ID: 200623
co za idioci projektują parkingi
ID: 200623
ID: 200623
Przodem do autostrady, normalnie łeb puchnie od tego hałasu
Przodem do autostrady, normalnie łeb puchnie od tego hałasu
~tds*.customers.d1-online.com
*.customers.d1-online.com
Posty (126)
visitors
| no i sie zdecyduj. albo nie jestem kierowca, i nie powinienes miec nazwac " kolega" albo jestem " kolega " bo jestem kierowca. jakos malo w tym konsekwencji | |||
visitors
| miec = mnie | |||
~zcx | a po jakiego grzyba ktosik chcesz cofac na prawe lustro? | |||
~tds | No właśnie... Jak parkingi przodem do drogi to się cofa na prawe lustro jak rajka wolna a * zajęte | |||
~tds | *tyły | |||
visitors
| w rajke wjezdza sie " od tylu " trudno zeby projektant przewidzial kazde mozliwe wygibusy. jak juz dawno napisalem, prym wioda zabojady w infrastrukturze drogowej. tam nie ma mozliwosci ( na wiekszosci parkingow ) postawic auto za naczepa. chodzi o to zeby nie ulatwiac zlodziejom | |||
~tds | Złodziej jak widzi że warto to Cię pod lampą i kamerą przy stacji okradnie, zresztą kierowcą nie jest od pilnowania towaru, jak kradną to się dzwoni na policję po cichu albo udaje ze śpi nie ma sensu narażać życia za czyjś towar | |||
visitors
| czytaj wolno, z rozmyslem : chodzi o to zeby nie ulatwiac zlodziejom | |||
~zcx | jakie znowu wygibasy? pierwsz y rzad parkingowy tylem do drogi wjezdza sie cofajac na lewe lustro a pozostale rzedy wjazd jak wszedzie. | |||
~tds | Wątpię, raczej o oszczędnosc chodzi... | |||
~zcx | a w zasadzie zadna filozofia zeby wszystkie miejsca parkingowe byly tak usytuowane zeby stac tylem do drogi bez wcofywania i z zachowaniem miejsca dla gabarytow. | |||
visitors
| zcx - wez pomysl troche. co za roznica czy cofniesz w rajke ( zeby stac tylem do drogi ) czy postawisz do drogi przodem. w jednym i drugim przypadku kabina jest niemal w identycznej odleglosci od drogi | |||
~tds | No to nie problem tak to zaplanować, chyba że ma się takie poglądy jak ten anonim... | |||
~zdezorientowany | mnie tam ten szum autostrady kołyszę do snu... wracać do brony drajwerzy... | 1 | ||
~zcx | ktosik ze ty jestes odmieniec i robisz wszystko inaczej to nie oznacza ze myslisz. a jaka roznica znaczaca. tak sama jak jestes w pomieszczeniu z oknami na ulice i nie na ulice. | |||
~zcx | i wcale nie musza by miesca z cofaniem zeby byly tylem do drogi on chyba tylko dla ktosika. | |||
visitors
| twoje porownanie mialoby sens gdybys napisal ze w tym pomieszczeniu nie okna zmieniaja miejsce tylko albo stoisz przodem do okna, albo tylem | |||
visitors
| nie ja pierwszy napisalem ze trzeba cofac zeby stac tylem do drogi. gdybys jednak mial problem z zauwazeniem : 2016-06-04 20:10:08 w rajke wjezdza sie " od tylu " dopiero w zaby jest troche inaczej, ale to juz byl wpis pozniej | |||
~zcx | idz ktosi wlocz sonie wentylator bo ci sie lepetyna przegrzewa. tylko ten na 24V bo ten na 12V bedzie sie wolniej krecil. | |||
visitors
| sie wlacza misiu a tobie proponuje uwazniejsze czytanie | |||
visitors
| podejzewam ze zainteresowny zrozumial czy w czym rzecz z tym podlaczaniem wentylatora. tobie moze zejsc kilka zim zanim zrozumiesz :D | |||
~zcx | ktosik ty stwierdziles ze 24V bedzie sie czybciej obracal od 12V nikt inny. to byl kolejny temat z elektrycznoscia w tle w ktorym wypisujesz glupoty. | |||
visitors
| ja napisalem, to fakt. ale co ty przeczytales, to wiesz tylko ty. ~ktosik 2016-06 -04 14:38:28 Oczywiście że na 24V Z dwóch powodów 1 - podlaczajac pod 24V będzie się szybko obracal 2 - podlaczajac pod 12v obroty się zmniejsza | |||
visitors
| inaczej - co sie stanie jak taki wiatrak na 24v podepniesz pod 12v? | |||
~zcx | ktosik silnik 24v podlacza sie do 24V a nie na 12 wg twoich chomikowych teorii zeby zarowka 24V slabiej swiecila to nalezy ja podlaczyc pod 12V. | |||
visitors
| zarowno silnik jak i zarowke mozna tak podlaczyc. tak, zarowka bedzie slabiej swiecila jest to najprostszy sposob na zmniejszenie obrotow silnika, czy zmniejszenie jasnosci swiecenia zarowki | |||
visitors
| ps, nie radze robic odwrotnie ( podlaczac urzadzenia 12v pod napiecie 24V ) co prawda efekt bedzie odwrotny od opisanego wyzej ale krotkotrwaly | |||
~zcx | to jak bedzisz chcial zeby ci mocniej swiecila to kup 12V i podlacz pod 24v po co to ludzie wymyslaja rzarowni o roznych mocach i napieciach tak samo jak silniki o rozych obrotach mogli zaczerpnac wiedzy u ktosika i zaoszczedzili by sobie klopotu. | |||
~Zakręcony | ktosik... idąc Twoim tokiem rozumowania można kupić wiatraczek na 12 v, który po podłączeniu do 24v będzie się szybciej kręcił? | |||
~zcx | i jeszcze te teksty o stabilizatorach napiecia z 24 na 12volt. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.