ID: 173131
Urwane koło ciężarówki trafiło w auto
ID: 173131
ID: 173131
Kierowca samochodu ciężarowego został ukarany mandatem i sześcioma punktami karnymi.
Kierowca samochodu ciężarowego został ukarany mandatem i sześcioma punktami karnymi.
~etransport.pl
Posty (47)
~lubiący browara | -barracuda jesteś śmieszny !!! moim obowiązkiem i to z mojej inicjatywy tylko jest obejście auta w koło i sprawdzenie czy plandeki są całe, czy nie mam kapcia, czy korki od paliwa są nie naruszone a nie latanie z kluczem i brechą i sprawdzanie szpilek !!! | 1 | ||
~diabel | Możemy gdybać ale nikt nie napisał, że kierowca się przyznał do zaniedbania, jeśli tak było to jestem za ukaraniem, tylko winę trzeba udowodnić jeśli nie ma takowego przyznania do winy, tylko o to mi chodzi, przyczyny zdarzeń ustalają biegli z danej dziedziny i na podstawie ich opinii orzeka się co było przyczyną. | 1 | ||
~lubiący browara | jeszcze raz napiszę !!! DZIADA żelazo, DZIADA mandaty !!! | 1 | ||
barracuda
| Kto ci każe latać z kluczem?Wystarczy popatrzeć na śruby. Kierowca zobaczy, że są luźne, ćwok nie. | |||
~Ambrozy | Na naczepach zdarzają sie naklejki o konieczności sprawdzenia dokręcenia kół, serwisy dają przywieszki po robocie, że trzeba koła dokręcić, ale polskiego kierofcę klucz parzy w ręce, przecież nie po to się uczył żeby teraz koła dokręcać. Niestety to zasrany obowiązek choć panowie mogą twierdzić inaczej. takie luźne koło tak hałasuje, że nawet w kabinie słychać, ale jak ma się w nosie wszystko i żadnej wiedzy, to tak się kończy. | 1 | ||
~lubiący browara | też czekam na komentarz Łysego !!! to dopiero będzie wpis na 2-e strony !!! ha ha ha ha | |||
~lubiący browara | -barracuda zejdź na ziemię !!! koło w naczepie to nie koło w MATIZ-e !!! | 1 | ||
Ambrozy
| Po to też są te kolorowe nakładki na śruby żeby nawet ślepy zobaczył. że coś się dzieje, ale musi tak czy tak wykazać zainteresowanie. | |||
barracuda
| Ambroży, chociaż jestem kierowcą -zgadzam się z Twoją opinią w 100 %. | -1 | ||
~lubiący browara | ty telesfor jak cię ostatnio -janek nazwał, a jakim ujem te nakrętki się poluzowały? chyba że szpilki RDZA zjadła !!! | 1 | ||
~lubiący browara | -Ambrozy a jak on mógł słyszeć ten ŁOMOT jak DISCO z pola na full leciało ! | |||
Ambrozy
| No można też dać tak dowalić koła, że potem niczym ich nie idzie odkręcić. | -1 | ||
~lubiący browara | Nara Pany spadam !!! | |||
~diabel | Panowie no o co ''bić pianę'', wina z pewnością leży po stronie kierowcy jeśli dopuścił się zaniedbania ale powinno mu się to udowodnić, nie jest to też tak jak co niektórzy myślą, że kierowca nic nie musi robić tylko wsiąść w auto i jechać, trzeba dokonać oględzin w pewnym zakresie, nikt nie każe się kłaść za każdym razem pod auto ale wizualnie sprawdzić czy wszystko jest ok, jeśli nie ma tych kolorowych nakładek a u nas rzadko się je stosuje, w Wielkiej Brytanii są powszechnie używane, to chociaż wizualnie obejrzeć, a w razie stwierdzenia, że coś nie pasuje to nikt nie zmusza do jazdy ani też do naprawiania samemu, jeśli nie chcesz lub uważasz, że nie musisz tego naprawiać to wzywasz serwis lub dzwonisz do szefa. | |||
Ambrozy
| Zbyt wielu narzędzi na wyposażeniu ciężarówki nie ma, ale klucz do kół jest, ciekawe dlaczego? | |||
~Max | Winny jest ten co koła montował, czy kierowca ma obowiązek latać z kluczem i sprawdzać, może koła były źle dokręcone i szpilki ścięło, może materiał był za słaby, niestety ciężarówka to nie kabina dzwięko chłonna, kierowca tylko wizualnie może ocenić, mandatu bym nie przyjął. Może jeszcze miskę olejową odkręcić i sprawdzić kluczem dynamometrycznym siłe dokręcenia stopek korbowodu? | 1 | ||
~Max | Podgląd konta AmbrozyAmbrozy (2015-11-13 10:21:38) Zbyt wielu narzędzi na wyposażeniu ciężarówki nie ma, ale klucz do kół jest, ciekawe dlaczego? Do wymiany uszkodzonego koła, nie pot o by sprawdzać siłę dokręcenia kół. Kierowca to nie klucz dynamometryczny ! | 1 | ||
Ambrozy
| Max, dlatego Ty jesteś tam, a ja tu. | -1 | ||
~diabel | Podałem wcześniej inny przykład, złapałem kapcia, resztki opony uszkodziły inny samochód, moja wina nie została stwierdzona, nie zostałem ukarany, pomimo zdarzenia w którym ucierpiało inne auto. | |||
~Max | tu to znaczy w tupie? | |||
~Max | Sprawdzasz wszystkie szpilki? | |||
~maro | max musisz się jeszcze wiele nauczyć, by być doświadczonym kierowcą. | |||
Ambrozy
| Dobra, powiem tak, moi kierowcy mają obowiązek sprawdzić koła po każdym odkręcaniu kół, na granicy i potem jeszcze raz po kilku dniach, jak na razie żadnemu koło nie odpadło. | -1 | ||
barracuda
| Diabeł, przyznasz że rozerwanie opony nie jest zazwyczaj wcześniej sygnalizowane i nie stwierdzisz że jest słaba, a niedokręcone koło słychać, widać i czuć. | -1 | ||
~ktosik | Diabeł - kierowca został ukarany za skutek nie za przyczynę. Kara jest za spowodowanie kolizji czy jak oni to tam nazwali a nie za niedokrecenie koła To nie jest trudne do ogarnięcia | |||
~Max | ~ktosik (2015-11-13 10:41:34) Diabeł - kierowca został ukarany za skutek nie za przyczynę. Kara jest za spowodowanie kolizji czy jak oni to tam nazwali a nie za niedokrecenie koła To nie jest trudne do ogarnięcia ale za skutek odpowiada ten kto się do niego przyczynił, prawda? nie musi być to jedna osoba | |||
~diabel | ~ktosik No dobrze, jestem skłonny, żeby zgodzić się z Tobą, zresztą nie wiem jak to jest zapisane w prawie a tam często nie ważna logika tylko konkretny zapis jest najważniejszy, w takim razie po zbadaniu przyczyn powinna być kolejna kara dla tego który dopuścił się zaniedbania lub umorzenie jeśli był to po prostu przypadek. | |||
~Max | a może złodziej koła nie zdążył koła odkręcić... i kogo tu teraz ukarać, wiem ukarać najgłupszego i po sprawie :) | |||
~diabel | Pewnie tak będzie, zresztą co do mandatu to przecież kierowca przyjmując mandat przyznaje się do winy, gdyby uważał inaczej mógłby nie przyjąć i sprawa z automatu znalazła by się w sądzie, tak więc chyba wszystko jasne. | |||
~lubiący browara | dziwne, brak komentarza od Łysego ! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz