ID: 206523
Pilnie poszukuję pracy. Kierowca c, e adr, książeczka sanepid
ID: 206523
ID: 206523
Właśnie umieściłem swoje ogłoszenie w dziale - Poszukujący pracy. Uprzednio przewidując dużą ilość telefonów zaopatrzyłem się w dodatkową kartę sim z innym numerem telefonu. Rzeczywistość jednak przerosła moje oczekiwania. Telefon był bez żadnych przenośni zwyczajnie gorący a na końcu się rozładował.
Takie czasy nastały dla Panów Kierowców że to dziś dziady wiszą na ich płotach. Wnioski i komentarze pozostawiam dla szanownych czytelników.
Właśnie umieściłem swoje ogłoszenie w dziale - Poszukujący pracy. Uprzednio przewidując dużą ilość telefonów zaopatrzyłem się w dodatkową kartę sim z innym numerem telefonu. Rzeczywistość jednak przerosła moje oczekiwania. Telefon był bez żadnych przenośni zwyczajnie gorący a na końcu się rozładował.
Takie czasy nastały dla Panów Kierowców że to dziś dziady wiszą na ich płotach. Wnioski i komentarze pozostawiam dla szanownych czytelników.
Posty (81)
~Wielki Szu | Jako autor watku pragne podziekowac kolegom- szoferom. Okazuje sie ze kierowcy poteafia sie lepiej wyslowic od dziadtransow w gumofilcach rodem z chlewni stajni czy obor. Osobiscie sam pamietam czasy pogardy ze strony chlewniakow w gumofilcach. Dzis czasy sie zmienily a epoka hegemoni polskiego dziada powoli przemija. A l ysy to moze jedynie kosic pokrzywy wkolo swoich renat i mierzyc poziom ropy kijem od szczotki. | |||
ese
| Trochę głupio gdy inteligentny, błyskotliwy i wykształcony człowiek musi pracować i nieuka który nie potrafi zdania złożyć. I nic właściwie nie potrafi. Trudno nie zadać sobie pytania, dlaczego tak jest. Czym ten nieuk nad tym drugim góruje, co ma, czego tamten nie posiada? | 1 | ||
~Wielki Szu | Kolego ese. Fakty mowia co innego Ludzie nie chca juz pracowac na chlewniakow w walonkach. Odczarowywanie rzeczywistosci niewiele pomaga. Dziadtransy sami sobie na to zasluzyli. Dodam ze w najblizszym czasie transportowcy -przerzutowcy zostana znacznie zredukowani. Wiekszosc z nich rzuci sie na inne kierunki. Prawdopodobnie bedzie wtedy jatka kosmiczna. Wszystkie dziaftransy skocza sobie do gardel jak hieny. Juz obserwujemy to zjawisko. A panowie kierowcy pojda pracowac na zachod gdyz rynek nie znosi prozni. | -1 | ||
~peter | łysy a znasz jakies dobre polskie firmy? wszedzie dobrze gdzie nas nie ma a prawda taka wszedzie ten sam akordowy syf od km wiatru frachtu itd. za najnizsza krajowa | |||
~peter | a i glupkow jezdzacych po 3-4 tygodnie w trasie za 4 tysiace coraz mniej | |||
~sid | peter to idz tam gdzie cie nie ma | |||
~porch monkey 4 life | Trzeba tak zrobić znowu, ogłoszenie szukam pracy. Tylko nagrać i wrzucić youtube :) | |||
~pepik | Zmieniło się, firmy które dobrze płacą i chcą powiększyć tabor, najpierw szukają kierowcy. Potem zamawiają nówkę ciągnik. Oczywiście nie każdy tam może się załapać. Ale to jeszcze nie Norwegia, tam kierowca decyduje o wyposażeniu dodatkowym z mikrofalą, ekspresem do kawy, tv, włącznie. | |||
eddie
| Łysy nie obrażaj ludzi na zmywaku bo zamknięcie się na kilka tygodni w budzie jest bardziej uragajace ludzkiej godności twoi pracownicy są gorzej traktowani niż niewolnicy pomimo tego że pracuja u Polaka nie mogą swobodnie decydować swoim czasem. A do tych na zachodzie nie podziękuj bo oni żyją tam godnie i na takich zasadach i warunkach i których Ty tylko możesz sobie pomarzyć | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Ci kierowcy, którzy rzekomo mają pójść pracować na zachód idą już 10 lat i jakoś dojść nie mogą. Zmień bajkę pajacu. | 2 | ||
~K. | E tam panowie Dzis brakuje kierowców to sie podniecacie jak niewiadomo co. Za chwile firmy przestaną inwestować w nowe sprzęty, z powodu braku kierowców, i wrócimy do dobrze wam znanego braku pracy dla przeciętniaków. A umówmy się, 20% kierowców to osoby które będą pierwsze na liście do zwolnienia kiedy tylko zmniejszy się ilość sprzętu w firmach bo po prostu się do tej pracy srednio nadają. I znów wypłaty zaczną pikowac w dół bo zaczniecie sie licytowac który za mniej pojedzie. Jak co cztery lata 2004, 2008, 2012... . nic nowego, raz w jedną raz w drugą stronę :) Nie ma się co smiac z cudzego nieszczęścia, bo jest takie mądre przysłowie "uważaj czyje palce dzis depczesz, bo mogą być przymocowane do * którą jutro będziesz musiał całować" Siedzici e w tej samej taczce do właściciele firm. Tyle tylko ze oni są od was odważniejsi i prowadzą dzialalnosc a wy jesteście tylko li i wyłącznie kierowcami, trybikiem ważnym, to prawda, ale nie niezastępowalnym. I o ile bez właściciela firmy tej konkretne firmy nie będzie, to bez kierowcy będzie inny kierowca i się firma całkiem nie załamie ; ) Znać swoje miejsce w szeregu warto :) | 2 | ||
~pepik | K mylisz się, właśnie załatwiłem koledze robotę. Kolega bez nałogów, nie zmienia roboty co chwilę. Szef od razu zgodził się go przyjąć, zamówił nowy ciągnik ze wszystkimi bajerami, klima postojowa, nawigacja fabryczna, full opcja. Kolega już wystartował, praca w bardzo długich kółkach. Zarobi 7500-8000 tyś. Będzie w domu co 2 tygodnie, w jedna stronę tydzień się jedzie. Nie wy to inny przewoźnik zrobi tą robotę, nie koniecznie polski, więc nie strasz zwolnieniami, to raczej wy zostaniecie z niesprzedawalnym sprzętem, firmy zachodnie tego nie kupią. | -2 | ||
ksyzol
| pepik-Jesteś tak samo wiarygodny jak założyciel tego wątku. | 1 | ||
~pepik | Oczywiście, jedyny guru tego forum to Łysy-ksyzol. A twoja opinie to mam głęboko w czarnej d. Płaczcie dalej. A inni w tym czasie się rozwijają. | |||
ksyzol
| ( właśnie załatwiłem koledze robotę. Kolega bez nałogów, nie zmienia roboty co chwilę. Szef od razu zgodził się go przyjąć, zamówił nowy ciągnik ze wszystkimi bajerami, klima postojowa, nawigacja fabryczna, full opcja. Kolega już wystartował) Ostro dynamicznie ryzyk-fizyk... nie ma co się pier... ć. | |||
~K. | pepik - nie zrozumiałeś mnie :) 2004 - buuum na rynku transportowym, miliony nowych ciężarówek, kazdy kto umie jeździć dostaje prace 2008 - zaczyna się kryzys, ilość ciężarówek sie nie zwiększa, ilość kierowców owszem więc płace trochę się stabilizują a w niektórych miejscach spadają 2012 - znów zaczyna się ożywienie, ilość cięzarówek znów się zaczyna zwiększać, dodając do tego zmiany w prawach jazdy, koszty kursów itd zmniejsza się ilość kierowców na rynku, płace zaczynają dość szybko rosnąć... 2016 - czyżbysmy byli na szczycie - kierowcy się skończyli, teraz firmy jak sam zauważyleś, muszą najpierw znaleźć szofera a potem dobrać sprzęt więc, tempo zakupów nowych pojazdów zaraz spadnie (nowych sztuk w firmie, nie wymian starego żelaza) więc za rok dwa sytuacja rynkowa się ustabilizuje i ani nie będzie jak teraz 1400 ogłoszeń dam pracę vs. 400 ogłoszeń szukam pracy tylko mniej więcej znów po równo :) młodzi zaraz usłyszą że robota na tirach to 8 tysięcy za miesiąc, więc koszty zrobienia kursu ktore kiedys wynosiły trzymiesięczną pensję tearz zmniejszą się do jednomiesięcznej pensji, wiec ci zaczną robić papiery, wiec potem będą chcieli jeździć, kto weźmie nowego do przyczuenia za 100% pensji, wiadomo ze nikt, wiec ci stawka rynkowa zacznie spadać... i tak w koło macieju - kapitalizm i prawo popytu i podaży, ze wszystkim tak jest. przykład - miejsce w ktorym nie ma kiosku ruchu, nagle staje jeden, i ma mega zyski, to za chwile mu sie trzy inne obok otworzą 'bo przecież temu tu idzie dobrze', i ten pierwszy juz mega zysków nie ma, za to wszystkie cztery ciągną brzuchem po ziemi, ze dwa umrą, i tym dwóm które zostaną zaczyna się znów jako tako powodzić, no to przychodzi dwóch nowych niedoświadczonych, i znów wszystkie cztery zaczynają ledwo żyć... i tak dalej i tak dalej ; ) w transporcie to esencja tego co sie dzieje... jak jest dobrze na rynku to zaraz wchodzą w to nowi 'janusze biznesu' bez kalkulatorów, i zaczyna się robić gorzej, potem janusze bankurutą, a na ich miejsce wchodzą nowi... i tak dalej i tak dalej, sam przeciez wiesz i widzisz ; ) 2020 - zobaczymy co przyniesie ; ) | 2 | ||
~pepik | Ostro dynamicznie ryzyk-fizyk... nie ma co się pier... ć. żadnego ryzyka, kolega pracował ze mną w 2 firmach, znam go dobrze. Zadzwonił do mnie że szuka roboty, bo dziad u którego pracuje zalega mu za 3 miesiące z kasą i cyka po parę groszy. | |||
ksyzol
| pepik tak sobie pierdxieli, takie bajoparkingowe. | 1 | ||
ksyzol
| K- (2016 - czyżbysmy byli na szczycie - kierowcy się skończyli, teraz firmy jak sam zauważyleś, muszą najpierw znaleźć szofera a potem dobrać sprzęt więc, ) Tu Cię grubo poniosło... | 1 | ||
~K. | Niby z czym? Kierowców masz mało, dyktujesz cenę ile chcesz zarabiać i tyle dostajesz... żyć nie umierać ; ) | |||
ksyzol
| K-Dobrze piszesz ale to dyktowanie warunków to bajki. Fakt, sporo małych firm przeinwestowało a raczej przesadziło z leasingowaniem, to trafi pod młotek razem z kierowcami. | 1 | ||
eddie
| Pewnie że wczoraj było lepiej. Kiedyś było więcej kierowców i więcej zarabiali teraz jest mniej i mniej im płaca to jakim cudem kierowcy coraz bardziej się bogaca i przebierają w ofertach Dziwne że w słowach to kiedyś było lepiej a w czynach to widać że to teraz jest lepiej tylko żeby nie pomyśleli ze jest mi zbyt dobrze to będę pro forma narzekał a nóż ktoś mi dołoży | |||
MarcinSE
| :) :) cienki bolek, cienki bolek, cienki bolek, ku*del, cienki bolek, cienki bolek, jad z pyska, cienki bolek, cienki bolek, polski tłuk, cienki bolek, głupi ćwok, cienki bolek, cienias, ulewasz jad z ryja, cienki bolek... aa jeszcze - zastanawiam się co robi na forum i zgrywania milionera na święta... No to się znów poplakalem ze śmiechu... - to jest tak zwany "Lysy mirror monologue"... Łysy a jest tyle ciekawych tematów. transportowych o których można porozmawiać a ciebie boli- nie dość, że wyjechali to jeszcze mają internet, pracę, ciepłą wodę, baa milionerów zgrywają-jak oni śmią :) :) :) Tyś się mamie udał chłopaku :) :) Łysy, ja też cię lubię mimo twej całej antypati :) :) | -1 | ||
~Ł ysy | etransport jest jedynym miejscem, w którym" kierowca dyktuje ile chce zarabiać ". Fantazja nie zna granic. | 1 | ||
~Ł ysy | Ciekawe kiedy do szoferskich głów dotrze przykra prawda. Co piąty kierowca będzie zmuszony pożegnać się z zawodem. Powoli spadają z rynku samochody. Za moment spadną i kierowcy. Te samą robotę wykona 80% obecnego taboru, | 1 | ||
~ksyzol | Tak już jest kużwa u mnie dlatego nie śmigam. | |||
~ksyzol | Raczej na razie nie mam zamiaru tego typu rzeczy :) | |||
MarcinSE
| Hmmm - bardzo ciekawa teoria... i nie powiem mi się podoba :) No bo skoro na dziś nie możemy się wyrobić z tym taborem który jest to jeśli "spadnie " 20% to trzeba będzie zatrudnić więcej kierowców by nadgonili jazdą na np jednym aucie co przełoży się na lżejsza pracę obecnych... Ech marzenia :) | |||
~Wielki Szu | Cala zachodnia Europa z lekiem spoglada na polskiego gumofilca. Ten tylko czolo marszczy a Niemiec czy Francuz juz galotami trzesie. To jest pytanie. Czy polski dziad zredukuje tabor? Dziady !!! Nie wezmiecie zlomow wy to wezmie kto inny. Zachod czeka na dobrego polskiego szofera. | |||
~kiero | Niemcy i Francja żeby ulżyć polskim biednym pracodawcom zamierzają stworzyć bazę pracowników delegowanych. Celem jest wyeliminowanie oszustw. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.