ID: 208011
problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E
ID: 208011
ID: 208011
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
Posty (881)
MarcinSE
| Mówię wam - GRUBY :) :) :) | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, nie jeździmy do Anglii (spedytorka ma zakaz prowadzenia ładunków z i do Anglii ze względu na bezpeoczeństwo kierowców - jezeli uważasz, że troska o bezpieczeństwo kierowcy jest objawem sekciarstwa, to masz rację - jestem sekciarzem). druga sprawa: owszem, chciałbym jeździć po 2 i 3 EUR/km. ale nie mam dostępu do niemieckich portali spedycyjnych. jezeli pracowałeś w DE to na pewno wiesz jak traktują Polaków na załadunkach i rozładunkach. Przyjedzie Niemiec i mimo, ze przyjedzie później jest rozładowany wczesniej (ot, taka mała złośliwość ; ) ) oczywiście jako przewoźnik mogę żądać 2 EUR za kilometr ale nikt mi nie da takiej stawki bo jak wiesz jest dużo firm polskich, które pojadą za np. 0, 80 EUR/km i mniej. (chyba, że sa to moje własne ładunki wysyłane z mojej cegielni czy składu - wówczas ja sam ustalam stawki transportu dla klienta) | |||
300D
| 2016-11-03 20:19:31 Aksjologia to Aksjologia... ty upowszechniasz w/w pustkę... drewniany monolog!!! Nie upowszechnia tylko wypełnia. | |||
Darek3M
| konserwacja zabytkow to sie troche lat spozniles te czasy stania pod brama juz minely a tekst o indyfikowaniu sie z firma slyszalem jak pracowalem w branzy handlowej w latach 90 i wchodzily zachodnie koncerny tez tak motywowali tylko chyba juz nie dziala | |||
MarcinSE
| Idę jeść - pojechałem dziś 830 km z tego 3/4w śniegu... Za to chcę mieć zapłacone a nie z gwiazdek fleat o których nie masz pojęcia! :) | |||
MarcinSE
| 300-Amen :) | |||
VictusTIR
| Naczytają się na studiach głupot a potem próbują znaleźć odzwierciedlenie amerykańskich przepisów w "demokratycznym" kraju. Gdzie demokracja u nas wygląda tak, że możesz powiedzieć co chcesz a i tak zrobisz to co będą kazali. Zapomniałem dodać demokracja i kapitalizm bo też gdzieś się pojawił. Swoją drogą to co tam gdzieś porównujesz w Polsce płaca za km 1, 80gr a u okupanta 1, 20 euro. I teraz konserwacje_zabytków policz sobie koszty czy są takie same czy inne. Reasumując czuję że mądremu trzeba dwie godziny tłumaczyć a tobie przykro mi... życia zabraknie. | |||
konserwacje_zabytkow
| atakama - ale ja się nie znam na wszystkim, ale nie mam problemów z zapamiętywaniem i logicznym mysleniem. to jest cała tajemnica. Jeżeli potrafisz skojarzyć proste fakty: że sprzedając materiały budowlane wydajesz ok. 200. 000 EUR rocznie na transport, to równie dobrze mozesz sam kupić własne auto i wozić własny towar. Nie ma tu żadnego misterium, zadnej wszechwiedzy. Jeżeli wiesz, że dzięki reklamie w internecie możesz sprzedać wiecej towarów i usług, to zatrudniasz informatyków i ludzi, którzy się na tym znają - także nie ma w tym wiekszego misterium. | |||
300D
| 830x0. 30zł. =249-przepał. | |||
Darek3M
| Marcin SE smacznego choc troche pozno na jedzenie | |||
konserwacje_zabytkow
| Darek3M mi nie chodzi o monologi i mądrości z podręcznika dla akwizytorów, ale o dobrych pracowników. Ja oferuję to, co mogę i tyle ile mogę. Ale jestem głęboko rozczarowany postawą kandydatów, którzy przychodzą na rozmowę w brudnych ubraniach, przyjeżdżają brudnymi autami, nie potrafią się wysłowić i powtarzają niczym mantrę "a czy zarobię u was 6 tysięcy"? | |||
Leeon
| konserwator - myślałem że chcesz pogadać, ale nie. Ty sobie coś uroiłeś pod kopułą i próbujesz innych w tym mnie wciągnąć w te swoje dywagacje. O trasie Anglia-Włochy napisałem dla przykładu. Jeśli do Anglii nie jeździcie to OK. Użyjmy jako przykładu trasy Hiszpania-Austria, może być? Dlaczego godzisz się zrobić tą trasę o jedną trzecią taniej od swojego portugalskiego kolegi? I nie pitol o złym traktowaniu Polaków. To nie wiec kibolski tylko business, a kasa nie zna narodowości. ; -) | |||
atakama
| Konserwator ale nadal nie napisałeś ile płacił byś kierowcy który jest kilka miesięcy na chorobowym | |||
leon
| atakama, jestem z wykształcenia filozofem - to tak dla jasności. I jak napisałem wcześniej: prowadzę różne firmy, transport jest najnowszym moim dziełem (i nie zamierzam na nim poprzestać). Wiesz, kontekst odkrycia i te sprawy. :) jakoś mi się tak przypomniała scena z filmu 'Ranczo" Spotkanie przy piwie Wójta Kozioła z jednym z 'narzeczonych" jego córki. Filozofa notabene | |||
leon
| serialu Ranczo | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, ze względu na to, ze kierowcy pracując od poniedziałku do piątku nie możemy sie wybrac na kilka dni do portugalii itp. - jeździmy głównie po niemczech. Zgadnij ile polskich firm jkeździ po niemczech i jakie proponuja stawki? jak myslisz, czy jeżeli nasza spedytorka zaproponuje zleceniodawcy stawkę 2, 00 EUR za Km to czy on nie poszuka sobie czegoś tańsszego? Pewnie tak zrobi i ten moment wykorzysta twój pracodawca, który akurat wraca pustym autem z tamtej strony i może w preferencyjnej stawce 0, 45 EUR/km przejechać 500 km trasy. U mnie, by interes się opłacał stawka musi wynosić minimum 1 EUR/Km | |||
konserwacje_zabytkow
| atakama - piwerszy miesiąc zwolnienia pełnia pensja - na tyle, na ile bylismy umówieni, drugi miesąc i dalej płaci już ZUS | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, jeżeli chcesz łaciny uzywać w obecności łacinnika, to uzywaj poprawnie - "notabene" pisze się osobno | |||
atakama
| Mi np pracodawca zaproponował po długim chorobowym żebym poszedł na urlop i już siódmy tydzień mi płaci 100% urlopu po to żebym doszedł do siebie i mógł bym być znowu wydajnym pracownikiem też tak byś zrobił? | |||
Leeon
| Odpadam. Nie wiem dlaczego sądziłem że to rozmowa z kimś sensownym. Wyszło jak zawsze - kolejny fantasta. Nie byle jaki fantasta, bo... filozof z wykształcenia. ; -) | |||
konserwacje_zabytkow
| atakama, zgodnie z przepisami pracy ja płacę choremu pracownikowi za pierwszy miesiąc, później płaci ZUS. ale jeżeli mógłbym ci pomóc jakoś wrócić do formy, na pewno bym ci pomógł. | |||
atakama
| Konserwator czyli u Ciebie kierowca jest na działalności bo inaczej był byś zobowiązany płacić 9 miesięcy a potem dopiero ZUS. Czyli tu masz odp czemu nie możesz znaleźć kierowcy | |||
Leeon
| To kto Ty jeszcze jesteś z wykształcenia? Filozof? Łacinnik? Może podaj szkołę jaką skończyłeś. Rok ukończenia i nazwisko promotora. ; -) | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, czy znasz zasady działania giełdy transportowej? Myslisz, że trans i timo to jedyne giełdy w Europie? Niemcy maja podobne i tylko dla Niemców, takie same maja Franzuzi, Holendrzy itp. - jezeli myslisz, że jako Polak masz dostęp do wszystkich ładunków, to się mylisz. I na tym polega tajemnica sukcesu moich kolegów z Niemiec, że przy zbliżonych kosztach mogą zapłacić więcej kierowcom | |||
dzidzi1965
| Leon -popieram, na początku pisał z sensem teraz filozofia wzięła górę i tacy chcą prowadzić transport, zgroza | |||
Leeon
| konserwator - nie brnij. Mam abonament na angielskiej giełdzie. Nie ucz więc ojca dzieci robić. ; -) | |||
konserwacje_zabytkow
| Promotorem mojej dysertacji był stary profesor z Berlina, napisałbym ci nazwisko ale równie dobrze mógłbym rozsypać perły przed znane z upodobań do trufli ssaki. | -1 | ||
najemnik
| Przez ok. 1, 5 roku pracowałem w ok. 25 firmach, więc jakiś ogląd mam. Firany, chłodnie, cemenciak, kontener, megi, standarty, wywrotka. Powiem tak : 90 procent pracodawców nie dorosło nie tylko do prowadzenia transportu ale nawet budki z warzywami. | |||
Leeon
| dzidzi1965 Nie chcą. Ubzdurało im się że prowadzą. Cała ta dyskusja to bicie piany. Sensu w niej tyle ile w zabawie plastikową butelką wypełnioną kamykami. ; -) | |||
MarcinSE
| Smacznego... 300-co za przepał ci wyszedł :) :) o to 0, 30???:) :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz