Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E

ID: 208011


generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.

Posty (881)

Leeon
Dlaczego spodziewałem się podobnej odpowiedzi?; -)
MarcinSE
Leeon bądź dzielny - nie poddawaj się :) :)
dzidzi1965
Leon, przeżyłem kilku mu podobnych ale ilu jeszcze przedemną, cza się zacząć bać
Leeon
Jeśli jestem takim nieukiem za jakiego mnie masz, to masz rację. Nazwisko promotora nic mi nie powie. W takim razie podaj uczelnię. Czy ta też, jak stary profesor jest w Berlinie? ; -)
konserwacje_zabytkow
Leeon, jezeli spodziewałeś się takich odpowiedzi, to powiedz dlaczego śledzisz wątek, w którym wszystkie odpowiedzi są dla ciebie spoedziewane? czy nie lepiej ogldać serial na TVP, który zawsze zaskakuje swoim zakończeniem nawet wróża Macieja? To nie jest wątek o zaskakiwaniu ale o tym, dlaczego trudno jest znaleźć dobrego kierowcę w Polsce
300D
Taki żarcik. 830km. x 30gr. = 249zł. minus przepał.
Leeon
P. S.
konserwator - nie pytałem o promotora pracy doktorskiej, pytałem o promotora pracy magisterskiej. To też tajemniczy profesor (stary) z Berlina?
najemnik
Niestety uważam że w wielu przypadkach to kierowca jest winien, że zarabia tyle ile zarabia albo pracuje w zasyfionym aucie.
Leeon
Dlaczego tu jestem?
Bo lubię.
Bo nie lubię seriali.
Bo nie lubię bajkopisarzy przekonanych o swoich możliwościach.

Dlaczego unikasz odpowiedzi?
Pytania są jasne.
Uczelnia.
Rok ukończenia studiów.
Nazwisko promotora. ; -)

1

MarcinSE
Oooooo fu-ck... To lepiej daj mi za przepał... 39na sto i policz z 3, 6tys :) ') :) :) :) :) chcę za przepał :)
konserwacje_zabytkow
Dwa dni wystarczyły, bym dowiedział się na forum transportowym wszytskiego o sobie jako pracodawcy: jestem dziadtransem, jestem zły, nie szanuje kierowców, oszukuje, dobrabiam się kosztem ciemiężonego pracownika, jestem sekciarzem, jestem de*ilem, jestem itp. itp. - nie wiem czy czytelnicy i piszacy w tym wątku zwrócili uwagę, ale ja nikogo prze całą dyskusję nie obraziłem ad personam. Rodzice mnie uczyli, że nie można obrażać ludzi bez powodu i że trzeba być miłym. Dziwne czasy nastały, dziwne.
MarcinSE
Leeon - uspokój się bo zaraz z tych działań Ci wyjdzie nasz ulubiony nick... :) :)
konserwacje_zabytkow
leon, gdybyś wiedział co to jest dysertacja to wiedziałbyś, że nie musiałem kończyć studiów, by zdobyć tytuł naukowy. ale co ja ci będę tłumaczył - jako zastępca Wróża Macieja na forum przewidujesz wszystkie mmomzliwe odpowiedzi na wszystkie mozliwe pytania
najemnik
Konserwacja jazda na flecie ma to do siebie że nie może być pogoni a przy tygodniowych trasach musi być ogarnięty spedytor. Ja bym się chętnie zatrudnił do firmy gdzie można jeździć 82-85 na lajcie.
konserwacje_zabytkow
googluj, googluj
konserwacje_zabytkow
najemnik - u nas nie ma żadnej pogoni, bo nie ma prowizji o przejechanych kilometrów ale za styl jazdy. jednak jak widzisz ludzie tego nie rozumią
Leeon
konserwator - nie odwracaj kota doopą. Sam o sobie piszesz. Podajesz jakie masz wykształcenie. Nie dziw się zatem że my (maluczcy) chcemy wiedzieć z kim mamy okoliczność.
Wiadomo już że o transporcie nie masz pojęcia.
Jesteś dyletantem w sprawach techniki, nie masz pojęcia czym jest praca kierowcy.
Opowiadasz za to o swoim wykształceniu, mam prawo podejrzewać że jest ono tak samo prawdziwe jak reszta Twoich talentów. Nie wymyślaj zatem alpejskich sztuczek. odpowiedz na jasno postawione pytania. ; -)

1

dzidzi1965
teraz napisze nową dysertację na temat transportu
najemnik
Konserwacja bo dzisiaj żaden normalny kierowca nie wsiądzie za kółko za 4000 tysiące na miesiąc. A jak chcesz fachowca co ci zaoszczędzi 3 litry na setce to musisz zapłacić. Nie ma innej drogi do pozyskania dobrego kierowcy.
Leeon
MarcinSE "Leeon - uspokój się bo zaraz z tych działań Ci wyjdzie nasz ulubiony nick... :) :) "

Mylisz się! Ten o którym pomyślałeś pisze zupełnie inaczej. Nie zna tylu "uczonych" słów i zwrotów.
Ten mi bardziej pod Twój typ podpada. Szczupły inaczej. ; -)

1

MarcinSE
Ja to wolałbym być z tych ludzi którzy rozumieją... ale tu nie ma siły i dlatego ludzie cię nie rozumią... :)
300D
Czy mi się wydaje czy Leeon lekko wybił go z rytmu.
najemnik
Konserwacja wiem z doświadczenia, że czasami trzeba przycisnąć bo ktoś zawalił rozładunek albo jest korek i trzeba nadrabiać czas albo nadłożyć drogi bo objazd albo trzeba dojechać na załadunek zanim zamkną firmę.
konserwacje_zabytkow
jak wiesz najemniku wskażnik support drive nie ma bezpośredniego przełożenia na spalanie i nie o oszczędności na paliwie tu chodzi. chodzi raczej o bezpieczeństwo kierowcy, auta i powierzonego ładunku. i tyle.
co się tyczy wypłaty - tak jak pisałem: przez 3 miesiace jest 4000, po 3 miesiacach jest 5000 a kiedy sprawdność wynosi 95% jest dodatkowo premia: 1000 zł - czyli 6000.

Leeon porozmawiałbym z toba o marchewkach i pietruszkach ale nie mam na to czasu ani ochoty. jak przewiniesz sobie wątek znajdziesz coś o koniach i o kopaniu się z tymi zacnymi stworzeniami. przemysl kwestię i weź ją głęboko do serca
capri
" (... ) nie musiałem kończyć studiów, by zdobyć tytuł naukowy (... ) "
Profesor? Bez studiów??? Możesz mnie, Profesorze, oświecić? Jak?
Leeon
konserwacja_zabytków
"najemnik - u nas nie ma żadnej pogoni, bo nie ma prowizji o przejechanych kilometrów ale za styl jazdy. jednak jak widzisz ludzie tego nie rozumią"

Rozumiej ą - nie "rozumią" - I nie piszesz tego do polonisty ani łacinnika. ; -)
najemnik
Następna sprawa to moc motoru i ładunek oraz trasy. 24 tony po górach i motor 420 koni i mamy gotowy przepis na duże zużycie paliwa. Marka auta to sprawa drugorzędna.
konserwacje_zabytkow
capri, udaj się do Tybetu, tam na pewno znajdziesz odpowiedzi, także na te pytania, których jeszcze sobie nie uświadomiłeś
MarcinSE
Konserwator - dlaczego rano zadałem ci pytanie - jak będziesz płacił w ostrej zimie?? Odpowiedz mi tylko na to pytanie, tzn dlaczego takie zadałem??
capri
Tak wymijająco? Żeby nie powiedzieć przedszkolnie?
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels