Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E

ID: 208011


generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.

Posty (881)

konserwacje_zabytkow
najemnik - nic się nie stanie. takie sytuacje się zdarzają. ale np. jezeli zgłosisz spedytorce, że wyruszyłeś o 7 rano a wiedziałeś, że załadunek masz na 8. 00 i do przejechania 100 km. i że utknąłeś w korku (bo np. nie chciało ci się wyjechać wczesniej, bo lubisz się wyspać - to uważam, ze nie będzie to fair z twojej strony)
Leeon
konserwator - gdzieś widziałeś bym użył określenia "dziadtrans"?
Gdzie ś narzekałem na wysokość zarobków?
Jakiś przykład mojej chimeryczności?

To ze twierdzę że łżesz (o swoim wykształceniu).
To że twierdzę że nie masz pojęcia o tej pracy.
To że uważam że się kompromitujesz - nie daje ci prawa do wymyślania idiotyzmów na mój temat. ; -)

1

Rysiu777
złodziejem jesteś bo nie wypłacasz tego co się należy ale masz dopiero rok firmę a nigdzie nie ma takiego oprocentowania jak od zaległych wynagrodzeń wiec może i Twoi kierowcy się obudzą kiedyś i im wypłacisz zaległości
najemnik
Matematycznie wygląda tak : załadunek, 1200 km w jedną stronę, rozładunek, załadunek, 1200 km z powrotem, rozładunek. Zaznaczam matematycznie można tak liczyć i nawet tak jechać. Ale co jak się trafi korek, zwężka, wypadek, zepsuty widlak? Plany się sypią i wtedy ekonomiczna jazda idzie w kąt.
konserwacje_zabytkow
Papieros, ale oczywiście jest tak jak mówię. Zawsze daję nowym kandydatom numery telefonów do kierowców i spedytorki, zeby się dowiedzieli z pierwszej ręki jak wyglada praca jakie są warunki i czy jest ok. czy moze źle. rzecz jasna nie stoję przy kierowcach-pracownik ach i nie wysłuc*e tego, co o mnie mówią, nie kontroluję też w żaden inny sposób tych rozmów
MarcinSE
Leeon - nie wszczynaj awantur... :) :)
Rysiu777
Najemnik - zazwyczaj kierowca pracuje od poniedziałku do piątku z tą rożnicą że nie zawsze na wekend jest w domu ale przecież jak nie zjedziesz na wekend to potem pracodwaca rekompensuje to wolnym za te dni w innym terminie a diete i tak przytulasz także gdzie jesteś stratny? ?
najemnik
Dodam że przy trasach dwutygodniowych nie ma problemu bo najwyżej wyjdzie postać dobę na parkingu i zrzucić się w poniedziałek ale przy tygodniowych jest problem bo goni nas czas, Chyba że spedytor weźmie coś na powrót byle tylko zjechać ale zazwyczaj to psie pieniądze i firmy starają się unikać takich sytuacji.
konserwacje_zabytkow
najemnik - nic się nie stanie, jezeli poinformujesz spedytorkę. wypadki się zdarzają i to jest wkalkulowane. ale np. sytuacja robi się trochę niezręczna jak masz przejechać 70 km, masz na to trzy godziny ale okazuje się (tak jak to było z poprzednim kierowcą), że nie wiesz jak kupić gooboxa na belgię i że - jak to okreslił kierowca "jeszcze z kilka godzin sobie tu postoję" gdy tym czasem okazało się, ze mozesz poprosić pana, który za 10 EUR kupi dla ciebie goobox i załatwi to w 15 minut. (zanzaczam, że pieniądze sa firmowe i nie musisz ze swojej kasy płacić tych 10 euro). co się stało - kierowca przyjechał kilka godzin za późno, ładunek został anulowany, kar umownych nie doliczono tylko dlatego dzieki talentom naszej spedytorki. ale jednak niesmak pozostał.
Leeon
Siema Marcin.
Ktoś musi! Z powodu nieobecności godniejszych ode mnie, ja muszę dbać o poziom forum. ; -)
najemnik
Nie napisałem że jestem stratny tylko że nie zawsze da się zjechać na wekend albo nie zawsze da się jechać ekonomicznie i co wtedy ze wskaźnikami na flecie? Innymi słowy - w transporcie kierowca nie zawsze ma na wszystko wpływ mimo najlepszych chęci.
konserwacje_zabytkow
jeżeli będziesz miał średnią minimum 95% miesięcznie ale zdarzy ci się np. srednia 90 - to i tak dostaniesz 1000 zł. ja jestem realistą i wiem, że czasami mimo starań czasami coś pójdzie nie tak jak trzeba. o takie rzeczy jak dodatkowy 1000 zł do pensji to u mnie martwić się kierowcy nie muszą. jeszcze żaden nie dostał mniej niz 6000 (po tym jak już dostał po raz pierwszy 6000 zł)
MarcinSE
Ja wpadam na momenty, mam fest firmowy i między drinkami... reprezentuj godnie "nigdy więcej głupoty " :)
konserwacje_zabytkow
posłuchaj, w moim interesie (jak najlepiej pojętym) leży szanowanie dobrych pracowników. I nie należę do tej kategorii osób, które tylko wyczekują aż się pracownikowi noga powinie, by zaoszczędzić 1000 zł. jak napisałem gdzieś wyżej - ja nie mam problemu by się dzielić pieniędzmi i nigdy dla pieniędzy nie pracowałem
najemnik
Brak komunikacji w firmach to oddzielny temat i często przez brak jakiejś drobnej informacji wydarza się cały ciąg nieprzewidzianych zdarzeń które dezorganizują pracę i każą naruszać przepisy drogowe. Swoją drogą w epoce komórek, komputerów i gpsów to trochę dziwne.
konserwacje_zabytkow
MarcinSE - niech zgadnę twój IP zaczyna się na h217-27 a kończy na tyfon. se?
najemnik
Tak swoją drogą konserwacja skąd jesteś?
konserwacje_zabytkow
najemnik - dlatego kartę SIM także otrzymasz po to, by z niej korzystać. W nową nwigację TomTom także jest wyposażony ciągnik. Jak będziesz potrzebował aktualną mapę w wersji drukowanej, będziesz bez problemu mógł ją sobie kupić za pieniądze firmowe. Ale masz rację: trzeba umieć współpracować ze spedytorką, bez tego nic nie wyjdzie. Niektórzy kierowcy maja problemy z ego kiedy słyszą w słuchawce głos kobiety, która widzi ich na nawigacji (ciągniki klasy euro 6 sa minitorowane GPS). Przecież - co pewnie zauważyłeś na tym forum - każdy kierowca zawodowy jest najlepszy, najwspanialszy, najmadrzejszy a pracodawcy to zwykle dziadtransy itp.
konserwacje_zabytkow
firma jest zerejestrowana w małej miejscowości między Nową Solą a Zieloną Górą - w Otyniu
najemnik
Kawał drogi ode mnie, jestem ze wschodu dlatego napisałem że być co tydzień w domu, zarobić 6000 zł i mieć 2500 podstawy to w moim rejonie nie znajdę a trochę firm przeleciałem. U nas jeszcze epoka "40 groszy za kilometr" i " panie trza się przypiąć pod rampą ".
konserwacje_zabytkow
ale jak chcesz, to możesz przyjechać na 3 tygonie. wówczas: okres próbny (3mce) 5000, później 6000 a jeżeli będzie 95% to 7000 zł
weteranszos
dla idei to za komuny się pracowało, teraz pracuje się dla pieniędzy...
dotyczy wpisu "dla pieniędzy nigdy nie pracowałem"
najemnik
Co innego gdybyś miał ładunki na wschód albo z przelotem przez dom ale wiem z doświadczenia że ładunki do Polski kończą się na Wiśle. Odnośnie pauzy to ja nie mam problemu jak zjeżdżam w środku tygodnia. W sobotę i niedzielę urzędy są zamknięte a czasami trzeba coś załatwić.
irish_dude
Nie moge juz wiecej pisac, bo lzy wzruszenia zalewaja mi oczy.
Cudowna firma, idealny, ludzki szef, a tu nie ma chetnych do pracy...
Banda niewdziecznikow, nic wiecej.
Leeon, puchatek - duzo zdrowia zycze :-)

-1

konserwacje_zabytkow
weteranos, ja mam inne słabości. mnie pieniądze nigdy nie interesowały. ale to nie miejsce ani czas na tego typu rozmowy. jak widzisz jesteś w miejscu, w którym wszystko jest dokładnie liczone, mierzone, wyliczane, dodawane, odejmowane. Z jednej strony są straty a z drugiej dziadtransy. Taka filozofia. Dychotomie są tak intuicyjne jak prawica i lewica :)
MarcinSE
Zabytek - wiesz gdzie mam jak i na co zaczyna się moje IP... ty kombinuj co i gdzie to może być... A najlepiej sprawdź przez fleat scania i oceń! Powodzenia
konserwacje_zabytkow
irish_dude - ja nie mam problemu z znalezieniem kierowców ale mam problem ze znalezieniem dobrych kierowców. kierowców jest duzo i zgłasza się duzo. problem jest taki, ze nie widać tych dobrych. jezeli to jest przyczyną twojego wzruszenia, to musisz być empatą. gratuluję.
300D
Takie odważne deklaracje konserwacji zabytków proponuje potwierdzić numerem identyfikacji podatkowej.
Nie pierdaczyć o ochronie danych bo nip temu nie podlega.
300D
Musisz sprawdzić czy nie pamiętasz czy jak???
konserwacje_zabytkow
NIP firmy jest następujący: PL9251895252
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels