Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

BAG Kontrola i mandat ponad 1300 euro !!!

ID: 177671


Witam! Jestem świeżym kierowca. Wczoraj mialem kontrole z BAG pod Hamburgiem. Wział przetrzepał papiery z 3 ostatnich dni i wystawił mandat na kwote 1300 euro! Płatne od razu z góre. Mandat jest nałożny na firme bo w liferschainach jak były załadunki i rozładunki jest tylko nazwa firmy "zaks^ numery auta i podpis kierowcy, a niedawno ponoc weszla ustawa, ze ma byc podany pelny adres przewoznika towaru. Nic nie podpisywałem, tylko firmowa karta zaplacilem mandat bo szef kazal, ale w protokole pisźe w uwagach że tutaj cytat " unvollständige nachweise während der kabotagebeförderung ". Mandat jest nałożony na firme. Szef gada, że to moja wina bo pisze sie recznie na dokumentach dlugopisem pelna nazwe firmy. Tylko jakos od pol roku pisze tylko nazwe firmy bez pelnego adresu to było gitarka, a tutaj nagle kontrola i bach niby moja wina. Szef gada, ze chce mnie obciazyc ta kwota mandatu 1300 euro. Niby dlaczego !!! Ma takie prawo? Pomocy

Było tak, że w piatek załadowałem towar w Dortmundzie podjechałem kawałek no i wedkend w aucie. W poniedziałek to rozładowałem i w poniedziałej załadowałem w jednej miejscowości w Niemczech i potem 100 km dalej w niemczech doładunek i nastepnego dnia z rana Bag Niemiecka

Ogo w koncu wina? To chodzi o kabotaz czy jak w koncu?

~dawid99
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (185)

~woytek
A w dziad transach jest jakies szkolenie? Chyba z magnesu?
~gnat
" unvollständige nachweise während der kabotagebeförderung ".
1300 e jest ok
~przyzwoity
co wy opisujecie, czy pracodawca ma wypełniać obowiązki pracownika, zatrudnia kierowcę czy stażystę, kierowca jak każdy pracownik ma wypełniać obowiązki pracownicze za to w końcu otrzymuje wynagrodzenie, czy lekarz jak popełni bład zgania go na jednostkę medyczną, płaci jednostka pokrywa pracownik, norma, dlaczego pracodawca ma płacic za błędy pracownika, teraz ratujcie, co za partacz jak nie zna się na obowiązkach a szczuci się że jest kierowcą tylko czego wózka akumulatorowego

1

~mac
kabotaż możesz zrobic po międzynarodówce tylko raz i potem miedzynarodówka musi byc
~mac
wiec tu jest wina spedytora ze tak robotę ustawił
~przyzwoity
a kierowca nie zna obowiązków, jak pracodawca powie idź ukradnij to pracownik ślepo wykona polecenie, kto odpowiada

1

~Tomek90
Witam !
Czy ten cały transport został zgodnie z prawem wykonany, czy gdzieś tutaj występuje kabotaż?

Poniedzi ałek 6 rano start z firmy załadowany na rozładunek do Gliwic (Polska).
Następnie na pusto do Czech na załadunek.
Następnie do Gevelsberg ( Niemcy ) na rozładunek
Następni e na pusto do Duisburg ( Niemcy ) na załadunek
Następnie do Antwerpii ( Belgia ) na rozładunek
Następni e na pusto do Belgii na Antwerpie na załadunek
Następnie do Bonen ( Niemcy ) na rozładunek.
Następnie do Dortmundu ( Niemcy ) na załadunek i po załadunku na parking i weekend kierowca stał 45 godzin.
Poniedziałek start i rozładunek do Treuen ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Waldershofu ( Niemcy )
Następnie po DOŁADUNEK do Triptis ( Niemcy )
Następnie na rozładunek tego DOŁADUNKU do Barsbuttel ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Kiel ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Uelzen ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Herne ( Niemcy )


bo może ten mandat 1300 euro jest dlatego, że gdzieś tutaj był kabotaż? ??

Z tego co mi BAG gadał i zrozumiałem piąte przez dziesiąte to chodzi o to

Następni e na pusto do Belgii na Antwerpie na załadunek
Następnie do Bonen ( Niemcy ) na rozładunek.
Następnie do Dortmundu ( Niemcy ) na załadunek i po załadunku na parking i weekend kierowca stał 45 godzin.
Poniedziałek start i rozładunek do Treuen ( Niemcy )
Następnie na pusto na załadunek do Waldershofu ( Niemcy )
Następnie po DOŁADUNEK do Triptis ( Niemcy )
Następnie na rozładunek tego DOŁADUNKU do Barsbuttel ( Niemcy )
Następnie na rozładunek do Kiel ( Niemcy )


Może to jednak nie moja wina, że taki mandat tylko przez to że kabotaż?

WYPOWIE SIĘ KTOŚ?
~ktosik
POWOLI NAPISZE



J E S T K A B O T A Z
~ktosik
a wina jest twoja, bo mandat jest za braki w dokumentacji, a nie za sam kabotaz

zostales przykladnie wydymany.

niemcy nie mogli nalozyc mandatu za kabotaz, bo nie mieli pelnej dokumentacji.
dltaego mandat jest za papiery ktore powienien dopilnowac kierowca.


ile razy cza powielic by trafilo do twojej szarej komorki?

1

~przyzwoity
a gdzie ci prawdziwi kierowcy znający przepisy, parkingowi "radcy prawni", raz opowiadają jakie to oni maja prawa a gdzie mają obowiązki, w końcu głupota nauka kosztuje każdego bez względu na stanowisko,
Innym tematem jest możliwość dokonania potrącenia, jest w drodze regresu i zaniedbania obowiązków służbowych jednakże nie więcej niż faktycznego poniesionego kosztu wraz ze wszelkimi kosztami udokumentowanymi, więc opowieści że nie wolno więcej niż 3 krotność wynagrodzenia netto to kolejny wymysł parkingowców którzy powinni sie uczyć tego co powinni nie wprowadzając młodych w błąd bo takie są później efekty

1

~X-man
Jeden kabotaz za duze, w de teraz wszedzie musi byc pelny adres przewoznika. Chr na kabotazu to sobie mozna wszedzie w... Na terenie de jedenfalls dokumentem transportowym Jest Lieferschein dla kabotazu

1

~~BumCykCyk
" Mandat jest nałożony na firme. Szef gada, że to moja wina. "
Jeśli był by twoja wina to Ty dostał byś imienny mandat.
Zdarzenia- kontrola tacho- przekroczy czas bez badania 1 miesiąc- kara- 2 tyś Eur kierowca, 5 tyś Eur firma.
Na poczet kary kierowca płaci 200 Eur. Po miesiącu przychodzi pismo ze sądu ichniego o podanie numeru konta bo chcą zwrócić owe 200 Euro. Na terenie EU obowiązuje 6 okres ważności tacho dla obcokrajowców. Wielka radość w domu i okolicy !!! ; )
~berlin
Kolego unvollständige nachweise während der kabotagebeförderung "
Oznacza niepełna dokumentacja podczas prowadzenia przewozu kabotażowego i za to jest mandat. Mieszkam w Niemczech znam język taki jest powód mandatu

1

~ktosik
ktosik
(2016-02-05 19:57:19) czy bardziej po polsku :

niekompletne dane w dokumentach dotyczacych przewozu kabotazowego
~~BumCykCyk
~berlin
To napisz jeszcze co brakowało do kompletu a będę wdzięczny ; )
Bo o niekompletności to wiemy od wczoraj.
A- gratuluję mieszkania w Niemczech i znajomości ichniego jęzora ; )
~KRUSZYNA
Pełne dane firmy + nip to należy do obowiązków kierowcy a jeszcze numery zestawu u żaby za brak tych danych 1500 euro

1

ese
Tylko jakos od pol roku pisze tylko nazwe firmy bez pelnego adresu to było gitarka, a tutaj nagle kontrola i bach niby moja wina... "-


No i jakoś gitarka się rozstroiła... A jeden kumpel to mówił, że słyszał na parkingu kolesia, co mówił że u jego szwagra w firmie jednego kontrolowali i nie ukarali. To pewno tak można. Fachowość obecna jak na dłoni
~~BumCykCyk
ese
Nie wkuriwaj porządnych ludzi!
Jeśli była by wina kierowcy to on IMIENNIE dostał by mandat.
Jeśli należy się i kierowcy i firmie to są oddzielne.
Co piszesz o fachowości skoro sam hcuja wiesz?

1

~smerf
przecież sef mógł ci pięczątke wyrobić z danymi firmy i po sprawie
ese
Pierwsze i podstawowe: Nie ma kompletnych dokumentów=nie wyjeżdżamy z firmy.

1

~ktosik
jest tylko jeden maly problemik...

cza wiedziec jakie powinno sie miec te dokumenty
ese
Fakt. Mały. I nie do końca tu wystarczy "takie coś mi dali".
~ktosik
~ktosik
(2016-02-05 22:01:20)

zostales przykladnie wydymany


nie moge sie oprzec wrazeniu ze szef doskonale wiedzial co robi wysylajac takiego driwera w trase.
nie dosc ze kiero pokryje mu mandat z wyplaty, to pewnie oszczedza na wykupeniu stownych zezwolen czy ubezpieczen, dymajac w ten sposob innych przwoznikow.
podejrzewam ze autor watku nie bedzie tam pracowal zbyt dlugo.

swieza krew czeka na swoja szanse. i kolko sie zamyka.
do nastepnej kontroli
ese
~ktosik
(2016-02-07 11:44:52) - Nonszalancja i przyzwyczajenie do bylejakości wraz z mizerną, parkingową fachowością "... Tylko jakos od pol roku pisze tylko nazwe firmy bez pelnego adresu to było gitarka, a tutaj nagle kontrola i bach niby moja wina... " i są efekty jakie są.
ese
Osobna sprawa, że ktoś w firmie w której pracuje, kto te papiery (CMR-ki) przez pół roku od "dawida99" odbierał, uwagi mu nie zwrócił że tak nie powinien. Stąd mógł (teoretycznie, przy fachowości wedle "chłopaki ci powiedzą co trzeba") sądzić, że tak można.
Przyczyn wiele do takiego stanu doprowadziło. Od braku szkolnictwa, gdzie można zdobyć wiedzę teoretyczną, począwszy. Nagły wzrost zapotrzebowania na kierowców spowodował, że na skróty, od zera przyuczano tylko do jako-takiej umiejętności utrzymania zestawu (i to najmniejszego) na drodze. Najpierw na egzaminie, potem... się jakoś nauczę..

1

~Mira
do ese... jakie wedlug ciebie to kompletne dokumenty
ese
Kompletne, to adekwatnie do rodzaju ładunku i przewidywanej trasy przewozu.
~Mira
To firma wydala dokumenty i to firmie wystarczylo ze Mistrz to podpisal Czy kierowca powinien pilnowac ze nakoncu zdania brakuje kropki lub ze nowe piszemy z malej litery
~Mira
Bagowiec jak mial watpliwosci mogl zadzwonic do firmy gdzie kiero ladowal no chyba ze... zapomnieli postawic pieczeci...
~ktosik
no ale nie mial zadnych watpliwosci.
za cala pewnoscia stwierdzil niekompletne dokumenty potrzebne do wykonywania takiego transportu

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.124.119

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels