Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E

ID: 208011


generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.

Posty (881)

konserwacje_zabytkow
jak w temacie...

-2

dzidzi1965
jak by kasa była dobra to by dalej nie szedł, a nie gadka że zarobisz 5 koła a potem jest 3
konserwacje_zabytkow
nie, nie u nas są zasady czytelne i jasne: 4. 000 przez pierwsze 3 mce na okresie próbnym, później jest 5. 000 zł. a jeżeli kierowca osiągnie sprawność rzędu 95% w Fleat Management to 6. 000 zł/mc (bez względu na to ile kilometrów przejedzie itp. ). Do tego dajemy nowy zestaw Scania+Schmitz (firana).

-1

konserwacje_zabytkow
ale najlepsze są aplikacje, które otrzymujemy przez internet. 99% podań o pracę zaczyna się od "witam... " a kończy "pozdr. " lub "pozdro" ewentualnie "pozdrawiam". Ja pamiętam, jak po studiach składałem podanie o pracę. Wszystkie zaczynały się "Szanowni Państwo" a kończyły "Z poważaniem". Jeden z kandydatów napisał tak "aktualnie czekam na karte kierowcy, nie mam doświadczenia za granicą ale jakby to, co wiem o co kaman, bo mój tata jeździ" (dosłownnie)
dzidzi1965
a to krajówka czy zagranica
konserwacje_zabytkow
Głównie Niemcy czasami Holandia, Belgia, Włochy - ale nie jeździmy do Francji czy Anglii ze względów bezpieczeństwa. Żaden ładunek nie jest warty tego, by narażać zdrowie kierowcy (prosze pamiętać, że wbrew pozorom i obiegowym opiniom bezpieczeństwo kierowców jest w interesie pracodawców). Praca jest od poniedziałku do piatku. Ale jest jeden mały haczyk - otóż dzień pracy zaczynamy bardzo wcześnie - by uniknac korków i dojechać na czas na rozładunek czy załadunek kierowcy wyjeżdżają np. o 3-4 w nocy. ale za to np. w piątek już o 12. 00 są na bazie i zaczynają weekend

-1

tomasz9244
Nowemu zawsze jest ciężko znaleźć ze względu na brak doświadczenia, ale z drugiej strony to każdy kiedyś zaczynał bez doświadczenia, przecież nie wyssał tego z mlekiem matki. Sam zaczynam kurs c+e, bo po 10 latach mam już dość busa.
dzidzi1965
to w necie są ogłoszenia że zatrudnią ukraińca stawka na początek 1300 eu, a ty szukasz polaka za cztery koła przez 3 miechy, na kraju dają ponad 4 koła i nie mogą znaleźć kierowców, innych kandydatów niż ten co pisze ci że jego tata jeździ nie znajdziesz, powodzenia w poszukiwaniach
z poważaniem Pan Kierowca
konserwacje_zabytkow
Jeżeli chcesz jeździć ciężarówką w transporcie międzynarodowym, to MUSISZ przynajmniej w minimalnym stopniu potrafić się porozumieć w jezyku angielskim. to jest podstawa. U nas ostatnio pracował kierowca (był tylko 2 tygodnie i sam zrezygnował), bo okazało się, że pojechał na załadunek i nie potrafił nawet nazw ulic odcyfrować a co dopiero nazw firm. Po jego kilkugodzinnej przygodzie z zakupem goboxa na belgijskiej granicy i nie odebranym w terminie ładunkiem (za który zapłaciliśmy kary umowne) kierowca sam zrezygnował. Z rozbrajającą szczerością oznajmił "może ja się do tego nie nadaję?". Żeby było ciekawiej, pan kierowca utknął z ładunkiem w Niemczech i musiał nasz kierownik transportu po niego pojechać. Dał mu swoje auto by wrócił na bazę a sam pojechał ciężarówką. No i pan kierowca zawodowy w drodze powrotnej rozbił lusterko w aucie naszego kierownika - bo jak powiedział "musiałem odbić w prawo i zahaczyłem o pachołek na autostradzie no i stało się jak się stało".

-1

Don_Kiszrot
Scania Fleat Management nie miałem z tym doczynienia ale brzmi groźnie,
pewnie każdy korek dłuższa jazda po landówce niszczy wynik, upragniony wynik 95 % no chyba że się mylę to proszę mnie wyprostować.
MarcinSE
Ja generalnie jestem człowiekiem którego z równowagi bardzo trudno wyprowadzić... prawie wcale... Ale jak czytam takie teksty to mi się przysłowiowy nóż w kieszeni otwiera... Co jeszcze wymyślicie-było już Dawida87 max 80km/h by więcej zarobić... , było już zakaz parkowania 100 km od granicy Łysego by delegacji nie płacić... teraz uposażenie zależne od fleat management - wygrałeś w konkursie rocznym na bzdete roku!!!Raport z fleat scani masz raz w tygodniu... jeśli kierowca sam nie skanuje Trip to przenosi i przenosi średnią... Jak ty to obliczasz?Pomijając to że wszystkie auta musisz mieć w tej samej konfiguracji gdyż wspomagacze jazdy działają inaczej na silniku V a inaczej na rzędzie... Kto jeszcze ma jakieś pomysły - na wypłatę kierowcy?? :) :) :)
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels