ID: 198422
Kolejny niefrasobliwy kierowca
ID: 198422
ID: 198422
13 kwietnia br. inspektorzy WITD Katowice pracujący w Rudach zatrzymali do kontroli pojazd należący do polskiego przedsiębiorcy. W chwili zatrzymania do kontroli tachograf zainstalowany w pojeździe rejestrował odpoczynek kierowcy.
13 kwietnia br. inspektorzy WITD Katowice pracujący w Rudach zatrzymali do kontroli pojazd należący do polskiego przedsiębiorcy. W chwili zatrzymania do kontroli tachograf zainstalowany w pojeździe rejestrował odpoczynek kierowcy.
~etransport.pl
Posty (45)
visitors
| ciekawy oksymoron : "Durniu, zastanów się" ; ) | 1 | ||
~kędz | firma znajoma... :) | |||
~ITD | Co innego przepisy a co innego zycie. Liczy sie rodzina jeb. ac przepisy. | |||
~kiero | Skoro można zatrzymać prawo jazdy na 3 miesiące za przekroczenie prędkości o 50 km w terenie zabudowanym, to dlaczego nie wprowadzić przepisu że za ewidentny magnes też na 3 miesiące zafundować odpoczynek kierującemu. | 1 | ||
ese
| ~Marcin 2016-04-19 15:44:51 Przecież to jest zabawa w kotka i myszkę, kierowca udaje że ucieka, a ITD udaje że goni :) a kasa leci, gdy by z tym skończyli, to gdzie by zarobić 7000"- Parę lat temu jeszcze w Szwajcarii masa pojazdu nie mogła przekraczać 28 ton. Myślisz, że po podwyższeniu do 40 zarobki wzrosły o tyle samo? | |||
~KLP | ITD robi z siebie pośmiewisko bo takie głupie przepisy stworzył Ustawodawca - czyli nikt. Głupie przepisy - głupia zabawa. Mam wrażenie, że inspektorkom ten stan rzeczy zupełnie nie przeszkadza bo ten patologiczny stan prawny zapewnia im lajtową pracę i ciągłe pompowanie kasy z budżetu. Etaciki, stołeczki, przywileje i zabawa + "sponsoring". Gdyby nie to, to musieliby się wziąć do uczciwej ciężkiej pracy a jak wiadomo - jeszcze nikt nie widział grabi grabiących "od siebie". | -1 | ||
misio
| wyłącznie kierowca jest odpowiedzialny-nie musi się zgadzać na stawkę za km, ale głupek mówi, ja nie dam rady?, Zatrzymanie prawka na 3 miechy rozwiązałoby problem. ITD pilnuje przepisów-a to, że głupich-to wina głupich wybrańców narodu. | -1 | ||
visitors
| misio - pozwol zrozumiec twoj tok myslenia jaki sens zakladac czy korzystac w wylacznika tacha, kiedy ma sie placone z km? no przeciez wtedy km nie " leca" co innego w przypadku platnosci od % | 1 | ||
~abc | jak ktos nie umie kombinować to po co sie za to bierze?, żaden twór typu biedronka nie przejmuje sie czy masz czas pracy czy nie, masz byc na godz i tyle, potem wali ich to czy będziesz mógł jechać, nie odpowiadają za nic, a karają kierowce, biedronka to tylko przykład. szkoda ze go złapali ale za głupotę sie placi. a brednie typu ze możesz odmówić zlecenia bo nie terminowe itp to mozna sobie w buty wsadzić, od kiedy to kierowca decyduje czy ma zrealizować zlecenie czy tez nie, a jak sam odmówi to kto za to poniesie koszta?... jeden z drugim bzdety opowiadają jak to teoretycznie powinno wyglądać | |||
~abc | rozwiązaniem jest ew obciążanie za postój auta do czasu rozładunku, ew czas oczekiwania pod załadunek, na kwitach godz awizacji, podany na zleceniu czas na rozł/zał, a potem ile za godz postoju, a takie rozwiązanie ze dziwna biedronka ma dobe na rozl to raczej żadne rozwiązanie, bo jak np wg tych genialnych itd zgrac i zaplanowac czas pracy kierowcy?. ale oni mają to gdzieś, ma byc tak jak ustawa mówi i tyle. głąby kapuściane oderwane od rzeczywistości | |||
visitors
| " bo jak np wg tych genialnych itd zgrac i zaplanowac czas pracy kierowcy?" nie itd planuje, ani nie kierowca. od tego jest przewoznik, spedytor etc. kierowca jest od tego zeby znac przepisy i je przestrzegac. a jak nie ogarniasz, to wroc do wyuczonego zawodu ( moze po kilku latach dadza ci za zaslugi lopate do lapy ) | 1 | ||
~abc | ale jezeli oni to olewają, to opcja albo przeginasz albo olewasz zlecenie, co jak piszesz nie lezy w gestii kierowcy i ponosisz koszta jako kierowca, jak cie zlapiom na przegięciu, to koszta tez ponosi kierowca, a jaka odpowiedzialność i w jakim zakresie ponoszą osoby za to odpowiedzialne? | |||
~abc | bo idiotyczne rozwazania ze kiero powinien znac przepisy i sie do nich dostosowywać to jedno, ale co gdy polecenie zrealizowania zlecenia koliduje z przepisami o czasie pracy kierowcy | |||
visitors
| jaka odpowiedzialnosc ponosi kierowca w sytuacji kiedy wczesniej zglasza ze musi rozpoczac odpoczynek o tej a o tej i do godz tej a tej a magazynier chcialby w tym czasie zaladowac/rozladowac a kierowca odmawia? mowiac na zaladunku/rozladunku i przelozonemu? | 1 | ||
visitors
| abc 2016-04-20 13:36:09 bo idiotyczne rozwazania ze kiero powinien znac przepisy i sie do nich dostosowywać to jedno, ale co gdy polecenie zrealizowania zlecenia koliduje z przepisami o czasie pracy kierowcy po to masz co max 5 lat szkolenie zeby znac przepisy jak to co? kierowca odmawia i to wszystko. magazynier moze targac na plecach naczepe zeby sobie zaladowac | 1 | ||
~abc | a taka np ze jezeli sie nie podstawisz to cie odstawią na bok, stwierdza ze nie było mozliwosci rozl z powodu nie podstawienia przez kiero pojazdu, , kara za nie terminowe podstawienie pojazdu pod rozl, do firmy, zgadnij kogo obciążą, potem kolejna jasak tam awizacja, zakładając ze towar może tyle czekać bo np art szybko psujący się, czy inny adr, stoisz kolejny dzien czekając na wolny termin, odbiór nast towaru, który miał byc po planowanym rozładunku idzie w cholerę, spedycja wystawi rachunek za nie zrealizowanie zlecenia, domyśl sie kto za to beknie... itp... jeszcze kilkadziesiąt przykładów, jaką odpowiedzialność ponosi kierowca? | |||
~abc | visitors... jak będziesz w jakies przytaczanej biedronce, tam zapodaj te teksty magazynierowi albo innemu co tam dowodzi, zobaczysz jakie bedą efekty, zycze powodzenia. poza tym nie stosowanie sie do przepisów z powodów w/w nie oznacza to ze sie tych przepisów nie zna. na pewno jakis mandat zaliczyłeś, rozumiem ze to z powodu nieznajomości przepisów tak?... ciekawe... | |||
visitors
| zgadnij gdzie mnie cmoknie jak sie zwolnie w przypadku obciazenia? ja mam w ( : ) to ze ktos nie umie zaplanowac mojej parcy tak, zebym nie byl zmuszany do lamania przepisow a jak taki towar to tym bardziej no i co ze stoje? sobie odpoczne, pozwiedzam, poleze, piwko napije.. i z cala pewnoscia ja nie zaplace ani zlotowki za to ze ktos dal ( ; ) | 1 | ||
visitors
| abc - bylem nie strasz bo sie zesr. i nie tylko w biedrach, ale i w innych magazynach. nie bylo i nie ma takiego mocarza coby mnie zmusil do zlamania przepisow | |||
misio
| znam kiero-na magnesie Ziel. Góra-Chodzież zał. mebli, dalej do Gubinka -wyciągnięcie magnesu i na legalu w trasę do Monachium... pod Dreznem zajechał drogę szwab iii... dzwon - jeden ciężko ranny... I policaje doszli, że było coś nie tak... Gratulacje, kwiaty, oklaski na stojąco... | |||
visitors
| tak, zaplacilem mandat. jeden. jeden przez 20 lat jazdy. tak, zaplacilem za nieznajomosc przepisow. bo jak sie pozniej okazalo, mandat byl nieslusznie nalozony a ja niepotrzebnie przyjalem | |||
~abc | wszystko przed tobą jak cie na to stac, a jak sie nawet ze* jak wspomniałeś, to zainteresowany? co cie moja sraka obchodzi? nie kumam | |||
~abc | skoro nie znasz przepisów nie należało wyjeżdżać... żeby jechać trzeba znac przepisy no nie?, widze ze jednak są tacy co nie popełniają błędów. do guinnessa to sie nadaje, bo nie popełnia błędów tylko ten co nic nie robi. przy czym świadome łamanie przepisów za czyjąś nieudolność do błędów nie zaliczam | |||
visitors
| to jak ci juz ewolucja pozwoli zrozumiec, to daj znac | |||
~abc | jezeli bedzie cos nowego do zrozumienia to nie widze problemu skoro cie to interesuje | |||
~KLP | visitors - piertolisz jak ministrant po "masażu". Szkoda z tobą gadać. | |||
misio
| abc i KLP gdzie wy q.. a pracujecie? jak zaczynam o godz. 6. 00 to zaczynam godziny pracy... i od bossa zależy czy będę pod rampą czy będę leciał 600 km. o godz 18. 00 kończę pracę i w *.. ja pracuję za 1350 pln i nie będę zapier... po 20 godzin na dobę. Żaden magnes, czołganie po metrze czy inne, magnesu nawet nie mam i jak się komuś nie składa to trudno.. nie pójdę siedzieć bo boss nie umie zorganizować mi pracy... Mogę jechać, mogę stać za wszystko mam mieć płacone na godzinę a nie na kilometry | |||
visitors
| KLP - nie gadaj, bo i tak nie slysze przez monitor. nie pisz, bo i tak nic sensownego nie napiszesz, wiec nie czytam. twoj belkot wciaz jest o jednym. | 1 | ||
~kiero | Jeszcze żaden magazynier, spedytor nie zmusił mnie do łamania przepisów. Jeden magazynier jak mu powiedziałem że kończy mi się za dwie godziny czas tygodniowy, to się uśmiechał. Potem nie było mu do śmiechu jak na 24 godziny zablokowałem mu rampę. Żadne straszenia nie pomogły, ja tylko prosiłem żeby wezwał policje, albo itd. Spedytor jak próbuje wymusić jazdę poza tacho, proszę o takie polecenie smsem, na tym się kończy. | 1 | ||
~LOGIC | Brawo gustav, za tak merytoryczne podejscie do problemu. Zeby nie bylo dla mnie tacho to tez rzecz swieta, ale od razu odpowiem na twoje jasne i proste rozwiazanie problemow. Wiekszosc zlecen spedycyjnych 24 godziny na zaladunku i rozladunku wolne od obciazen potem kazda doba 100 Euro czesto w przypadku przedstawienia podbitych kart postojowych (podbija swiety MIkolaj ale tylko 24 grudnia) | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.