ID: 203447
Jaką posadę wybrać?
ID: 203447
ID: 203447
Właśnie wróciłem z Urzędu Pracy. Po trzech miesiącach bezrobocia dostałem propozycję 8222; nie do odrzucenia 8222; ale zostawiono mi wybór. Cieć na stróżówce lub szofer. Nawet sekundy się nie zastanawiałem. Posada ciecia mi absolutnie odpowiada. Swoje odwalę i idę do domu. Jeśli będę miał zły dzień to swoje frustracje przeleje na jakiegoś tirowca który przyjedzie na firmę. A dodatek 4 razy 500 + zrekompensuje odrobinę niższe zarobki jak za kierownica tira plus zasiłek z MOP u i opłacony Internet dla dzieci przez urząd gminy. Poza tym należy dodać że szofer pracuje w dwa miesiące w jednym, więc nominalnie przeliczając na godziny pracy zarabiam więcej na cieciówce niż za kierownicą. Temat powrotu za fajerę rozważę w momencie kiedy unia zrobi porządek z dziad transami i szofer będzie godnie zarabiał.
Właśnie wróciłem z Urzędu Pracy. Po trzech miesiącach bezrobocia dostałem propozycję 8222; nie do odrzucenia 8222; ale zostawiono mi wybór. Cieć na stróżówce lub szofer. Nawet sekundy się nie zastanawiałem. Posada ciecia mi absolutnie odpowiada. Swoje odwalę i idę do domu. Jeśli będę miał zły dzień to swoje frustracje przeleje na jakiegoś tirowca który przyjedzie na firmę. A dodatek 4 razy 500 + zrekompensuje odrobinę niższe zarobki jak za kierownica tira plus zasiłek z MOP u i opłacony Internet dla dzieci przez urząd gminy. Poza tym należy dodać że szofer pracuje w dwa miesiące w jednym, więc nominalnie przeliczając na godziny pracy zarabiam więcej na cieciówce niż za kierownicą. Temat powrotu za fajerę rozważę w momencie kiedy unia zrobi porządek z dziad transami i szofer będzie godnie zarabiał.
Posty (27)
Wielki_Szu
| jak w temacie... | |||
~qlka | No i wypad z tego forum, teraz udzielaj się na ecieć. pl | |||
~colin325 | bardzo dobry wybór!! pochwała!! Oby tak wszyscy myśleli... | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Kieroffcy tacy jak ty już dawno powinni podnosić szlaban. Słuszny wybór i właściwie jedyny. Bo na co może liczy życiowy przygłup? | 1 | ||
~Wielki Szu | Najbardziej znamienite jest to że cieć w przeliczeniu na godzinę pracy ma więcej od szofera. | |||
~Ł ysy | Bo cieć powinien umieć pisać, a większość szoferów potrafi tylko kiepsko czytać. Stąd wyższa stawka godzinowa. | |||
~Wielki Szu | Kolego ł ysy. Ja powrócę za fajerę ale w czasie kiedy takie manufakturki jak twoja zostaną wykastrowane z polskiego rynku. | |||
~Wielki Szu | Puchatek - dostaniesz ode mnie polecenie - w tył na lewo, a twój dziad powie o tobie że jesteś awanturnikiem, dziada spedycja zrypie za to że nie podjął ładunku a na końcu wrócisz z maślanymi oczami i zrobisz wszystko co będe ci kazał. | |||
~qlka | Siedząc na cieciówce też można popaść w alkoholizm, znam przypadki | |||
~Wielki Szu | Poza tym mam maturę i nawet usiłowałem studiować. Więc nawet na posadzie ciecia mam większe szanse na awans jak u dziad transa. Puchatek - filozofujesz typowo po szofersku. Wiesz dobrze że niedostosowanie się do obyczajów panujących na firmie skutkuje tym że zostajesz z niej wyproszony, lub najpierw niewpuszczony. | |||
~Wielki Szu | Co ciecia interesuje klauzula. Masz dać dowód, jeśli go nie dasz nie wjedziesz na firmę. Nie daj Angolowi dowodu osobistego na przeprawie promowej to zobaczysz co będzie dalej. | |||
~Wielki Szu | Puchatek, ty jesteś chyba Muzułmaninem. Chcesz jechać w gości, i jako gość ustanawiać swoje prawa. | |||
~ksyzol | Wielki- Odpowiem ci na twoje pytanie. Ty lepiej nie rób nic, tak bedzie lepiej dla wszystkich. Po prostu nie podejmuj żadnej pracy. | |||
~kiero | Ciecie zazwyczaj pracują na umowę zlecenie, a teraz minimalna będzie 12-13 zeta na godzinę. Kierowca tyle nie zarobi. | |||
~Wielki Szu | Kiero- dlatego moja decyzja o zmianie profesji, tym samym o awansie życiowym. Jest to przykre że cieć ma lepiej od szofera. | |||
~Wielki Szu | Dla mnie godzina 15 ta jest święta a dla szofera wystarczy korek na A2 w Germanii i szofer już jedzie na ręcznym. | |||
~Ł ysy | puchatek. Na jakiego wała rajcujesz bezrobotnego de*ila? Jest sens? Ten przygłup o moralności świni wiele bajek napisał. Ta jest kolejna. | |||
~ksyzol | Skończy się tak że popsujesz szlaban zgubisz służbowy długopis wywalą cie i po co ci to. | |||
~Wielki Szu | ł ysek ty nie licz że puchatek napisze siwi do ciebie. Ty jesteś leszcz. | |||
~marek | a czy szlabanowy to nie człowiek chyba mała różnica *cieć* a Pan kierowca, nie raz ten pierwszy ma trochę więcej oleju w głowie i jakiś prawdziwy zawód, nie jednego do cieciowania zmusiło zdrowie czy chęć dorobienia do małej renty, ani jedną ani drugą profesją nie ma co się chwalić. | |||
~Wielki Szu | Dokładnie. Żadna robota nie hańbi, mozna tylko ubolewać że dziadtransy sprowadziły zawód szoferski do dna, nawet metr niżej. | |||
~Ł ysy | A mnie bawią sny o potędze polskich szoferów w kontekście ustaw o wynagrodzeniu pracowników delegowanych. Trzeba być strasznie głupim, aby mieć tak odważne sny. | |||
~Wielki Szu | Kolego ł ysy po pierwsze ta ustawa ma na celu wyrugowanie z rynku polskich dziadów, szczególnie tych " przerzutowców " i tych co ładują na unie towary na kraje trzecie i których tiry przez rok nie widzą swej bazy. Uważam że oni polegną pierwsi. Kierowcy, ci bardziej zaradni pójdą tyrać do Niemca gdzie i tak ich już teraz dużo pracuje. zachodnie kołchozy typu haisterkamp zaczną zatrudniać na warunkach holenderskich. Ale towar ktoś musi wozić. Zmienią się tylko firmy na lepsze, kierowcy pozostaną ci sami. | |||
~marek | tylko prostak i cham myśli tym kategoriami nie ważny zawód tylko człowiek tak samo *fajansiarz* czy zbierający puszki lub bezdomny, dworce Centralny czy Wschodni pełno jest bezdomnych co posiadają jakieś fakultety i byli kiedyś bardzo bogatymi ludźmi, życie sprawia różne niespodzianki tak że liczy się co jest w człowieku a nie zawód czy wykonywana praca. | |||
~Wielki Szu | Kolega ł ysy nie rozumie tego że był czas że Polska była potęgą morską z ogromną flotą statków a dziś nie jest, choć marynarze z Polski pracują z powodzeniem u obcych armatorów i zarabiają grubą kase. | |||
~marek | p Szu, polska flota była bardzo wielka choćby wymienić PLO, PŻM nie licząc DALMOR rybaków a co teraz kicha, dobrze jeszcze tylko że liczą się nasi oficerowie po Gdyni czy Szczecinie, praca u obcych armatorów bez problemu akurat mam w rodzinie marynarzy z strony żony mimo że też nie z nad morza tylko środkowej Polski. | |||
~Wielki Szu | Dlatego Panie marek warto potwierdzić jeszcze raz, to że robota dla polskich szoferów bedzie i to za grubą kasę tyle ze kierowcy będą śmigać pod obcą banderą. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.