ID: 207678
Transport wokół komina -czas pracy
ID: 207678
ID: 207678
Witam
Mam pytanie co do przerw w ciągu dnia. Jeżeli jeżdżę na tej samej trasie kilka razy dziennie dowożąc materiał na budowę czy muszę idealnie stosować się do przerw? Przypuśćmy jak to rozłożyć jeżeli zaczynam pracę o 8. Jadę na załadunek z dojazdem godzinnym który trwa 30min, jadę na budowę i tak kilka razy dziennie? Pracodawca twierdzi, że jeżeli nie mam ciągłej jazdy jak kierowcy którzy jeżdżą za granicę czy dalej w kraj się zapuszczają to inspekcja jeżeli zatrzyma mnie do kontroli to nic mi nie zrobią, ponieważ w ciągu powiedzmy 10h pracy, w tym 5h jazdy miałem kilka przerw na załadunek i rozładunek. Jak to się ma w praktyce?
Witam
Mam pytanie co do przerw w ciągu dnia. Jeżeli jeżdżę na tej samej trasie kilka razy dziennie dowożąc materiał na budowę czy muszę idealnie stosować się do przerw? Przypuśćmy jak to rozłożyć jeżeli zaczynam pracę o 8. Jadę na załadunek z dojazdem godzinnym który trwa 30min, jadę na budowę i tak kilka razy dziennie? Pracodawca twierdzi, że jeżeli nie mam ciągłej jazdy jak kierowcy którzy jeżdżą za granicę czy dalej w kraj się zapuszczają to inspekcja jeżeli zatrzyma mnie do kontroli to nic mi nie zrobią, ponieważ w ciągu powiedzmy 10h pracy, w tym 5h jazdy miałem kilka przerw na załadunek i rozładunek. Jak to się ma w praktyce?
Posty (43)
Cygan225
| jak w temacie... | |||
Cygan225
| Teoretycznie po 1, 5h jazdy muszę zrobić przerwę 15min i po 3h- 30min lub po 4, 5h jazdy przerwa 45min. Co jak jadę po materiał np. 2h. ładują mi 20min, pozniej wioze materiał przez godzinę, rozładunek 20min i tak kilka razy dziennie? | |||
~kris | Przepisy sa takie same dla wszystkich. Wyjatatek autobus który jezdzi wg rozkładu jazdy. Tam przerwa po 6 godzinach. Dla Ciebie 4, 5 godziny- 45 min-4, 5 godziny ewentualnie przerwa dzielona na 15 + 30 min. | 3 | ||
hultaj1
| Fajnego masz szefa. Niech ci da to na piśmie, że itd nic ci nie zrobi, a jeżeli tak to on bierze na siebie całą odpowiedzialność. Pozdrów go. | 1 | ||
Cygan225
| 1. Jakie są kary za niestosowanie się do przerw i czy inspekcja może sprawdzić wykresówki z poprzednich dni i założyć karę za każdy dzień? 2. Czyli jadąc na załadunek 1 godzinę 20 minut mam ustawione tacho ciągle na łóżku lepiej przestawić na młotki przez 10minut i wtedy zrobić przerwę- lub uznać za przerwę załadunek który trwa np. 30min? | |||
hultaj1
| Za brak wykresówki za każdy dzień 500 zeta razy 28 ostatnich dni. Oni ci wyliczą dokładnie ile, bo to zależy o ile minut co i jak. | |||
Cygan225
| A jeśli przerwy były robione według zaleceń szefa i praktycznie nie było dnia żeby było ciągłej 45min przerwy w ciągu 9h jazdy? Trochę śmieszne to jest bo czasem jest tak że dostawy są w całym mieście i łącznie mam z 4h opoczynku na 5 godzin jazdy tyle, że przerwy 15minutowe... | |||
~Kierownik | Jezeli jestes na zaladunku to musisz miec na mlotkach tacho (teoretycznie). Sluszalem o takich akcjach ze itd wjezdza pod rampy sprawdzac tacho | |||
hultaj1
| +48 22 220 40 00 Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Telefon | |||
~dob. y | Gdzie słyszałeś o takich akcjach???Na uniwerku zagranicznym czy krajowym??-:) -:) | 1 | ||
hultaj1
| Teraz jesteśmy w EU i wszędzie to wykładają. | 1 | ||
300D
| Transport wokół komina -czas pracy ID: 207678 ... ? ?? O losie... Cygan ty poważnie czy jaja sobie robisz? | |||
Cygan225
| O co Ci chodzi? Dopiero zaczynam w tym fachu więc proszę się nie dziwić. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz