Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Kabotaż czy wszystko ok? Part II lepiej opisany

ID: 178342


Witam !
Czy ten cały transport został zgodnie z prawem wykonany, czy gdzieś tutaj występuje kabotaż?

Poniedzi ałek 6 rano start z firmy załadowany na rozładunek do Gliwic (Polska).
Następnie na pusto do Czech na załadunek.
Następnie do Gevelsberg ( Niemcy ) na rozładunek
Następni e na pusto do Duisburg ( Niemcy ) na załadunek
Następnie do Antwerpii ( Belgia ) na rozładunek
Następni e na pusto do Belgii na Antwerpie na załadunek
Następnie do Bonen ( Niemcy ) na rozładunek.
Następnie do Dortmundu ( Niemcy ) na załadunek i po załadunku na parking i weekend kierowca stał 45 godzin.
Poniedziałek start i rozładunek do Treuen ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Waldershofu ( Niemcy )
Następnie po DOŁADUNEK do Triptis ( Niemcy )
Następnie na rozładunek tego DOŁADUNKU do Barsbuttel ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Kiel ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Uelzen ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Herne ( Niemcy )

~Tomek90
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (32)

~Tomek90
9 lat temu
to własnie ja jestem !!!

Tak dokładnie ! Bo ja za granicą jestem i nie mam tutaj neta tylko gdzieś jak złapie. TAK DOKŁADNIE TO dlatego mi tutaj z innych nicków wychodzi ! Ale to ciagle jest ta sama osoba !!
Sergiej-TG
9 lat temu
~Tomek90
*. dynamic. gprs. plus. pl

To gdzie to ty jesteś za tą granicą? W Sosnowcu? ??
~ktosik
9 lat temu
na jak chlopak wyjechal z wrocka, to jest za granica
miasta
~qlka
9 lat temu
Może na Oder West Center jeszcze plusa łapię :P
~ktosik
9 lat temu
ten adres to adres mobilnego neta z plusa.

zreszta ja w tej chwli tez mam taki :

dynamic. gprs. plus. pl

jedynie poczatek, ktorego nie widzicie jest inny.

ale to wciaz net mobilny, a nie open wi-fi
~Tomek90
9 lat temu
Jestem ciągle za granicą. Jakies dwie godzinki temu wjechałem do Polski i złapałem tutaj neta dlatego pisze bo jutro jade na firme. ODPOWIE KTOS NA PYTANIE W WATKU? jest inny nick bo tamtej nie wchodził
Sergiej-TG
9 lat temu
~ktosik, ale siedzisz w domu? bo niedawno obstawiałem że jak się będzie zbliżał ten weekend to się ujawnisz... i się nie pomyliłem... brawo ja :)
~ktosik
9 lat temu
brawo ty.
bede jutro.

narazie zbieram sily do walki poprzez ciemna noc
Sergiej-TG
9 lat temu
~Tomek90 (2016-02-05 21:50:08) Jestem ciągle za granicą. Jakies dwie godzinki temu wjechałem do Polski

weź ty może najpierw wytrzeźwiej...
~ktosik
9 lat temu
Tomek90
(2016-02-05 21:50:08) Jestem ciągle za granicą. Jakies dwie godzinki temu wjechałem do Polski


pomalu wymiekam
~qlka
9 lat temu
Tomek nie jeździj na magnesie!
~Tomek90
9 lat temu
Witam !
Czy ten cały transport został zgodnie z prawem wykonany, czy gdzieś tutaj występuje kabotaż?

Poniedzi ałek 6 rano start z firmy załadowany na rozładunek do Gliwic (Polska).
Następnie na pusto do Czech na załadunek.
Następnie do Gevelsberg ( Niemcy ) na rozładunek
Następni e na pusto do Duisburg ( Niemcy ) na załadunek
Następnie do Antwerpii ( Belgia ) na rozładunek
Następni e na pusto do Belgii na Antwerpie na załadunek
Następnie do Bonen ( Niemcy ) na rozładunek.
Następnie do Dortmundu ( Niemcy ) na załadunek i po załadunku na parking i weekend kierowca stał 45 godzin.
Poniedziałek start i rozładunek do Treuen ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Waldershofu ( Niemcy )
Następnie po DOŁADUNEK do Triptis ( Niemcy )
Następnie na rozładunek tego DOŁADUNKU do Barsbuttel ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Kiel ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Uelzen ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Herne ( Niemcy )


bo może ten mandat 1300 euro jest dlatego, że gdzieś tutaj był kabotaż? ??

Z tego co mi BAG gadał i zrozumiałem piąte przez dziesiąte to chodzi o to

Następni e na pusto do Belgii na Antwerpie na załadunek
Następnie do Bonen ( Niemcy ) na rozładunek.
Następnie do Dortmundu ( Niemcy ) na załadunek i po załadunku na parking i weekend kierowca stał 45 godzin.
Poniedziałek start i rozładunek do Treuen ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Waldershofu ( Niemcy )
Następnie po DOŁADUNEK do Triptis ( Niemcy )
Następnie na rozładunek tego DOŁADUNKU do Barsbuttel ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Kiel ( Niemcy )


Może to jednak nie moja wina, że taki mandat tylko przez to że kabotaż?

WYPOWIE SIĘ KTOŚ?
Sergiej-TG
9 lat temu
~Tomek90, kabotaż tu nie ma nic do tego. To jest twoja tylko i wyłącznie wina.
~ktosik
9 lat temu
a wina jest twoja, bo mandat jest za braki w dokumentacji, a nie za sam kabotaz

zostales przykladnie wydymany.

niemcy nie mogli nalozyc mandatu za kabotaz, bo nie mieli pelnej dokumentacji.
dltaego mandat jest za papiery ktore powienien dopilnowac kierowca.


ile razy cza powielic by trafilo do twojej szarej komorki?
~nietrawieglupoty
9 lat temu
ktosik zerknij jeszcze raz na jego wypociny to zobaczysz i kabotaz
~ktosik
9 lat temu
zobacz na innym watku.

tlumacze mu to uz dluzszy czas
Sergiej-TG
9 lat temu
~ktosik (2016-02-05 22:16:21) tlumacze mu to uz dluzszy czas

koleś po prostu szuka winnego, a zrozumie, jak będzie dymał 1, 5 miesiąca za darmoszkę... takich "kierowców" mi nie szkoda...
~GREGI
9 lat temu
Tomek90 po powrocie z Belgii zrobiłes cztery kabotaze a mozesz tylko trzy, czwarty powinien byc juz export
~nietrawieglupoty
9 lat temu
fakt, ze za "balagan" w dokumentach przewozowych odpowiada kierowca i za to powinien beknac, ale kabotaz to juz nie jego sprawa, a wysokosc kary jest ewidentnie za kabotaz.
~ktosik
9 lat temu
" w protokole pisźe w uwagach że tutaj cytat " unvollständige nachweise während der kabotagebeförderung ". Mandat jest nałożony na firme. "

to dal na innym watku
~ktoś
9 lat temu
Kolego za dużo kabotażów zrobiłeś po Niemczech. Pamiętaj można trzy, ktoś w Twojej firmie źle policzył jazdę Niemczy - Niemcy i mandat jest jak najbardziej słuszny. Pamiętaj o zasadzie, której ja się trzymam jeden CMR = jeden kabotaż i nie ważne, że masz np. jeden załadunek, a cztery rozładunki. Nie wolno czegoś takie realizować we Francji, tego też się trzymam w Niemczech.
~ktoś
9 lat temu
We Francji możesz realizować kabotaż na następujących zasada- PODSTAWA TO WYPISANIE CMR - to po pierwsze, bez tego się moi kierowcy nie ruszają. Przykładowo miałeś rozładunek w Lyonie i potem chcesz dostać się do Bordeuax, możesz to zrobić, ale trzeba pamiętać maksymalnie możesz dokonać w transporcie kabotażowym trzy operacje. Mianowicie masz np. jeden załadunek i trzy rozładunki, czyli masz trzy CMR-ki= trzy kabotażowe to wyczerpałeś ilość kabotażów. Za złamanie tej zasady we Francji jest chyba o ile dobrze pamiętam 1600 - 2000 EUR.

Z tego co widzę i z tego co piszesz to za dużo było tych kabotażów po Niemczech. Zaraz Tobie to wyjaśnię.
~nietrawieglupoty
9 lat temu
z uwag w protokole wynika, ze nie mial pelnej dokumentacji niezbednej przy kabotazu (moze to byc np. ubezpieczenie).
Jesli by nie mial wlasciwie wypelnionych cmr'ek i listow przewozowych, zeby udokumentowac, ze nie bylo kabotazu, tylko przewoz miedzynarodowy to beknal by kierowca.
A z tego co opisal to winna jest firma/spedycja.
Jesli firma wlasciwa umowe ze spedycja to beknie spedycja, jesli nie to sief powinien sie cieszyc, ze to Niemcy.
W Niemczech za kabotaz jest do 2000 EUR, a u zaby juz niestety bagatela... 15 000 EUR!
~ktoś
9 lat temu
Zobacz:
1. Załadunek Dortmund ( Niemcy ) rozładunek do Treuen ( Niemcy ) = jeden kabotaż = jeden CMR
2. Załadunek do Waldershofu ( Niemcy ) rozładunek Kiel = drugi kabotaż -= drugi CMR
3. DOŁADUNEK do Triptis ( Niemcy ) rozładunek tego DOŁADUNKU do Barsbuttel ( Niemcy ) = trzeci kabotaż = trzeci CMR

W tym miejscu powinieneś zakończyć operacje kabotażowe i jechać z ładunkiem międzynarodowym
4. Załadunek do Uelzen ( Niemcy ) rozładunek do Herne ( Niemcy ) = 4 kabotaż = 4 CMR, przekroczyłeś dopuszczalną ilość kabotażów i dlatego otrzymałeś mandat.

1

~Novy
9 lat temu
~ktoś wszystko fajnie opisałeś ale po co Ci CMR na kabotażu?, mniej więcej to tak gdybyś po PL jeździł na CMR, skoro wykonujesz transp. wewnątrz granic danego Panstwa.
~~BumCykCyk
9 lat temu
~Novy
Tumaczę ci choć to nie do mnie ; )
Dostajesz 1 list przewozowy a czasami i tego ci nie wypiszą bo to jakiś odpad bierzesz.
W zwiazku z tym sam wypisujesz CMR by potwierdzić "zdarzenie" załadunku i rozładunku.
Jeśli nie chcą na załadunku- bo tak jest- to na rozładunku nie ma problemu
To jest niezbędny dokument do wystawiania później faktur.
~Novy
9 lat temu
~bumCykCyk, to wiadomo choć jeszcze takiej sytuacji żeby bądź co bądź skrupulatni Niemcy niewystawili przynajmniej 2 lifer nie miałem, ale tu kolega myli zastosowanie CMR czyli międzynarodowego listu przewozowego, równie dobrze można pisać co by było gdyby.
~ktoś
9 lat temu
@Novy. musi być CMR i koniec BumCykCyk objaśnił Tobie to, a ja dodam:
1. Jako Polak jesteś przewoźnikiem zagranicznym i obowiązuje Ciebie wypisanie CMR dla własnego dobra i jak wspomniał poprzednik, na rozładunku podbijają i nie ma z tym problemu.
2. We Francji jak wspomniałem CMR na kabotażu to OBOWIĄZEK - a jego brak to mandat...
~~BumCykCyk
9 lat temu
~Novy
Chyba zmęczeni jesteśmy ; )
~Novy
9 lat temu
~ktos dla własnego dobra to mam pozwolenie na wykonywanie kabotażu w danym kraju, a po drugie jak mam lieferschein-y to równie dobrze mógłbym na rozładunku pokazać zdjęcie mojego psa, po trzecie o Francji mi nie pisz bo tego ten wątek niedotyczy :)

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.129.12.100

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels