ID: 205799
Francja nieugięta
ID: 205799
ID: 205799
Pomimo wytknięcia uchybień przez Komisję Europejską, w ubiegły czwartek francuski Minister Transportu Alain Vidal oświadczył, że podtrzymuje swoje „zdecydowane stanowisko” w zakresie zasadności wprowadzenia płacy minimalnej dla kierowców wykonujących transport międzynarodowy.
Pomimo wytknięcia uchybień przez Komisję Europejską, w ubiegły czwartek francuski Minister Transportu Alain Vidal oświadczył, że podtrzymuje swoje „zdecydowane stanowisko” w zakresie zasadności wprowadzenia płacy minimalnej dla kierowców wykonujących transport międzynarodowy.
~etransport.pl
Posty (45)
~Tołdi | szczególnie ci po podstawówce... | |||
~Tołdi | ://40ton. net/uchodzcy-syrii-z asiada-kierownicami- niemieckich-ciezarow ek-angela-merkel-juz -caly-plan/ | |||
g-a
| Tołdi - ten plan to przypomina "genialne" plany Murgrabiego z serialu "Janosik" :-) | |||
~Tołdi | To, że ten plan nie wypali, tak samo jak nie wypala do tej pory integracja uchodźców to pewne. Ale ja się bardziej boję wszelkich kolejnych pomysłów tej pani. Bo tak jak chciała na siłę integrować imigrantów z Niemcami (a rykoszetem z resztą Europy), tak teraz będzie na siłę forsować swoje chore wizje o Syryjczykach za kierownicami swoich ciężarówek. Co jeszcze ta obłąkana kobieta wymyśli? | 1 | ||
g-a
| Będzie powtórka z Nicei x 1000? Ciekawe kiedy zostanie wykopana przez wyborców ze stołka. | |||
~Wielki Szu | Tabuny arabów ciągną już w stronę Smardzewic. Polskie szofery drżyjcie. Syryjczycy cały miesiąc za michę ryżu tyrają i nawet o dokładkę nie proszą. | |||
~Tołdi | Wielki Szu obyś sobie nie wykrakał! Bo wówczas Ty w Niemczech będziesz mógł co najwyżej kanał na warsztacie zamiatać! | 1 | ||
g-a
| Tołdi - ten cienki Bolek sam się chwalił niedawno, że żyje z zasiłków z MOPSu | |||
~ptaszek na uwiezi | No nie wiem czy to powod do dumy... | |||
g-a
| Wiesz... ludzie są różni. | |||
~Tołdi | Wielki tak bardzo chwali zachodnich Panów (szczególnie Niemca i Francuza), że trzeba go jakoś sprowadzić na ziemię. | |||
g-a
| Samo życie załatwi te sprawę. Wszystko w swoim czasie. | |||
~kiero | Loi Macron powstał pod naciskiem tamtejszych związków zawodowych i francuskich firm transportowych. Nie odpuszczą, będą dalej naciskać i kontrole będą. Tyle że stopniowo, od razu nie zastąpią swoim taborem wschodnioeuropejskic h firm. Merkel ta nrdowska komunistka niebawem przestanie rządzić. | |||
~kiero | Jeszcze jedno, zarząd ND został oskarżony o wykorzystywanie kierowców pochodzących z Polski, Rumunii, Portugalii. Kierowcy byli zatrudniani w spółkach zależnych od ND w tych krajach. | |||
g-a
| ://www. wiocha. pl/1380937, Przebudzenie-w-niemc zech Na razie do ciapate dostały mały wp#@*$!dol I tym optymistycznym akcentem na razie żegnam się z szanownym forum. | |||
g-a
| P. S. Kiero - 123 lata rozbiorów, 5 lat okupacji i 50 lat komuny... chłopie, nie wierz w bajki, że polscy przedsiębiorcy nie ominą jakichś tam rozporządzeń i nie wydrukują jakichś tam zaświadczeń. | |||
~kiero | Jeszcze taki przykład. Holenderska firma Van den Bosch Transporten utworzyła filię na Wegrzech. Tamtejsi kierowcy przy pomocy holenderskich związków zawodowych wygrali przed sądem wyrównanie do zarobków holenderskich. Są to nie małe kwoty za parę lat pracy. | |||
~zcx | pisowski tumanie a kiedy to niby w polsce byl komunizm? | |||
~żandarm | Kiedy te kontrole sie zaczną?, bo jakoś żandarmów na bramkach nie widać!!! | |||
~kiero | Kontrole już są. Kontrolują nawet busiarzy. Żandarmeria nie będzie przeprowadzać kontroli wyłącznie pod kątem Loi Macron. Kontrolują wymagane dokumenty przy okazji rutynowych kontroli. Natomiast szczegółową kontrolę maja przeprowadzać pracownicy francuskiego ministerstwa. Oni skontrolują dokumenty u przedstawiciela, a maja też pozyskiwać dane z polskiego ZUS. | |||
~żandarm | Dzieki kiero za info, trzeba wypatrywac tych z francuskiego ministerstwa... | |||
~Tołdi | ... "mają pozyskiwać dane z ZUS"... - kiero, więcej już może nie zabieraj głosu, sorry, nie pisz! | 2 | ||
~Tomi | Tołdi niedawno otworem stały dane z zusu każdego który nie utworzył profilu epuap. Taka dziura w systemie zusowskim była przez co najmniej 2 miesiące. Wystarczyło znać numer pesel imię i nazwisko i wszystkie dane dotyczące zarobków, nazwy pracodawców stały otworem. A swoja droga o udostepnienie zarobków danej osoby mogą francuzi składać wnioski, czy je dostaną, nie wiadomo. W każdym bądź razie kontrolerzy francuscy nie będą karać na drodze. Sprawdzą wszystkie kwitki u przedstawiciela i wtedy podejmą decyzję. | |||
ese
| ~kiero 2016-09-19 11:59:58 Jeszcze taki przykład. Holenderska firma Van den Bosch Transporten utworzyła filię na Wegrzech... "- A ile filii obcych firm jest w Polsce? Ile takich spraw założyli polscy kierowcy? Ile przeciętnie wynosiło wyrównanie za rok dla jednego kierowcy? | |||
~kiero | ese zarząd ND miał założoną sprawę za zatrudnianie i płacenie poniżej najniższej francuskiej płacy kierowcom, polskim, portugalskim i rumuńskim, bo tam mieli swoje spółki. Sprawę założyły francuskie związki zawodowe. Obecnie właścicielem (udziałowcem większościowym) ND jest amerykański XPO Logistics, stało się to po oskarżeniu zarządu ND, sprzedali ponad 60% udziałów. Nie pozwolą na swoim rynku polskim psujom cenowym na konkurowanie z nimi. Tak jak Dupont wprowadził obowiązkowo swój gaz do klimatyzacji, w nowych samochodach innego nie można stosować, mimo że 10 razy droższy i bardziej niebezpieczny. | |||
ese
| Co wynikło z założenia sprawy? Po ile rocznie przeciętnie kierowcy dostali wyrównania? I to jest na pewno jedyna zachodnia firma z oddziałem w Polsce? | |||
ese
| ~kiero 2016-09-19 22:43:23 ese zarząd ND miał założoną sprawę za zatrudnianie i płacenie poniżej najniższej francuskiej płacy kierowcom, polskim, portugalskim i rumuńskim, bo tam mieli swoje spółki. Sprawę założyły francuskie związki zawodowe.. "- Nie doczytalem najważniejszego! "... Sprawę założyły francuskie związki zawodowe.. ". Resztę można sobie więc dopowiedzieć. | |||
~Zakręcony | I tak oto powolutku nadchodzi pora na likwidację "intratnych" posad u dziada płacącego z kilometra. Do przewiezienia tych samych ładunków, zamiast dwóch kierowców magnesiarzy potrzeba będzie trzech normalnych mających płacę godzinową. Płace nie spadną, gdyż mniej jak polski kierowca nie zarabia nikt w UE. Dla niektórych "firm" przyszła już pora na przebranżowienie, takim sugeruję założenie chińskiej restauracji z daniem głównym "potrafka skota" | |||
~Zakręcony | .. z małą zawartością sierści. | |||
~sid | kiedy my wprowadzimy ograniczenia dla banderowcow by naszym kierowca zylo sie lepiej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.