Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Transport wokół komina -czas pracy

ID: 207678


Witam
Mam pytanie co do przerw w ciągu dnia. Jeżeli jeżdżę na tej samej trasie kilka razy dziennie dowożąc materiał na budowę czy muszę idealnie stosować się do przerw? Przypuśćmy jak to rozłożyć jeżeli zaczynam pracę o 8. Jadę na załadunek z dojazdem godzinnym który trwa 30min, jadę na budowę i tak kilka razy dziennie? Pracodawca twierdzi, że jeżeli nie mam ciągłej jazdy jak kierowcy którzy jeżdżą za granicę czy dalej w kraj się zapuszczają to inspekcja jeżeli zatrzyma mnie do kontroli to nic mi nie zrobią, ponieważ w ciągu powiedzmy 10h pracy, w tym 5h jazdy miałem kilka przerw na załadunek i rozładunek. Jak to się ma w praktyce?

Posty (43)

Cygan225
jak w temacie...
Cygan225
Teoretycznie po 1, 5h jazdy muszę zrobić przerwę 15min i po 3h- 30min lub po 4, 5h jazdy przerwa 45min. Co jak jadę po materiał np. 2h. ładują mi 20min, pozniej wioze materiał przez godzinę, rozładunek 20min i tak kilka razy dziennie?
~kris
Przepisy sa takie same dla wszystkich. Wyjatatek autobus który jezdzi wg rozkładu jazdy. Tam przerwa po 6 godzinach. Dla Ciebie 4, 5 godziny- 45 min-4, 5 godziny ewentualnie przerwa dzielona na 15 + 30 min.

3

hultaj1
Fajnego masz szefa. Niech ci da to na piśmie, że itd nic ci nie zrobi, a jeżeli tak to on bierze na siebie całą odpowiedzialność. Pozdrów go.

1

Cygan225
1. Jakie są kary za niestosowanie się do przerw i czy inspekcja może sprawdzić wykresówki z poprzednich dni i założyć karę za każdy dzień?

2. Czyli jadąc na załadunek 1 godzinę 20 minut mam ustawione tacho ciągle na łóżku lepiej przestawić na młotki przez 10minut i wtedy zrobić przerwę- lub uznać za przerwę załadunek który trwa np. 30min?
hultaj1
Za brak wykresówki za każdy dzień 500 zeta razy 28 ostatnich dni. Oni ci wyliczą dokładnie ile, bo to zależy o ile minut co i jak.
Cygan225
A jeśli przerwy były robione według zaleceń szefa i praktycznie nie było dnia żeby było ciągłej 45min przerwy w ciągu 9h jazdy?

Trochę śmieszne to jest bo czasem jest tak że dostawy są w całym mieście i łącznie mam z 4h opoczynku na 5 godzin jazdy tyle, że przerwy 15minutowe...
~Kierownik
Jezeli jestes na zaladunku to musisz miec na mlotkach tacho (teoretycznie). Sluszalem o takich akcjach ze itd wjezdza pod rampy sprawdzac tacho
hultaj1
+48 22 220 40 00
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Telefon
~dob. y
Gdzie słyszałeś o takich akcjach???Na uniwerku zagranicznym czy krajowym??-:) -:)

1

hultaj1
Teraz jesteśmy w EU i wszędzie to wykładają.

1

300D
Transport wokół komina -czas pracy
ID: 207678
... ? ??

O losie... Cygan ty poważnie czy jaja sobie robisz?
Cygan225
O co Ci chodzi? Dopiero zaczynam w tym fachu więc proszę się nie dziwić.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.68.39

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels