ID: 17642
Kto jeździł Jelczem C423
ID: 17642
ID: 17642
Powspominajmy pamiętacie te sprzęty... :)
Powspominajmy pamiętacie te sprzęty... :)
~Rafał M*
*
Posty (42)
ese
| A może warto.. Na przykład o niezawodnym napędzie wycieraczek i bezstopniowej regulacji szybkości | |||
300D
| Czeszka ślicznotka Tarta 815 była ładniejsza od Jelcza i miała V10 w porywach do V12. Nie ma to jak V. | |||
300D
| Tatra nie Tarta. | |||
300D
| No tak, w sumie to Jencz był lepszy, bo za fotelami było takie pół/ćwierć leżanki. | |||
300D
| ... a motor Leyland dawał radę nawet w Ł34. | |||
300D
| ... a no tak, Jencz miał jakieś ogrzewanie, a Tatra takie hooy wi co... No to przepraszam, Jencz był lepszy, no i spalał o dyche mniej, tylko kogo wtedy ta dycha obchodziła. | 1 | ||
300D
| Jelcze Starki Tatry Skoty... Gdzie jest kurna Puchatek? | |||
ese
| To Robur jeszcze do tej drużyny może. IFA gdzie strach było język przed zęby wystawić.. Roman też jako zmodernizowana nieco wersja MAN-a | |||
300D
| Z tego co pamietam, to Robur miał całe trzy biegi, a ta Avia chyba cztery. | |||
300D
| kurde, IFA nie miałem okazji dosiadać... alle za to Liazke raz dosiadłem. | |||
ese
| Liazka miala specyficzne półbiegi :) Z czasem zaś pneumatyczne zawieszenie dostała | |||
ese
| A później nawet ogrzewanie postojowe | |||
~300D | Jeszcze se przypomniałem Steyra, takiego z napędem 4/6. Też miałem z tym wynalazkiem doczynienia. Pamiętam naprawę reduktora w Radomiu i własną, silnika. No tak, potem była dopiero historia tego C423, JelczoSteyera. | |||
~300D | Tatra miała tylko postojowe, taka parodia ogrzewania. Wielkie wkoorve dymiące i nieobliczalne. Ale dawaliśmy radę, wycinając dziure w kabinie za fotelem i rura spiro z tunelu chłodzenia. | |||
ese
| Z czasów Steyera pochodzi też Berliet właściwie. Głównie jako wywrotka. Osobny temat to autobusy | |||
ese
| No i niezapomniane Kraz i Ural.. Nie do przebicia w kamieniołomach itp. warunkach | |||
~filou | I to wszystko wam Unia zabrala. Dzisiaj tylko DAF MAN IVECO i inne badziewie. | |||
~Donald Truck | tylko płakać | |||
~Ziom | No i LIAZ miał fotel pneumatyczny a Jelon nie ale jechały i wracały, no i więcej kasy zostawało | |||
~Rysiek777 | u mnie Jelon miał fotel z pneumatyką :) a co do Robura to miał 4 biegi - też wdzięczna konstrukcja :) | |||
300D
| Ale najlepszą tapicerkę miał Kraz. Zero kompromisu, ruska stal i nieheblowana sosna. | |||
~puchatek61 | Jestem. Ciężko pracuję by nie wrócić na Jelonka. Jak sobie przypomnę robienie kół to mnie dreszcze przechodzą. Pozdrawiam z Francji. Portugalke pokonuje. | |||
300D
| Dlaczego dreszcze, przecież zapach fartuchów i dętek w kabinie za fotelem był zayyebisty, męski taki. | 1 | ||
~były kiero | Puchatek61 to ty pojechałeś do Francji? Hm i tak Gonzo ze swoim jelonkiem był pierwszy. | |||
~Forest glemp | Kamaz byl najlepszy. Nieraz widze jakiegos na drodze to sie łza w oku kręci. ; ) | 1 | ||
300D
| łzaodespalin? | |||
~jarek | a czy jezdzil ktos z WAS duzym DEAWOO?? | |||
~jarek | tak myslalem, ze nikt. Pewnie nawet nie wiedzieliscie ze takie wozy smigaly w miedzynarodowce. | |||
~egon | a kto pamieta auto TAM? | |||
ese
| To od Josipa Broz Tito |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.