ID: 207260
Nowy sposób firm transportowych na rozliczanie kierowców.
ID: 207260
ID: 207260
Wydawać mogłoby się, że wraz z ogłoszeniem wyroku w przyszłym miesiącu przez Trybunał Konstytucyjny w kwestii ryczałtów za nocleg na korzyść kierowców, bo taki wyrok zapadnie, skończą się sposoby mataczenia przez firmy transportowe.
Niestety, nie skończą się !
Już dzisiaj wspomniane firmy opracowały nowy sposób uniknięcia w wypłacaniu kierowcom tego co im się należy.
Wprowadzili potrójną księgowość, dla Polskiego Urzędu Skarbowego, Niemieckiego Urzędu Celnego i Francuskiego Urzędu Kontroli Ceł.
We własnych firmach zaczęli nagminnie dawać kierowcom do podpisu nowy regulamin w którym jest wpisany ryczałt za nocleg i dieta wysokości ośmiu Euro.
Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców.
Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy.
Wydawać mogłoby się, że wraz z ogłoszeniem wyroku w przyszłym miesiącu przez Trybunał Konstytucyjny w kwestii ryczałtów za nocleg na korzyść kierowców, bo taki wyrok zapadnie, skończą się sposoby mataczenia przez firmy transportowe.
Niestety, nie skończą się !
Już dzisiaj wspomniane firmy opracowały nowy sposób uniknięcia w wypłacaniu kierowcom tego co im się należy.
Wprowadzili potrójną księgowość, dla Polskiego Urzędu Skarbowego, Niemieckiego Urzędu Celnego i Francuskiego Urzędu Kontroli Ceł.
We własnych firmach zaczęli nagminnie dawać kierowcom do podpisu nowy regulamin w którym jest wpisany ryczałt za nocleg i dieta wysokości ośmiu Euro.
Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców.
Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy.
~Koniec z okłamywaniem*.auto.m2m.net.pl
*.auto.m2m.net.pl
Posty (182)
~Ambrozy | Rysiu z Zenkiem też jest przekonany, że ten jego tir zarabia samym faktem umieszczenia w nim kierowcy, nie musi jechać, a zarabia miliuny. | 1 | ||
ese
| ~Rysiu777 2016-10-1 8 00:08:37 Zenek prawdę pisze - jakby kierowca dostawał dietę i ryczałt to pracę kończyły po 8h a że dziad placi za km to jedzie jak nakręcony"- Jak to chciwość odbiera rozum! Gdy sie może więcej zarobić, to wszystko w kąt i do przodu. | 1 | ||
~zenek | TIR-ami juz Polskie spedycje raczej nie przewoza towarow od czasu kiedy Rosje sa zakazy i powstala Unia Europejska. | 2 | ||
~Ambrozy | Heh, specjalnie użyłem tego tira żebyś mógł się wykazać i nie zawiodłem się. | 1 | ||
ese
| Jest to niezgodne z prawem, ale mając przykład na ryczałcie to wyjaśnienie tego kantu zajmie znowu kilka lub kilkanaście lat. Co daje nieuczciwym firmom następne lata na ich mataczenia wynagrodzeniach kierowców. Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu i wtedy należy mu się ryczał i dieta wg. Rozporządzenia zamieszczonego w Monitorze Polskim. Lecz nie ukrywam, że taki kierowca zostanie najprawdopodobniej szybko zwolniony z pracy. ~Koniec z okłamywaniem 1. Chłop się marnuje! Od razu widzi, że "jest to niezgodne z prawem" i wie, że sądy i wszelkie powołane do tego instytucje będą sie tym zajmować kilkanaście lat. A przecież by wystarczyło gdyby Jego zapytały i mają wykładnię od ręki! 2. ".. Jedynie co może zrobić kierowca, to nie podpisać nowego regulaminu.. " - Nie ma obowiązku podpisywania czegokolwiek. Włącznie z umową o pracę gdy się ona nie podoba | 2 | ||
ese
| 2016-10-17 14:01:09 Jest trzecia opcja, nie podpisać. Wszystkich nie zwolnią.. "- No! I to jest wyjście! A znając legendarne zgranie polskich kierowców skuteczne będzie (chyba) na pewno | 1 | ||
~zenek | Na to jest prosty sposob, kazda zlotowka wplacana na konto oddzielne pracownika z dokladnym opisem Dieta, ryczalt hotelowy, wynagrodzenie, nadgodziny, urlop, nagroda za dobra prace. Dziwie sie, ze Niemcy na to jeszcze nie wpadli. Utworzyc na stacjach przy granicach i w portach oddzialy bankow w ktorych pracownik pracujacy na terenie Niemiec mialby 4 dni na utworzenie takiego konta bez oplat i tam pracodawca zobligowany byl wplacac wynagrodzenie za prace w tym kraju, | |||
ese
| ~koniec z kantowaniem ! 2016-10-17 18:34:08 (... ) Flo, bardzo się mylisz. Pracodawca nie pozbędzie się tego pracownika za niepodpisanie nowego regulaminu, bo by miał zaraz Sąd Pracy na głowie lecz za byle co innego i to bardzo szybko. "- Sąd pracy itd. to zdaje się, że miałby dopuszczając do pracy kierowcę, który stosownych dokumentów nie podpisał, warunki pracy akceptując. | 1 | ||
~zenek | Jest taki kraj Dania. Tam 3% tranzakcji odbywa sie gotowkowo. Zakazac firmom transportowym platnosci gotowkowych. Po problemie | |||
ese
| A firmom budowlanym też? | |||
~Ł ysy | Czytam wypociny Panuf Kieroffcuf i znajduję a*alogię. Identyczny cyrk jak w relacjach pan-chłop z czworaków. Zimą i wiosną cham miły, wręcz wchodzący w pański tylek. W okresie żniw metamorfoza. Kapryśny, wręcz bezczelny, robiący łaskę na każdym kroku. Rysio, masz syndrom chama z czworaków. Mam nadzieję, że zrozumiałeś o czym piszę. | 2 | ||
~Ł ysy | Boże, te durne kmiotki wierzą w parkingowe tezy. Jedna z nich mówi wprost, firma jest dla pracownika, zysk szefa jest czymś pobocznym. Pajacyki, firmy są nasze, to nam mają przynosić zysk. Jak przestanie się opłacać, zwiniemy " biznesa", a was na bruk. Tak jest zmajstrowany ten świat. Z drugiej strony, bez pracowników firma istnieć nie może. Ale na jakiego wała problematyczni pracownicy? Jaki sens jest w utrzymywaniu wiecznie niezadowolonych gigusi, na każdym kroku robiącym laskę? Won, won, won. Nie ma ludzi niezastąpionych. | |||
~Ł ysy | Co do regulaminów i umów, jak kolesiowi nie pasują warunki pracy i płacy wypad. Nie ma przymusu pracy. Stado etransportowych przygłupów na siłę chce wylansować tezę o konieczności tolerowania każdego pajacą z uprawnieniami kierowcy. Przygłupy zapominają, że firma na przynosić zysk, a czy pajace, dla przykładu Rysio czy szmata wypracują przysłowiową złotówkę? Szczekajcie dalej chłopaki, może kilku prymitywnych, ociężałych umysłowo szefów kupi wasze bajki. | 1 | ||
~Wielki Szu | Kolega l ysy dobrze pisze tyle ze zle zeby sklada przy owym pisaniu. Kolego l ysy dla ciebie jako dziadtransa zysk musi byc na poziomie 60% na zachodzie wystarczy 5%. Tym sie rozni polski kmiot o porzadnego zachodniego szefa | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Dobrze prawisz. Tak kombinuje, aby zysk był jak największy. To oczywiste, niby dlaczego miałbym schodzić do poziomu nieudaczników wykazujących zysk na poziomie 5%? A tobie chłopczyku wara do zysku szefa. | 1 | ||
~Ł ysy | Myślenie przygłupa; szef powinien zainwestować min pól bańki z Vatem dając siedem-osiem klocków pracownikowi, samemu zadowalając się kwotą 2-5 tyś zł. Typowe myślenie idioty. | 1 | ||
~Ł ysy | Chyba zaczyna robić się ciasno na rynku pracy. Kupa samochodów stoi i już nie wróci na rynek, bo wreszcie dociera do pustych przewoźniczych głów stara prawda. Małe jest piękne. Lepiej być małym przewoźnikiem i zarabiać niż wielkim przekładającym kasiorę z kieszeni do kieszeni, aby w końcu i tak ją wydać. Skutkiem tych działań jest wiatr w kieszeni, pustka na koncie. Wschodnia konkurencja zrobiła swoje. Tysiące kierowców zza wschodniej granicy zastępują polskich mistrzów kierownicy. Na zachodzie polskiego przewoźnika wypiera bałkański przewoźnik. To tyle. Przewiduję większą ilość jadu lejącą się z rozżalonych ryjów roszczeniowców. Tak trzymać chłopaki. Bierzcie przykład z Rysia i szmaty. | 2 | ||
~Ł ysy | Zapomniałem, pożyjemy zobaczymy. | |||
~Ł ysy | Teza szmaty; " cza" zostawić dziadowi 5% zysku, a reszta do kieszonki Pana Kieroffcy. Odważna teza. | 1 | ||
~porch monkey 4 life | Łysy jestem w Łodzi, masz jakąś pracę dla mnie :) | |||
~Wielki Szu | Czeba pisac siwi do l ysego. Tyle ze juz odpowiednie pisma poszly do zusu inspekcji pracu i US. Czekaj l ysy na kontrole. | |||
~Wielki Szu | Juz kilka odpowiednich instytucji i urzedow poskromilo lysego z mojego poreczenia. | -2 | ||
capri
| To trzeba być wszechstronnym: na jednych wątkach pisywać o tym, jak się kradnie, na innych o tym, jak się pasożytuje, a tu... a tu, że się "z poręczenia" instytucje do poskramiania firm wysyła. Pogratulować dobrego samopoczucia. | 2 | ||
~porch monkey 4 life | Byliście na proteście w Łodzi | |||
jacek-kuba
| łysy teoretyk na wolności? dalej kreuje tezy, że ukraińcy nas wykończą, że kierowcy na dniach będą szukać roboty, że aut przybywa ale pracujących jest coraz mniej, że wy6nagrodzebia spadają? Jedyne co nie ma granic -To głupota | |||
jacek-kuba
| parch o co protestowałeś? co jeden to lepszy-jednym słowy elita polskich przewoźników | |||
~Wielki Szu | Kolega L ysy zbiera wszystkie kwity. Wizyta odpowiednich instancji na horyzoncie. Nie chwalac sie -wszystko z mojej poreki. Tak panie l ysy. Pieski i koty nie pomogly. Urzednikow trzeba bylo wpuscic na klepisko. | -1 | ||
~Rysiek777 | a ja się zastanawiam gdzie kierowcy mają jaja i kiedy znajdą sposób na zmuszenie firm transportowych do godnej płacy? bo ciągle tylko wszędzie można przeczytać że firmy mają na coś sposób | |||
g-a
| Rysiu, zmień zawód. Zostań literatem. Fajne bajki piszesz. | |||
~Wielki Szu | Trzeba ryc pod dzidtransami. Wazna jest praca u podstaw. Dziad nie powinien znac dnia ani godziny. Wytaczac im procesy nasylac kontrole. Nie dawac chwili spokoju. Meczyc ich. Juz cienko pierdza. Odrobina cierpliwosci i bedziemy spiewac rekwiem ku ich pamieci. | -2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.