Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nowy sposób firm transportowych na rozliczanie kierowców.

ID: 207260


Wydawać mogłoby się, że wraz z ogłoszeniem wyroku w przyszłym miesiącu przez Trybunał Konstytucyjny w kwestii ryczałtów za nocleg na korzyść kierowców, bo taki wyrok zapadnie, skończą się sposoby mataczenia przez firmy transportowe.
Niestety, nie skończą się !
Już dzisiaj wspomniane firmy opracowały nowy sposób uniknięcia w wypłacaniu kierowcom tego co im się należy.
Wprowadzili potrójną księgowość, dla Polskiego Urzędu Skarbowego, Niemieckiego Urzędu Celnego i Francuskiego Urzędu Kontroli Ceł.
We własnych firmach zaczęli nagminnie dawać kierowcom do podpisu nowy regulamin w którym jest wpisany ryczałt za nocleg i dieta wysokości ośmiu Euro.
Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców.
Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy.

~Koniec z okłamywaniem
*.auto.m2m.net.pl

Posty (182)

visitors
ty moze nie widzisz, ale prawo ekonomii widzi, wiec jestes na przegranej pozycji
MarcinSE
I jak tu nie szanować ksyzol... :)
~kierus
U mnie w firmie średnia za trzy miesiące to kwota 11, 500zł a w realu 230zł dniówka bez podstawy
MarcinSE
Ksyzol też mi dziadtrans z Ciebie... nie trzymasz za swoimi... :) :) :)

1

~Prawda
Głupiego głupi poklepują.
Dzień jak co dzień.
ksyzol
Marcin- Trzymam ze swoimi. Nie rozumiem czemu ma służyć instruktaż założyciela wątku.
Pewnie chodzi o to co zawsze czyli jakaś piz... a zamiast pilnować własnego nosa to wnika w interesy firmy tylko po to żeby jej zaszkodzić. Taka mentalność robola na każdym kroku.

2

ksyzol
Nooo... a założyciel wątku gdzie? Schował się i udaje że go nie ma. Kolejny standard forumowego przygłupa.
Fro
"Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy. "
- lecz nie ukrywam że jest to fałszywe stwierdzenie - jeśli ktoś się nie godzi na jakieś warunki pracy to nie jest to kwestia zwolnienia tylko nie nawiązania umowy o pracę. Po to są mu przedstawiane zasady pracy w formie regulaminu aby wiedział wprost w jaki sposób kształtuje się jego praca. Pracodawca nie ma takich luksusów.

2

~ksyzol
a ty co... ? chowasz się bo boisz sie bana?
ksyzol
Nie kużwa, to było do Was.
~Ł ysy
Przygłupie maliniak, teraz jesteś koniec z kantowaniem? Kim jutro będziesz?
Durniu, wyluzuj, utopisz się we własnym jadzie.
Za moment będzie koniec z kaprysami szoferskich pajacyków. Ludziska redukują tabor nastawiając się na podniesienie zysku z jednostki transportowej.
Na życzenie kierowców kierowcy trafią do kopania rowów. Bo co większość z was innego potrafi?

1

~Ł ysy
Dziadtransy, takie prymitywne chamy bez wykształcenia, a potrafią pokombinować tak, aby było dla nich korzystnie i zgodnie z prawem.
To dranie.

1

~Ł ysy
Czyżby sprawdziła się moja teraz sprzed roku? Osiągneliśćie szczyt możliwości zarobkowych.
Żadne pofukiwania tego nie zmienią. Już w tej chwili skazani jesteście tylko na polskiego przewoźnika. Na zachodzie " wycykali " was Bułgarzy i Rumunii.
Pozostają sny o potędze i wylewanie jadu na etransport
~ksyzol
Nasuwa mi się cytat z Pasikowskiego- (Posiedzimy rok na bezrobociu to inaczej bedziemy gadać... )

1

~porch monkey 4 life
Jestem już 6 rok na bezrobociu i normalnie gadam :)
~zenek
Prawda jest taka, ze Polscy kierowcy jezdza tylko za jedzeni
~porch monkey 4 life
I tyle co zaoszczędzą na toalecie w europie :)
~zenek
Za jedzenie, czyli diete w wysokosci 41 euro czechy 48np. Italia liczymy kraj docelowy zawsze. plus powinien byc 150% wyplacany ryczalt hotelowy i wynagrodzenie lacznie z nadgodzinami, a zazwyczaj bywa tak, ze przewoznik daje druga karte kierowcy, lub robi odcinke elektroniczna na pilota, badz w webascie czy radiu, magnes i bezpiecznik juz niemodny i gnaj ile masz sily. Na Polsce na odcince, a zachod na legalu. Druga karta od kogos kto PL lokalnie robi dla przewoznika i ani mysla o wyplacaniu podstawy. Polscy kierowcy w wiekszosci tylko za diete, czyli za jedzenie pracuja jak chinczycy i cala europa sie z nich smieje. Jak wytlumaczyc sytuacje w ktorej we 4 osobowka jechalismy do Polski z IT, jedna przerwa na wc i dwie na zmiane kierowcy, dojezdzamy po 17h do Pl a na granicy Polskiej 4 ciezarowki Nas mijaja w pojedynczej obsadzie i gnaja 92 ostro dalej...
~zenek
W it Nas mijaly i narzekaly, ze czas ich blokuje
~zenek
Dowiadywalismy sie w firmach transportowych owych przewoznikow dlaczego kierowcy przekraczaja czasy pracy dziennej jazdy, ich wynagrodzenie nie ma na to wplywu. Co sie okazalo kierowcy wcale noe dostawali diet, nie dostawali wynagrodzenia a tzw. Stawke kilometrowa, ktory to sposob wynagradzania kierowcow jest prawnie Zakazany!!! Tu jest wiekszy problem anizeli zanizanie stawek na jedzenie dla kierowcy za granica, czy tez w kraju. Sprawe przekraczania czasu jazdy latwo sprawdzic. Ustawcie sie z 3 kamerami na 3 granicach wloskich i za 14h z 3 kamerami na granicy Polskiej, tez 3 po szlaku wytypujcie. 70% ciezarowek zapewniam przekroczy czas jazdy kierowcy na tym odcinku. Bardzo prosto to sprawdzic i nie trzeba Boxow czytac
~maro
zenek dobrze się czujesz?
~maro
Brennero -Zgorzelec 9, 5 godziny, Arnoldstein-Gorzyczk i 8, 5 godz, a ty osobówka 14 godzin? Ha ha ha
~zenek
Nie kazdy pedzi na zlamanie karku 130/h
~Rysiu777
Zenek prawdę pisze - jakby kierowca dostawał dietę i ryczałt to pracę kończyły po 8h a że dziad placi za km to jedzie jak nakręcony
~zenek
Do Maro. To Prawda!!! Sam sprawdz!
~maro
zenek, pewnie że prawda, bo to żadem problem przejechać It-Pl w ciągu jednej zmiany.
~maro
zenek, pewnie za dużo dałeś w palnik w czasie tego powrotu z italii :-)
~maro
Rysiu jako szanujący się kierowca wracałby z italii przez 5dni.
~Rysiu777
Maro nie popadaj w skrajność - wracały aż wróci a nie 5dni i za km nie pracuje u dziadów
~zenek
Maro wytlumacz Mi w jaki sposob kierowca po 17h dalej moze jechac w pojedynczej obsadzie nie oszukujac. Dodam, ze pojazdy znajdowaly sie 100km przed granica Slovenska, kierowaly sie na przejscie Triest. Jedynym sensownym wytlumaczeniem jest zaszczucie kierowcow przez przedsiebiorstwo stawka kilometrowa
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.135.184.136

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels