Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Jaki system wynagrodzenia wybrać?

ID: 199342


Witam. Po 5 latach jazdy busem po kraju dla firmy handlowej postanowiłem pójść w stronę kierowcy C i C+E. Mam już wszystkie niezbędne dokumenty do wykonywania zawodu. Od jakiegoś tygodnia siedzę w ofertach pracy z woj. podlaskiego, mazowieckiego i warmińskiego. Mam już oferty 4 firm. Jeśli bym powysyłał jeszcze więcej CV pewnie ta ilość ofert by się powiększyła. Oczywiście w grę wchodzą firmy, które bez problemu przyuczają. Bardziej też zwracałbym uwagę na małe firmy, które posiadają kilka zestawów max. Przechodząc do sedna. Jeden pracodawca oferuje mi stałą pensję 3500zł. Inny procent od frachtu. Jeszcze inny płatność za "kilometrówkę" 0, 38zł za km na początek. Proszę o wypowiedzenie się na temat tych form płatności. Wszelkie sugestie, porady dla początkującego mile widziane. Zbędne są dla mnie teksty zniechęcające do wykonywania tego zawodu. Lubię jeździć, jest to moje hobby i mój poważnie przemyślany wybór.

~GoMen
*.centertel.pl

Posty (45)

~Ł ysy
Wielka szmata. My leszczy prosto po kursach nie zatrudniamy.
Kierowca_UK
A po drogie pisałem to dla chłopaków że to są firmy co biorą z polskim prawo jazdy oraz na początek pomagają w załatwieniu formalności także nie siej swojej propagandy że tu jest źle a w Polsce to dopiero jest bosko. Zadzwoń i się dowiedz ile zarabiają i jakie stawki dają. Do tego jak będzie sam to może nawet spać w Kabinie i np w MJD płacą za to dodatkowo 20 funtów.
~Ł ysy
Q/wa, kolejny marzyciel, w tygodniu pracuje 40 godzin biorąc 950 funtów. Wychodzi więcej niż 23 funciaki na godzinę.
Tak trzymaj.

1

~Ł ysy
Ile płacą za sranie i sikanie w kabinie?
Kierowca_UK
Kolego Łysy ja Ciebie nie obrażam. Nie jestem tutaj żeby sprzeczać się z wami co macie swój transport. Wiem że w Polsce jest ciężko. Włączyłem się na forum żeby pomóc co niektórym bo dużo jest zapytań a stawkę mam 18 funtów na godzinę 10 funtów bonusu za dzień oraz za jakiś ekstra ładunek powrotny czasem nawet 20 funtów wpadnie za sobotę mam 20 funtów za godzinę i niedziela 24 funty za godzinę. Sorki ale już nie będę więcej pisał z wami bo to nie ma sensu i szkoda mojego czasu. Życzę wam jak najlepiej.
Szerokości :)
~gnebca gamoni
sledzie forum od 8 lat
lysy był jest i będzie
wpisy jego maja w 90% racji
ja z CE wychodzę i radze reszcie to samo

1

~Wielki Szu
Jesli ktoś wierzy że w jakimkolwiek dziadtransie jest 1% dobrej woli to jest naiwniakiem. Dziadtransy mają moralność sutenerów.
~Ł ysy
Wielka szmata. Znaczy to, że ty masz moralność kur wy?
Przy tobie ku r wy są siostrami miłosierdzia.
~zzzzzzzz
Wielki, piszesz o sytuacji kiedy pijak i złodziej pracuje u pijaka i złodzieja. Zdażają się lepsze konfiguracje.
~zzzzzzzz
Może ty zawsze miałeś te gorsze?
~zzzzzzzz
~GoMen- Każdy system płac jest zły i niesprawiedliwy. Każdy sytem płac na który się zgodzisz jest dla obu stron wiążący. Każdy system płac da ci tyle samo pieniędzy, z samego systemu ich nie przybędzie. Ale jak szef nie płaci tyle co obiecał to nie walcz tylko honorowo się pożegnaj.

1

~kiero magnesiarz
jak zwał tak zwał czy to będzie % fracht czy dieta to zarobisz praktycznie te same pieniądze z różnicą może 200 zł. Trafisz do dziada bo to nieuniknione, tylko tacy biorą "świerzaków" z nożem na gardle. Każda porządna firma nie zatrudnia młodych kierowców tam są stałe obsady i nikt się nie zwalnia a jak szef dobiera auta to kierowcy wciągają swoich kolegów. Ja się tułałem od dziada do dziada przez 7 lat czy 8 lat i aż w końcu kolega wciągnął mnie do siebie, trafiłem na moment kiedy przyszło auto. Nie napisze gdzie pracuje, jak, i za ile bo większości z was żółć by się przelała. Napisze tylko tyle że sr/am na niemieckiego czy angielskiego pracodawce
~zzzzzzzz
~kiero magnesiarz, masz doświatczenie i wiesz co robisz ale łatwo nie było tak? Teraz młodzież po szkoleniach (praniach mózgu ) mówi tylko- daj bo mi się należy, przy... je... ba... łem ale to nie moja wina, kazali to jechałem i tak dalej.

1

~GoMen
Generalnie na start nastawiałbym się na jazdę tylko po kraju. Dzięki za wpisy, które mnie zainteresowały. Zdaję sobie sprawę, że trafie do nie za ciekawej firmy. Jednak jeśli będzie w miarę możliwie do wytrzymania i pensja będzie na czas to jakoś przeboleje. Ważne będzie zdobycie doświadczenia. Kto wie, może trafię też na kogoś w porządku. Jeśli będzie źle trudno, ucieknę i będę szukał dalej. Akurat jestem na dobrej pozycji, gdyż nic mnie nie trzyma, żadnych zobowiązań, nie mam rodziny, dzieci, zero kredytów, obciążeń finansowych, mam odłożone pieniądze. Nigdy nie żyłem i nie będę żył z miesiąca na miesiąc. Także mogę sobie poskakać, pomarudzić jak będzie potrzeba. Nie ten pracodawca to inny.

Może znacie jakieś sposoby jak najprościej i najszybciej rozpoznać pracodawcę dziada?
Czy jednak trzeba trzymać się zasady typu "wyjdzie w praniu"?
~zzzzzzzz
wyjdzie w praniu, tylko NIE SŁUCHAJ kolegów z pracy. Masz swój rozum AMEN.
Po kraju można spokojnie, może niespokojnie 5tyś. zarobić.
~zzzzzzzz
Pracodawca najbardziej uszanuje to że jeżdzisz 80 km/h nie psujesz, nie katujesz auta, nie zawracasz gitary spaloną żarówką, normalne spalanie on. w miare czysta kabina, nie brakuje ci palet itd. Ale łaski nie robi Ma płacić i o *ły sie nie czepiać i podejmować decyzje, nie wiesz pytaj, dzwoń wnikaj, sam nie podejmój decyzji bo nie umiesz. Ja wole jak kierowca zadzwoni o drugiej w nocy niż sam coś zadecyduje, taka moja praca.

1

~starry
Wiem że zaraz mnie skrytykują, ale postaraj się poszukać jakiejś większej firmy. Tam przynajmniej powinny panować jakieś zasady nawet za cenę początkowo niższych zarobków. Bądź czujny na teksty - wozimy do biedronek, lidlów itp - będziesz więcej stał niż jeździł i magiczny kamień obowiązkowy. Popytaj kolegów, znajomych to Ci może coś doradzą.
~zzzzzzzz
Doradzą ci na pewno!!! Lidle nie, Biedronki nie, wiekszej firmy poszukaj i w ogóle to spadaj młody.
Dlatego nie słuchaj pseudokolegów.

1

~GoMen
Dzięki zzzzzzzzz za podpowiedzi. Tak też postaram się działać ; )
~bylyimigrantuk
Brat pracując przy 3x15h i 2x13h bierze na rękę 550-600 funtów/tydzień, tak więc nie piszcie, że nie da rady a chłopak siostry jest na LTD albo selfemployed to bierze od 600-700 z wyż a czasem ale to sporadycznie dochodzi do 800-1000.
Jeśli ktoś nie wierzy niech poczyta sobie ogłoszenia na mojawyspa. co. uk lub londynek. net albo na angielskich portalach pracy. Wiem, że w Pl jest brak kierowców i trzeba opisywać że nie opłaca się jeździć w UK lub innym kraju starej Unii ale jak ktoś ma głowę na karku i zna angielski to w UK nie będzie miał problemu ze znalezieniem pracy
~bylyimigrantuk
~gnebca gamoni i ~Ł ysy nie zaklinajcie rzeczywistości
~bylyimigrantuk
a po drugie mają dodatek raz na trzy miesiące np.
-za bezszkodową jazdę
-jak nie ma przepału na paliwie
- nie ma przekroczenia czasu pracy kierowcy
a w PL
-jak auto spali za dużo to szef nakłada karę na kierowcę (nie liczę tych co kradną chodzi mi o uczciwych kierowców) nie wiadomo skąd te normy 29-30 litrów
-czas pracy kierowcy jest często łamane przez stosowanie magnesu lub innego wynalazku i co z firmą dostaje tylko 5000zł, jeszcze nie czytałem i nie słyszałem aby jakieś firmie zabrali licencję za łamanie przepisów odnośnie czasu pracy kierowcy
~GoMen
Zaznaczam że mnie Anglia czy też cala Europa na tą chwilę nie interesuje. Chciałbym wiedzieć jak najwięcej o polskich pracodawcach, wynagrodzeniach i itp.
~bylyimigrantuk
Wiem nie na teamt co do watku, sorki ze tak wtrącił swoje trzy grosze ale jak zobaczyłem takie bzdury piszą na temat zarobków w UK to musiałem napisać jak jest
~GoMen
Oki imigrant, nic nie szkodzi. Chętnie jeszcze poczytam jeśli ma ktoś coś ciekawego do napisania.
~KIEROWCA NIE DZIAD
PANOWIE JAK TAKI BEZMOZG MOZE TAKIE PYTANIA ZADAWAC SYNU PLACA PODSTAWOWA MINIMALNA PLUS DO ZUS WSZYSTKIE SKLADNIKI TJ NADLICZBOWE NOCNE DYZURY PLUS DIETA MIN ZGODNA ZPRZEPISAMI CZYLI NIE NIZSZA NIZ KRAJOWA PLUS RYCZLT ZA NOCLEG NA DANY KRAJ BYDLAKU NIE PSUJ NIC ZADEN KM ZADEN Z FRAHTU A JAK NIE DO LOPATY SZOFERZYNO !!
~kierowca
Najgorsze jest to że właśnie w PL 80% transportu opiera się na płacy z km lub % i aż dziw że nikt się za to nie weźmie. Młodzi kierowcy mają dwa wyjścia iść do tzw. molocha (lepsze auta, lepsza płaca, lepsze warunki) lub zdać się na naukę zawodu u tzw. dziadtransa-choć i wśród tej nacji można spotkać fajnego pracodawcę ale to - szukanie igły w stogu siana-. My kierowcy sami popsuliśmy sobie rynek pracy godząc się na własnie takie warunki płacowe i ta garstka normalnych ma nie lekko w tym kraju. Pozdrawiam.
~zzzzzzzz
~KIEROWCA NIE DZIAD- nie dziw sie że jesteś bezrobotny, pewnie dorywczo dorabiasz przy łopacie ale tam też cie nie chcą bo łopaty giną. Napisz jeszcze ile miałeś spraw w sądzie pracy, ile razy rzuciłeś kluczykami, ile razy zostawiłeś samochód dziadowi, a co szpanuj. SZOFERZYNA to twoje mażenia.

1

~zzzzzzzz
~kierowca- Jak wynagrodzenie jest wysokie a robota koledze pasuje to co za różnica jak to jest liczone?

1

~GoMen
Jako kierowca początkujący jaki mam mieć wpływ na to, że pracodawca oferuje mi stawkę za km lub %? Przecież ja nie wpłynę na ich system płacowy. Takie poprostu są oferty. Z drugiej strony jestem świadomy tego, że będę zarabiał w przedziale 3000-4000zł. Kiedyś w przyszłości jeśli już będę miał doświadczenie, będę też miał możliwość podziałać w takim kierunku aby polepszyć sobie warunki.
Generalnie to jest i tak więcej niż pracując na zwykłym, podstawowym, przeciętnym stanowisku pracy. W miejscach gdzie pracuje około 70% młodych ludzi w przedziale 20-30lat,
Z tego co słyszę i czytam śmiem twierdzić, że duża część kierowców to zwykłe oszołomy, którym popierniczyło się w mózgach. Nie umieją czytać z zrozumieniem, odpowiednio odpowiadać i przede wszystkim wypowiadać się przyzwoicie. Z tym właśnie miedzy innymi ma problem "KIEROWCA NIE DZIAD". Jak w prawie każdej branży natrafia się na różne firmy, pracodawców. Jedni kombinują mniej, inni więcej. Oczywiście najczęściej na niekorzyść pracowników.
Zaznaczam, że zwłaszcza na początku nie oczekuję na nie wiadomo jakie rarytasy, Jestem człowiekiem, który daje z siebie wszystko jak tylko może. Chciałbym trafić na znośnego pracodawcę. Natomiast jeśli będę widział, że robię to co do mnie należy a przy tym pracodawca nie będzie w stanie lub też nie będzie chciał zapewnić mi zadowalających warunków pracy to po prostu mu podziękuję.
Słucham ostatnimi czasy wypowiedzi kierowców, lub też osób, którzy mają z nimi do czynienia lub też takich, którzy coś tam niby słyszeli i dochodzę do wniosku że to istny bełkot, Czasem jedynie zdarza się, że coś ciekawego usłyszę czy przeczytam. Dochodzę do wniosku, że najlepiej będzie jak sam przekonam się na swojej skórze jak to wszystko będzie wyglądało. Jak miałbym tak każdego słuchać to nie pozostaje mi nic innego jak zamknąć się w domu i wykonywać prace składania długopisów.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.224.212.19

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels