ID: 208011
problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E
ID: 208011
ID: 208011
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
Posty (881)
konserwacje_zabytkow
| ja nie mam pojęcia o tych szczegółowych wyliczeniach - wiem ile otrzymują każdego miesiąca. chodzi o to, że nie wiem ile powinni dostawać wg ciebie. o to mi chodzi | |||
konserwacje_zabytkow
| irish_dude, obawiam się, ze mało jest pracodawców nie tylko w Europie ale i na świecie, których stać byłoby na takiego fachowca o takich kompetencjach jak ty. Musisz pogodzić się, że jesteś człowiekiem renesansu i że podobnie jak wielu wielkich w swoich epokach zostaniesz doceniony dopiero posthuma | |||
konserwacje_zabytkow
| puchatek, nie, nie - ja nie jestem kierowcą, ja jestem murarzem. ja pracuję na budowach a kierowcy jeżdżą (nie ja) ale masz rację, do Rumunii jechali z naszymi cegłami. Ile spalili - nie wiem, to było 3 miesiące temu | |||
Leeon
| Siema Irish. Londyn... jak Londyn. Zrzutkę miałem na Tottenham. Atrakcji co niemiara, posprzeczałem się z kim tylko się dało, najprawdopodobniej zakończyłem współpracę z XPO. W powrotnej drodze 2 i pół mili zrobiłem w półtorej godziny. Życie ; -) | |||
irish_dude
| Spojrz prawdzie w oczy : nie masz odwagi odpowiedziec wprost, wiec wkladasz mi w usta slowa, ktorych nigdy nie napisalem. Marnie, jak na takiego znawce Kanta i ludzkich charakterow. To nie jest tak, ze jesli czegos nie widac, to tego nie ma - otworz oczy, a przekonasz sie. Daj jedna prosta odpowiedz, a nie wypisuj andronow. | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| a to ile spalaja auta, to przedstawiłem czarno na białym - podałem ci miesięczny spis z fleet'a. Kiedyś dealer scanii opowiadał mi anegdotke o kliencie, który kupił 4 auta i po pieciu mieisącach dzwoni z pretensjami: "panie, mówiłeś, ze mało palą, a tu jak byk - każda pali po 27 l. jak w starym manie" delaer sprawdził w systemie i wyszło czarne na białym, ze kierowcy się zmówili i spuszczali paliwo, solidarnie, po równo. | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| Leeon, taki kierowca jak ty to prawdziwy skarb. | |||
irish_dude
| W Europie i na swiecie jest mnostwo pracodawcow, ktorych stac na dobrych kierowcow. Vide - jezdze juz ponad 30 lat i ktos mi za to placi. I gwarantuje ci, ze nie jestem najdrozszym pracownikiem swiata :-) Usiluje tylko powiedziec ci, ze oferujesz nedzne wynagrodzenie za prace kierowcy, ale, jak widac, rozumiesz tylko wybiorczo. | -1 | ||
Rysiu777
| ile palą auta to kieorwce nie interesuje a nie powiedziałeś ile wynagrodzenia netto otrzymuje dobry kierowca - wynagrodzenie to jest ten składnik co zgłaszasz do ZUSu | |||
konserwacje_zabytkow
| irish_dude - już ci pogratulowałem kompetencji oraz pracodawcy. jeżeli ma to ciebie zadowolić mogę to uczynić jeszcze raz. Chcesz? Jeżeli chodzi o mnie i moją politykę finansową, to warunki sa okreslone jasno i wyraźnie. Jeżeli chodzi o wypłaty, premie itp. - nigdy nie miałem problemów, by się pieniędzmi dzielić z moimi pracownikami. Jeżeli chodzi o zatrudnienie: szukam dobrych kierowców, dobrych, których nie trzeba pilnować, nad którymi nie muszę stać i patrzeć gdzie jadą i czy pod dobry adres bo np. pomylili wjazd Tor 1 z Tor 2. Szukam dobrych kierowców a nie bardzo dobrych. Ty jesteś bardzo dobrym i póki co nie stać mnie na takich. Ale zapewniam, że za rok będę szukał bardzo dobrych kierowców, bo będę miał już 10 aut (a nie 4). I wówczas będzie mnie stać na specjalistów. Trzymaj się irish_dude | |||
irish_dude
| Szkoda, bo po przeszlo 20 latach zwiedzania swiata, mialem nadzieje na powrot do ojczyzny i prace w dobrej firmie. Na emeryture jestem jeszcze za mlody, wiec chcialem pracowac i cos jeszcze miec z zycia. W tym przypadku jest mowa tylko o pracy i weekendach w domu, bo za te pieniadze nie ma szans na jakies atrakcje. Niemniej jednak, jestem pelen optymizmu - daj znac, jesli zdecydujesz sie placic godziwe wynagrodzenie za uczciwa prace - bede czekal. | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| ale nie dziw się - ja miałem komplet kierowców. szukam teraz dwóch z kilku powodów. jeden z kierowców (bardzo obiecujący, rocznik 65, zadbany, bardzo kompetentny w rozmowie itp. ) potrafił bez problemu (w parze z drugim kierowcą, który jechał drugim ciągnikiem) razem pojechać po odbiór naczepy. później zaczęły się schody. a juz kompletnie pogubił się w trakcie drugiego tygodnia pracy, kiedy miał wykupić urządzenie goobox na belgie. nie potrafił znaleźć ulicy za granicą, nie potrafił odnaleźć się na autohofie, mylił adresy, nazwy firm itp. pracował u nas tylko 2 tygodnie (skasował 4000 zł - zgodnie z umową). na jego miejsce szukam kierowcy. drugiego kierowcy szukam na zastępstwo mojego pierwszego kierowcy, bo ma problemy z kręgosłupem. Jest bardzo dobry, dlatego wwymysliłem dla niego stanowisko koordynatora transportu, żeby nie musiał siedzieć za kierownicą, ale żeby pracował w domu, zdalanie. Żeby raz w tygodniu sczytywał dane z tachografów, zbierał lieferscheiny itp. - szukam dla niego zastępcy, bo mi go szkoda a i on sam mówi, że kręgosłup długo nie da mu popracować. | |||
Rysiu777
| konserwator - ile wynagrodzenia netto otrzymuje dobry kierowca - wynagrodzenie to jest ten składnik co zgłaszasz do ZUSu | |||
dzidzi1965
| mam łzy w oczach | |||
konserwacje_zabytkow
| puchatek, ja ci przedstawiłem dane z fleet. jezeli nie potrafisz ich odczytać w tej formie, przedstawię ci screena tabelki. chcesz? i zobaczysz jak wyglada średnie spalanie w scaniach 450, które wożą cegły, stal, pelett itp. (czasami są także ładunki typu 7 palet itp., ale rzadko) | |||
konserwacje_zabytkow
| podstawa? | |||
Leeon
| konserwacje_zabytkow 2016-11-05 20:11:26 Leeon, taki kierowca jak ty to prawdziwy skarb. Wiem i dlatego sam siebie zatrudniam. ; -) | |||
Rysiu777
| podstawa jest za 168h pracy a przecież kierowca pracuje dużo wiecej jeżeli pracuje pełny miesiąc | |||
konserwacje_zabytkow
| Ale twój pracodawca to nie dziadtrans? co nie? no i jak ty, taki super pracownik znosi chimery szefa? | |||
Rysiu777
| ale podaj chociaż podstawę to będziemy mieli obraz co oferujesz | |||
konserwacje_zabytkow
| no jeżeli uznać, że np. gotuje sobie obiad albo siedzi w kabinie ogląda filmy na laptopie, ze to jest praca, to faktycznie, duzo pracuje. | |||
konserwacje_zabytkow
| podstawa 2500 | |||
najemnik
| Podstawa 2500, praca poniedziałek -piątek i 6000 za miesiąc? Za takie pieniądze mogę jeździć cały czas 80 na godzinę. Najwyżej wyłączę radio żeby nie słuchać co o mnie mówią. | |||
MarcinSE
| Ale walczycie z mr - fleat rules or to rule... Powodzenia chłopaki :) | |||
Rysiu777
| czyli złodziej jednak bo skoro podstawa wynosi 2500 to po uwzględnieniu ewidencji czasu pracy wyjdzie ok 5tyś a tego nie wypłacasz także dobry kierowca ma być dobry i cieszyć się że dziad połowe tego co wypracował to mu wypłaci | |||
Rysiu777
| najemnik a jest możliwość jazdy 7 dni w tygodniu? ? bo ja nie słyszałem o takiej i zazwyczaj jazda jest od poniedziałku do piątku i sporadycznie w sobotę | |||
najemnik
| Przeleciałem sporo firm i wiem że zarobić szóstkę i być co tydzień w domu to ciężko znaleźć. Zastanawia mnie tylko co się stanie jak np. opóźni się załadunek i żeby spiąć grafik trzeba jechać cały czas na odcięciu? Bo przy tygodniowych zjazdach wszystko musi cykać jak w zegarku. | |||
Papieros
| Konserwacje zabytkow ciekawy jestem ile osób do Ciebie napisało na priv o pracę?:) bo tutaj mnóstwo wylało pomyje z których nic nie wynika. Jak dla mnie JEŚLI jest tak jak mówisz to jest spoko:) Teraz ja czekam na hejty:) Pozdrawiam... | |||
najemnik
| Nie bardzo cię rozumiem Rysiu, możesz jaśniej? | |||
konserwacje_zabytkow
| tak jest, podstawa 2500 na początek 4000 (przez 3 miesiące) później 5000 zł i 1000 zł premii za każdym razem kiedy support drive jest równy lub większy niż 95% (taki wynik osiągają nasi pracownicy bez problemu po 3 miesiącach czyli praktycznie z 4000 tys. na okresie próbnym kierowcy maja 6000 na umowie na czas nieokreślony) i rysiu - nie uważam się za złodzieja, bo jedyną rzeczą która kiedykolwiek ukradłem to był słoiczek czarnego kawioru. było to w roku 2000, kiedy na studiach pracowałem za granicą (na czarno w Berlinie) i mój pracodawca nie wypłacał obiecanych pieniędzy a ja byłem głodny. chleba nie dało się ukraść, bo stał w widocznym miejscu ale kawior tak. ukradłem go z głodu. i do dzisiaj mi wstyd. dlatego nie pisz do mnie, że jestem złodziejem, bo mi przykro |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.