ID: 207678
Transport wokół komina -czas pracy
ID: 207678
ID: 207678
Witam
Mam pytanie co do przerw w ciągu dnia. Jeżeli jeżdżę na tej samej trasie kilka razy dziennie dowożąc materiał na budowę czy muszę idealnie stosować się do przerw? Przypuśćmy jak to rozłożyć jeżeli zaczynam pracę o 8. Jadę na załadunek z dojazdem godzinnym który trwa 30min, jadę na budowę i tak kilka razy dziennie? Pracodawca twierdzi, że jeżeli nie mam ciągłej jazdy jak kierowcy którzy jeżdżą za granicę czy dalej w kraj się zapuszczają to inspekcja jeżeli zatrzyma mnie do kontroli to nic mi nie zrobią, ponieważ w ciągu powiedzmy 10h pracy, w tym 5h jazdy miałem kilka przerw na załadunek i rozładunek. Jak to się ma w praktyce?
Witam
Mam pytanie co do przerw w ciągu dnia. Jeżeli jeżdżę na tej samej trasie kilka razy dziennie dowożąc materiał na budowę czy muszę idealnie stosować się do przerw? Przypuśćmy jak to rozłożyć jeżeli zaczynam pracę o 8. Jadę na załadunek z dojazdem godzinnym który trwa 30min, jadę na budowę i tak kilka razy dziennie? Pracodawca twierdzi, że jeżeli nie mam ciągłej jazdy jak kierowcy którzy jeżdżą za granicę czy dalej w kraj się zapuszczają to inspekcja jeżeli zatrzyma mnie do kontroli to nic mi nie zrobią, ponieważ w ciągu powiedzmy 10h pracy, w tym 5h jazdy miałem kilka przerw na załadunek i rozładunek. Jak to się ma w praktyce?
Posty (43)
Cygan225
| jak w temacie... | |||
Cygan225
| Teoretycznie po 1, 5h jazdy muszę zrobić przerwę 15min i po 3h- 30min lub po 4, 5h jazdy przerwa 45min. Co jak jadę po materiał np. 2h. ładują mi 20min, pozniej wioze materiał przez godzinę, rozładunek 20min i tak kilka razy dziennie? | |||
~kris | Przepisy sa takie same dla wszystkich. Wyjatatek autobus który jezdzi wg rozkładu jazdy. Tam przerwa po 6 godzinach. Dla Ciebie 4, 5 godziny- 45 min-4, 5 godziny ewentualnie przerwa dzielona na 15 + 30 min. | 3 | ||
hultaj1
| Fajnego masz szefa. Niech ci da to na piśmie, że itd nic ci nie zrobi, a jeżeli tak to on bierze na siebie całą odpowiedzialność. Pozdrów go. | 1 | ||
Cygan225
| 1. Jakie są kary za niestosowanie się do przerw i czy inspekcja może sprawdzić wykresówki z poprzednich dni i założyć karę za każdy dzień? 2. Czyli jadąc na załadunek 1 godzinę 20 minut mam ustawione tacho ciągle na łóżku lepiej przestawić na młotki przez 10minut i wtedy zrobić przerwę- lub uznać za przerwę załadunek który trwa np. 30min? | |||
hultaj1
| Za brak wykresówki za każdy dzień 500 zeta razy 28 ostatnich dni. Oni ci wyliczą dokładnie ile, bo to zależy o ile minut co i jak. | |||
Cygan225
| A jeśli przerwy były robione według zaleceń szefa i praktycznie nie było dnia żeby było ciągłej 45min przerwy w ciągu 9h jazdy? Trochę śmieszne to jest bo czasem jest tak że dostawy są w całym mieście i łącznie mam z 4h opoczynku na 5 godzin jazdy tyle, że przerwy 15minutowe... | |||
~Kierownik | Jezeli jestes na zaladunku to musisz miec na mlotkach tacho (teoretycznie). Sluszalem o takich akcjach ze itd wjezdza pod rampy sprawdzac tacho | |||
hultaj1
| +48 22 220 40 00 Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Telefon | |||
~dob. y | Gdzie słyszałeś o takich akcjach???Na uniwerku zagranicznym czy krajowym??-:) -:) | 1 | ||
hultaj1
| Teraz jesteśmy w EU i wszędzie to wykładają. | 1 | ||
300D
| Transport wokół komina -czas pracy ID: 207678 ... ? ?? O losie... Cygan ty poważnie czy jaja sobie robisz? | |||
Cygan225
| O co Ci chodzi? Dopiero zaczynam w tym fachu więc proszę się nie dziwić. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.