ID: 187310
Poszukiwany kierowca na amerykańskiego Truka do jazdy po Polsce.
ID: 187310
ID: 187310
Poszukiwany doświadczony kierowca na amerykańskiego Trucka marki Freightliner z manualną skrzynią, do jazdy po Polsce.
Kontakt: 784-443-255
Poszukiwany doświadczony kierowca na amerykańskiego Trucka marki Freightliner z manualną skrzynią, do jazdy po Polsce.
Kontakt: 784-443-255
~Amin*.8.73.159.ipv4.supernova.orange.pl
*.8.73.159.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (54)
~amdr. | Ładnie taki ciągnik wygląda, tyle że trochę trzeba wprawy w obsłudze 13 lub 18 biegowej nie zsynchronizowanej skrzyni. Można zmieniać biegi wciskając dwa razy sprzęgło, ale wprawieni tylko ruszają na sprzęgle, później dopasowanie obrotów i zmiana bez sprzęgła. Najtrudniejsze jest opanowanie redukcji w dół. Obecnie w Kanadzie coraz częściej spotyka się automatyczne skrzynie szczególnie w volvo, starzy kierowcy nie są do nich przekonani, szczególnie na śliskim. Żeby zdać kanadyjskie prawko trzeba umieć takim ciągnikiem zatrzymać się używając silnika i redukcji biegów. | |||
~Jack Spaarow | Witam jestem zainteresowany 10 lat na miedzynarodowce praktyka na mammobusach wysoka kultura osobista. Prosze o przeslanie telefonu na mojego maila to zadzwonie mail: detrans@onet. eu pozdrawiam. | |||
~amdr. | Jack Spaarow Niestety oblałeś egzamin, nie dostrzegłeś numeru telefonu w samym tytule. | |||
~qqq | amdr chyba nie jezdziles nigdy z taka skrzynia sprzegla uzywa sie sporadycznie i biegi zmieniasz gazem bez wyrownywania obrotow | 1 | ||
~maro | Biegi zmieniasz gazem? Polejcie mu jeszcze :-) | |||
~janek | A bede mogl jak w aneryce jezdzic Tak wiesz 1600 mil w łosiem godzin | |||
~janek | A wiadukty | |||
maniekslask
| dokładnie | |||
~satelita | amdr chyba nie jezdziles nigdy z taka skrzynia sprzegla uzywa sie sporadycznie i biegi zmieniasz gazem bez wyrownywania obrotow Coś słyszałeś, ale nie do końca, na górnej skrzyni tzw. połówki zmienia się zdejmując nogę z gazu, lewarkiem biegów wachlujesz łapskiem. | |||
~kierowca | Ja pojedu eta maszyna, Ja umieju pajechać wsiem kraz, uaz, ural, scott, t440 wsio eto maszynu. | |||
wesolek
| satelita-kierowca noo. !! widać te głąby nigdy nie jeżdzili porządnymi autami, tupu, jelcz, star, horch, lublin, ifa, kraz, ził, maz, san (autobus), jelcz (autobus) o czym tu z nimi rozmawiać. satelita 100% racji hamerykański driver, tak jak comboj.. ::) | |||
ese
| No przecież na drugiej półkuli to i warunki rewelacja, i sprzęty klasa! A tu takie wybrzydzanie na amerykański sprzęt?? | |||
~echtam | Teraz będzie ciężko o szofera bo trzeba w polu siać i baba nie puści... | |||
dzidzi1965
| jak ktoś jeździł Starem 66, muł''lub, pszczółka''to może powiedzieć że jeździł ze skrzynią manualną Freightlin er przy nim to bułka z masłem, pozdrawiam tych co wiedzą o co chodzi | |||
ese
| 2016-03-13 22:34:34 jak ktoś jeździł Starem 66, muł''lub, pszczółka''to może powiedzieć że jeździł ze skrzynią manualną Freightlin er przy nim to bułka z masłem, pozdrawiam tych co wiedzą o co chodzi"- Star 66 to świetny pojazd na lato w teren. Brezent do tyłu, szyba do przodu. Napędy i wciągarka do kompletu. Zabawa rewelacyjna. Zresztą gdy sie włączyło napęd na przód, to o wiele lżej się kierownicą kręciło | |||
ese
| 2016-03-13 22:36:58 ese- nie baw sie w językobznawce... "- 1. Jednak to ja będę decydował w co się bawię a w co nie. 2. Nie musze się bawić. Wstyd mi na myśl, gdyby dzieci z podstawówki poczytały te teksty dorosłych podobno ludzi a z takimi bykami. Wypisz-wymaluj, Mrożek i jego Słoń sie kłania | |||
ese
| 2016-03-13 22:55:45 ese-musze cie powiadomić, że miałem okazje takim frignajzlerem jeżdzić w zamierzchłych czasach po pustyni nevada. "- 1. Szacunek za to 2. Dzięki za uznanie. Po 66 weszły 266, ale to już nie to samo | |||
ese
| 3. Trzeba było uważać na zakrętach, bo prostym zderzakiem, wysuniętym do przodu z pół metra na szerokość wciągarki można było łatwo coś przywadzić | |||
ese
| Nooo... Star 200 to inna całkiem bajka... nawet gazety do poczytania zimą nie było mu trzeba dawać. To całkiem inna epoka | |||
ese
| Ale to już nie ten sam klimat co 66 | |||
ese
| "Wajchy" do włączania wciągarki i przedniego napędu jak z Czterech pancernych. Specyficzny stukot sprężarki cichnący po wciśnięciu sprzęgła | |||
ese
| Zgoda. Dla mnie jednak 66 to auto z duszą. 266 to już tylko maszyna. Owszem, trzy piętra wyżej. Ale to już nie to... | |||
ese
| Co nie zmienia faktu, że przeskoku z 28 czy 29 do stara 200 nie da się chyba porównać z żadnym obecnie postępem technologicznym Lże jszą wersją 266 był jeszcze 244. Zakłady energetyczne go używały, leśnictwo.. | |||
ese
| Dokładnie. Też tym nie jeżdziłem. Ale 66 wspominam z sentymentem. Gdy był dobry, to nawet do 80km / h dochodził chwilami :) | |||
ese
| Ale przyznasz, że ktoś kto się z 28 na 200 przesiadł, to obecnie takiej zmiany nie da się do niczego chyba porównać | |||
ese
| 2016-03-13 23:54:46 ese zgadza sie. nie myśl sobie, że ci wciskam ze starem 266 i jazdą nim banialuki. "- Nie myślę. Mozemy się w wielu tematach nie zgadzać, ale co się widzi i czuje to fakt. Dodam więc, że star 66 na nauce jazdy miał normę (owszem, były normy) 8, 64 litra/ godzina. | |||
ese
| Jakoś musiało być rozliczane :) Ale wyjazd w teren, w polne drogi, w błota, to była frajda. A gdy do tego udało się tak zakopać w błotach, że napędy mieliły wszystkimi kołami w miejscu a potem rozciągnąć linę od wciągarki i zaczepić ją za drzewo by wywlec toto z błota, to tym bardziej! Choć zakopać się tym nie było łatwo. Koła balony. napędy. Auto dość lekkie. Swego rodzaju kabriolet :) | |||
ese
| Też spadam. Sie zagadało. Dobrej nocy | |||
dzidzi1965
| jeździł ktoś tam | |||
~Jack Spaarow | Fundacja nie dotrzymujaca slowa wiec nie wiadomo czy wyplacalna. Trzy razy dzwonilem i wysylalem maile i za kazdym razem mila Pani obiecywala ze Szefowa sie skontaktuje bo ona nie eie nic o zarobkach i harmonogramach jazdy. Do dzis cisza. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.