ID: 208011
problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E
ID: 208011
ID: 208011
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
Posty (881)
konserwacje_zabytkow
| jak w temacie... | -2 | ||
dzidzi1965
| jak by kasa była dobra to by dalej nie szedł, a nie gadka że zarobisz 5 koła a potem jest 3 | |||
konserwacje_zabytkow
| nie, nie u nas są zasady czytelne i jasne: 4. 000 przez pierwsze 3 mce na okresie próbnym, później jest 5. 000 zł. a jeżeli kierowca osiągnie sprawność rzędu 95% w Fleat Management to 6. 000 zł/mc (bez względu na to ile kilometrów przejedzie itp. ). Do tego dajemy nowy zestaw Scania+Schmitz (firana). | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| ale najlepsze są aplikacje, które otrzymujemy przez internet. 99% podań o pracę zaczyna się od "witam... " a kończy "pozdr. " lub "pozdro" ewentualnie "pozdrawiam". Ja pamiętam, jak po studiach składałem podanie o pracę. Wszystkie zaczynały się "Szanowni Państwo" a kończyły "Z poważaniem". Jeden z kandydatów napisał tak "aktualnie czekam na karte kierowcy, nie mam doświadczenia za granicą ale jakby to, co wiem o co kaman, bo mój tata jeździ" (dosłownnie) | |||
dzidzi1965
| a to krajówka czy zagranica | |||
konserwacje_zabytkow
| Głównie Niemcy czasami Holandia, Belgia, Włochy - ale nie jeździmy do Francji czy Anglii ze względów bezpieczeństwa. Żaden ładunek nie jest warty tego, by narażać zdrowie kierowcy (prosze pamiętać, że wbrew pozorom i obiegowym opiniom bezpieczeństwo kierowców jest w interesie pracodawców). Praca jest od poniedziałku do piatku. Ale jest jeden mały haczyk - otóż dzień pracy zaczynamy bardzo wcześnie - by uniknac korków i dojechać na czas na rozładunek czy załadunek kierowcy wyjeżdżają np. o 3-4 w nocy. ale za to np. w piątek już o 12. 00 są na bazie i zaczynają weekend | -1 | ||
tomasz9244
| Nowemu zawsze jest ciężko znaleźć ze względu na brak doświadczenia, ale z drugiej strony to każdy kiedyś zaczynał bez doświadczenia, przecież nie wyssał tego z mlekiem matki. Sam zaczynam kurs c+e, bo po 10 latach mam już dość busa. | |||
dzidzi1965
| to w necie są ogłoszenia że zatrudnią ukraińca stawka na początek 1300 eu, a ty szukasz polaka za cztery koła przez 3 miechy, na kraju dają ponad 4 koła i nie mogą znaleźć kierowców, innych kandydatów niż ten co pisze ci że jego tata jeździ nie znajdziesz, powodzenia w poszukiwaniach z poważaniem Pan Kierowca | |||
konserwacje_zabytkow
| Jeżeli chcesz jeździć ciężarówką w transporcie międzynarodowym, to MUSISZ przynajmniej w minimalnym stopniu potrafić się porozumieć w jezyku angielskim. to jest podstawa. U nas ostatnio pracował kierowca (był tylko 2 tygodnie i sam zrezygnował), bo okazało się, że pojechał na załadunek i nie potrafił nawet nazw ulic odcyfrować a co dopiero nazw firm. Po jego kilkugodzinnej przygodzie z zakupem goboxa na belgijskiej granicy i nie odebranym w terminie ładunkiem (za który zapłaciliśmy kary umowne) kierowca sam zrezygnował. Z rozbrajającą szczerością oznajmił "może ja się do tego nie nadaję?". Żeby było ciekawiej, pan kierowca utknął z ładunkiem w Niemczech i musiał nasz kierownik transportu po niego pojechać. Dał mu swoje auto by wrócił na bazę a sam pojechał ciężarówką. No i pan kierowca zawodowy w drodze powrotnej rozbił lusterko w aucie naszego kierownika - bo jak powiedział "musiałem odbić w prawo i zahaczyłem o pachołek na autostradzie no i stało się jak się stało". | -1 | ||
Don_Kiszrot
| Scania Fleat Management nie miałem z tym doczynienia ale brzmi groźnie, pewnie każdy korek dłuższa jazda po landówce niszczy wynik, upragniony wynik 95 % no chyba że się mylę to proszę mnie wyprostować. | |||
MarcinSE
| Ja generalnie jestem człowiekiem którego z równowagi bardzo trudno wyprowadzić... prawie wcale... Ale jak czytam takie teksty to mi się przysłowiowy nóż w kieszeni otwiera... Co jeszcze wymyślicie-było już Dawida87 max 80km/h by więcej zarobić... , było już zakaz parkowania 100 km od granicy Łysego by delegacji nie płacić... teraz uposażenie zależne od fleat management - wygrałeś w konkursie rocznym na bzdete roku!!!Raport z fleat scani masz raz w tygodniu... jeśli kierowca sam nie skanuje Trip to przenosi i przenosi średnią... Jak ty to obliczasz?Pomijając to że wszystkie auta musisz mieć w tej samej konfiguracji gdyż wspomagacze jazdy działają inaczej na silniku V a inaczej na rzędzie... Kto jeszcze ma jakieś pomysły - na wypłatę kierowcy?? :) :) :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.