ID: 205845
Aktualne zarobki w Niemczech - porównanie
ID: 205845
ID: 205845
Co proponują niemieccy szefowie polskim kierowca z komunikatywnym niemieckim i bez doświadczenia. Zdałem prawko w DE w marcu, jeździłem kilka miesięcy z HDSem ale praca po budowach mnie zmęczyła, woziłem głownie kontenery biurowe lub sanitarne ale tez rusztowania czy wywoziłem na śmietnik betonowe klocki ważące po 8ton. Postanowiłem zmienic prace. W zeszłym tygodniu odbyłem około 20 rozmów o prace. Mimo braku doświadczenia kierowcy każda firma chciała mnie przyjąć do pracy i tutaj przedstawiam wam warunki jakie proponowali.
Kierowca w Dascher, Kuhne & Nagel czy burspeed 2200 brutto plus 12 8364; diety u Niemca u Polaka ktory ma tam auta z tylko podstawowym niemieckim 2000 + 12 dzien, firmy z kontenerami każda jedna 2000 + 12 dzien, kierowca z HDSem (ja tyle miałem) 25008364; plus 68364; dzien, 7. 5 tony w Impex 1950+128364; dzien wszystko wokół komina. Za wyjazdy: wożenie sattelzugmaschine lub gliderzug drewna w jednym tygodniu 2x spanie w aucie w drugim 3x i tak na zmianę, weekend zawsze wolny Widziałem wszystkie abrechnungs z tego roku kierowcy ktory odchodzi ma emeryturę najmniejszy 2600 największy 3300 plus diety 12/24, jazda w lini Hamburg lubeck ze słodyczami i spanie w aucie 3x w tygodniu 22008364; plus diety 12/24, jazda na lince z coca colą Hamburg Berlin wolne weekendy i w domu śpisz tylko ze środy na czwartek 2500 + diety 12/24 i ja wybrałem te firmę ale będę jeździł. 15t lub 24t wokół komina za 2 stówki mniej, zaczynam od 01. 10 znaczy od 04. 10 bo tam długi weekend jest. To kilka ofert z rozmów na jakich byłem ostatnio.
Moze opiszecie aktualne zarobki w innych rejonach Niemiec. Porównamy roznice. Koszty życia sa oczywiscie tez ważne a Hamburg pod tym względem statystycznie jest po Monachium najdroższym miastem w DE.
Jak ktos szuka w tym rejonie pracy to moge podac namiary na te firmy
Co proponują niemieccy szefowie polskim kierowca z komunikatywnym niemieckim i bez doświadczenia. Zdałem prawko w DE w marcu, jeździłem kilka miesięcy z HDSem ale praca po budowach mnie zmęczyła, woziłem głownie kontenery biurowe lub sanitarne ale tez rusztowania czy wywoziłem na śmietnik betonowe klocki ważące po 8ton. Postanowiłem zmienic prace. W zeszłym tygodniu odbyłem około 20 rozmów o prace. Mimo braku doświadczenia kierowcy każda firma chciała mnie przyjąć do pracy i tutaj przedstawiam wam warunki jakie proponowali.
Kierowca w Dascher, Kuhne & Nagel czy burspeed 2200 brutto plus 12 8364; diety u Niemca u Polaka ktory ma tam auta z tylko podstawowym niemieckim 2000 + 12 dzien, firmy z kontenerami każda jedna 2000 + 12 dzien, kierowca z HDSem (ja tyle miałem) 25008364; plus 68364; dzien, 7. 5 tony w Impex 1950+128364; dzien wszystko wokół komina. Za wyjazdy: wożenie sattelzugmaschine lub gliderzug drewna w jednym tygodniu 2x spanie w aucie w drugim 3x i tak na zmianę, weekend zawsze wolny Widziałem wszystkie abrechnungs z tego roku kierowcy ktory odchodzi ma emeryturę najmniejszy 2600 największy 3300 plus diety 12/24, jazda w lini Hamburg lubeck ze słodyczami i spanie w aucie 3x w tygodniu 22008364; plus diety 12/24, jazda na lince z coca colą Hamburg Berlin wolne weekendy i w domu śpisz tylko ze środy na czwartek 2500 + diety 12/24 i ja wybrałem te firmę ale będę jeździł. 15t lub 24t wokół komina za 2 stówki mniej, zaczynam od 01. 10 znaczy od 04. 10 bo tam długi weekend jest. To kilka ofert z rozmów na jakich byłem ostatnio.
Moze opiszecie aktualne zarobki w innych rejonach Niemiec. Porównamy roznice. Koszty życia sa oczywiscie tez ważne a Hamburg pod tym względem statystycznie jest po Monachium najdroższym miastem w DE.
Jak ktos szuka w tym rejonie pracy to moge podac namiary na te firmy
Posty (124)
ksyzol
| 2016-09-20 18:33:12 Ksyzol Wla snie chodzi o to ze on wcale nie jest faworyzowany na zachodzie jak w Polsce, Kajus- Wiem że /TAM/ faworyzowany nie jest ale /TU/ ciągle funkcjonuje pojęcie że /TEN/ zawód jest ponad inne. | |||
~Zakręcony | ksyzol... skąd te pojęcie, że zawód kierowcy jest ponad inne? Czy chodzi o kwestię tego, że tylko w tym zawodzie możesz pracować 24 na godzinę? | |||
~Zakręcony | ... na dobę | |||
Kajus
| Na zachodzie nie jest | |||
Kajus
| A w Polsce jest "Faworyzowany" finansowo | |||
Kajus
| Kiero w DE na międzynarodówce zarobi w okolicy średniej niemieckiej krajowej a w Polsce wyciągnie 2 polskie średnie. Fakt pomijania opłat do ZUSu i US przez dziadtransy pomijam. | |||
~Zakręcony | Kajus... takich rzeczy nie powinno sie pomijać. Patrząc matematycznie to już na urlopie jesteś dużo do tyłu nie wspominając o grypie i ewentualnych wypadkach o które w tym zawodzie łatwo. Nadto polski kierowca nigdzie nie wyciągnie za pracę podobną do tej, którą opisujesz więcej niż 3000zł (brutto). Jeżeli się mylę, to proszę o komentarze. | |||
ksyzol
| Zakręcony- Patrząc mętnym wzrokiem robola to kierowca zawsze jest w plecy. Patrząc matematycznie to 90000zł. rocznie jest ponad 40000zł. rocznie. | |||
~Zakręcony | ksyzol... nie denerwuj się. Zaczynamy liczyć. | |||
ksyzol
| Absolutnie nie chciałbym urazić tych którzy śweitnie odnajdują się w tym zawodzie, czyli niestety tą mniejszość. | |||
~Zakręcony | ksyzol... to jest portal kierowców, czyli informacje tu dostępne są przeznaczone dla tych właśnie. Nie rozumiem dlaczego są ściemy w zarobkach? | |||
~Zakręcony | ... ściemy prowadzące do bardzo dużego zaniżania zarobków kierowców zawodowych. | |||
ksyzol
| Nie portal kierowców... - to jest forum etransport. pl Pytanie dlaczego są ściemy w zarobkach to już nie do mnie. | |||
Kajus
| Pomału. Prace opisałem kiero międzynarodowego i to jego porównanie było do średnich krajowych wiec o jakich 3 tysiącach i to brutto piszesz jak ja co chwile czytam ze poniżej 6 to sie nie wsiada. Zdaje sobie sprawę co to wypłata a co diety i wiem jak wyglada kasa na urlop święta czy za chorobowe, wiekszosc omija te fakty zreszta podałem je w poście wyżej. Druga sprawa to jaka ściema z wypłatami? To do mnie? Juz opisałem ze do każdej wstawionej tu informacji podam numer telefonu i można się dowiedzieć co i jak. Raz ze mało raz ze dużo i ściema. Nie rozumiem. Co do dużo ŁOJRO to w Glinde pod Hamburgiem jest hurtownia gdzie handlują chińskim/mongolskim/ tajskim żarciem za 9h dają 2700 a za 10h dziennie dają 3000 E brutto. Wozi się głownie mrożonki, załadunek na chłodni, w ręce *zi i jeszcze trzeba po piwnicach ze skrzynkami biegać bo skośnooki tam ma właśnie magazyn. Ale kasa gra. Firma wabi się jak dobrze pamietam Divido. | |||
~Maciu | Witam podaj namiary na ta firmę od Coli :)... Bede wdzieczny. | |||
~Maciu | Smigam chlodnia w Berlinie chętnie zmieniłbym prace, deutsch komunikativ. | |||
~Zakręcony | Kajus... w polskim grajdołku jest wielu takich, którym wydaje się, że wszystko co im daje boss do ręki, to ich wypłata. To, że po drodze muszą wykupić myto, winiety itp. to już jest nieistotne. Ci ludzie są najczęściej po szybkich kursach (makrela też takie coś szykuje dla przybyłych) i nie rozumieją podstaw wynagradzania pracowników. W związku z powyższym szóstka z przodu jest mocno przesadzoną wartością. Realne, maksymalne zarobki to około 3tyś. zł i to w rzadkich wypadkach. | |||
~Wojtek | Czy ktoś mi powie ile wnosi dieta w niemieckiej firmie jadąc do Hiszpanii i Włoch? | |||
~Zakręcony | s://www. bag. bund. de/DE/Home/home_node . html Na tej stronie znajdziesz wiele rzeczy. | |||
Kajus
| Maciu miejsce w "coli" było jedno. Przygarnąłem je. Wczoraj dostałem umowie w piatek jestem umówiony na podpisanie. Wejdź na truckerboerse. net indeed. de kimeta. de itp i tam poszukaj podobnej. 3 koła na międzynarodówce? Chyba nie. Wiem ze te ich 6 to żadne 6 jak sie w rozrachunku rocznym to podzieli no ale mysle ze te 5 powinno wyjsć. No chyba ze po drodze przez przypadek ze 3 miechy na zasiłku za 500zł sie było. | |||
Kajus
| Moze nie do końca oferta w Niemczech ale Duńskie firmy poszukują w DE kierowców. Płaca z dodatkami ok 31000 DKK co w przeliczeniu na złotówki daje prawie 18tys zł. Link do, przykładowego ogłoszenia s://www. ebay-kleinanzeigen. de/s-anzeige/wir-suc hen-lkw-fahrer-in-da enemark/525033753-24 7-9438 | |||
~boa dupczyciel | To adres do zarobków brutto, całe Niemcy. ://www. lkw-fahrer-jobs. de/images/Gehalt-LKW -Fahrer-Deutschland- Staedtevergleich-700 px. jpg. Diety w Niemczech, w transporcie nie są obowiązkowe, jest to sprawa umowna między pracodawcą a pracownikiem | |||
~Pan Kierowca | a jakie zarobki w firmie ALBLAS fajne mają auta ) | |||
~sid | to trza by niemieckiego szeffa zapytac co proponuje... | |||
~sid | -ale faktem jest ze niemieckie szefy nie maja w kogo robic. ponoc merkel ma arabom prawka pokupowac i prosic by laskawie prace podjeli | |||
ese
| ~sid 2016-09-24 12:31:32 to trza by niemieckiego szeffa zapytac co proponuje... "- Błąd podstawowy. Trza by niemieckiemu szefowi zaproponować za ile możemy sie zgodzić u niego pracować. | |||
~sid | -tylko jak mu to zaproponowac jak on glab polskiej mowy nie na... che che che | |||
~sid | nie zna mialo byc | |||
ese
| No fakt.. Tu problem | |||
~sid | wielki sieff a jezaka swego potencjalnego pracownika niezna... tylko jak sie do noego mowi to ten odpowiada ze tylko sch, st. [ sz, szt ] ] slyszy i nic nie pojmuje |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.