ID: 207260
Nowy sposób firm transportowych na rozliczanie kierowców.
ID: 207260
ID: 207260
Wydawać mogłoby się, że wraz z ogłoszeniem wyroku w przyszłym miesiącu przez Trybunał Konstytucyjny w kwestii ryczałtów za nocleg na korzyść kierowców, bo taki wyrok zapadnie, skończą się sposoby mataczenia przez firmy transportowe.
Niestety, nie skończą się !
Już dzisiaj wspomniane firmy opracowały nowy sposób uniknięcia w wypłacaniu kierowcom tego co im się należy.
Wprowadzili potrójną księgowość, dla Polskiego Urzędu Skarbowego, Niemieckiego Urzędu Celnego i Francuskiego Urzędu Kontroli Ceł.
We własnych firmach zaczęli nagminnie dawać kierowcom do podpisu nowy regulamin w którym jest wpisany ryczałt za nocleg i dieta wysokości ośmiu Euro.
Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców.
Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy.
Wydawać mogłoby się, że wraz z ogłoszeniem wyroku w przyszłym miesiącu przez Trybunał Konstytucyjny w kwestii ryczałtów za nocleg na korzyść kierowców, bo taki wyrok zapadnie, skończą się sposoby mataczenia przez firmy transportowe.
Niestety, nie skończą się !
Już dzisiaj wspomniane firmy opracowały nowy sposób uniknięcia w wypłacaniu kierowcom tego co im się należy.
Wprowadzili potrójną księgowość, dla Polskiego Urzędu Skarbowego, Niemieckiego Urzędu Celnego i Francuskiego Urzędu Kontroli Ceł.
We własnych firmach zaczęli nagminnie dawać kierowcom do podpisu nowy regulamin w którym jest wpisany ryczałt za nocleg i dieta wysokości ośmiu Euro.
Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców.
Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy.
~Koniec z okłamywaniem*.auto.m2m.net.pl
*.auto.m2m.net.pl
Posty (182)
visitors
9 lat temu | ty moze nie widzisz, ale prawo ekonomii widzi, wiec jestes na przegranej pozycji | |||
MarcinSE
9 lat temu | I jak tu nie szanować ksyzol... :) | |||
~kierus 9 lat temu | U mnie w firmie średnia za trzy miesiące to kwota 11, 500zł a w realu 230zł dniówka bez podstawy | |||
MarcinSE
9 lat temu | Ksyzol też mi dziadtrans z Ciebie... nie trzymasz za swoimi... :) :) :) | 1 | ||
~Prawda 9 lat temu | Głupiego głupi poklepują. Dzień jak co dzień. | |||
ksyzol
9 lat temu | Marcin- Trzymam ze swoimi. Nie rozumiem czemu ma służyć instruktaż założyciela wątku. Pewnie chodzi o to co zawsze czyli jakaś piz... a zamiast pilnować własnego nosa to wnika w interesy firmy tylko po to żeby jej zaszkodzić. Taka mentalność robola na każdym kroku. | 2 | ||
ksyzol
9 lat temu | Nooo... a założyciel wątku gdzie? Schował się i udaje że go nie ma. Kolejny standard forumowego przygłupa. | |||
Fro
9 lat temu | "Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy. " - lecz nie ukrywam że jest to fałszywe stwierdzenie - jeśli ktoś się nie godzi na jakieś warunki pracy to nie jest to kwestia zwolnienia tylko nie nawiązania umowy o pracę. Po to są mu przedstawiane zasady pracy w formie regulaminu aby wiedział wprost w jaki sposób kształtuje się jego praca. Pracodawca nie ma takich luksusów. | 2 | ||
~ksyzol 9 lat temu | a ty co... ? chowasz się bo boisz sie bana? | |||
ksyzol
9 lat temu | Nie kużwa, to było do Was. | |||
~Ł ysy 9 lat temu | Przygłupie maliniak, teraz jesteś koniec z kantowaniem? Kim jutro będziesz? Durniu, wyluzuj, utopisz się we własnym jadzie. Za moment będzie koniec z kaprysami szoferskich pajacyków. Ludziska redukują tabor nastawiając się na podniesienie zysku z jednostki transportowej. Na życzenie kierowców kierowcy trafią do kopania rowów. Bo co większość z was innego potrafi? | 1 | ||
~Ł ysy 9 lat temu | Dziadtransy, takie prymitywne chamy bez wykształcenia, a potrafią pokombinować tak, aby było dla nich korzystnie i zgodnie z prawem. To dranie. | 1 | ||
~Ł ysy 9 lat temu | Czyżby sprawdziła się moja teraz sprzed roku? Osiągneliśćie szczyt możliwości zarobkowych. Żadne pofukiwania tego nie zmienią. Już w tej chwili skazani jesteście tylko na polskiego przewoźnika. Na zachodzie " wycykali " was Bułgarzy i Rumunii. Pozostają sny o potędze i wylewanie jadu na etransport | |||
~ksyzol 9 lat temu | Nasuwa mi się cytat z Pasikowskiego- (Posiedzimy rok na bezrobociu to inaczej bedziemy gadać... ) | 1 | ||
~porch monkey 4 life 9 lat temu | Jestem już 6 rok na bezrobociu i normalnie gadam :) | |||
~zenek 9 lat temu | Prawda jest taka, ze Polscy kierowcy jezdza tylko za jedzeni | |||
~porch monkey 4 life 9 lat temu | I tyle co zaoszczędzą na toalecie w europie :) | |||
~zenek 9 lat temu | Za jedzenie, czyli diete w wysokosci 41 euro czechy 48np. Italia liczymy kraj docelowy zawsze. plus powinien byc 150% wyplacany ryczalt hotelowy i wynagrodzenie lacznie z nadgodzinami, a zazwyczaj bywa tak, ze przewoznik daje druga karte kierowcy, lub robi odcinke elektroniczna na pilota, badz w webascie czy radiu, magnes i bezpiecznik juz niemodny i gnaj ile masz sily. Na Polsce na odcince, a zachod na legalu. Druga karta od kogos kto PL lokalnie robi dla przewoznika i ani mysla o wyplacaniu podstawy. Polscy kierowcy w wiekszosci tylko za diete, czyli za jedzenie pracuja jak chinczycy i cala europa sie z nich smieje. Jak wytlumaczyc sytuacje w ktorej we 4 osobowka jechalismy do Polski z IT, jedna przerwa na wc i dwie na zmiane kierowcy, dojezdzamy po 17h do Pl a na granicy Polskiej 4 ciezarowki Nas mijaja w pojedynczej obsadzie i gnaja 92 ostro dalej... | |||
~zenek 9 lat temu | W it Nas mijaly i narzekaly, ze czas ich blokuje | |||
~zenek 9 lat temu | Dowiadywalismy sie w firmach transportowych owych przewoznikow dlaczego kierowcy przekraczaja czasy pracy dziennej jazdy, ich wynagrodzenie nie ma na to wplywu. Co sie okazalo kierowcy wcale noe dostawali diet, nie dostawali wynagrodzenia a tzw. Stawke kilometrowa, ktory to sposob wynagradzania kierowcow jest prawnie Zakazany!!! Tu jest wiekszy problem anizeli zanizanie stawek na jedzenie dla kierowcy za granica, czy tez w kraju. Sprawe przekraczania czasu jazdy latwo sprawdzic. Ustawcie sie z 3 kamerami na 3 granicach wloskich i za 14h z 3 kamerami na granicy Polskiej, tez 3 po szlaku wytypujcie. 70% ciezarowek zapewniam przekroczy czas jazdy kierowcy na tym odcinku. Bardzo prosto to sprawdzic i nie trzeba Boxow czytac | |||
~maro 9 lat temu | zenek dobrze się czujesz? | |||
~maro 9 lat temu | Brennero -Zgorzelec 9, 5 godziny, Arnoldstein-Gorzyczk i 8, 5 godz, a ty osobówka 14 godzin? Ha ha ha | |||
~zenek 9 lat temu | Nie kazdy pedzi na zlamanie karku 130/h | |||
~Rysiu777 9 lat temu | Zenek prawdę pisze - jakby kierowca dostawał dietę i ryczałt to pracę kończyły po 8h a że dziad placi za km to jedzie jak nakręcony | |||
~zenek 9 lat temu | Do Maro. To Prawda!!! Sam sprawdz! | |||
~maro 9 lat temu | zenek, pewnie że prawda, bo to żadem problem przejechać It-Pl w ciągu jednej zmiany. | |||
~maro 9 lat temu | zenek, pewnie za dużo dałeś w palnik w czasie tego powrotu z italii :-) | |||
~maro 9 lat temu | Rysiu jako szanujący się kierowca wracałby z italii przez 5dni. | |||
~Rysiu777 9 lat temu | Maro nie popadaj w skrajność - wracały aż wróci a nie 5dni i za km nie pracuje u dziadów | |||
~zenek 9 lat temu | Maro wytlumacz Mi w jaki sposob kierowca po 17h dalej moze jechac w pojedynczej obsadzie nie oszukujac. Dodam, ze pojazdy znajdowaly sie 100km przed granica Slovenska, kierowaly sie na przejscie Triest. Jedynym sensownym wytlumaczeniem jest zaszczucie kierowcow przez przedsiebiorstwo stawka kilometrowa |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.