję konia z rzędem ze w twojej podstawa to 1680" "Na pewno". Szczególnie, że od 01. 01. 2016r. minimalna płaca wynosi 1. 850, 00 zł. | |||
wesolek
9 lat temu | chŁopy nie martwcie sie. nadchodzą rządy proletariatu, to znaczy robotniczo, chłopsko, rzemiślnicze. skażemy tych wszystkich przewożników oszustów na banicje na kamczatce. chociaż nie, gdyż mogliby tam nabawić sie choroby popromiennej, gdyz ruskie mają tam bazy (bez) atomowe. niech sa ćwoki jeszcza pożyją proponuje madagaskar. może dogadają sie z pingwinami. ::) | |||
kolega_maliniaka
9 lat temu | capri minus 20 procent gdyż można zastosować 80 procent podstawy dla nowo zatrudnionego co daje kwot 1680 brutto. przepisów ty nie znasz? Następny mąciciel jesteś w mydleniu, | |||
Nero
9 lat temu | W niedziele i swieta nie mozna oddawac nadgodzin, to wiadomo. W kazdy inny mozna jak sie zywnie pracodawcy podoba. | -1 | ||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Wesołek, za co chcesz ukarać te biedne pingwiny. ; One takie fajne. | |||
Nero
9 lat temu | 2016-11-14 14:55:28 Jeszcze jedno synku davida, dlaczego mnie stać dać kierowcy 3600 podstawy plus diety i ryczałt a ciebie nie? Oo, jeszcze niedawno byles kierowca. Teraz juz sam zatrudniasz. Jak widac mozna sie jako kierowca dorobic, albo to kolejna bajka z Twojej strony ( a bylo ich wiele). | |||
wesolek
9 lat temu | siema capri nie zgodziłbym sie z tobą. masz racje co do jednego 1850. owszem przewoznik nie musi dać 3600 ale może. to zależy od dobrej woli przewoznika. są rejony kraju, gdzie dając nawet 2500 podstawy cza sie z tym kryć. tak jest u lulków, na podlasiu. mozna sobie biedy napytać od pozostałych psiewożników. ::) | |||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Tylko capri, co wtedy auta pod płot? Każdy kierowca w systemie 4 na 1 robi 3 4 miesiąca nadgodzin | |||
capri
9 lat temu | "nie zgodziłbym sie z tobą. masz racje co do jednego 1850. " No i tylko to napisałam, nie wiem, z czym się tu nie zgadzać. | |||
wesolek
9 lat temu | koliega maliniaka dobre to z tymi pingwinami. ::) | |||
wesolek
9 lat temu | capri masz racje żle to ująłem w takim tempie, jak będą podwyższali najniższą krajową, to może w 2050 roku dojdziemy do poziomu 2800::) | |||
kolega_maliniaka
9 lat temu | Capri, nie zgadzam się z wypowiedzią syna davida który napisał ze nie będzie szoferowi płacił za siedzenie w domu w czasie przerwy. Musi płacić nawet bez nadgodzin podstawą. Przerwa jak kierowca pracuje w systemach to także zwrot niedziel i ustawowych dni wolnych od pracy, spędzonych w trasie, skróconych pauz tygodniowych itd. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.