ID: 208011
problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E
ID: 208011
ID: 208011
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
Posty (881)
MarcinSE
| Mówię wam - GRUBY :) :) :) | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, nie jeździmy do Anglii (spedytorka ma zakaz prowadzenia ładunków z i do Anglii ze względu na bezpeoczeństwo kierowców - jezeli uważasz, że troska o bezpieczeństwo kierowcy jest objawem sekciarstwa, to masz rację - jestem sekciarzem). druga sprawa: owszem, chciałbym jeździć po 2 i 3 EUR/km. ale nie mam dostępu do niemieckich portali spedycyjnych. jezeli pracowałeś w DE to na pewno wiesz jak traktują Polaków na załadunkach i rozładunkach. Przyjedzie Niemiec i mimo, ze przyjedzie później jest rozładowany wczesniej (ot, taka mała złośliwość ; ) ) oczywiście jako przewoźnik mogę żądać 2 EUR za kilometr ale nikt mi nie da takiej stawki bo jak wiesz jest dużo firm polskich, które pojadą za np. 0, 80 EUR/km i mniej. (chyba, że sa to moje własne ładunki wysyłane z mojej cegielni czy składu - wówczas ja sam ustalam stawki transportu dla klienta) | |||
300D
| 2016-11-03 20:19:31 Aksjologia to Aksjologia... ty upowszechniasz w/w pustkę... drewniany monolog!!! Nie upowszechnia tylko wypełnia. | |||
Darek3M
| konserwacja zabytkow to sie troche lat spozniles te czasy stania pod brama juz minely a tekst o indyfikowaniu sie z firma slyszalem jak pracowalem w branzy handlowej w latach 90 i wchodzily zachodnie koncerny tez tak motywowali tylko chyba juz nie dziala | |||
MarcinSE
| Idę jeść - pojechałem dziś 830 km z tego 3/4w śniegu... Za to chcę mieć zapłacone a nie z gwiazdek fleat o których nie masz pojęcia! :) | |||
MarcinSE
| 300-Amen :) | |||
VictusTIR
| Naczytają się na studiach głupot a potem próbują znaleźć odzwierciedlenie amerykańskich przepisów w "demokratycznym" kraju. Gdzie demokracja u nas wygląda tak, że możesz powiedzieć co chcesz a i tak zrobisz to co będą kazali. Zapomniałem dodać demokracja i kapitalizm bo też gdzieś się pojawił. Swoją drogą to co tam gdzieś porównujesz w Polsce płaca za km 1, 80gr a u okupanta 1, 20 euro. I teraz konserwacje_zabytków policz sobie koszty czy są takie same czy inne. Reasumując czuję że mądremu trzeba dwie godziny tłumaczyć a tobie przykro mi... życia zabraknie. | |||
konserwacje_zabytkow
| atakama - ale ja się nie znam na wszystkim, ale nie mam problemów z zapamiętywaniem i logicznym mysleniem. to jest cała tajemnica. Jeżeli potrafisz skojarzyć proste fakty: że sprzedając materiały budowlane wydajesz ok. 200. 000 EUR rocznie na transport, to równie dobrze mozesz sam kupić własne auto i wozić własny towar. Nie ma tu żadnego misterium, zadnej wszechwiedzy. Jeżeli wiesz, że dzięki reklamie w internecie możesz sprzedać wiecej towarów i usług, to zatrudniasz informatyków i ludzi, którzy się na tym znają - także nie ma w tym wiekszego misterium. | |||
300D
| 830x0. 30zł. =249-przepał. | |||
Darek3M
| Marcin SE smacznego choc troche pozno na jedzenie | |||
konserwacje_zabytkow
| Darek3M mi nie chodzi o monologi i mądrości z podręcznika dla akwizytorów, ale o dobrych pracowników. Ja oferuję to, co mogę i tyle ile mogę. Ale jestem głęboko rozczarowany postawą kandydatów, którzy przychodzą na rozmowę w brudnych ubraniach, przyjeżdżają brudnymi autami, nie potrafią się wysłowić i powtarzają niczym mantrę "a czy zarobię u was 6 tysięcy"? | |||
Leeon
| konserwator - myślałem że chcesz pogadać, ale nie. Ty sobie coś uroiłeś pod kopułą i próbujesz innych w tym mnie wciągnąć w te swoje dywagacje. O trasie Anglia-Włochy napisałem dla przykładu. Jeśli do Anglii nie jeździcie to OK. Użyjmy jako przykładu trasy Hiszpania-Austria, może być? Dlaczego godzisz się zrobić tą trasę o jedną trzecią taniej od swojego portugalskiego kolegi? I nie pitol o złym traktowaniu Polaków. To nie wiec kibolski tylko business, a kasa nie zna narodowości. ; -) | |||
atakama
| Konserwator ale nadal nie napisałeś ile płacił byś kierowcy który jest kilka miesięcy na chorobowym | |||
leon
| atakama, jestem z wykształcenia filozofem - to tak dla jasności. I jak napisałem wcześniej: prowadzę różne firmy, transport jest najnowszym moim dziełem (i nie zamierzam na nim poprzestać). Wiesz, kontekst odkrycia i te sprawy. :) jakoś mi się tak przypomniała scena z filmu 'Ranczo" Spotkanie przy piwie Wójta Kozioła z jednym z 'narzeczonych" jego córki. Filozofa notabene | |||
leon
| serialu Ranczo | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, ze względu na to, ze kierowcy pracując od poniedziałku do piątku nie możemy sie wybrac na kilka dni do portugalii itp. - jeździmy głównie po niemczech. Zgadnij ile polskich firm jkeździ po niemczech i jakie proponuja stawki? jak myslisz, czy jeżeli nasza spedytorka zaproponuje zleceniodawcy stawkę 2, 00 EUR za Km to czy on nie poszuka sobie czegoś tańsszego? Pewnie tak zrobi i ten moment wykorzysta twój pracodawca, który akurat wraca pustym autem z tamtej strony i może w preferencyjnej stawce 0, 45 EUR/km przejechać 500 km trasy. U mnie, by interes się opłacał stawka musi wynosić minimum 1 EUR/Km | |||
konserwacje_zabytkow
| atakama - piwerszy miesiąc zwolnienia pełnia pensja - na tyle, na ile bylismy umówieni, drugi miesąc i dalej płaci już ZUS | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, jeżeli chcesz łaciny uzywać w obecności łacinnika, to uzywaj poprawnie - "notabene" pisze się osobno | |||
atakama
| Mi np pracodawca zaproponował po długim chorobowym żebym poszedł na urlop i już siódmy tydzień mi płaci 100% urlopu po to żebym doszedł do siebie i mógł bym być znowu wydajnym pracownikiem też tak byś zrobił? | |||
Leeon
| Odpadam. Nie wiem dlaczego sądziłem że to rozmowa z kimś sensownym. Wyszło jak zawsze - kolejny fantasta. Nie byle jaki fantasta, bo... filozof z wykształcenia. ; -) | |||
konserwacje_zabytkow
| atakama, zgodnie z przepisami pracy ja płacę choremu pracownikowi za pierwszy miesiąc, później płaci ZUS. ale jeżeli mógłbym ci pomóc jakoś wrócić do formy, na pewno bym ci pomógł. | |||
atakama
| Konserwator czyli u Ciebie kierowca jest na działalności bo inaczej był byś zobowiązany płacić 9 miesięcy a potem dopiero ZUS. Czyli tu masz odp czemu nie możesz znaleźć kierowcy | |||
Leeon
| To kto Ty jeszcze jesteś z wykształcenia? Filozof? Łacinnik? Może podaj szkołę jaką skończyłeś. Rok ukończenia i nazwisko promotora. ; -) | |||
konserwacje_zabytkow
| Leon, czy znasz zasady działania giełdy transportowej? Myslisz, że trans i timo to jedyne giełdy w Europie? Niemcy maja podobne i tylko dla Niemców, takie same maja Franzuzi, Holendrzy itp. - jezeli myslisz, że jako Polak masz dostęp do wszystkich ładunków, to się mylisz. I na tym polega tajemnica sukcesu moich kolegów z Niemiec, że przy zbliżonych kosztach mogą zapłacić więcej kierowcom | |||
dzidzi1965
| Leon -popieram, na początku pisał z sensem teraz filozofia wzięła górę i tacy chcą prowadzić transport, zgroza | |||
Leeon
| konserwator - nie brnij. Mam abonament na angielskiej giełdzie. Nie ucz więc ojca dzieci robić. ; -) | |||
konserwacje_zabytkow
| Promotorem mojej dysertacji był stary profesor z Berlina, napisałbym ci nazwisko ale równie dobrze mógłbym rozsypać perły przed znane z upodobań do trufli ssaki. | -1 | ||
najemnik
| Przez ok. 1, 5 roku pracowałem w ok. 25 firmach, więc jakiś ogląd mam. Firany, chłodnie, cemenciak, kontener, megi, standarty, wywrotka. Powiem tak : 90 procent pracodawców nie dorosło nie tylko do prowadzenia transportu ale nawet budki z warzywami. | |||
Leeon
| dzidzi1965 Nie chcą. Ubzdurało im się że prowadzą. Cała ta dyskusja to bicie piany. Sensu w niej tyle ile w zabawie plastikową butelką wypełnioną kamykami. ; -) | |||
MarcinSE
| Smacznego... 300-co za przepał ci wyszedł :) :) o to 0, 30???:) :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.