ID: 201694
Problemy z przepustowością w DCT Gdańsk
ID: 201694
ID: 201694
Z informacji jakie otrzymujemy od kierowców wynika, że port po przejęciu dużej części ładunków z Gdyni nie radzi sobie z ilością oczekujących ciężarówek. Priorytetem są statki i pociągi.
Z informacji jakie otrzymujemy od kierowców wynika, że port po przejęciu dużej części ładunków z Gdyni nie radzi sobie z ilością oczekujących ciężarówek. Priorytetem są statki i pociągi.
~etransport.pl
Posty (16)
~eLDżi | dzis rano o 7:40 korek na trasie Sucharskiego w Gdansku do terminalu kontenerowego zaczynał się zaraz za mostem wantowym w kierunku tunelu pod Wisłą., czyli około 4, 5 km. | |||
~OLEK | Wczoraj też stałem od godz. 19. 20 (wjeżdżałem z pustą ramą) a wyjechałem równo o północy. To w żadnym wypadku nie jest wina celników bo nikt kto nie ma zwolnionego przez nich kontenera nie pcha się w kolejkę!!! DCT po wy*u Gdyni kompletnie odleciał z samouwielbienia. Jednorazowo jest wpuszczanych do portu nie więcej jak kilkanaście samochodów. Wczoraj stojąc już przed szlabanem byłem tak wk-ny że zacząłem ostro trąbić i od razu wszystkim zaczęło drukować bilety- wcześniej staliśmy chyba z 10 minut w czterech rzędach. Co ciekawe kiedy trąbiłem to w lusterku widziałem jak dziewczyna z obsługi ta z długimi czarnymi włosami która siedziała z drugim pracownikiem w kanciapie ZACZĘŁA KLASKAĆ. Wnioskuję po tym że to kierownik zmiany leci tak w gumę i celowo obniża wydajność obsługi aut. W poniedziałek po 3, 5godz. stania w kolejce podejmowałem kontener z pola T6. W polu T5 stała suwnica i suwnicowy po 10minutach zaczął jechać w moją stronę. Jednak zamiast zmienić sektor i załadować mi kontener ustawił się na mojej wysokości w sek. T5 i stoi. Na zegarku 22. 50 więc widzę że już nic nie chce zrobić tylko czeka na zmianę o 23. 00. Dzwonię więc do kierownika i mówię mu że jeżeli on i jego pracownicy nie chcą pracować to żeby zamknęli ten bałagan i poszli do domu. On mi na to że jego pracownik wykonywał w tym czasie inne obowiązku służbowe. Pytam się jakie bo od 20 minut obserwuję pracę suwnicowego i jedyne co zrobił to przejechał z jednego końca sektora na drugi. Co ciekawe rozmowa pomogła bo ten nierób założył mi kontener po czym wjechał znowu w sektor T5 i zaraz potem zszedł z suwnicy! Kilkanaści e lat temu na BCT Gdynia też tak długo stało się w kolejkach z kontenerami. Sytuacja poprawiła się zaraz potem jak tylko GCT Gdynia zaczął zabierać z BCT armatorów. Jeśli my sami czegoś z tym nie zrobimy to sytuacja się nie zmieni bo spedycje kładą lachę na kierowców a tylko liczą zyski. DCT działa z pozycji siły i nie chce widzieć w ogóle tego problemu. Jeżeli rzecznik prasowy w wywiadzie mówi że na operację czeka się tylko do pół godziny a to że "ktoś gdzieś" stoi w kolejce to nie jego wina! To jest kurna największy skandal. PRZECIEŻ MY TAM NIE PRZYJEŻDŻAMY ŻEBRAĆ O JAŁMUŻNE!! Z TEGO CO WIEM 1 OPERACJA SUWNICY TO KOSZT OK. 30USD. ZAKŁADAJĄC MOŻLIWOŚC WYK. 100OPERACJI NA GODZ. TO JEST 12TYS ZŁ OBROTU NA GODZ. x24 GODZ=288tyś zł na dobę | |||
~kik | co mogę wam powiedzieć? siofera każdy ma w nosie niech sobie czeka to tylko częśc wymienna jak zrezygnuje drugi jest na jego miejsce... nawet w ustawie jest napisane że woda należy się pracownikowi gdy temperatura przekracza 25 tylko nie dotyczy kierowców... zero perspektyw zero szacunku ale wcale mi was parchy nie żal... | -2 | ||
~ktoś | *l sie kik owski | |||
~anty magnesiarz | Nie ważne ile stoi się w kolejce. Na rano i tak wszyscy jesteście w Rzeszow, Kraków itp. Sami się nie szanujecie a chcecie aby inni Was szanowali | |||
~DIXI | magnesiarz swiete słowa skoro jeden z drugim odwalił w kolejce 5-6 godz to po załadunku powinein wyjechac swój czas do konca i na parking a nie tak jak piszesz potem cała na przód bo klijent czeka jak klijent chciał miec kontener tanszym kosztem i zrezygnował z transportu przez hamburg to niech teraz czeka na swój kontener tansi nie znaczy lepsi | |||
~Tadeusz | To jest upodlenie człowieka co robią w tym Dct i także w gct Gdynia. ostatnio czekałem 2. i pół godz. na podjęcie kontenera a pseudo dyspozytor do mnie ze u niego w systemie czekam dopiero 45 minut także o co ja marudzę??Banda oszołomów. Jak nasi pracodawcy się za to nie wezmą to my sami nic nie zrobimy. Bo powie jeden z drugim pseudo pracodawca przewoznik ze niema przymusu pracy a jemu i tak się transport nie opłaca i trzyma tą firmę żeby kierowcy mieli pracę. bo on tylko kilka zestawów dokupił w rok. Bieda i mafia transportowo portowa. Dramat. żenada. | |||
mario_krk1967
| Na szczęście omijam polskie porty szerokim łukiem :) | |||
mario_krk1967
| ~anty magnesiarz, to jeszcze pikuś. Znam takich, co biorą puchę z Hamburga i na drugi dzień są po Krakowem | |||
~pracownik dct | Taki dar. Komu się nie podoba to może składać cv do dct. Szukają masę osób z kat C za 2100 netto. Po roku jest szansa zostać suwnicowym za nie wiele więcej 5 godzin rypania z głową między kolanami. Czemu firma ma problem z pracownikami? bo ma tak samo jak was w czterech literach. Dlatego teraz przyjmują Ukraińców i osoby z po szkole. jak zrobisz odpowiednią produktywność to 150 zł premii dostaniesz. Kongo się zacznie jak upały wakacyjne się zaczną pozdro | |||
~pracownik dct | Zapomniałem o dodatku paliwowym 150zl | |||
~Suwnicowy | Zapraszamy Pana Olka w nasze szeregi są wolne miejsca po kilku latach pracy będzie mógł Pan pokazać jak to się zasuwa na suwnicy po 5 godz non stop z głową w dole tutaj nawet kierownik Zmiany nic nie pomoże jak tylko któryś pojawia się na placu to obroty jeszcze bardziej spadają tak nas motywują do pracy :-) | |||
~Suwnicowy | Ps. zmiany są 10 po a nie o pelnej :-P | |||
~OLEK | Ps. Zapraszam Pana suwnicowego na miejsce z prawej strony do ciężarówki. Niech zobaczy jak to jest czekać cztery godziny w kolejce po kontener a potem jechać do rana na miejsce rozładunku. | |||
~Kik | Olek idioto po 4 godzinach zostaje Ci jeszcze maks 9 pracy i pauza ale jak dajesz się dymać i jedziesz bo szef każe to sory a później płacz jak to źle | |||
~pablo | Jak z kolejką do DCT, zmieniło się coś na lepsze, czy dalej kicha? System e. brama wprowadzają, który miał coś zmienic. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.